Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

גם אם מחר יפתחו את הסגר אף אדם שפוי לא ירוץ להצטופף באולם אירועים שלך. תשלים עם העובדה שיעברו חודשים עד שנחזור למשהו שדומה לשגרה שהכרנו. זה מה יש. 

 

בנוסף אם תעשה zoom out מחוץ לביצה הישראלית ותראה מה מתרחש בארה"ב 7 מיליון מובטלים פי 2 מהתחזיות תבין שאנחנו הולכים למיתון עולמי אז ימי 300 - 400 אורחים וחתונה ב-300 אלף שקל יהיו יותר נדירים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

גם אם מחר יפתחו את הסגר אף אדם שפוי לא ירוץ להצטופף באולם אירועים שלך. אז שחרר ותשלים עם העובדה שיעברו חודשים עד שנחזור לשגרה. זה מה יש. 

 

אבל למה כשמדברים איתך על מספרים אמיתיים אתה מתחמק?

אני יכול לחיות עם המצב הזה, אני עדיין גר במגדל מפנק בת"א ואוכל פעמיים בשבוע ואגיו במרפסת.

אבל למה אתה מתעלם ממה שאני שואל ?

1.5 מליון חרדים בישראל - עובדה

7.5 מליון חילונים בישראל - עובדה

פורים נגמר ב 11.3 - עובדה

בוא ניקח רק אחוז אחד מתוך כל אלה, אפילו פחות מאחוז

 

איפה 30-50 אלף חולים במצב בינוני קשה שהיו אמורים להיות כאן ?

פורסם

@Transporter אתה בוחר לצאת מנקודת הנחה שכל החרדים באופן גורף יוצאים מהבית ומתמזמזים עם ספר תורה בבתי כנסת.

עכשיו צא מנקודת הנחה שזה לא ככה, מובן?

פורסם
סגר מוחלט בבני ברק באיחור של שלושה שבועות אחרי שהסוסים ברחו מהאורווה. 
 
מספר החולים בעיר מכפיל את עצמו כל מספר ימים. בקיצור אכלנו אותה. תמשיכו לחלום על חזרה לשגרה אחרי פסח לא נצא מהבית עד סוף יוני. 
 
 
חכה עם התגובה הזו לקראת סוף חודש אפריל. אני מניח שתשתנה את דעתך אחרי שהערבים יחגגו כאילו אין מחר בגלל הראמדן.


Sent from my Mi A2 using Tapatalk

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, EliC25 כתב:

@Transporter אתה בוחר לצאת מנקודת הנחה שכל החרדים באופן גורף יוצאים מהבית ומתמזמזים עם ספר תורה בבתי כנסת.

עכשיו צא מנקודת הנחה שזה לא ככה, מובן?

 

למה? כשבא לנו לקלל אותם ולשנוא אותם אז נוח לנו להראות שכולם מתפללים

אבל כשלא בא לנו, אז נוח לנו להגיד שרק אחוז קטן מהם יצא להתפלל בפורים כשלא היה שום איסור?

אז אותם חרדים הם בעצם לא באמת חרדים, לא באמת חגגו את פורים, לא באמת התפללו, לא באמת עשו מנגלים וחגיגות מטורפות באחד החגים הכי שמחים בשנה

 

יאללה אני זורם איתך

אז לקחתי כאן וירוס סופר מדבק ובמקום ללכת על 10% הדבקה כמו שהוכיחו בחדשות, הלכתי על 1% הדבקה

1% מתוך 1.5 מליון זה  15,000.

עברו כבר 21 יום וזה עובדה. למה לא קבלנו 1000-2000 חולים בינוני במיון ?

