Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

דווקא אני לא רואה שום חשש לטוס אחרי המשבר הזה,

כשזה יגמר, מבחינתי אני טס כרגיל.

אם אין ווירוס אז אין ווירוס,

גם אם יתגלה ווירוס חדש יש לך חודש חודשיים עד להתפשטות.

 

ההנחיות של הממשלה ניתנו לשבוע,

הערב ב5 אחה''צ אפשר לצאת לריצה בפארק?

עריכה אחרונה על ידי איצי בר

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם (נערך)

חלק מהפסימיות שלי נובע מכך שאני מעריך שהמשק הישראלי יתחיל לחזור לפעילות בעוד פחות מחודשיים, אבל שהתהליך יארך, במקרה הטוב, חצי שנה. וזו הערכה אופטימית, מה שקורה כעת בבני ברק, ירושלים ועוד כמה מקומות מעלה בי חשש שהתהליך יהיה הרבה יותר ארוך.

 

את תשכח שהמשק השיראלי מוטה יצוא, וכמה משותפות הסחר החשובות, ובראשן ארה"ב, סופגות מכות קשות, ואני מעריך שההתאוששות שלהן תהיה הרבה יותר ארוכה, מה שיאט מאד את ההתאוששות של ישראל. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 15 שעות, Giant_TA כתב:

יש משהו שלא כל כך ברור לי:  כל הפרסומים על הציוד שהמוסד מביא ע״י ״מבצעים״ זה בדרכים כשרות? כי הם מפרסמים את זה כאילו המוסד גונב את זה ממדינות אחרות 😅

 

אם הבנתי נכון בין השורות שומעים שיש מלאי של משהו באיזה מקום, סוגרים עסקה בלי בידינג ובלי שאלות באיזה תקן זה נבדק, ומבקשים אישורי FDA ואישור משרד הבריאות ורק אז מוציאים מסמך רכש ואז הזמנה ומחתימים 20 אנשים ב-3 עותקים ואז מחכים חודשיים לאספקה.

יש מלאי? הולכים משלמים, מזומן או לא מזומן, ולוקחים את המלאי איתם, עסקת בזק.

שזה גם עונה ל @Transporter למה לא אנשי עסקים - הם לא יודעים לעשות דברים כאלה, ואין להם יכולת להכניס לארץ מוצרים רפואיים בלי אישורי משרד הבריאות, למוסד כן.

 

לפני 15 שעות, korola כתב:

המוסד לא גונב.

הוא פשוט משלם במזומן למנהל המחסן/מנהל בית החולים/מנהל המפעל. 

מעמיס על המשאיות ויוצא לכיוון שדה תעופה נידח. 

 

אני לא מבין למה צריך לרוץ לתקשורת לספר לכולם. 

מה יוצא לנו מזה?

 

זה לא מעלה ולא מוריד, אתה חושב שה-CIA לא עושה בדיוק אותו דבר עכשיו? או MI6? או BND או כל אחד אחר שיכול?

 

לפני 15 שעות, ChemGuy85 כתב:

כנראה סוכני רכש של המוסד מנצחים סוכני רכש של מדינות אחרות במכרזים.

 

אתה תמים אם אתה חושב שיש מכרזים עכשיו

 

לפני 15 שעות, ChemGuy85 כתב:

מצד אחד זה מגניב. מצד שני עצוב לראות לאיזה שפל מדינות הידרדרו עוד מעט נשתמש במסכות שנתפרות ידנית בסדנת יזע כלשהי בהודו. 

 

לא סביר, יותר סביר שההודים (מעל מיליארד איש שנמצאים בסגר מוחלט כרגע) ייצרו מסכות לשימוש מקומי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, איצי בר כתב:

דווקא אני לא רואה שום חשש לטוס אחרי המשבר הזה,

כשזה יגמר, מבחינתי אני טס כרגיל.

אם אין ווירוס אז אין ווירוס,

גם אם יתגלה ווירוס חדש יש לך חודש חודשיים עד להתפשטות.

 

ההנחיות של הממשלה ניתנו לשבוע,

הערב ב5 אחה''צ אפשר לצאת לריצה בפארק?

 

אבל ישחררו את המשק הרבה לפני שימצאו חיסון

ככה שאנשים יצאו לעבודה ולקניון בידיעה שיש קורונה ויכולים להדבק.

