Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא הזמן לקנות שום דבר בהלוואה או בתשלומים.

אבל זה נכון שעוד מעט תהיה ירידה משמעותית במחיר הדיור בגלל המגיפה, או כמו שהכתום אומר, הווירוס הסיני.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מה אומרים פה כל נהגי המונית, הלך איירון מיידן?

[emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji29][emoji29][emoji29][emoji29]
מן הסתם ידחו ל-2021...
ומה עם הצ'ילי פפרס?
[emoji850]

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

טרנספורטר מציג: קורס 'אני אפסי ועוד 101'.

 

"לא מדבר על עצמי", ואז מעביר את כל הדיון לענף המסעדנות (כי חברים שלו פתחו מסעדה שמיועדת להיות מהטובות בארץ. איך מייעדים מסעדה להיות מהטובות בארץ? אלפי מסעדנים ישמחו לסוד). לשאר השתרשרות התגובות באמת שאין מה להתייחס (מי שנחשף יותר לוירוס יותר בסיכון? באמת? נעזוב חוסר הידע בהצהרה הזאת, היא אפילו לא נתמכת בדוגמה שהובאה כי נהג האטובוס הוא בין היחידים שהחלימו אחרי שחוברו למכונת הנשמה).

 

אבל העיקר ששמים אלכוג'ל בכניסה לבית (החוסר מודעות...).

פורסם

המודל הדרום-קוריאני: "מאות אלפי בדיקות, כלכלה מתפקדת ובתי קפה פתוחים"

כנראה שאני לא היחיד שחושב שאם סוגרים ערים בעייתיות ומשאירים אתה אוכלוסיות הבעיתיות בבידוד אפשר לחיות ככה ואפילו עדיף על המצב הנוכחי

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5707345,00.html#autoplay

 

 

 

לפני 3 דקות, Blaz00r כתב:

טרנספורטר מציג: קורס 'אני אפסי ועוד 101'.

 

"לא מדבר על עצמי", ואז מעביר את כל הדיון לענף המסעדנות (כי חברים שלו פתחו מסעדה שמיועדת להיות מהטובות בארץ. איך מייעדים מסעדה להיות מהטובות בארץ? אלפי מסעדנים ישמחו לסוד). לשאר השתרשרות התגובות באמת שאין מה להתייחס (מי שנחשף יותר לוירוס יותר בסיכון? באמת? נעזוב חוסר הידע בהצהרה הזאת, היא אפילו לא נתמכת בדוגמה שהובאה כי נהג האטובוס הוא בין היחידים שהחלימו אחרי שחוברו למכונת הנשמה).

 

אבל העיקר ששמים אלכוג'ל בכניסה לבית (החוסר מודעות...).

 

https://www.mako.co.il/food-restaurants/restaurant-news/Article-56d2192ae333071026.htm

 

אני לא אוהב לעשות פרסומות

אבל נכון להיום מדובר במסעדה שרק נפתחה ואי אפשר להשיג מקומות פנויים

אתה לא חייב להסכים לזה

בוא נחכה בסבלנות ותראה איך חוזרים לשיגרה הרבה לפני שיש חיסון

מי שזה לא יתאים לו יוכל להשאר בבידוד

פורסם
לפני 13 דקות, David32 כתב:

טוב הכתום גם אמר:

"It's not like we have a massive recession or worse. It's artificial because we turned it off"

 

תותח.

 

איחלתי לעם האמריקאי בהצלחה. 

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

עסק גדול/בינוני מוציא עובדים לחל"ת וכבר בנקודה הזאת חוסך את ההוצאה הכי גדולה של רוב העסקים ומגלגל את העלויות על המדינה. מכוניות ליסינג אפשר להחזיר למגרש. (כנראה) הוצאות ארנונה אפשר לדחות. הבנק כנראה יעניק דחייה בתשלומי הלוואות. בנוסף, ההנחה היא שעסקים גדולים/בינונים מחזיקים עתודה לעת צרה ואם לא באסה להם.  

 

מצד שני עצמאיים קטנים שאתה כל כך מזלזל בהם כי "אין להם הוצאות" חיים מהיד אל הפה לכן צריך לסייע להם. המענק שנתנו הוא לעג לרש. המינימום שצריכים לעשות הוא לאפשר לעצמאיים קטנים לקבל דמי אבטלה כמו שכירים. 

