Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע, אני נחשתי גם לפני שבוע - שבועיים שנחזור לשגרה לקראת יוני. אני לא יודע אם המצב בבני ברק ישפיע על זה, עם סגר מלא שם. לדעתי הצעד הבא שאמורים לעשות זה הקמה של בית חולים זמני איפשהו שם (שישמישו את החניון ממנו גורשו המשתתפים במפגש של קארספורום?), כדי לא להעביר את זה בחזרה לשאר האוכלוסיה, דרך בתי החולים.

אחד מהכותבים בהארץ פרסם טור דיעה מעניין על זה שזה משבר ואתגר לאתוס החרדי. מקווה שכן. אולי זה הדבר היחיד שיכול למוטט את הבולשיט הזה של "עניים, חיים מתרומות, וחולקים שני חדרים לשמונה נפשות, אבל הכי מאושרים בארץ!1111" ויגרום להשתלבות אמיתית של החרדים בישראל, ולא רק דרך השירותים שהם מקבלים מהמדינה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

אם תהיה תמותה המונית יהיה זעזע אדיר בחברה החרדית. אם לא דברים יחזרו לשגרה. 

 

יבגני, תתעודד! אנחנו עדים ללידה של עולם חדש לטוב או לרע. תחשוב כמה סיפורים יהיו לך לספר לנכדים. 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

בפעם האלף המידע נמסר על ידי משטר קומוניסטי  טוטליטרי

על איזה ביקורת עמיתים אתה מדבר?! מי בכלל יכול לבדוק את המספרים שלהם?!

 

השלטון אומר שלא מאבחנים יותר מקרי קורונה וזהו אין יותר אבחוני קורונה. מה אתה חושב שמישהו ישלח פקחי קורונה לסין לבדוק כיצד הם מתנהלים?!

 

תסתכל על מספרים ממדינות אחרות ותחשוב. 

 

image.jpeg.82f35b8e8287793f78f29ffbeaf447fb.jpeg

 

אלה האנשים שמעבירים את המידע! זה!

image.png.5accda63e45d8b353e1b9c95504cfe29.png

 

זה!

image.jpeg.2fe262e1aca1334639a0438ede9bd76d.jpeg

 

China to stage massive military parade in Beijing - Telegraph

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
אם תהיה תמותה המונית יהיה זעזע אדיר בחברה החרדית. אם לא דברים יחזרו לשגרה. 
 
יבגני, תתעודד! אנחנו עדים ללידה של עולם חדש לטוב או לרע. תחשוב כמה סיפורים יהיו לך לספר לנכדים. 
 
 
 
 
שום זעזוע ושום נעליים.
שישה מיליון יהודים, קהילות שלמות שנמחקו בין לילה - גם זה לא עצר ולא האט את הזרמים הללו.

אתה עוד תראה איך שהם יתחזקו מזה.

אני רק לא מבין את ליצמן. אם איזה רב מהולל אמר שהמשיח יגיע עד פסח, ונגיד שהוא לא יגיע - זה לא גורם לך לאיזו הטלת ספק?
אולי זה מסביר קצת למה היהודים הולכים אחרי ביבי למרות כל השקרים שלו...

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk

פורסם
לפני 59 דקות, ChemGuy85 כתב:

סגר מוחלט בבני ברק באיחור של שלושה שבועות אחרי שהסוסים ברחו מהאורווה. 

 

מספר החולים בעיר מכפיל את עצמו כל מספר ימים. בקיצור אכלנו אותה. תמשיכו לחלום על חזרה לשגרה אחרי פסח לא נצא מהבית עד סוף יוני. 

 

 

 

אתה רואה את זה מנקודת המבט שלך.

 

מנקודת המבט של החרדי אני רואה את התגובה:

בזכות התפילות שלנו לבורא עולם, בזכות הלמידה שלנו גם בזמנים קשים, בזכות ההקרבה שהקרבנו בשביל עם ישראל מנענו פגיעה רחבה יותר. הסגר לא עזר להם (לחילונים), רק התפילות, ההקרבה והנחישות של לומדי התורה.

 

בהצלחה לכולנו.

 

אסף

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

מה זה התורים הפסיכיים האלה בתל אביב לביצים? הגרסה המודרנית של bread lines? באשדוד אני קונה ביצים מתחת לבית בלי שום בעיה כמה שאני רוצה. 

 

איפה ?

 

אגב אני לא רואה בעיה עם הכפלות מטורפות בבני ברק

כל עוד העיר נעולה ואף אחד לא נכנס ולא יוצא - יגיעו לחסינות עדר מהר מאוד ויהיה שקט מהם

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

בשכונת מונטיפיורי בתל אביב. ממש תור ללחם. 

 

אני יודע מה קורה בתל אביב אני גר כאן

שאלתי איפה יש באשדוד ביצים חופשי?

פורסם

יש תורים ליד חלק מהסופרים בזמן האחרון,  כנראה גם כי מגבילים את כמות הנכנסים.

לדעתי המשבר הזה כן יכול לעורר שינוי בחברה החרדית, אבל עוד יותר, לדעתי, זה צריך לעורר שינוי אצל החילוניים. אידיוטים שימושיים מכל קצוות הקשת הפוליטית צריך לשנות את השיח, ולהבין שיש כאן בעיה אקוטית לעתיד המדינה.

 

גדיק6, אתה לא מתייחס לזה משום מה, אבל אני חוזר בפעם השלישית: הטענה שהסינים משקרים לגבי המספרים באה לא רק מבלוגרים, אלא מגורמי מודיעין באמריקה. זה הופיע בכל אתרי החדשות האמריקאים הגדולים, מפוקס ועד לניו יורק טיימס

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

ממש מעציב אותי לראות באיזה רמה אנשים התמכרו למוצרים/כסף סיני שהם מוכנים להאמין באופן עיוור לחלוטין למילים של שלטון טוטליטרי ששולט על כל היבט בחיים של אזרחיו ובעל שליטה מוחלטת בכל אמצעי התקשורת. 

 

בעצם מה אני מתפלא שנים תאגידי ענק רוקדים לצלילי החליל הסיני רק בשביל הזכות לעשות עסקים בסין. פרשת Blizzard, איסור על South Park ו-NBA בסין ואלו רק מספר דוגמאות קטנות מ-2019. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

 

אני יודע מה קורה בתל אביב אני גר כאן

שאלתי איפה יש באשדוד ביצים חופשי?

אומנם לא באשדוד, אבל הבוקר (מוקדם) עשיתי קניות ברמי לוי קריית חיים ושם הפינה של הביצים היתה מלאה לחלוטין.

לא קניתי כבר יש לנו בבית.

 

נקודה למחשבה, האם אתם חושבים שמה שקורה בבני-ברק הוא סוג של "עונש" על זה שגירשו את מפגש קארספורום שהתקיים בקרבתם?

האם האלוהים האמתיים הוא חבר פה? :roll: ובעצם יש לו מיאטה? :lol:

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, ChemGuy85 כתב:

מקווה שהוא יגרום לכם לחשוב יותר על מספרי התמותה שדיווחה סין

 

 

איפה גדי שיגיד שזה מצביע כחולבן

עריכה: פספסתי, כמובן שדבריו בטלים כי זה ביוטיוב, גם אם הדברים הגיוניים לחלוטין.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
×
×
  • תוכן חדש...