אין מה לעשות

 

פורסם (נערך)

לפי הסימנים שאני רואה בהדלפות וכאלה נראה שישחררו את המשק אחרי שיראו באופן מובהק שהנפגעים הם אכן המבוגרים ואנשים עם מחלות רקע, ויראו את זה מכלי ראשון, משמע מהנדבקים בארץ, ומצד שני לאחר שימצאו טיפול תומך שעובד באחוזים גבוהים.

ככה אם חולה נחשף, לא סימפטומטי במשך 4-5 ימים, מגיע למרפאה קהילתית או ייעודית או בית חולים, מקבל טיפול תרופתי שמוריד את הסיכוי שלו להזדקק להנשמה מצד אחד, ומקצר את זמן המחלה ל-4-5 ימים מצד שני, זה יכול להיות פתרון למשק.

 

ככה זה יכול לייצר תחלופה מהירה של מי שתופס מיטות בבתי חולים, במקום חולה קל שתופס מיטה ל-20 יום במקרה הטוב הוא תופס אותה ל-4-5 ימים במקרה הרע

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 8 דקות, sperial כתב:

חלק מהפסימיות שלי נובע מכך שאני מעריך שהמשק הישראלי יתחיל לחזור לפעילות בעוד פחות מחודשיים, אבל שהתהליך יארך, במקרה הטוב, חצי שנה. וזו הערכה אופטימית, מה שקורה כעת בבני ברק, ירושלים ועוד כמה מקומות מעלה בי חשש שהתהליך יהיה הרבה יותר ארוך.

 

ופה נגעת בנקודה מסוימת, המלחמה הצפויה של היגיון ואינטרס ציבורי VS פוליטיקה.

הדבר הנכון לעשות: לחסום לחלוטין תנועה מ/אל מוקדים חמים, למעשה המשק יכול לחזור לפעילות נרחבת אפילו אם יש מוקד חם כלשהו שעדיין פעיל- כל עוד הוא אכן חסום. 

בהיתן שאותו מוקד חם הוא בני ברק והשכונות החרדיות בירושלים, ובהינתן שראש הממשלה ושר הבריאות הם מי שהם, יהיה מעניין עד כמה הם יהיו מוכנים להגדיל את המשבר לטובתם האישית- כי מי שיכריז על סגר מוחלט ממוקד לאיזורים אלו יעוף מהכיסא מספיק מהר.

פורסם

למישהו יש טבלה עם כל המתים בארץ + גילאים ?

נראה שהרוב המוחלט מעל גיל 80

אני יודע שלא חידשתי פה כלום

אבל כן אופטימי

לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

לפי הסימנים שאני רואה בהדלפות וכאלה נראה שישחררו את המשק אחרי שיראו באופן מובהק שהנפגעים הם אכן המבוגרים ואנשים עם מחלות רקע, ויראו את זה מכלי ראשון, משמע מהנדבקים בארץ, ומצד שני לאחר שימצאו טיפול תומך שעובד באחוזים גבוהים.

ככה אם חולה נחשף, לא סימפטומטי במשך 4-5 ימים, מגיע למרפאה קהילתית או ייעודית או בית חולים, מקבל טיפול תרופתי שמוריד את הסיכוי שלו להזדקק להנשמה מצד אחד, ומקצר את זמן המחלה ל-4-5 ימים מצד שני, זה יכול להיות פתרון למשק.

 

ככה זה יכול לייצר תחלופה מהירה של מי שתופס מיטות בבתי חולים, במקום חולה קל שתופס מיטה ל-20 יום במקרה הטוב הוא תופס אותה ל-4-5 ימים במקרה הרע

 

הבעיה שאין כרגע פתרון תרופתי מהותי

מה שעובד על חולה אחד לא עובד על 100 אחרים

לפני 12 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אם הבנתי נכון בין השורות שומעים שיש מלאי של משהו באיזה מקום, סוגרים עסקה בלי בידינג ובלי שאלות באיזה תקן זה נבדק, ומבקשים אישורי FDA ואישור משרד הבריאות ורק אז מוציאים מסמך רכש ואז הזמנה ומחתימים 20 אנשים ב-3 עותקים ואז מחכים חודשיים לאספקה.

יש מלאי? הולכים משלמים, מזומן או לא מזומן, ולוקחים את המלאי איתם, עסקת בזק.

שזה גם עונה ל @Transporter למה לא אנשי עסקים - הם לא יודעים לעשות דברים כאלה, ואין להם יכולת להכניס לארץ מוצרים רפואיים בלי אישורי משרד הבריאות, למוסד כן.