  

 

כשאני הייתי עצמאי קטן לא חייתי מהיד לפה, ההפך, לא יכלתי להוציא הוצאות גדולות כי לא הרווחתי הרבה

כשרווחתי 10,000 שח בחודש לא יכלתי לקחת על עצמי קניית ציוד של 200,000 שח, כי אין לי מאיפה לשלם את זה

גם לא יכלתי לשלם שכירות של 7000 שח על משרד ו 4000 שח על מחסנים. עוד לא דברנו על רכבים

אז במקרה הכי גרוע, כשהרווחתי 150 אלף בשנה,  בתקופה כמו היום יכלתי להכנס לחוב של 2000 4000 5000 שח. זה לא מטריד אותי. ולא אמור להטריד גם את המדינה. עסק סוגר את החוב הזה מהר מאוד כשחוזרים לשיגרה

 

אבל עסק גדול שכל חודש שהוא לא עובד משלם באופן אוטומטי כמה עשרות אלפים וזה ממש לא משנה אם 15,000 או 70,000

נכנס לבעיה הרבה יותר קשה מעסק קטן

 

איפה אולמות אירועים שעשו שיפוץ חורף לקראת הקיץ ולא רואים שקל בחזרה?

מלונות שעשו שיפוץ?

מסעדות שפתחו עוד סניף ובנו על הקיץ ?

רשתות אופנה שכל הקולקציית חורף-אביב נשארה במחסנים ולא תעניין אף אחד?

מדובר פה בסכומים לא נורמלים

להם מגיע את הכסף

לא למי  שמחזיק משרד ב 2000-3000 שקל ויצור לעצמו חוב של כמה אלפים בודדים. את זה אפשר לסגור בקלות, גם בתור עסק קטן

 

 

לפני 14 דקות, אליה כתב:


emoji24.pngemoji24.pngemoji24.pngemoji24.pngemoji24.pngemoji24.pngemoji24.pngemoji29.pngemoji29.pngemoji29.pngemoji29.png
מן הסתם ידחו ל-2021...
ומה עם הצ'ילי פפרס?
emoji850.png

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 

 

נכון להיום, לפחות המופעים הגדולים שאני הייתי מעורב בהם לא מתקיימים בקיץ הקרוב

לא בדקתי לגבי מופע ספציפי כזה או אחר, אבל כנראה שמה שרלוונטי לי רלוונטי לכל השאר

 

 

לפני כשעה, motizkn כתב:

הנה מתחילים כל "כתבות" שזה הזמן לקנות דירה להשקעה.

https://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3804873,00.html

 

ולמי שהכתבה הצליחה לשכנע אותו אז לא, זה ממש לא הזמן לקנות דירה להשקעה.

 

אני חושב שיהיו כאן הרבה הזדמנויות אחרי המשבר הזה

מהסיבה המאוד פשוטה שלהרבה אנשים אין כסף לשלם משכנתאות

וגם אם יסתדרו,

הרבה פחות אנשים ירכשו דירות

אז יהיו חייבים להוזיל מחירים

פה ההזדמנות

בדיוק כמו בבורסה

 

כמובן למי שיש. לא למי שבקושי חי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

 

לפני 9 דקות, Transporter כתב:

 

כשאני הייתי עצמאי קטן לא חייתי מהיד לפה, ההפך, לא יכלתי להוציא הוצאות גדולות כי לא הרווחתי הרבה

כשרווחתי 10,000 שח בחודש לא יכלתי לקחת על עצמי קניית ציוד של 200,000 שח, כי אין לי מאיפה לשלם את זה

 

רווח או מחזור? הבדל עצום. 

 

לפני 9 דקות, Transporter כתב:

אבל עסק גדול שכל חודש שהוא לא עובד משלם באופן אוטומטי כמה עשרות אלפים וזה ממש לא משנה אם 15,000 או 70,000

 

 

משנה מאוד

לפני 9 דקות, Transporter כתב:

איפה אולמות אירועים שעשו שיפוץ חורף לקראת הקיץ ולא רואים שקל בחזרה?

מלונות שעשו שיפוץ?

מסעדות שפתחו עוד סניף ובנו על הקיץ ?

רשתות אופנה שכל הקולקציית חורף-אביב נשארה במחסנים ולא תעניין אף אחד

 

אוכלים אותה. 

לפני 9 דקות, Transporter כתב:

לא למי  שמחזיק משרד ב 2000-3000 שקל ויצור לעצמו חוב של כמה אלפים בודדים. את זה אפשר לסגור בקלות, גם בתור עסק קטן

 

אתה באמת עושה השוואה בין חברה עם מלאי ונכסים ובין עצמאי קטן שהוא זה העסק וכל שקל שהוא מרוויח זה שקל שהוא לוקח הביתה לקנות אוכל ולשלם משכנתא? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

 

רווח או מחזור? הבדל עצום. 

