Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

 

טור דעה מעניין ומנומק אפשר למצוא גם על כדור הארץ שטוח, חיסונים גורמים לאוטיזם, אנטנות G5 רוצחות את כולנו, בקרת אקלים וכל קשקוש שרק ניתן לעלות על הדעת. לך תדע מי כתב את הטור הזה, מה הניסיון שלו, מה האינטרס שלו, מי הוא, מה הוא אולי מדובר בבתול בן 40 עם בעיה נפשית שגר אצל אמא שלו במרתף וכתוב בלוג "מרתק ומנומק" בין סרטון לסרטון ב-pornhub. 

 

 

בכל פעם שמשהו אינו עולה מתיישר עם תחזיות יום הדין שלך אז אתה עובר לטיעונים מטומטמים או וואטאבוטיזם?

 

חוקר (פרופסור לרפואה) מסטנפורד המתמחה במחלות מדבקות זה מספיק טוב?

 

 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 2 שעות, korola כתב:

לפי המסקנות שלך, מתים תוך 3 ימים מהבדיקה.

לא, אין לי שום מסקנה כמה מהר מתים. זה כשל די עצוב בהבנת הנקרא להסיק את זה ממה שכתבתי.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, gadik6 כתב:

בכל פעם שמשהו אינו עולה מתיישר עם תחזיות יום הדין שלך אז אתה עובר לטיעונים מטומטמים או וואטאבוטיזם?

חוקר (פרופסור לרפואה) מסטנפורד המתמחה במחלות מדבקות זה מספיק טוב?

 

 

ממש לא, אבל בלוגים זה לא בדיוק מקור מידע אמין. באותה מידה אני ממש לא מתייחסים לאקסלים של קורולה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

 

 

 

לפני 4 שעות, korola כתב:

 

נדבר על המספרים שאנחנו יכולים לדבר.

לוקח בין שבועיים ל3 שבועות למות מהמחלה.

 

 

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

מבולבלים? גם אנחנו.

 

קראתי עכשיו על שתי הנשים שנפטרו אתמול או היום. שתיהן עם מחלות רקע קשות. על אחת נכתב שסבלה ממחלה אוטואימונית. אחרת לא יודע ממה סבלה וגם לא משנה. אחת חלתה לפני שבוע. 

אבל אל תתן לזה להפריע לך בחישובים.

 

 

 

לפני 10 דקות, יבגניפ כתב:

לא, אין לי שום מסקנה כמה מהר מתים. זה כשל די עצוב בהבנת הנקרא להסיק את זה ממה שכתבתי.

 

 

אכן די עצוב המצב.

אני כותב עובדה, שאחר כך גם עוזרים לי פה עם מחקר מאתר רציני לאמת אותה.  

וכן זאת עובדה - רוב החולים (95% ) שלא שורדים את המחלה מתים תוך שבוע שבועיים.

משתמש בעובדה הזאת על מנת להבין שאם יש לנו היום מספר של מתים זה בממוצע מאלו שהתגלו לפני שבועיים. 

 

אתה מטיח בטימטום  - הינה הוכחה .. לוקח פחות שבוע - ואל תתן לזה להפריע לך בחישובים .. אז כן.

זה ממש לא מפריע לי בחישובים . חריגים יהיו לשתי הכיוונים והם יקזזו זה את זה. 

זה הרעיון בממוצע, וזה עוזר להערכות. לא חייבים להגיד תמיד "אי אפשר לדעת .. אין לי את הנתונים" 

אפשר להשתמש באומדנים. 

 

ואז בסוף עוד כותב בעצב. שאין לך מסקנות 

וזה אכן מאוד עצוב, אם אתה לא מסוגל להסיק מסקנות.

חלק מהחיים זה ללמוד להסיק מסקנות ממה שקורה.. ככה מתקדמים בחיים

אז תתקדם קצת 

 

 

פורסם

יש משהו שלא כל כך ברור לי:  כל הפרסומים על הציוד שהמוסד מביא ע״י ״מבצעים״ זה בדרכים כשרות? כי הם מפרסמים את זה כאילו המוסד גונב את זה ממדינות אחרות 😅

פורסם

המוסד לא גונב.