 

 

אני לא חושב שככה נעשו הדברים

הם כל הזמן רמזו שעשו דברים מלוכלכים (אולי סתם בשביל רייטינג והרתעה)

אבל לדעתי הגדולה של המוסד זה שהם יכולים לעשות עסקאות כאלה בדובאי נניח ומדינות שאני ואתה לא יכולים להכנס אליהן

אולי בכלל עשו את העסקאות האלה תחת  זהות ערבית, מי יודע

 

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

הבעיה שאין כרגע פתרון תרופתי מהותי

מה שעובד על חולה אחד לא עובד על 100 אחרים

 

ברור, ולכן מדברים לפחות עד אחרי פסח בתקווה שבינתיים בארץ או במדינות אחרות תהיה פריצת דרך.

 

לפני 10 דקות, Transporter כתב:

אני לא חושב שככה נעשו הדברים

הם כל הזמן רמזו שעשו דברים מלוכלכים (אולי סתם בשביל רייטינג והרתעה)

אבל לדעתי הגדולה של המוסד זה שהם יכולים לעשות עסקאות כאלה בדובאי נניח ומדינות שאני ואתה לא יכולים להכנס אליהן

אולי בכלל עשו את העסקאות האלה תחת  זהות ערבית, מי יודע

 

המסר שאני קיבלתי זה שהדבר הכי "מלוכלך" שעשו זה שאיכשהו הגיע מידע על ייצור מכונות הנשמה

טרום משבר זה בהחלט איך שעבד ייבוא ציוד רפואי ועוד השמטתי כמה שלבים בדרך.

יבואן לא יכל להכניס לארץ מסיכות כירורגיות בלי לתכנן לפחות חצי שנה קדימה ולעבור אצל אי אלו בעלי תפקידים במשרד הבריאות עם תיקיית אישורים.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, Pika007 כתב:

 

ופה נגעת בנקודה מסוימת, המלחמה הצפויה של היגיון ואינטרס ציבורי VS פוליטיקה.

הדבר הנכון לעשות: לחסום לחלוטין תנועה מ/אל מוקדים חמים, למעשה המשק יכול לחזור לפעילות נרחבת אפילו אם יש מוקד חם כלשהו שעדיין פעיל- כל עוד הוא אכן חסום. 

בהיתן שאותו מוקד חם הוא בני ברק והשכונות החרדיות בירושלים, ובהינתן שראש הממשלה ושר הבריאות הם מי שהם, יהיה מעניין עד כמה הם יהיו מוכנים להגדיל את המשבר לטובתם האישית- כי מי שיכריז על סגר מוחלט ממוקד לאיזורים אלו יעוף מהכיסא מספיק מהר.

 

פה בדיוק בא לידי ביטוי היתרון של מדינות כמו סין או מדינות עם אוכלוסיה ממושמעת כמו דרום קוריאה בטיפול במשבר - כשמחליטים לסגור הרמטית אזור מסויים או כשמחליטים על הסגר כללי, אז כולם מתיישרים, ומי שלא מתיישר חוטף.

זה בניגוד לישראל, שפה כל אחד מחליט לעצמו מה מסוכן ומה לא והאם ההגבלות נראות לו "הגיוניות" או לא.

 

לגבי החלק השני - זה לא רק ריכוזי חרדים, זה גם ישובים ערביים, דרום ת"א ועוד ששם נראה שהחיים ממשיכים כמעט כסדרם.

הסיבה אגב שאין שם הרבה חולים מאובחנים יכולה להיות גם מיעוט בדיקות, ולא בהכרח מיעוט מקרים.

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם (נערך)
לפני 44 דקות, Pika007 כתב:

הם מכריזים על מכשיר חדש כל יומיים, לאיזה אתה מתכוון? ה redmi 9 לצורותיו? הוא מגיע ב3 גרסאות, גרסת הבסיס דומה במחיר לקודמת, הגרסה הבכירה יקרה ב 60-70%, אבל אין לזה קשר לקורונה, אלא לעובדה שמדובר במכשיר שונה כמעט לחלוטין.

 

 

בבקשה

שוב אני לא בטוח שזה קשור לקורונה, אבל המחיר פי 2.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 30 דקות, Transporter כתב:

למישהו יש טבלה עם כל המתים בארץ + גילאים ?