 

ושים לב שאני מדבר איתך רק על חרדים

אם תחבר את מספר החילונים שבילו וחגגו אנחנו אמורים להגיע להרבה יותר חולים בינוני וקשה

איפה הם ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
 
אני זורם איתך
הם  לא נבדקים
עברו 21 יום מפורים
הם לא מתו ? או שקברו אותם בשושו כמו בסין כדי שלא נדע?
אלה שהולכים למיון - מתוך 1.5 מליון, אתה לא חושב שהיו אמורים להגיע כבר עשרות אלפים למיון ?  איפה הם ?
למה אף אחד לא  יודע לתת תשובה על זה?
אולי פשוט נודה שלרוב החולים יש תסמינים קלים שלא מצריכים מיון בכלל ?
מה יש "להודות" בזה? כבר ידוע מזמן שרוב החולים הם חולים קל/בלי תסמינים. אז גם לי שאלה - אם המחלה כ"כ "שולית" ופוגעת באחוז קטן (כביכול מהמשתמע מדבריך), למה כל העולם משותק? למה כל מנהיגי העולם נוקטים באותו קו? כולם פסיכים?
ושאלה נוספת - הלנת פה כמה וכמה פעמים על החוסר במענק לעצמאיים מעל מחזור x ("מה הם צריכים את זה בכלל אין להם הוצאות"), אבל מצד שני אומר שבך המצב בכלל לא פוגע. אז על מה אתה מלין?

ואם מישהו חשב שיש מישהו שחסין, אז יש כרגע בחור בן 22, בריא ללא מחלות רקע, לא מעשן, שמונשם ומחובר ל-ECMO, כשהסיכויים שלו לשרוד למרבה הצער קלושים. אז כן, זה יכול לקרות לכל אחד.
פורסם

זה הקטע - עשו סגר על בני ברק עכשיו , כדי שלא תהיה הידבקות של 1.5 מיליון.

לא נדבקים באותו הזמן - בהתחלה זה כמה עשרות, אחרי זה כמה מאות- אלפי- עשרות אלפים.

בפורים נדבקו כמה עשרות, בשבועיים אחרי פורים כמה מאות , עכשיו בבית ממשיכים להדביק את המשפחות.

אתה רואה בזמן העכשוי, כמה נדבקו לפני שבועיים.

אם כולם יישבו בבית ( כי הפנימו את הסכנה/ הכניסו כוחות בטחון לעיר ), בעוד שבועיים קצב ההתפשטות יירד.

עד אז יהיו כבר אלפים עם תסמינים ועוד לא יודע כמה ללא התסמינים.

איטליה/ ספרד אלה דוגמאות למה המחלה הזאת יכולה לגרום כאשר ממשיכים להתנהג כאילו אין מגפה.

רוב העם כבר 3 שבועות משתדל להתרחק אחד מהשני. לכן למזלנו זה התחיל בזמן כאשר היו כמה עשרות נדבקים בלבד.

אותי מעניין מה עכשיו מצבו האמיתי של נהג אוטובוס ( ג'וני?) שהיה מונשם בפוריה המון זמן.

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 52 דקות, Transporter כתב:

אבל למה כשמדברים איתך על מספרים אמיתיים אתה מתחמק?

אני יכול לחיות עם המצב הזה, אני עדיין גר במגדל מפנק בת"א ואוכל פעמיים בשבוע ואגיו במרפסת.

אבל למה אתה מתעלם ממה שאני שואל ?

 

אני לא מתחמק מכלום אתה זה שזורק מספרים מצוצים מהאצבע בשביל לנסות למצוא הצדקה רציונלית להפעיל מחדש את העסק שלך. בסופו של דבר אין לך שליטה על החלטות הממשלה. לפיכך תשלוט על מה שאתה כן יכול כלומר תתאים את העסקים שלך למציאות החדשה שתהיה בישראל ובעולם כתוצאה מהמשבר. 

 

* חשבונית מס על יעוץ עסקי תשלח אליך בדואר

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
Just now, vladclar כתב:

זה הקטע - עשו סגר על בני ברק עכשיו כדי שלא תהיה הידבקות של 1.5 מיליון.
לא נדבקים באותו הזמן - בהתחלה זה כמה עשרות, אחרי זה כמה מאות- אלפי- עשרות אלפים.
בפורים נדבקו כמה עשרות, בשבועיים אחרי פורים כמה מאות , עכשיו בבית ממשיכים להדביק את המשפחות.
אתה רואה בזמן העכשוי, כמה נדבקו לפני שבועיים.
אם כולם יישבו בבית ( כי הפנימו את הסכנה/ הכניסו כוחות בטחון לעיר ), בעוד שבועיים קצת ההתפשטות יירד.
עד אז יהיו כבר אלפים עם תסמינים ועוד לא יודע כמה ללא התסמינים.
איטליה/ ספרד אלה דוגמאות חמה המחלה הזאת יכולה לגרום כאשר ממשיכים להתנהג כאילו אין מגפה.
רוב העם כבר 3 שבועות משתדל להתרחק אחד מהשני. לכן למזלנו זה התחיל בזמן שהיו כמה עשרות נדבקים.

