Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב, נראה לי שמיצינו.
קורולה, אפשר בבשה ניתוח מעמיק ותחזית בנוגע לתמותה בזימבאבווה ב 5 השבועות הבאים? 
אני חושב שדווקא בזימבאבווה אחוזי התמותה יהיו יחסית הנמוכים בגלל תוחלת החיים של 61 שנים בממוצע.
אני לא בטוח שברוב המדינות באפריקה יהיה אבחון מאסיבי של המחלה - לרוב אחרי כמה ימי חום התושבים יחזרו לשגרה הרגילה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

@Transporter

 

 זה בדיוק מה שכתבתי: אמנם אני לא מכיר את המותגים שהזכרת ואת כיכר המדינה אנימכיר רק ממפות גוגל, אבל כאשר המסחר יתחיל להתחדש אנשים יתחילו לקנות בקטן. וכיוון שהמשבר עולמי הוא ישפיע על כולם לטווח ארוך. זה יהיה דומה ליציאה ממלחמת עולם, לא מפיגוע טרור. זה לא שחור ולבן, זה המצב השחור שנוצר בעולם בחודשיים האחרונים.

 

סוג הארועים שאתה מארגן יידחה בהרבה מאד זמן. יותר מזה, גם ארועים קטנים של 100 איש יראו פתאום גדולים, כיוון שיהיה קושי לממן גם מנה ב-400 ש"ח. 

 

המדינה לא תצטרך לתת מענה למותגי היוקרה, או שהם יפחיתו מחירים כדי להיות אטרקטיביים, או שימצאו נישה אחרת, חיונית, או שיתרסקו. כך גם לגבי עסקים שהשוק שלהם ייעלם.

 

המדינה תצטרך לסייע לגופים חיוניים ולאנשים פרטיים. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 דקות, EliC25 כתב:

טרנספורטר אני אגיד את זה ככה:

בן אדם שמפוטר עכשיו או יצא לחלת - מקבל דמי אבטלה על מנת שיוכל לחיות איכשהו, לשלם שכירות, לערוך קניות ולשלם חשבונות, 3 הדברים הבסיסיים למחיה.

לפי ההגיון שלך, אין צורל לתת לאדם כזה דמי אבטלה (שווה ערך לעצמאי קטן ללא הוצאות) כי הוא שכיר, אין לו הוצאות על העסק, ובעיה שלו שהוא לא חסך 15 20 אלף שקל בעו"ש לחודשיים-שלושה קשים.

האם אנחנו באותו ראש? או שלא קלטתי אותך?

 

מה הקשר  בין שני הדברים ? חל"ת ניתן לשכירים

אתה מדבר על שכיר

אני מדבר על עצמאי

מה הקשר בין שני הדברים ?

נתחיל בזה שאני חושב שעצמאי לא אמור להיות שונה משכיר ואמור לקבל דמי אבטלה

ברור שלשכירים לא נוח לשמוע את זה כי חושבים שעסק גדול הוא טייקון שמגלגל מליונים בשנה, אבל זה רחוק מהמציאות. נעזו באת זה כרגע לא רלוונטי

 

אני דברתי על עצמאיים בלבד

עסק קטן מול עסק גדול

אז למקרה שלא ידעת, עסק קטן משלם 8% מיסים בחודש לעומת עסק גדול שיכול להגיע קרוב ל 50% מיסים בחודש

וכן אני מסתכל נטו על ההוצאות שיש לעסק כזה מול העסק האחר

 

בהנחה שגם לי וגם לאותו "עסק קטן" יש ילדים, יש קניות בסופר ויש שכ"ד לשלם

שנינו אמורים לחסוך בשיגרה כדי  שנוכל לדאוג לדברים האלה אם מחר או מחרתיים העבודה תפחת.

בדיוק כמו שיש לך מסעדה מאוד מצליחה ופותחים מולך מסעדה מתחרה שלוקחת לך לקוחות. רק אתה כבעל עסק צריך לדאוג לחסכונות שיוכלו לעזור לך בתקופה כזו.