נראה שהרוב המוחלט מעל גיל 80

 

קבל בהולנד:

image.png.030acc702250d0d7239f589debddff6c.png

העמודה האחרונה זה מתים, העמודה לפניה זה אישפוזים
מעודכן ל 31/03


 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 23 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

ברור, ולכן מדברים לפחות עד אחרי פסח בתקווה שבינתיים בארץ או במדינות אחרות תהיה פריצת דרך.

 

 

המסר שאני קיבלתי זה שהדבר הכי "מלוכלך" שעשו זה שאיכשהו הגיע מידע על ייצור מכונות הנשמה

טרום משבר זה בהחלט איך שעבד ייבוא ציוד רפואי ועוד השמטתי כמה שלבים בדרך.

יבואן לא יכל להכניס לארץ מסיכות כירורגיות בלי לתכנן לפחות חצי שנה קדימה ולעבור אצל אי אלו בעלי תפקידים במשרד הבריאות עם תיקיית אישורים.

 

העניין עם המכונות הנשמה זה מטורף. כן. זה בטוח נגנב מאיפשהו

כל הכבוד להם. בשביל זה הם פה, לא רק בשביל להביא דיסקים עם מידע על איראן מ 1995

 

אני מאוד מקווה שיראו ויבינו שרוב החולים קשה\מתים בני 80+ ויתחילו לשחרר את המשק
פורים ועצמאות גרמו לנו הפסדי ענק בסכומים שלא יתוארו

אני מקווה שלפחות את החתונות יחזירו

 

לפני 4 דקות, David32 כתב:

 

קבל בהולנד:

image.png.030acc702250d0d7239f589debddff6c.png

העמודה האחרונה זה מתים, העמודה לפניה זה אישפוזים
מעודכן ל 31/03


 

 

אם רוב המתים בני 70-90

נראה לי פנטסטי 

 

אפשר לשים סגר על בני ברק\ירושלים\סודנים

מבוגרים ישארו בבית

ולאט לאט לשחרר

 

פורסם
לפני 5 שעות, roiei כתב:

בכיף הייתי משלם 30-50 אחוז יותר על מוצר *איכותי* שמיוצר באמריקה\יפן לדוגמא, מאשר הסיני הבינוני, אבל זה רק אני ואני יודע שאני בעמדת מיעוט.

 

 

אתה ממש לא לבד. במילים אחרות אני מתכוון תשאירו את מוצרי הזבל שלכם אצלכם בבית.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 1 דקה, מרק10 כתב:

 

אתה ממש לא לבד. במילים אחרות אני מתכוון תשאירו את מוצרי הזבל שלכם אצלכם בבית.

 

תלוי באיזה תחום

אחד העסקים שלי מתמחה בעיצוב תאורה למופעים\ פסטיבלים

פנס ממותג מקורי שעולה לי 5000 יורו ליחידה (ויש גם 15,000 יורו  יחידה)

אני יכול לקנות בסין ב 10K או 12K, שיתן כמעט את אותה תוצאה

במופע ממוצע אתה יכול להגיע ל 50-200 גופי תאורה

יש גם דברים טובים שהסינים יודעים לעשות.

 

אפילו במופעים בהיכל מנורה שנחשבים מופעים עם תקציב מטורף, חלק מהפנסים על הבמה עם סינים

לא חושב שאפשר להחליף לגמרי את התחליף הסיני בתוצר אחר

לא בכל תחום לפחות.

 

פורסם
לפני 22 דקות, farkash7 כתב:

 

 

בבקשה

שוב אני לא בטוח שזה קשור לקורונה, אבל המחיר פי 2.

 

לא פי 2, אבל כן גבוה משמעותית (המחיר בהשקה ל mi9 לגרסת בסיס מקבילה לזו, 8GB/128GB היה 600 יורו, עכשיו 800 במכשיר הנוכחי)

אני רואה שהם פשוט הלכו עם הטרנד של כל השוק- להפוך את המכשיר למכשיר פרימיום, ואין גרסה שהיא לא 5G. 

כל מכשיר שמבוסס על סנאפדראגון 865 דורש מודם חיצוני (שבב נוסף) בשביל לתמוך ב 5G, וזה מייקר את העסק משמעותית. הגלקסי S20 5G בהשקה תומחר ב 100$ יותר מהגרסה המקבילה ללא 5G

 

בקיצור, בליל שלם של סיבות, במידה והוירוס היה אחראי לזה אני חושב שהיינו רואים את זה משתקף במחירים של מכשירים ומוצרים אחרים, מה שלא קורה כרגע- אבל only time will tell.

×
×
  • תוכן חדש...