 

משנה מאוד

 

אומר שוב

כשהרווחתי 150,000 בשנה (תקרא לזה רווח זה לא משנה בכלל במספרים האלה)

לא יכלת לקחת על עצמי התחייבויות גדולות

מי חשב בכלל על לקנות ציוד ב 200,000 ? צריך לשלם את הסכום הזה. 

היו לי הוצאות על משרד, רכב מסחרי שאפילו לא משאית

ההוצאות האלה מסתכמות בכמה אלפים בודדים אם אני עוצר הכל ומפסיק לעבוד

 

ברגע שמפסיקים לעבוד הדברים היחידים שצריך לשלים זה שכ"ד על נכסים ורכבים

אתה לא משלם שיווק ולא משלם עובדים

אבל שכ"ד יכול להגיע לסכומים הזויים אם אתה מחזיק משרדים מחסנים ורכבים.

 

אני לא מכיר עסק שמרוויח 150 אלף בשנה ומחזיק כמות של משאיות, מחסנים ומשרדים

זה לא מסתדר עם גובה המחזור ויותר נראה כמו עסק מפסיד

 

המדינה אמורה לתת פתרון לעסק שהיה מרוויח ועבר להפסד

לא לעסק כושל שמנסה לתפוס טרמפ על המצב ולסגור חובות

 

פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, Transporter כתב:

המודל הדרום-קוריאני: "מאות אלפי בדיקות, כלכלה מתפקדת ובתי קפה פתוחים"

כנראה שאני לא היחיד שחושב שאם סוגרים ערים בעייתיות ומשאירים אתה אוכלוסיות הבעיתיות בבידוד אפשר לחיות ככה ואפילו עדיף על המצב הנוכחי

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5707345,00.html#autoplay

 

 

קוריאה היא כנראה המדינה עם ההשקעה הגדלה ביותר במערכת הבריאות כחלק מהתוצר, מערכות ציבוריות שמתקתקות כמו שעון, יכולת ללא תחרות לנייד כוח אדם וליישם מדיניות בשטח בזמן אפסי, משמעת ברזל אצל הרוב המוחלט של האוכלוסיה (הממשלה הוציאה הנחיה? אתה יכול להיות בטוח שמעל 95% מהציבור עוקב אחרי ההנחיה, בלי לעשות לעצמו הנחות), והעניין של personal space תבוע בתרבות שלהם. זה בנוסף לעובדה שגם ככה מסתובבים שם עם מסיכות בתקופות האלו, אז המחסור הרבה פחות מפה.

המודל הקוריאני עובד כי הוא מיושם בקוריאה. המדינות היחידות שאתה יכול ליישם בהן מודל דומה הן יפן, סינגפור וטאיוואן, עקב קוי הדמיון הרבים כמעט בכל הסעיפים. (בואו נסתכל רגע באיזה מדינות המשבר לא מוטט למדינה את הצורה... אוי, איזה צירוף מקרים. בדיוק כל אלו.)

 

ישראל? כבר עכשיו אנשים משקרים על ימין ועל שמאל כדי לזוז לאן שהם רוצים, מפרים בסתר הנחיות, ותוקפים שוטרים שהם מקבלים קנס על הפרת הנחיות.

עזוב הנחיות- אנשים פה בורחים מבידוד בבית חולים או מלון שהוכן בשבילם כי הם לא מסוגלים לחשוב מעבר לקצה האף של עצמם ו "קשה לשבת שבועיים בבידוד".

עריכה אחרונה על ידי Pika007
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, Transporter כתב:

 

אומר שוב

כשהרווחתי 150,000 בשנה (תקרא לזה רווח זה לא משנה בכלל במספרים האלה)

לא יכלת לקחת על עצמי התחייבויות גדולות

מי חשב בכלל על לקנות ציוד ב 200,000 ? צריך לשלם את הסכום הזה. 

היו לי הוצאות על משרד, רכב מסחרי שאפילו לא משאית

ההוצאות האלה מסתכמות בכמה אלפים בודדים אם אני עוצר הכל ומפסיק לעבוד

 

ברגע שמפסיקים לעבוד הדברים היחידים שצריך לשלים זה שכ"ד על נכסים ורכבים

אתה לא משלם שיווק ולא משלם עובדים

אבל שכ"ד יכול להגיע לסכומים הזויים אם אתה מחזיק משרדים מחסנים ורכבים.

