Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 דקות, יבגניפ כתב:

גדיק6, אתה לא מתייחס לזה משום מה, אבל אני חוזר בפעם השלישית: הטענה שהסינים משקרים לגבי המספרים באה לא רק מבלוגרים, אלא מגורמי מודיעין באמריקה. זה הופיע בכל אתרי החדשות האמריקאים הגדולים, מפוקס ועד לניו יורק טיימס

 

 

ומה יעשו עם זה כשיוכיחו את הטענה הזאת ? שום דבר

פורסם
לפני כשעה, Ziv כתב:

מבין את ליצמן. אם איזה רב מהולל אמר שהמשיח יגיע עד פסח, ונגיד שהוא לא יגיע - זה לא גורם לך לאיזו הטלת ספק?

בדת יש קטע חזק של חוכמה בדיעבד.

'זה קרה כי ההוא קרה

זה יקרה כי זה קורה

זה לא קרה כי זה קרה'

הרב אמר שהמשיח יבוא

לא הגיע המשיח

אההה זה בגלל שיש עדיין הומואים בתל אביב

זה בגלל שלא נשמרנו לנפשינו.

יש וירוס כדי שכולם ישמרו שבת, הנה אין עסקים שעובדים בכל העולם.

יש וירוס שבא להזכיר לנו שיש בורא לעולם...

תמיד יש סיבות להכל, רק צריך לחפש ולהמציא.

אז הנה כבר קיבלנו אחת משלנו - הוירוס מכה חזק בחרדים כי הם סגרו לקארספורום את המפגש!! כמה טוב השם!

פורסם (נערך)
לפני 38 דקות, יבגניפ כתב:

 

גדיק6, אתה לא מתייחס לזה משום מה, אבל אני חוזר בפעם השלישית: הטענה שהסינים משקרים לגבי המספרים באה לא רק מבלוגרים, אלא מגורמי מודיעין באמריקה. זה הופיע בכל אתרי החדשות האמריקאים הגדולים, מפוקס ועד לניו יורק טיימס

 

 

הטענה הזאת באה מעיתונאים של בלומברג, שטוענים שיש דו"ח סודי שאומר את זה, אבל שאת התוכן שלו הם לא באמת יודעים.

ברגע שאני אראה דו"ח כזה אז אתייחס אליו.

 

אני אגב לא טוען שהסינים לא שיקרו בדיווחים שלהם או לא שיחקו עם המספרים (שהם אגב לא היחידים שעושים את זה, אבל זה לא לכאן).

מה שאני טוען זה שהדיווחים שלהם לא תלושים מהמציאות כשמסתכלים על דיווחים ממדינות אחרות (וכשלוקחים בחשבון גורמים כמו גיל, צפיפות אוכלוסיה, אמצעי בידוד שננקטו וכדומה), כמו שחלק מהמגיבים כאן מנסים לטעון.

בנוסף, אני עדיין לא ראיתי הוכחה לכך שהם שיקרו או סילפו את הנתונים, אלא בעיקר תיאוריות קונספירציה שמבוססות על טענות לא מבוססות או דעות אישיות.

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6
  • רעיון טוב! 1

פורסם (נערך)
לפני 49 דקות, Transporter כתב:

 

ומה יעשו עם זה כשיוכיחו את הטענה הזאת ? שום דבר

 

יעזור בכך שלא יבססו מדיניות בריאות על סמך נתונים שקריים לחלוטין שהומצאו על ידי שלטון טוטליטרי שכל מה שמעניין אותו זה הישרדות עצמית והקרנה של "כוח ושליטה" כלפי חוץ. 

 

לפני 25 דקות, gadik6 כתב:

בנוסף, אני עדיין לא ראיתי הוכחה לכך שהם שיקרו או סילפו את הנתונים, אלא בעיקר תיאוריות קונספירציה שמבוססות על טענות לא מבוססות או דעות אישיות.

 

ראית המון אתה פשוט בוחר להתעלם מהיגיון בריא ומתמטיקה פשוטה כי אתה לא רוצה לנשוך את היד שמאכילה אותך. 

 

יותר מזה אתה מאמין למספרים של משטר טוטליטרי שרצח עשרות מיליוני בני אדם מבני עמו לאורך 70 שנים והחריב לחלוטין את התרבות ומבנה תא המשפחתי הסיני. 

