Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 56 דקות, korola כתב:

שימו לב שזאת שקיפות, ולא לדבר היום על אסטרטגיות יציאה שבכלל לא ברור מתי הם יגיעו ואיך בכלל נכנסים לפאזת היציאה.

 

 

קודם כל מה שהיא מתארת זה בדיוק אסטרטגית יציאה - יש לוח זמנים טנטטיבי, יש תוכנית פעולה לכמה חודשים קדימה, רואים את הסוף. שנית כל, הצעדים שהם נקטו בהם הם מקלים יותר מאלו של ישראל ומאפשרים שגרת חיים נוחה יותר, גם בתנאי הסגר החלקי שהם נמצאים בהם.

פורסם
  • Johnson & Johnson said Monday human testing of its experimental vaccine for the coronavirus will begin by September and it could be available for emergency use authorization in early 2021.
  • Shares of Johnson & Johnson rose more than 4% in premarket trading. 
  • The company said it is also increasing its manufacturing capacity with a new site in the U.S. and additions to existing sites in other countries to produce and distribute the potential vaccine quickly. 

https://www.cnbc.com/2020/03/30/johnson-johnson-to-begin-clinical-trials-on-coronavirus-vaccine-candidate.html

פורסם
https://www.israel-news.co.il/archives/22616
איך עוד לא העלו את הכתבה הזו?
ראיתי את זה בבוקר. נגיד ויזכו במשפט הזה. נראה למישהו באמת שסינים ישלמו משהו למישהו? נראה באמת שהם יפחדו מסנקציות הפחדה? הם יכולים לשים ז$$ן על כל העולם.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני 2 שעות, MiniMiz3r כתב:

 

קודם כל מה שהיא מתארת זה בדיוק אסטרטגית יציאה - יש לוח זמנים טנטטיבי, יש תוכנית פעולה לכמה חודשים קדימה, רואים את הסוף. שנית כל, הצעדים שהם נקטו בהם הם מקלים יותר מאלו של ישראל ומאפשרים שגרת חיים נוחה יותר, גם בתנאי הסגר החלקי שהם נמצאים בהם.

 

אם יהיה גל שני בחורף 2020 - 2021 אומרים ביי ביי לאסטרטגיית יציאה. 

לפני 3 שעות, מרק10 כתב:

אני מציע לך להמשיך עם מספרים והתיאוריות וגם טבלאות אקסל במקום לכתוב דברים שאין לך שמץ של מושג בהם ואתה ניזון מקריאה באינטרנט בנושא יכולות התעשיה האמריקאית..

 

 

Fuck yeah usa usa usa 

 

קודם שיצליחו לייצר מסכות נייר לרפואים שלהם בכמות מספקת אחר כך נעבור לדברים יותר רציניים. 

 

United States First | Donald Trump | Know Your Meme

  • מצחיק 1
פורסם
לפני כשעה, 98civic כתב:
לפני 3 שעות, EliC25 כתב:
https://www.israel-news.co.il/archives/22616
איך עוד לא העלו את הכתבה הזו?

ראיתי את זה בבוקר. נגיד ויזכו במשפט הזה. נראה למישהו באמת שסינים ישלמו משהו למישהו? נראה באמת שהם יפחדו מסנקציות הפחדה? הם יכולים לשים ז$$ן על כל העולם.


yep. זו בדיוק הסיבה למה אני פוחד ממלחמת עולם שלישית, והיא קרובה מתמיד.  ההשלכות של חוסר שימת הז*ן של סין, פלוס ההשלכות של זה על כל העולם עלול להצית פה תוהו ובוהו. וזה כנראה מה שיקרה בתקופת החיים שלנו. 

פורסם

יאללה בלגן. סינים לא יגיעו לזה . הם חולים על כסף וכרגע רוב הכסף מהשווקים שלהם בינלאומיים. אבל כן העולם עומד להשתנות שכנראה בסופו של דבר סין תהיה מעצמת על מאד מאד חזקה. ואנו נהיה העבדים שלה. ולא אני לא מעשן ולא שותה .

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני כשעה, 98civic כתב:
לפני 4 שעות, EliC25 כתב:
https://www.israel-news.co.il/archives/22616
איך עוד לא העלו את הכתבה הזו?

ראיתי את זה בבוקר. נגיד ויזכו במשפט הזה. נראה למישהו באמת שסינים ישלמו משהו למישהו? נראה באמת שהם יפחדו מסנקציות הפחדה? הם יכולים לשים ז$$ן על כל העולם.

 

משרד עו''ד פרטי חזק ככל שיהיה או אפילו חברות גדולות - לא יכולות על סין,

אבל עם לטראמפ יקפוץ הג'ינג'י והוא יחליט לקזז סכומים מהחוב של ארה''ב לסין יהיה מעניין.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

https://dailycaller.com/2020/03/30/china-coronavirus-covid-19-deaths-official-cases-reported-experts-doubt/?fbclid=IwAR0ou5DBp07K2M-jaHaFo2dmhK0GUvVRieiJi7ImmH8CB398xg6XyU0g6gI

 

בווהאן אנשים יכולים לצאת מהבית פעם ראשונה אחרי כמה חדשים אז הם הולכים לאסוף את האפר של הקרובים שלהם.

לפי חישובים שונים אוספים אפר של בין 42000-46800 איש

 

אייל

פורסם

בקטנה בשביל סינים.מחיר נמוך ביחס לתועלת שהם גרמו לכל העולם. עכשיו הם מטפסים למעלה וחזק. תעשיה מתחזקת והם היחידים בעולם שחוזרים לעבוד. איפה קונים פופקורן כי הסרט הולך להיות אשששש.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)

ה dailycaller הוא אתר שמתמחה בהפצת שמועות ופייק ניוז בערבוב דברים אמיתיים. 

רצוי לא להסתמך עליו בלעדית בשום דבר, בטח שלא על חישוב מפוקפק ודי הזוי של כמה נפטרים יש לפי כמות האפר - אני תוהה כמה כתבים הם שלחו לווהאן כדי לעקוב אחרי זה... 

בטוח שאפס.

 

דרך-אגב, טראמפ ניסה להיכנס בסין לפני שנה, הוא די נכשל והסכים על הסכמי סחר שהם דומים למה שהיה בעבר עם כמה ניואנסים שמאלה וימינה. הרבה אוויר נפוח בעיקר ויצירת משבר על כלום.

אחרי המשבר הסינים יהיו יותר חזקים, ארצות הברית נפגעת יותר קשה, אז טראמפ יהיה עוד יותר חלש, בטח אחרי שבסיבוב הקודם הסינים ניצחו.

עריכה אחרונה על ידי koraldon
פורסם

משרד הבריאות כנראה יחייב כל אדם שיוצא מהבית ללבוש מסכה. 

 

לדעתי החלטה נכונה מאוד. הבעיה היא שאין כל כך מאיפה להשיג מסכות.

פורסם

יחכו עם זה עד שמשרד הביטחון יצליח לגנוב מסכות ממדינות זרות ולמכור אותם בסופרים.

כרגע גם ביצים הם לא מצליחים למכור בסופרים.

 

 

פורסם

אני מוכן להישבע שמישהו במשרד הבריאות עוקב אחרי peak prosperity ביוטיוב. 

 

כל פעם ש-chris martenson ממליץ על משהו/אומר משהו תוך יום - יומיים זה מופיע בהמלצות/הנחיות של משרד הבריאות. 

 

לדוגמא הקטע לחייב את כולם בלי יוצא מן הכלל ללכת עם מסכה 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...