 

אבל עד לפני שבוע לא היה סגר ולא נעליים

כל החרדים והחילונים יצאו למסיבות פורים, חגגו עם המשפחה, בתי כנסת, חתונות, מסיבות

החרדים עד לפני שבוע התנהגו כאילו אין שום וירוס

 

אז סבבה, במקום לקחת 1.5 מליון חרדים

הלכתי איתך על 500,000 חרדים, אוקי?

נניח שמליון חרדים לא רצו לחגוג את פורים ולהתפלל וכולם ישבו בבית סתם במקרה כי ה' אוהב אותם ושומר עליהם

אז 500,000 כן חגגו, התנהגו רגיל, הצטופפו ברמי לוי ובחנויות  עד לפני שבוע!

אומרים 10% הדבקה ? אז 50,000 נדבקים

למה אנחנו לא רואים 1000 חולים בינוני קשה מתוכם ?

 

פורסם

אתה לא יכול לקחת 500 אלף בתחילת המגיפה.

לא בכל מקום נדבקו בפורים, לרוב לא נדבקו כי עדיין המחלה לא היתה מפושטת. גם אחרי פורים ברוב הקניונים לא היתה קורונה.

לוקח זמן עד שכולם נדבקים.

גם עכשיו הערכה ( המוגזמת לדעתי ) שיש 75 אלף נשאים בבני ברק.

אם לא תעשה שום צד, בעוד כמה שבועות יהיו 200 אלף ( כמספר התושבים ).

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

אני לא מתחמק מכלום אתה זה שזורק מספרים מצוצים מהאצבע בשביל לנסות למצוא הצדקה רציונלית להפעיל מחדש את העסק שלך. בסופו של דבר אין לך שליטה על החלטות הממשלה. לפיכך תשלוט על מה שאתה כן כלומר תתאים את העסק שלך למציאות החדשה שתהיה בישראל ובעולם כתוצאה מהמשבר. 

 

* חשבונית מס על יעוץ עסקי תשלח אליך בדואר

 

אני לא זורק מספרים, אני קורא נתונים מוכחים

מספר המתים והחולים קשה מוכח

זה לא מספר שהמצאתי או דמיינתי

 

אחוזי ההדבקה גם מוכחים. דיברו אתמול על 10% במגזר החרדי, או שאני מתבלבל וזה בכלל 20% אבל נלך על הנמוך  10%

לקחתי רק שליש מהחרדים בישראל כי הנחתי שה' אוהב את כל השאר והכריח כל אחד מהם להיות בבידוד גם בפורים וגם לפני שבוע

 

מתוך 500,000 חרדים עם 10% הדבקה

אין לך תשובה בשבילי למה אנחנו לא רואים לפחות 1000 חולים קשה חרדים [עזוב בצד חילוני כי אז  צריך לעשות חישוב לפי 9 מליון ולא 500,000]

 

נתתי לך מספרים אמיתיים כשאני לוקח בחשבון ש 66% מהאוכלוסיה שלהם הייתה בבידוד (כן, בטח)

 

 

אתה מדבר כאילו החרדים האלה הגיעו לישראל לפני 4 ימים כשהתחילו לסקר אותם, אז אתה רוצה לספור 21 יום משלשום

אבל לא..הם היו כאן בפורים כמוני וכמוך והם התפללו בפורים והתפללו לפני 3 שבועות, ומאז עבר זמן והיינו אמורים לראות אותם במיון

 

אני לא חושב שאני צריך ממך יעוץ עסקי

בינתיים אתה זכאי למענק ואני לא, אני מניח שבכל זאת העסק שלי מנוהל קצת יותר טוב משלך.