 

אבל לא מדובר על מצב שהרווחים שלי ירדו כי אני פחות טוב או כי יש יותר מתחרים בענף, מדובר על מצב שבו הרווחים שלי ירדו מ 100% ל 0% בגלל משבר ומה שכתבתי כאן שהמדינה זרקה אותנו ולא עוזרת לנו להחזיק את העסק עצמו (לא את הבית והאוכל וכו'), שעומד כרגע ומייצר לעצמו חובות 

 

Just now, sperial כתב:

@Transporter

 

 זה בדיוק מה שכתבתי: אמנם אני לא מכיר את המותגים שהזכרת ואת כיכר המדינה אנימכיר רק ממפות גוגל, אבל כאשר המסחר יתחיל להתחדש אנשים יתחילו לקנות בקטן. וכיוון שהמשבר עולמי הוא ישפיע על כולם לטווח ארוך. זה יהיה דומה ליציאה ממלחמת עולם, לא מפיגוע טרור. זה לא שחור ולבן, זה המצב השחור שנוצר בעולם בחודשיים האחרונים.

 

סוג הארועים שאתה מארגן יידחה בהרבה מאד זמן. יותר מזה, גם ארועים קטנים של 100 איש יראו פתאום גדולים, כיוון שיהיה קושי לממן גם מנה ב-400 ש"ח. 

 

המדינה לא תצטרך לתת מענה למותגי היוקרה. או שהם יפחיתו מחירים כדי להיות אטרקטיביים, או שימצאו נישה אחרת, חיונית, או שיתרסקו. המדינה תצטרך לסייע לגופים חיוניים ולאנשים פרטיים. 

 

כמו שאמרתי כאן בעבר ואני באמת לא מחפש לעשות לעצמי פרסום

העסק שלי הוא לא "לעשירים בלבד" ואף פעם לא עבדתי רק עם העשירון העליון

אני יודע לספק לבנאדם אירוע מכבד גם עם 220 שח למנה

אתה שוכח שלא כל מה שאתה משלם אתה מוציא מהכיס, הרוב משולם מהמתנות שתקבל. 

 

אז לא הרבה אנשים יסגרו אירועים עם מנה ב 400-700 שח

אבל יהיו אירועים עם מנה ב 220 שח

במקום 3 שמלות יקחו שמלה או שתיים

 

אבל אירועים יתקיימו

 

אגב,

כלכלית, לבעל האירוע, עדיף לעשות אירוע של 1000 איש ולא של 100 איש

ככה שהמשפט לפני אחרון שלך שגוי ביסוד שלו

פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, Transporter כתב:

 

התעסקת במה שהכי פחות מעניין והתעלמת מהדבר הכי חשוב

המדינה זרקה אותנו העצמאיים

 

Transporter, ידידי, העולם בבעיה!

 

למשפחה שלי יש רשת של 62 חנויות הנעלה, בסביבות ה-1000 עובדים, מרכזים מסחריים בגרמניה ובלגיה. הרכש הוא לא 200 אלף ש''ח, אלה יותר של כמה מיליוני דולרים לאספקה. הפתיח כדי שקצת תשים את ה-"עושר" שלך בפרופורציות. 

 

אני די בטוח שנעבור את זה, אבל בשורה התחתונה: האותות התחילו לפחות חודשיים לפני שהמדינות בהן ממוקמים העסקים נכנסו להסגר, בכך שכמות המבקרים בחנויות ירדה לשליש עוד לפני שהמדיניות של הממשלות התחילה להכנס לפועל בעקבות חשש של אנשים ממה שקורה בסין ומקומות אחרים.

 

(א) יש עסקים עם בעיות הרבה יותר חמורות משלך, עסקים שמעסיקים אלפי עובדים וכנראה העדיפות שלהם בתור מבחינת הממשלות גבוהה משלך.