 

אני לא מכיר עסק שמרוויח 150 אלף בשנה ומחזיק כמות של משאיות, מחסנים ומשרדים

זה לא מסתדר עם גובה המחזור ויותר נראה כמו עסק מפסיד

 

המדינה אמורה לתת פתרון לעסק שהיה מרוויח ועבר להפסד

לא לעסק כושל שמנסה לתפוס טרמפ על המצב ולסגור חובות

 

 

אתה עושה סלט בין מושגים ומערבב בין דברים לא קשורים בעליל. מורכב מידי בשביל שיחה על דפי הפורום. 

 

תצא מנוקדת הנחה שכאשר אומרים עסק/עצמאי קטן מתכוונים לשיפוצניק, אינסטלטור, מאמן כושר, חשמלאי, מורה נהיגה, בעלים של מספרה וכדומה. מדובר באנשים שהם = עסק. לאנשים האלה נתנו מענק די עלוב שלא יאפשר להם קיום בזמן שעובדים שכירים בחל"ת מקבלים דמי אבטלה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

בנוסף למרכיב הגנטי, ואחידות האנשים, אין שם מיעוטים, הבדל ענק הוא בהוצאות החינוך, החינוך בישראל עולה המון כי זו מדינה צעירה מאוד בגיל, את הפירות של זה תקצור עוד 20 שנה, בזמן שביפן יש מחסור חריף בעובדים.

פורסם
לפני 16 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

 

רווח או מחזור? הבדל עצום. 

 

 

משנה מאוד

 

אוכלים אותה. 

 

אתה באמת עושה השוואה בין חברה עם מלאי ונכסים ובין עצמאי קטן שהוא זה העסק וכל שקל שהוא מרוויח זה שקל שהוא לוקח הביתה לקנות אוכל ולשלם משכנתא? 

 

משכנתא !?!?

כשהרווחתי 6000 או 8000 או 10,000 בחודש מי דמיין את המילה הזאת ?

זה לא בעיה של המדינה אם אני מרוויח 10,000 ומוציא 30,000 בחודש

המדינה לא צריכה לתת לי מענק על זה. מצטער מאוד

 

ואם אני מרוויח 6500 שח בחודש ובא לי לנסוע על  רכב של 500K, המדינה צריכה לממן לי את החובות ? לא.

 

המדינה צריכה לדאוג למענק לעסק שנשאר עם חובות לעסק, לא עסק שבעל הבית החליט להשתולל עם משכנתא ולא יודע מאיפה להביא אותה. ככה אני רואה את זה

פורסם (נערך)

אסביר לך את זה יותר פשוט. 

 

מאמן כושר עושה אימונים אישיים. המדינה אסרה על מתן אימונים אישיים. עכשיו למאמן כושר אין לו פרנסה. אבטלה הוא לא זכאי לקבל כי הוא מוגדר עצמאי. הדבר היחיד שנשאר לו זה המענק מהמדינה. 

 

אנחנו על אותו עמוד? 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 9 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

אתה עושה סלט בין מושגים ומערבב בין דברים לא קשורים בעליל. מורכב מידי בשביל שיחה על דפי הפורום. 

 

תצא מנוקדת הנחה שכאשר אומרים עסק/עצמאי קטן מתכוונים לשיפוצניק, אינסטלטור, מאמן כושר, חשמלאי, מורה נהיגה, בעלים של מספרה וכדומה. מדובר באנשים שהם = עסק. לאנשים האלה נתנו מענק די עלוב שלא יאפשר להם קיום בזמן שעובדים שכירים בחל"ת מקבלים דמי אבטלה.

 

 

 

מה ההוצאות של מאמן כושר?

מה הוצאות של שיפוצניק שלא עובד?

מה ההוצאות של חשמלאי שלא עובד?

נתת בדיוק את אותם מקצועות שאם עכשיו אומרים להם שבו בבית יש להם אפס הוצאות על העסק

נכון שהם לא מכניסים כסף, אבל אין להם שום הוצאה ברגע שהם מחנים את הרכב בחניה ולא יוצאים מהבית

 

עסקים שאני דברתי עליהם יושבים בבית, עוצרים שיווק, וב 1 לחודש יש להם עשרות אלפי שקלים שיורדים רק על זה שיש בבעלותם עסק

 

אני לא מבקש שיעזרו לי עם שכ"ד במגדל בת"א שאני חי בו ולא שיממנו לי בשרים יקרים שאני קונה באופן קבוע או שעוני יוקרה

אני מממן את עצמי גם בתקופה הזו מהכסף שהרווחתי.

אני רק אומר שצריכים לעזור לי לסגור את החוב שנוצר על זה שהעסק עומד ומייצר לעצמו חוב. חוב של העסק בלבד

×
×
  • תוכן חדש...