Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה אפשר לראות את הגידול בחולים המאובחנים לפי פירוט.

שמעתי משהו שבבני ברק גילו כ-200 חדשים היום, אבל אני רואה שבכל הארץ גילו 233.

 

האם זאת תהיה התמונה עכשיו?

עלייה של 500 ביום ש 400 מתוכם זה בבני ברק וירושלים?

פורסם

הגיוני, לא?
בת"א אתמול גילו 14 חדשים בלבד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ברור שזה הגיוני..

לפני כמה חודשים הייתי תקוע בפקק בירושלים,  בערב ראיתי בחדשות שזאת הייתה הפגנה של בחורי ישיבות נגד הגיוס.

הם צעקו שהם מעדיפים למות על קידוש השם מאשר להתגייס. 

הקדוש ברוך הוא שמע אותם, הוא הביא את המלחמה הבאה ככה שהם בחזית. 

 

הרי הקורונה לא הולך לשום מקום, אם כל עם ישראל הייתה נכנסת לבידוד מלא, 

איך היינו יכולים לצאת מזה? 

ככה הם מקריבים את עצמם, המערכת תלמד לעבוד כמו שצריך , בנתיים כל שאר העם צריך לשמור על עצמו בבידוד מלא.

רק צריך שעוד חודש הם יסכימו לתרום דם על מנת להוציא ממנו מספיק פלסמה לטיפול בשאר האם.

 

נפלאות הם דרכי השם.

פורסם

רק שעכשיו חלק מנסים לצאת החוצה ( משכונות נגועות ) לקרובי המשפחה עד אחרי ליל הסדר . התוצאה ידועה גם כן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, m3x7r3m3 כתב:

לפי הסימנים שאני רואה בהדלפות וכאלה נראה שישחררו את המשק אחרי שיראו באופן מובהק שהנפגעים הם אכן המבוגרים ואנשים עם מחלות רקע, ויראו את זה מכלי ראשון, משמע מהנדבקים בארץ, ומצד שני לאחר שימצאו טיפול תומך שעובד באחוזים גבוהים.

 

א. תגדיר נפגע

 

ב. מה זה "ישחררו"? אנשים ירוצו חזרה לשבת באופן סייפס יחד עם עוד 20-30-40 עובדים? יחזרו להידחס ברכבת? ירוצו למסעדות ופאבים? על הנייר יכולים לשחרר מה שהם רוצים בפועל אנשים ימשיכו לעבוד מהבית/לצורך שירותים חיוניים בלבד עד שהוירוס יחלוף. 

 

אתם באמת צריכים סוויץ' בראש לא מדובר בסופת קורונה שתחלוף עוד שבוע - שבועיים אלא בחורף קורונה ארוך וקשה עם פוטנציאל למספר חורפי קורונה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מבאס 1
פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

העניין עם המכונות הנשמה זה מטורף. כן. זה בטוח נגנב מאיפשהו

כל הכבוד להם. בשביל זה הם פה, לא רק בשביל להביא דיסקים עם מידע על איראן מ 1995

 

אני מאוד מקווה שיראו ויבינו שרוב החולים קשה\מתים בני 80+ ויתחילו לשחרר את המשק
פורים ועצמאות גרמו לנו הפסדי ענק בסכומים שלא יתוארו

אני מקווה שלפחות את החתונות יחזירו

 

נגנב, נפרץ, שילמו כסף לעובד כדי שיעביר להם, אבל זה חוסך לפחות חודשים בתהליך לייצור.

 

אני לא יודע עד כמה אפשר ללמוד בינתיים, המידע מסין ככה"נ לא אמין מספיק, איטליה לא מייצגת כי שם המערכת קרסה, כנ"ל ניו יורק וספרד, בריטניה כנראה גם בדרך לשם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

צ׳צגיא, אנשים ישבו בפאבים ובתי קפה עד הרגע האחרון. כשכבר היה אסור לשבת במסעדות, ראיתי חבורות קטנות יחסית, אבל עדיין, של אנשים יושבים סביב בתי הקפה בסביבה, בהתאם לפי מה שהתאפשר. אני לא חושב שהרוב מרגישים את הפחד הזה

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

א. תגדיר נפגע

 

ב. מה זה "ישחררו"? אנשים ירוצו חזרה לשבת באופן סייפס יחד עם עוד 20-30-40 עובדים? יחזרו להידחס ברכבת? ירוצו למסעדות ופאבים? על הנייר יכולים לשחרר מה שהם רוצים בפועל אנשים ימשיכו לעבוד מהבית/לצורך שירותים חיוניים בלבד עד שהוירוס יחלוף. 