(ב) אף אחד לא חי בסרט שברגע שהמדינות יחזרו לשגרה, כמות האנשים בטווח הקרוב תחזור להיות אפילו שליש! 

(ג) הכאב ראש הראשון(לפחות אצלנו במשפחה) הוא כיצד לדאוג לעבודים בתקופה הקשה הזו, וביום שאחריה(פיטורים וכו'...).

 

עריכה אחרונה על ידי Giant_TA
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, Transporter כתב:

בהנחה שגם לי וגם לאותו "עסק קטן" יש ילדים, יש קניות בסופר ויש שכ"ד לשלם

שנינו אמורים לחסוך בשיגרה כדי  שנוכל לדאוג לדברים האלה אם מחר או מחרתיים העבודה תפחת.

בדיוק כמו שיש לך מסעדה מאוד מצליחה ופותחים מולך מסעדה מתחרה שלוקחת לך לקוחות. רק אתה כבעל עסק צריך לדאוג לחסכונות שיוכלו לעזור לך בתקופה כזו.

 

נכון, אבל המצב שנוצר הוא חריג ותקדימי. נכון לעכשיו החליטו להעניק מענק (זניח!) לעצמאיים קטנים ולא לעצמאיים גדולים. 

 

אני לא יודע אם ישראל תגיע למצב שהיא תצטרך ותהיה מסוגלת לחלק bailouts לחברות על ימין ועל שמאל ואם כן אז לפי איזה קריטריונים. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 1 דקה, Giant_TA כתב:

 

Transporter, ידידי, העולם בבעיה!

 

למשפחה שלי יש רשת של 62 חנויות הנעלה, בסביבות ה-1000 עובדים, מרכזים מסחריים בגרמניה ובלגיה. הרכש הוא לא 200 אלף ש''ח, אלה יותר של כמה מיליוני דולרים לאספקה. הפתיח כדי שקצת תשים את ה-"עושר" שלך בפרופורציות. 

 

אני די בטוח שנעבור את זה, אבל בשורה התחתונה: האותות התחילו לפחות חודשיים לפני שהמדינות בהן ממוקמים העסקים נכנסו להסגר, בכך שכמות המבקרים בחנויות ירדה לשליש עוד לפני שהמדיניות של הממשלות התחילה להכנס לפועל בעקבות חשש של אנשים ממה שקורה בסין ומקומות אחרים.

 

(א) יש עסקים עם בעיות הרבה יותר חמורות משלך, עסקים שמעסיקים אלפי עובדים וכנראה העדיפות שלהם בתור מבחינת הממשלות גבוהה משלך.

(ב) אף אחד לא חי בסרט שברגע שהמדינות יחזרו לשגרה, כמות האנשים בתווח הקרוב תחזור להיות אפילו שליש! 

(ג) הכאב ראש הראשון(לפחות אצלנו במשפחה) הוא כיצד לדאוג לעבודים בתקופה הקשה הזו, וביום שאחריה(פיטורים וכו'...).

 

בדיוק על העסקים האלה אני מדבר

להם מגיע הרבה יותר ממה שמגיע לעוסק פטור שיש לו 0 עובדים ו 0 הוצאות

מה חידשת כאן ? כתבת בדיוק את מה שאני כתבתי

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

 

בדיוק על העסקים האלה אני מדבר

להם מגיע הרבה יותר ממה שמגיע לעוסק פטור שיש לו 0 עובדים ו 0 הוצאות

מה חידשת כאן ? כתבת בדיוק את מה שאני כתבתי

 

כי כתבת על הכל: מאיפה אתה גר ועד המזון שאתה אוכל, אבל לא הזכרת פעם אחת בטענות שלך את העובדים הפשוטים שלך. שלהם באמת צריך לדאוג. זה הכול.

 

ברגע שתגיד את הטיעונים שלך אחרת. כלומר: למה העצמאי הקטן חשוב יותר מהעובד שלי! הגישה תהיה אחרת(אני חושב)...

