Jump to content

windsurfer

  • הודעות

    309
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של windsurfer

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

20

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. בעיה דומה שהיתה לי בפלואנס מנוע 2000 שנה 2011, נפתרה ע"י ניקוי מצערת. ד"א הרכב עדיין אצלנו (בדיוק חגג 10 שנים) והבעיה לא חזרה
  2. מעניין, התעניינתי באיוניק 5 ואפילו הגעתי לאולם התצוגה של יונדאי לב המפרץ (חיפה) התרשמתי מאד מהרכב חיצונית + שימושיות, אבל התאכזבתי מרמת הגימור והביצועים נאמר לי בצורה מפורשת ע"י הנציג שהם מביאים לארץ רק את הדגם הבסיסי (גם מבחינת רמת גימור וגם מבחינת מנועים) לבינתיים אני ממתין למידע בנוגע למודל Y, בתקווה שהמחיר יהיה הגיוני... ראיתי את מה שכתב @PriceDevil על כך שרשמו את הרכב ב 290K ש"ח, אבל אני מקווה שזה כולל FSD ובלי זה יהיה בסביבות 260K שומר על אופטימיות זהירה, או כמו שאמר העיוור למת ....נחיה ונראה...
  3. שלום לכולם אני שמח לבשר שהמיזם עמד ביעד והוא ייצא לדרך עדיין ניתן להשתתף עד 12/7 https://headstart.co.il/project/63489?section=updates&utm_source=UpdateMail&utm_medium=email&utm_campaign=transactional&utm_content=CTA_button
  4. windsurfer

