Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

 

לפני 6 דקות, Transporter כתב:

 

אנחנו לא נמצאים בשום דבר 3 חודשים

הבלאגן כאן התחיל בסוף פברואר

ויש לנו 40 מתים

אחרי תחזיות של עשרות אלפי חולים, אלפי מונשמים ומאות אם לא אלפי מתים עד ה 1.4

 

אז המציאות מראה ההפך מכל התחזיות

 

מסוף פברואר ועד היום עבר בסך הכל חודש. העובדה שנכון לכתיבת שורות אלו אנחנו לא עמוק בחרא כמו רוב אירופה לא אומרת שזה ישאר ככה בשבועות הקרובים במיוחד אחרי גילויים על הדבקה המונית בקרב הציבור החרדי.

 

 

פורסם

באיטליה, כאשר היו שם 6300 מאובחנים ( 08.03 ) מתו 366 אנשים. פי 9 ממספר המתים נכון להיום בארץ.

למחרת, 9.03 איבחנו סה"כ 7800 חולים והיו 466 מתים.

יחס שונה לגמרי ממה שקורה עכשיו אצלינו.

לכן אני מניח שבאיטליה לפני 3 שבועות היו הרבה יותר חולים לא מאובחנים ממה שיש עכשיו בישראל.

 

 

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא שבועות, באיטליה הסגר די דומה לשלנו מבחינת ההגבלות והתחיל בערך באותו הזמן כמו אצלינו. לכן רק עכשיו מספר החולים החדשים כל יום התייצב /בירידה .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 10 דקות, vladclar כתב:

באיטליה, כאשר היו שם 6300 מאובחנים ( 08.03 ) מתו 366 אנשים. פי 9 ממספר המתים נכון להיום בארץ.

למחרת, 9.03 איבחנו סה"כ 7800 חולים והיו 466 מתים.

יחס שונה לגמרי ממה שקורה עכשיו אצלינו.

לכן אני מניח שבאיטליה לפני 3 שבועות היו הרבה יותר חולים לא מאובחנים ממה שיש עכשיו בישראל.

 

 

 

אין שום הגיון במספרים ממערב אירופה בהשוואה לשאר העולם, ויהיה מעניין מאוד להבין למה זה.
אם מספר הנדבקים היה גדול יותר אז, אבל מספר אלה שפיתחו תסמינים היה קטן (אחרת היית מתחיל לראות תמותה הרבה יותר מוקדם), אז בהכרח המחלה הופצה שם כאש בשדה קוצים, איך זה לא קרה במקומות אחרים? דרום קוריאה ויפן לדוגמא.

עד עכשיו הנחתי שיש דיווח יתר על מתים מקורונה במערב אירופה, והם פשוט שייכו מתים רגילים לקורונה, אבל לפי מספרים שמתחילים לצאת זה לא נכון, יש קפיצה ענקית בתמותה שם, הקפיצה יותר גדולה ממספר המתים ששייכו לקורונה.

עוד שנה ירד האבק ונתחיל לראות סיכומים.

 

פורסם

ציטוט מהכתבה אליה קישרת:

"אף שרבים מהתושבים נשמעו להוראת השלטונות, יש גם מי שאינם מבינים כנראה את חומרת המצב. עיריית מדריד נאלצה הבוקר לסגור פארקים, אחרי שתושבים רבים המשיכו להגיע אליהם כדי לרוץ, לרבוץ ולבלות. בכמה אזורים בדרום ספרד חסמו הרשויות את הגישה לחופים, בניסיון למנוע את ההגעה לשם מתושבים שביקשו לנצל את סגירת בתי הספר ומקומות העבודה השבוע כדי לצאת לבלות."

אוכלוסיה לא ממושמעת יש, מסתבר, כמעט בכל מקום.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
https://www.msn.com/he-il/news/other/בעקבות-איטליה-סגר-כללי-גם-בספרד/ar-BB11bBwB?li=BBqrXX3 ב-14 למרץ ספרד היא בסגר. איטליה כמה ימים לפני כן לפי הכתבה הזו.

 

אצלינו ביטלו הצגות והופעות ( הגבלה עד 100 משתתפים ) ב 11.03. בתי ספר ב 13.03,ארועי ספורט המוניים עוד לפני כן.

אני בטוח שההגבלות אצלינו ( שהתחילו בשלב הרבה יותר מוקדם של המגיפה בארץ ), השפיעו על האטה בהידבקות .