עריכה אחרונה על ידי Giant_TA
  • אהבתי 2
פורסם

כי אותם עובדים לא על הראדר שלו בכלל בדיוק כמו אותם זקנים/מבוגרים שאם הוא היה יכול להקריב אותם על מזבח הקורונה בשביל להפעיל את העסקים שלו הוא היה עושה את זה בלי למצמץ בכלל. 

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, EliC25 כתב:

מחכים לתמונת רגליים של טרנספורטר כדי להשוות למי יש סקוואט כבד יותר

חצי מהשניצל שלי מצא את דרכו חזרה החוצה, תודה.

 

אגב, בנוגע למה ששאלת על צרפת- ל worldmeters לפעמים יש עיכובים וסטטיסטיקה של יומיים עלולה להופיע ביום אחד, אני לא אומר שזה מה שקרה- אפשרי גם שפשוט הגענו לנקודת השיא בצרפת, לא מן הנמנע שיהיו שם מעל 20 אלף חולים חדשים ביום. נא לא לשכוח שאיזור איל-דה-פראנס בלבד מכיל מעל 12 מיליון איש, כולל המגה מטרופולין של פריז. 

אפשר לעקוב אחרי אתרי החדשות שם לסטטיסטיקות מדויקות יותר, הצרפתים אוהבים לדווח על כל פלוץ שנעשה בסמטה ב 2 בלילה.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
  • מצחיק 1
פורסם
Just now, Giant_TA כתב:

 

כי כתבת על הכל מאיפה אתה גר ועד המזון שאתה אוכל, אבל לא הזכרת פעם אחת בטעות שלך את העובדים הפשוטים שלך. שלהם באמת צריך לדאוג. זה הכול.

 

כבר דאגו להם

העובדים הפשוטים מקבלים דמי אבטלה, אני לא דואג להם

יש לי חברים שיצאו לחל"ת וישנים בשקט בלי שום דאגה על הראש

 

הטענה שלי היא שהמדינה זרקה את העצמאים

אל תערבב בשר וחלב, בוא נדבר על הבתי אבות שהעובדים שם עוזבים את העבודה מהפחד ואין מי שיטפל בקשישים. מה הקשר בין מה שאני כותב למה שאתה עונה?

לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

כי אותם עובדים לא על הראדר שלו בכלל בדיוק כמו אותם זקנים/מבוגרים שאם הוא היה יכול להקריב אותם על מזבח הקורונה בשביל להפעיל את העסקים שלו הוא היה עושה את זה בלי למצמץ בכלל. 

 

ממש לא

יש לי סבא וסבתא

אבל הם יכולים לשבת בבית ולשמור על עצמם ממה שיש בחוץ

אני לא רואה בזה שום דבר רע. סבא שלי בגילו גם ככה לא  יוצא לסינמה סיטי ולשחק כדורגל בימי שבת

החיים שלו לא נפגעים מעצם זה שהוא צריך לשבת בבית.  אף אחד לא אמר שהוא צריך למות, פשוט להשמר.

 

פורסם (נערך)

הורידו ממך את הצורך לפטר עובדים/לשלם משכורות ואתה עדיין מתלונן שזרקו אותך? קיבלת מענק עצום!

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

כבר דאגו להם

 

שוב, דאגו להם לתקופה של מספר חודשים, אבל אם העסק שלך קורס אז אף אחד לא באמת דאג להם, נכון? ואם העסק שלך לא קורס בכל מקרה, אז אתה לא בעדיפות כי אי אפשר לשלם לכולם... ככה זה בחיים. בלי קשר אם אתה צודק או לא.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Giant_TA
פורסם (נערך)

@Giant_TA

 

אני מעריך שגם עסקים כשל משפחתך לא יקבלו סיוע ממשלתי, או שיקבלו סיוע מוגבל מאד. אם העסק יתמוטט או יצטמצם מאד העובדים יפוטרו, יקבלו דמי אבטלה ויצטכו למצוא מקום עבדוה חדש, מה שלא יהיה פשוט בתנאים של מיתון עולמי. לממשלה לא יהיה כסף לממן את החילוץ, לקונים לא יהיה כסף למלא את החנויות. אולי מגיע הזמן להתאים את המודל העסקי (תמהיל הסחורה, מיקום החנוות וכו'). אני בטוח שאתם כבר עוסקים בכך כמה שבועות.