    רשמית: טסלה בישראל

    אתמול אחה"צ ראיתי אותה בעוקף קריית-אתא, התמונה הקודמת היא לדעתי משדרות גושן במוצקין
  5. מעניין, גם אני הבוקר כמעט הורדתי רוכב אופניים (חשמליים) שהחליט לנסוע באדום (טוב הרמזור זה לא בשבילו, הוא סתם נוסע בכביש)
  6. אכן זה לא כלכלי, לדעתי זה בערך עלות גרירה ללא חילוץ (ויש כאלו שזה חילוץ שלא בצמוד לכביש ואז העלות בכלל גבוהה)
  7. אכן פרויקט ראוי, שאני נמנה על תורמיו (בקטנה כן...) גילוי נאות, אני מכיר אישית את יסמין, והיא אכן משקיעה המון בפרויקט. אני אשמח אם קהילת חובבי הרכב תשתתף בפרויקט החשוב הנ"ל דרך הקישור בהודעה של פבל אם למישהו יש שאלות, אני אשמח להיות איש קשר (ניתן לשלוח לי הודעה פרטית למי שמעוניין) תודה 🙏
  8. תודה למגיבים טרם נהגתי בטסלה אך הכוונה לעשות זאת בקרוב (לפני הרכישה) אולי באמת נמתין עם הפרסום, אני לא ממהר לשום מקום... הריצה של הבוקר גמרה אותי ולא הספקתי לנקות את הרכב...
  9. שלום, אני עדיין (אחרי 10 חודשים) לא ממש הצלחתי להבין שהרכב לא בשבילי... הרכב מאד חזק, ומעבר לכח (ראה סעיף 2.3) יש לו אחיזה מעולה בפניות (כנראה קצת LSD לא מזיק...) זה עדיין לא מפסיק לרגש משתי סיבות: 1. זה בפרוש מהנה 2. אני לא נוטה להשתמש ב"ריגוש" הזה לעתים קרובות מדי מבחינתי יש שני גורמים מהותיים ברצון לשינוי (המספר 2 חוזר על עצמו יותר מדי פה...) * הקשיחות של הרכב (בורות, פסי האטה וכד') * האפשרות לקנות טסלה האקובוסט שהיתה לי מסתבר התאימה לי יותר ואני מודה שאפילו נוצר לי חיבור רגשי לרכב (מה שלא קורה עם הקופרה) אולי זה היה בגלל הגיר הידני? אולי זה היה בגלל השילוב של כח נוחות וחסכון בדלק? אולי זה בגלל שזה היה הרכב טורבו הראשון שלי? (זכות ראשונים) אינני יודע חוץ מזה, אמרו לי שבגלל הקורנה לא סופרים את 2020 אז מבחינתי יש לי שוב יום הולדת 50 שלום לידידי פו מדובר בכסף קיים (נכון שנחסך בעמל רב), ולא בהלוואה אני מחשיב את עצמי כאדם שקול, ואכן לחסוך/ להשקיע את הכסף, במקום לבצע הוצאה על רכב, נשמע כמו המעשה הנכון לעשות אישתי בטוח תשמח להשתמש בכסף למטבח שהיא מתכננת... ובגלל זה לבינתיים ההחלטה היא (לנסות) למכור, ואח"כ נראה (כאמור אני אוכל להסתדר תקופה מסוימת עם רכב מהעבודה)
  10. תודה למגיבים מחר ננקה את הקופרה ונפרסם.... זה נחמד פעם לכתוב (ולהתכוון) מחיר לא גמיש, נקווה שלא ייקח יותר מדי זמן למכור, אבל גם אם כן לא נורא 😄 אם וכאשר נמכור נראה מה הלאה (איזה חשמלית לקנות) שבועות שמח לכולם ושנדע ימים שקטים יותר
  11. שלום *משהו שייתן תאוצה יפה בפחות התפרקות (סעיפים 2.2 + 2.4) *נסיעה על חשמל = חסכון בעלויות השוטפות (נכון זה קצת מוזר לרכוש רכב במעל 200 אש"ח ולהיות מוטרד מעלויות שוטפות, אך כזה אני) *כל הדברים הטכנולוגיים שרכב חשמלי וטסלה בפרט נותנים
  12. שלום לחברי הפורום הנכבדים לאחר הסתייעות בעצותיכם, רכשתי קופרה חדשה (אז עוד סיאט) וכמו שכתבתי בתחילתו: "החלום: טסלה (יש חניה בשטח הבית - דו-משפחתי), אך נראה שהן ברמת המחירים והן ברמת היתכנות, זה הולך ומתרחק" 1. לגבי טסלה 1.1 טסלה כבר בארץ 1.2 המחיר הרבה יותר נמוך ממה שהפחידו שיהיה 1.3 עדיין לא מוכרים את דגם Y 1.4 יש דגמים חשמליים אחרים 2. לגבי הקופרה 2.1 אכן רכב מודרני וחזק כמצופה 2.2 זה כיף לפעמים לבצע לחיצה ביציאה מצומת בין-עירונית ולראות את כל הרכבים נעלמים מאחור... 2.3 האחיזה של הרכב בפניות מפתיעה לטובה 2.4 הקשיחות ברמה היומ-יומית היא מעבר למה שהרגשתי בנסיעת המבחן, וקצת מקשה על העצמות הפריכות שלי... 2.5 בכללי הרכב קיצוני למדי ואין לי כוונה לקחת אותו למסלול. 2.6 בדיעבד, היה עדיף להישאר עם האקובוסט האהובה שנמכרה בנזיד עדשים... 2.7 הקופרה נקנתה כרכב לשנים רבות, נסיעה ישירה (5 ק"מ) ממסירה עד לטיפול ציפוי קרמי תלת שכבתי, הרצה לפי הספר של 1500 ק"מ (למרות שבמעמד המסירה אמרו שאין צורך), המתנה לאחר כל הנעה עד ירידת טורים, שטיפה עצמית ידנית בלבד וכו' 3. הרכב הבא 3.1 יהיה בוודאות חשמלי מלא 3.2 נתוני האצה נדרשים להיות טובים (למשל אעדיף LR על פני SR+) 3.3 יש אפשרות לקבל רכב גישור מהעבודה לכל מי שהצליח להגיע עד לכאן - שאפו, להלן השאלות: א. האם לנסות ולמכור את הקופרה היום? (להבנתי אפשר לבקש ולקבל 195 אש"ח) ב. האם להזמין כבר TESLA 3 LR? ג. האם יש דגם אחר שכדאי להמתין עבורו (Y או בכלל של חברה אחרת), תקציב צריך להתכנס לקופרה + 50 אש"ח תודה וחג שבועות שמח
  13. שלום לחברי הפורום כפי שקרה לפני כשנתיים לאור הרכישה המוצלחת, הבוס רוצה רכב נוסף לאותם שימושים נסיעות בינעירוניות (הרבה כביש 6 = פקקים), מקום איחסון = סטיישן (או ג'יפון?) תקציב יכול להימתח עד 80 K ש"ח, ואפילו לחרוג במעט רנו גרנד קופה דיזל סטיישן? (יש בכלל סטיישן?) אשמח לקבל אופציות רלוונטיות
  14. לשאלת הפתיחה - כן הייתי רוכש טסלה מודל 3 (כנראה LR) האמת ששנה שעברה ממש רציתי, אבל לפי המומחים (כן מסתבר שגם המומחים לפעמים טועים) מחיר של טסלה היה צפוי לעלות (לכשתגיע בזמן לא ידוע) 300 אלף ש"ח! החלטתי לוותר ורכשתי קופרה חדשה (מצ'מפיון ביותר מ200 אלף ש"ח) בידיעה שאחזיק את הרכב שנים רבות. בדיעבד, אם הייתי יודע, הייתי מחכה עם האקובוסט הנפלאה שהיתה לי 😒 אני מסכים שזה לא רכב לכל אחד אבל למישהו כמוני שנוסע כל יום לעבודה 70 ק"מ, יש לו חניה פרטית בבית (לא ברחוב) והיה לו כסף פנוי לרכב חדש... זו היום קניה משתלמת by far אם היו מאפשרים לי טרייד-אין, הייתי מחליף לטסלה ללא ספק
×
×
  • תוכן חדש...