הוא פשוט משלם במזומן למנהל המחסן/מנהל בית החולים/מנהל המפעל. 

מעמיס על המשאיות ויוצא לכיוון שדה תעופה נידח. 

 

אני לא מבין למה צריך לרוץ לתקשורת לספר לכולם. 

מה יוצא לנו מזה?

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

שמע, ברכותי. לפני כמה עשרות עמודים כתבת את הפוסט הכי מתנשא שקראתי פה. עכשיו כתבת את הפוסט הכי פחות אינטגלנטי שקראתי פה. וזה עצוב כמה השילוב של התנשאות ויכולות נמוכות נפוץ.

אתה לא כותב "עובדה". אתה כותב תאוריה, שיש מחקר שמנסה לאמת אותה. מחקר המבוסס על 1000 מקרים מתוך 40,000 מקרי מוות.  אני מראה שיש מקרים שסותרים את זה, ומן הסתם זה קורה, כשהמדגם הוא נמוך. בהתאם, גם החוקרים שעליהם אתה מסתמך (אתה יודע מי הם בכלל?) מדברים על "אסטימציות". אבל מה הם מבינים? הם חוקרים, ואתה איש האקסל. עובדות זה שם המשחק אצלך.

זה לא "הסקה". ואם אתה לא מבין את ההבדל - ממליץ לך להצטרף ללמידה מרחוק באחד מבתי הספר הקרובים לביתך. ההסקה היחידה בכתיבה שלי היא שהפצת חרדות ומילוי אקסלים אולי מעבירים את הזמן, אבל אתה לא בדרך לפרס נובל. אל תדאג.

 

יאללה שחררתי, העיקר שצ'מגיא יהיה מרוצה.

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • מצחיק 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 5 דקות, korola כתב:

המוסד לא גונב.

הוא פשוט משלם במזומן למנהל המחסן/מנהל בית החולים/מנהל המפעל. 

מעמיס על המשאיות ויוצא לכיוון שדה תעופה נידח. 

 

אני לא מבין למה צריך לרוץ לתקשורת לספר לכולם. 

מה יוצא לנו מזה?

 

מצד אחד זה מגניב. מצד שני עצוב לראות לאיזה שפל מדינות הידרדרו עוד מעט נשתמש במסכות שנתפרות ידנית בסדנת יזע כלשהי בהודו. 

פורסם

יש תיאוריה כזאת שמתים מהקורונה. 

זאת לא עובדה  - זאת עדיין השערה 

צריך לחכות למחקר יותר מעמיק על מנת שנוכל לכתוב שהקורונה הורגת , 

כרגע זה עדיין לא ברור  ,  יכלו להיות שהקורונה היא רק שפעת - לא ממש מתים ממנה.

רק צירוף מיקרים ככה יצא שמי שבמילא מת ממחלות הרקע שלו , היה גם חולה בשפעת הזאת

מזה כל הבילבול .. 

רק צריך לחכות ולראות מה נכון 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

ושוב אתה מתווכח עם טעוני איש קש - בין אם בגלל רמה מאוד נמוכה בהבנת הנקרא, לבין אם סתם מהאובססיה להצדיק את ה-אקסל.

למד קצת מה היא צניעות ממדענים שלא ידעתם מקיומם לפני שעתיים, אבל עכשיו אתה מצטט אותם. מקורונה מתים. מקצת צניעות לא.

 

עריכה: צ'מגיא, אני בטוח שממשלת סין במתח בעקבות האיומים מעמותת הרצליה למען תושביה.

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 14 דקות, korola כתב:

המוסד לא גונב.

הוא פשוט משלם במזומן למנהל המחסן/מנהל בית החולים/מנהל המפעל. 

מעמיס על המשאיות ויוצא לכיוון שדה תעופה נידח. 

 

אני לא מבין למה צריך לרוץ לתקשורת לספר לכולם. 

מה יוצא לנו מזה?

 

מה שונה המוסד מאנשי עסקים אחרים בעולם?

למה לא נתנו את המשימה הזאת לאנשי עסקים ישראלים?

 

אם הכל נעשה בצורה כשרה, למה צריך גוף כל כך חזק?

×
×
  • תוכן חדש...