 

נושא דמי האבטלה לעצמאיים בעייתי מאד, כיוון שהוא מצריך תיקון חקיקה, וכנסת שלנו מושבתת כבר למעלה משנה - ולפוליטיקאים יהיה יותר דחוף לסדר את העסקים שלהם.

 

@Transporter

 

תגיד לי, סבא שלך יושב בבית. ומה הוא אוכל? מי קונה לו את החלב והלחם? מי דואג לבריאות שלו? בסדר, הוא סגור בבית כבר שבועיים או שלושה, אבל באיזה שלב הוא יצרך להגיע לסופר או למרפאה או למשהו חיוני אחר. ואז התיאוריה שלך על בידוד המבוגרים קורסת.

 

כל זה בלי להתחשב באחוז הצעירים שמסתבכים, שהוא כנראה יותר גדול מכפי שחשבו בהתחלת המגיפה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
Just now, ChemGuy85 כתב:

הורידו ממך את הצורך לפטר עובדים/לשלם משכורות ואתה עדיין מתלונן שזרקו אותך? קיבלת מענק פי 10000 יותר גדול מאותם עצמאיים שאתה מזלזל בהם!!

 

לאותם עצמאיים שאני מזלזל בהם יש 0 הוצאות אז מגיע להם 0 החזרים

אני לא משלם משכורות כי לא נכנס כסף. ואוו, איך אני יכול להתעלם מהמענק הזה שקיבלתי ?

חוצפה מבחינתי

 

לפני 1 דקה, Giant_TA כתב:

 

שוב, דאגו להם לתקופה של מספר חודשים, אבל אם העסק שלך קורס אז אף אחד לא באמת דאג להם, נכון? ואם העסק שלך לא קורס בכל מקרה, אז אתה לא בעדיפות כי אי אפשר לשלם לכולם... ככה זה בחיים. בלי קשר אם אתה צודק או לא.

 

 

 

אני לא אמרתי שהעסק שלי קורס אני אמרתי שנוצרו חובות של העסק (לא חובות פרטיות שלי עקב קניות בסופר ובקניון) שמישהו צריך לשלם אותם

ברור שאתה יכול להגיד לי תמכור את הבית או את הרכב ותשלם את השכ"ד שהעסק מייצר

אבל זה לא אמור לקרות נכון ?

 

לאותו עצמאי שקיבל מענק אין את ההוצאות האלה, לטענתך על 284 חנויות ברחבי העולם שמישהו צריך להחזיק.

ומה שאמרתי  פה מההתחלה שלאותו עצמאי לא מגיע שום מענק אלא לאותם עסקים שיש להם 284 סניפים כמוך, לאנשים כמוני שמחזיקים משרדים ומחסנים וכו'

 

 

פורסם
לפני 5 דקות, Pika007 כתב:

חצי מהשניצל שלי מצא את דרכו

אתה אוכל שניצלים?? אני חושב של @ChemGuy85 יש בעיה עם זה.

 

לפני 17 דקות, Transporter כתב:

נתחיל בזה שאני חושב שעצמאי לא אמור להיות שונה משכיר ואמור לקבל דמי אבטלה

אתה מבין שזה לא מה שאמרת עד עכשיו, כן? טענת שעצמאי קטן הוא עם 0 הוצאות בתקופה הזו לכן אין סיבה שהמדינה תדאג לו, ושהשכירות, מזון והוצאות שוטפות שלו הן בעיה שלו אישית והן לא הןצאןת ששיכות לעסק.

×
×
  • תוכן חדש...