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

התחילו להתעצבן על הסינים שמשקרים בקשר לקורונה.

מעניין אם בסוף נדע מה קרה שם.

 

nikki.jpg

nikki2.jpg

עד משהו שהרגע ראיתי.

הצנזורה של פייסבוק מוחקת קונספירציות שהקורונה התחילה ממעבדות בווהאן.

עכשיו מדענים אומרים שאולי הקורונה מגיע ממעבדות בווהאן.

 

bats.jpg

אייל

פורסם

נו ו... נטחנות פה 3000 הודעות על החרא הזה. לאף אחד מכם אין פאקינג מושג מהי האמת. וגם אין לכם מושג מה יתפתח ולאן כל הסיפור הזה ירוץ , וגם אם יתבעו את אאממממא של סין כל מדינות העולם הם פשוט ישימו חצי מטר ז##ן של קושי על כווולם ואף אחד לא יעיז לעשות עם זה משהו. למה ? ככה , כי זה סין. התרד באמת מרתק ורואים שמשעממום רצחני בבית חברים פה מפתחים תאוריות והזיות (כנראה את החומר עדיין ניתן להשיג למרות ההסגר) , אבל בחייאאתת יש למישהו אשכרה לינקים להוכחות עם כל הבולשיט? כי לבאס להכנס לפה , לדפדף 40 עמודים ובסוף לראות שוב שחוץ שטויות לא התחדש כלום. ועוד דבר , אם כבר אנו עמוק אז לפחות תהיו יהודים אמיתיים , תכבדו אחד את השני.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

היחידים שכן יש להם מידע כלשהו זה הממשלות, שהם יודעות כמה בדיקות באמת עושים, ולאיזה אוכלוסיה עושים. 

משום מה הם לא באמת חושפות את המידע הזה. ונותנות ל-טמקא וחבריהם לעשות מטעמי פחד תמורת קליקים. 

 

 האם יש 10 אחוז תמותה? האם יש 1 אחוז? האם בעצם יש 0.1 אחוז כי יש 7000 חולי קורונה מאומתים ועוד 70 אלף ללא תסמינים? אף אחד לא יודע ללא הנתונים למעלה, לכן ממשיכים לאונן בקונספירציות. 

 

ואם נשתתף באוננות הקונספירציה, אני מאוד מאוד מאוד(!) אופתע אם הנתונים מסין אמיתיים. 

פורסם

עכשיו ראיתי כתבה על מחסור בביצים בארץ ומה שקורה בחנויות כאשר מכניסים משלוח לתוך הסופר...

שומעים ברקע כרוז "לשמור 2 מטר אחד מהשני", ובאותו הזמן עשרות לקוחות מתנפלים על הסחורה כאילו אין קורונה. במקרה אלה היו חרדים שפשוט עלו אחד על השני, כאילו איבדו צלם אנוש.

 

 

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ככה זה פאניקה וטימטום אנושי.

ברגע שהשניים הראשונים מתנפלים - כול השאר אחריהם. חרדים, חילוניים, ערבים, ספרדים, אמריקאים בבלאק פריידי. כולם ככה.

 

 

טרנספורטר. 

אם היית יודע כמה פעמים כתבתי כבר תגובות לשטויות שאתה כותב ומחקתי, היית מרחם עלי.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

אני מסתובב עם הרגשה (שלי בלבד) שיש לנו שבר ובמקום לטפל בו מגבסים לנו את כל הגוף.
כל בר דעת ידע לזהות שמוקדי ההדבקה יהיו היכן שיש צפיפות גבוהה וחוסר משמעת משווע.
במקום לטפל בזה ולנסות לבודד את האוכלוסייה בסיכון פשוט הכניסו את כולנו להסגר, הקריסו את הכלכלה ואנחנו נשלם על זה עוד המון זמן (מענקי הבדיחה של ביבי שווים לת**).
גם נבואות האפוקליפסה של מנכ״ל משרד הבריאות, בתוספת שר ששם פס על ההנחיות לא עושות טוב על הלב.
היחיד שמדבר בקצת הגיון הוא בנט, אבל עם ראש ממשלה שנלחם על קרדיט ומלמד אותנו איך להשתעל ליד, אין סיכוי שייתן להמלצות של בנט להתקבל.
מאוד מקווה שלאחר פסח נתחיל לחזור לעבוד, כי את הנזקים של הנגיף הזה ייקח שנים לתקן.

×
×
  • תוכן חדש...