 

לפיכך כל הדיון הזה חסר טעם. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 2
פורסם

מישהו יודע להסביר כאן איך יש בארץ 1.3-1.5 מליון חרדים

רובם לא נשמעו להוראות עד לפני יומיים

חגגו פורים, התפללו וכו'

 

איך יש לנו רק 140 חולים קשים ?

איפה כל החולים מהאוכלוסיה החרדית ?

ברור לכולם שהם לא נדבקו בדיוק שלשום כשעשו את הבדיקות אלא לפני.

והנה המספרים מראים שלמרות כל הצפיפות וההתעלמות מהחוקים, אין לנו פה 50-70 אלף חולים מתוכם

פורסם

עזוב את סין. תראה מה עושים בקוריאה. או בטיוואן (והם האחרונים שרוצים בטובתה של סין). אחוז התמותה וההדבקות מאוד תלוי בפעולה של כל מדינה, במשמעת של האזרחים שלה ובעוד אלף גורמים אחרים.

דרך אגב, עדות נוספת לחוסר היעילות של מכונות ההנשמה, ושזה עוד דרך להבטיח להמונים שיש תקווה כשבעצם היא כנראה לא קיימת.

 

https://www.npr.org/sections/health-shots/2020/04/02/826105278/ventilators-are-no-panacea-for-critically-ill-covid-19-patients?t=1585907344534

פורסם (נערך)

טיוואן ודרום קוריאה קיבלו את הוירוס חודשים אחרי התפרצות בסין, סגרו את הגבולות כבר מהיום הראשון וקפצו על הוירוס בשיא הרצינות בלי הכחשות ובלי הדחקות. בנוסף, מבחינת הרגלי היגיינה והתנהגות יש הבדל עצום בין טיוואנים לסינים למרות שהם אותו עם וחולקים את אותם שורשים היסטוריים. (ע"ע מלחמת האזרחים הסינית)

 

תבקרו בטיוואן אם אתם רוצים לראות כיצד נראים ומתנהגים סינים שלא נרמסו 70 שנה תחת קומוניזם. מומלץ בחום מדינה מדהימה ביופייה ואוכל מעולה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

רק תיקון קטן, קוריאה לא סגרה את הגבולות שלה (לא יודע לגבי טיוואן)

 

אבל הנקודה שלי היא שכל מדינה מתמודדת עם זה אחרת, בתלות באלפי גורמים. אז אכן הסינים הסתירו בהתחלה את הממדים וכנראה מסתירים דברים כבר עכשיו. אבל אפשר ללמוד מאחרים שכן מתמודדים עם זה בצורה מוצלחת בחברה פתוחה ודמוקרטית.

פורסם (נערך)

טיוואן סגרה כניסה לזרים עד להודעה חדשה. 

 

החשש שלי הוא כזה: 

 

א. מדינות יבססו מדיניות בריאות על סמך נתונים שקריים מסין

 

ב. אנשים יסגדו לדפוסי התנהגות דרקוניים שאימצו בסין ולא ממש עבדו ע"ע סעיף א'. אלוהים יודע כמה אנשים נעלמו, ננעלו בבתים שלהם מאחורי סורגים ומתו מרעב או מהוירוס ועוד ועוד ועוד 

 

העניין הוא שאף פעם לא נדע כמה באמת מתו בסין, אבל להאמין שמתו שם רק 3,000 בני אדם כאשר בבריטניה מתו 3,000 עם שליש מכמות הנדבקים ומערכת בריאות שנות אור יותר טובה give me a **** break

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
פורסם

טוביה צפיר

בכלל לא התאשפז, ישב בבית בבידוד מוגדר כחולה

ועכשיו הודיעו שהבדיקות שלו שליליות והוא בריא לגמרי

אני מעריך שרוב האנשים יתנהגו כמוהו

פורסם
לפני 38 דקות, gadik6 כתב:

מה שאני טוען זה שהדיווחים שלהם לא תלושים מהמציאות כשמסתכלים על דיווחים ממדינות אחרות (וכשלוקחים בחשבון גורמים כמו גיל, צפיפות אוכלוסיה, אמצעי בידוד שננקטו וכדומה), כמו שחלק מהמגיבים כאן מנסים לטעון.