 

Just now, vladclar כתב:

אתה לא יכול לקחת 500 אלף בתחילת המגיפה.
לא בכל מקום נדבקו בפורים, לרוב לא נדבקו כי עדיין המחלה לא היתה מפושטת. גם אחרי פורים ברוב הקניונים לא היתה קורונה.
לוקח זמן עד שכולם נדבקים.

 

אבל מתוך 1.5 מליון לקחתי 500,000

ובמקום 10% הדבקה עשיתי לך חישוב לפי 5% הדבקה

תשים לב שחתכתי את כל המספרים לרעתי כדי שהתאוריה שלי תצא שגויה

 

ועדיין אין תשובה הגיונית איפה 1000-2000-3000 חולים קשה.

 

שלא תטעה

אני מסכים איתך לחלוטין שהוירוס מדבק, יכול מאוד להיות שיש לנו כבר 500,000 חולים בארץ

הטענה שלי היא שרובם המוחלט יחלים

ורובם בכלל לא יצטרכו מיון

אז נדבקו המון חרדים וחילונים, חלק מהם סתם התקשרו למד"א ואמרו להם שבו בבית

חלק מהם הגיעו למיון וישוחררו

ואחוז מאוד מאוד מאוד קטן יסתבך

ואחוז קטן מתוכו ימות

 

זה מה שאמרתי.

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

טוב אני רואה שעברנו מדיון לתחרות גודל בולבול וירטואלי. השיח הגיע לסיומו. 

 

ועדיין אין לך תשובה לאן נעלמו כמה אלפי חולים קשה

אתה רק מוכיח את הטענה שלי

אתה מתחילת המשבר הזה זורק כאן טענות ומתווכח עם כולם בלי להוכיח שום דבר

 

נחכה לכאוס שהבטחת לנו

פורסם

 

 

 

 

אבל מתוך 1.5 מליון לקחתי 500,000

ובמקום 10% הדבקה עשיתי לך חישוב לפי 5% הדבקה

תשים לב שחתכתי את כל המספרים לרעתי כדי שהתאוריה שלי תצא שגויה

 

ועדיין אין תשובה הגיונית איפה 1000-2000-3000 חולים קשה.

 

שלא תטעה

אני מסכים איתך לחלוטין שהוירוס מדבק, יכול מאוד להיות שיש לנו כבר 500,000 חולים בארץ

הטענה שלי היא שרובם המוחלט יחלים

ורובם בכלל לא יצטרכו מיון

אז נדבקו המון חרדים וחילונים, חלק מהם סתם התקשרו למד"א ואמרו להם שבו בבית

חלק מהם הגיעו למיון וישוחררו

ואחוז מאוד מאוד מאוד קטן יסתבך

ואחוז קטן מתוכו ימות

 

זה מה שאמרתי.

 

המגיפה בארץ עדיין לא הגיעה לכל המספרים האלה, גם לא אצל החרדים. מהחולה הראשון עושים את כל המאמצים שזה לא יגיע למאות אלפי חולים מהר. בידודים/ הגבלות/ איכון - כל זה מאט הדבקה.

בכל העולם כולם יודעים שהרוב יחלים. ובכל העולם ( לפחות במדינות מפותחות ) לא יכולים לאפשר תמותה של עשרות אלפים תוך חודשיים, גם אם הרוב קשישים.

לכן הכלכלות קורסות.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
Just now, vladclar כתב:

המגיפה בארץ עדיין לא הגיעה לכל המספרים האלה, גם לא אצל החרדים. מהחולה הראשון עושים את כל המאמצים שזה לא יגיע למאות אלפי חולים מהר. בידודים/ הגבלות/ איכון - כל זה מאט הדבקה.
בכל העולם כולם יודעים שהרוב יחלים. ובכל העולם ( לפחות במדינות מפותחות ) לא יכולים לאפשר תמותה של עשרות אלפים, גם אם הרוב קשישים.

 

 

אני מסכים איתך

בגלל זה אומרים שהקשישים ישארו נעולים בבית

יוציאו את כל השאר החוצה

ימשיכו עם איכונים, סגר על ערים בעיתיות כמו בני ברק, מסכות בחוץ

והמספרים ישארו שפויים

 

×
×
  • תוכן חדש...