 

אתם באמת צריכים סוויץ' בראש לא מדובר בסופת קורונה שתחלוף עוד שבוע - שבועיים אלא בחורף קורונה ארוך וקשה עם פוטנציאל למספר חורפי קורונה. 

 

א. מגיע למצב קשה ולא יוצא ממנו אחרי כמה ימים, או נפטר.

 

ב. לא מחרתיים בבוקר, אבל לאט לאט כן. אולי לא ברכבת, אולי חצי מהשבוע עבודה מהבית, מסעדות ופאבים כנראה שלא, אולי משלוחי אוכל.

מה יעשו אלה שלא יכולים לעבוד מהבית? יש ככה"נ בערך מיליון כאלה בינתיים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 שעה, Transporter כתב:

למישהו יש טבלה עם כל המתים בארץ + גילאים ?

נראה שהרוב המוחלט מעל גיל 80

אני יודע שלא חידשתי פה כלום

אבל כן אופטימי

 

אתה ממש להיאחז במספר המתים כתירוץ לפתוח את המשק ואני מבין מאיפה זה בא, אבל אתה צריך להבין שמספר המתים זה לא האישו אלא מספר החולים שיכול לרסק את מערכת הבריאות וכתוצאה מכך גם את המשק. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

@m3x7r3m3

 

איטליה וספרד מלמדות שיעור חשוב, צריך להבין מדוע כשלו. יתכן שהאשם אינו בהנהגת המדינה - יתכן שהארוע היה גדול עליהן מיומו הראשון - אבל צריך להבין למה.

 

וכיוון שמדובר ב-perfect storm חתכן מאד שלא היתה דרך סבירה להתכונן לארוע.

 

@ChemGuy85

 

מספר החולים אינן רק העומס על מערכת הבריאות. זה גם מספר האנשים שלא מגיעים לעבודה, וגם מפיצים את המחלה בקצב שמשבית את המשק ישירות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, m3x7r3m3 כתב:

א. מגיע למצב קשה ולא יוצא ממנו אחרי כמה ימים, או נפטר.

 

 

מספיק שהוא יגיע למצב בינוני/קשה וכן יצא מזה בשביל לרסק את מערכת הבריאות. כפי שניתן לראות מאיטליה/ספרד/צרפת וכנראה גם בריטניה וארה"ב הוירוס מספיק אלים בשביל למוטט לחלוטין את מערכת הבריאות. מספר המתים האבסוליטי הוא לא האישו כאן אלא פוטנציאל לסיבוכים ומשך זמן אשפוז ממוצע גם בקרב צעירים בריאים. מאירופה מגיעים נתונים שצעירים מתאשפזים בהמוניהם עם דלקת ריאות חריפה. אומנם לא מתים אז הם לא נכנסים לסטטיסטיקת "האימה", אבל מתאשפזים וכל צעיר שמתאשפז הוא צעיר שלא הולך לעבודה חודש, תופס מיטה בבית חולים וכנראה שולח זקן לבית קברות כי צעיר יקבל מכונת הנשמה והזקן לא. 

 

 

לפני 11 דקות, יבגניפ כתב:

צ׳צגיא, אנשים ישבו בפאבים ובתי קפה עד הרגע האחרון. כשכבר היה אסור לשבת במסעדות, ראיתי חבורות קטנות יחסית, אבל עדיין, של אנשים יושבים סביב בתי הקפה בסביבה, בהתאם לפי מה שהתאפשר. אני לא חושב שהרוב מרגישים את הפחד הזה

 

 

א. כי באותה תקופה אנשים עדיין לא הפנימו את גודל הסכנה.

 

ב. ספציפית ישראל עדיין לא נפגעה קשה מהוירוס ואולי גם לא תיפגע אז לאנשים אין כל כך תחושה של פחד, אבל זה יכול להשתנות כל יום

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

הכל יכול להיותץ. לא בטוח שבאמת נראה חזרה מיידית לשגרה ״כמו פעם״. לא בטוח שזה בכלל יתאפשר עד שיבוא החיסון.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

ברגע שיהיה חיסון השגרה תחזור למלאה כי אנשים לא יפחדו יותר. והרוב פשוט גם שוכח. אף אחד בזמן של היום ,לא יוותר על הפינוק ההפך הוא נכון כי כל אחד ירצה "לפנק" את עצמו על מה שעבר עם הקורונה.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

מצחיק לחשוב על זה, אבל אי אפשר שלא לקנא במחלימים הנוכחיים/עתידיים. יכולים לחזור לשגרה רגילה בלי שום חשש, אשכרה כאילו חיים בעולם נפרד אחרי שהחלימו.

×
×
  • תוכן חדש...