 

 הדיווחים שלהם בהחלט לא תלושים מהמציאות, אם אנחנו נמצאים ביקום מקביל שבו זה הגיוני שבמדינה עם משטר קומוניסטי ו-1.3 מיליארד תושבים שמגיפת הקורונה התחילה להתפשט בה בנובמבר, כמות המתים מהמחלה (ביחס לאוכלוסיה) נמוכה פי 130 ממדינות אירופאיות. לצערך אנחנו חיים ביקום אחר, שבו זה לא הגיוני.

אם אתה מאמין שבאמת מתו מסין 3,000 איש מהמחלה, אתה גם בוודאי מאמין שבהודו מתו 70 וברוסיה 34.

 

https://time.com/5813628/china-coronavirus-statistics-wuhan/

 

חוץ מזה שהם שינו את שיטת הספירה 8 פעמים, אני מניח שבשלב כלשהו פשוט נמאס להם לספור, מה זה משנה אם הם יגידו שמתו 3000 או 6000 או 12000? "למזלנו" אנחנו רואים את האימפקט האמיתי של המחלה הזאת במדינות מערביות ומשם אפשר לגזור את המספרים האמיתיים של סין.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 22 דקות, Transporter כתב:

מישהו יודע להסביר כאן איך יש בארץ 1.3-1.5 מליון חרדים

רובם לא נשמעו להוראות עד לפני יומיים

חגגו פורים, התפללו וכו'

 

איך יש לנו רק 140 חולים קשים ?

איפה כל החולים מהאוכלוסיה החרדית ?

ברור לכולם שהם לא נדבקו בדיוק שלשום כשעשו את הבדיקות אלא לפני.

והנה המספרים מראים שלמרות כל הצפיפות וההתעלמות מהחוקים, אין לנו פה 50-70 אלף חולים מתוכם

מאוד פשוט.

אולי חלקים גדולים מהם לא משתפים פעולה עם המערכת ולא נבדקים.

מי שחולה ויש לו תסמינים קלים נשאר לנוח בבית

והמקרים היותר קשים והסימפטומטיים הם אלו שהולכים למיון.

כמובן שהכל בגדר השערה.

פורסם
Just now, Benor כתב:

מאוד פשוט.

אולי חלקים גדולים מהם לא משתפים פעולה עם המערכת ולא נבדקים.

מי שחולה ויש לו תסמינים קלים נשאר לנוח בבית

והמקרים היותר קשים והסימפטומטיים הם אלו שהולכים למיון.

כמובן שהכל בגדר השערה.

 

אני זורם איתך

הם  לא נבדקים

עברו 21 יום מפורים

הם לא מתו ? או שקברו אותם בשושו כמו בסין כדי שלא נדע?

אלה שהולכים למיון - מתוך 1.5 מליון, אתה לא חושב שהיו אמורים להגיע כבר עשרות אלפים למיון ?  איפה הם ?

למה אף אחד לא  יודע לתת תשובה על זה?

אולי פשוט נודה שלרוב החולים יש תסמינים קלים שלא מצריכים מיון בכלל ?

פורסם

אולי כבר תשלים עם העובדה שמספיק אנשים חולים בשביל לשתק את מערכת הבריאות וצריך לעשות מאמץ בשביל לא להגיע למציאות הזאת? 

  • רעיון טוב! 3
פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

אולי כבר תשלים עם העובדה שמספיק אנשים חולים בשביל לשתק את מערכת הבריאות וצריך לעשות מאמץ בשביל לא להגיע למציאות הזאת? 

 

אתה קובע את זה לפי 140 חולים קשה?

אני שואל שאלה פשוטה ובוא נדבר על מספרים ברורים לא על נעלמים

הוירוס הזה כל כך מסוכן ומדבק

יש לך 1.5 חרדים בישראל - עובדה

איפה 30,000 חרדים שנדבקו בפורים וצריכים להיות במצב בינוני-קשה?

 

לקחתי 2.5% מתוך אוכלוסיה שלמה

בפועל כל הגאונים דיברו פה על אחוזים הרבה יותר גבוהים של חולים קשה

רוצה לקחת 1%? יאללה

איפה 15,000 חולים קשה שנדבקו בפורים ?

ואנחנו מדברים פה רק על חרדים כן ?

מתעלמים לגמרי מאוד 7 מליון תושבים שנדבקו והתערבבו בפורים

 

עברו 21 יום

איפה כולם ?

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...