Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 דקות, ChemGuy85 כתב:

למערב יש יצירתיות וחשיבה. סינים לא יודעים לפתח שום דבר הם יודעים לגנוב טכנולוגיה/רעיונות ולייצר שיפורים על בסיס טכנולוגיה/רעיונות שהם קיבלו/גנבו מהמערב. בשביל יצירתיות וחשיבה צריך חופש. אפשר לכון אקדח לראש של בן אדם ולהכריח אותו ללכת למפעל בזמן מגפה. אי אפשר לכון אקדח לראש של בן אדם במטרה לגרום לו לחשוב על רעיון יצירתי. 

 

סינים תלויים במערב הרבה יותר ממה שהמערב תלוי בהם. מפעלים ושרשראות אספקה אפשר לבנות מחדש. לשחרר אוכלוסיה כדי שהם בהדרגה יפתחו חשיבה יצירתית זה תהליך של דורות.


אתה מגזים כרגיל. אי אפשר להגיע ממצב של רעב למצב של סין היום בלי יצירתיות וחשיבה.
חוץ מזה, מניח שגם על הרוסים אמרו את זה. במלחמת העולם השניה הם חירבנו T34 בקצב לא נורמאלי. מה עזר לגרמנים שהיו להם טנקים יותר טובים? הם הוקפו מכל כיוון בT34 שחיסל אותם.
אז אולי הסינים פחות יצירתיים, אבל לכוח ייצור יש משמעויות גדולות מאוד.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 4 דקות, יבגניפ כתב:

מה שכן - בצד היותר פרגמטי של מה שאתה חושב שיקרה - העברת מפעלים וקווי יצור למדינות חור תחת אחרות - זה כבר קורה ואני בטוח שזה יקרה יותר. יכול להיות שגם נראה חזרה של מפעלי סוג ז' לארה"ב. למרות שזה לא משתלם לאף אחד.

 

ניתן לזרז משמעותית את התהליך ואני די בטוח שזה מה שיקרה אחרי המשבר. 

פורסם
לפני 35 דקות, ChemGuy85 כתב:

אתה זוכר לא נכון. גרמניה מעולם לא שילמה את מלוא הפיצויים שנתבעו ממנה במלחמת העולם הראשונה. 

 

לא אמרתי שהם שילמו

 

לפני 25 דקות, korola כתב:

למי שפה עובד בהיי-טק - אז יודע שהודו גם מעולים בתוכנה , מפתחים טכנולוגיה לא רע.

שילוב שלהם ושל הייצור בסין מהווה תחרות לא פשוטה לעולם המערבי.

 

מעולים ממש לא, הטובים שלהם מזמן לא נמצאים בהודו.

מה שעושים טוב בהודו זה מה שעושים טוב בסין, לשים כמויות של אנשים על משימה.

זה טוב כשאתה צריך הרבה Code Monkeys, פחות טוב כשאתה צריך מתכנת טוב (אפילו לא מעולה, סתם טוב)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, farkash7 כתב:


אתה מגזים כרגיל. אי אפשר להגיע ממצב של רעב למצב של סין היום בלי יצירתיות וחשיבה.
 

 

הייתה יצירתיות רבה במודל הכלכלי שסין אימצה אחרי הפתיחה למערב. יצירתיות שגורמת למישהו לחשוב על פייסבוק או גוגל או whatsapp או אלף ואחד דברים אחרים אין בסין. הם רואים מה מפתחים במערב ומייצרים חיקויים של זה. במקום whatsapp יש להם wechat ועוד. תסתכל לדוגמא על שיאומי שפת עיצוב חיקוי של אפל. כל דבר שאפל משקיעים הון ביצירתיות ומחקר שיאומי מייצרים חיקוי זול של זה. תסגור לסינים את הברז ומה יהיה להם בדיוק חוץ מעדר שהולך לעבוד במפעלים? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

יש ירידה דרסטית בתמותה בארה"ב. חיפשתי ולא מצאתי סטטיסטיקה דומה למערב אירופה ובריטניה, לסין לא נראה לי שיש.

הירידה היא בכל חתכי הגיל, כולל קשישים, אבל היא גדולה יותר ככל שהחתך הוא לגיל צעיר יותר, בחתך של מתחת לגיל 18 יש 76% ירידה.

עוד אנקדוטה בשביל לשים דברים בפרופורציה, התמונה שקיבלתי עד עכשיו, הוא שבתי החולים קורסים בניו יורק, ושאין מכונות הנשמה, מסתבר, ניו יורק קיבלה אלפי מכונות הנשמה אבל לא צריך אותם בינתיים והן שןכבןת במחסן, מושל ניו יורק אמר זאת במפורש שלשום, אם באיטליה וספרד מתים ממחסור, כל כך קשה לוגיסטית להלוות אותם להם לחודש? 

ראש השנה הסיני היה לפני חודשיים, אם תהיה התפרצות, היא היתה אמורה לקרות כבר, למה חושבים שעדיין לא התפרצה המחלה מספיק? מה עיכב את ההתפרצות שלה? אם כבר התפרצה, למה אין מחסור במכונות הנשמה?

בינתיים מה שאני רואה זה הרבה סימני שאלה, דיווח לקוי ומוטה לפאניקה, וצעדים ממוטי כלכלות שהפוכים ממגמת הבריאות הכללית.

נ.ב.1: הטענה של אם לא יהיה סגר המצב יהיה יותר גרוע יכולה להיות נכונה, אבל לא הורסים כלכלה על שאלות היפוטתיות שמנוגדות למציאות בשטח, מותם של קשישים וחולים קשים הוא טרגדיה למשפחתם, אבל לא חומר לחדשות כמו שאנחנו מקבלים עכשיו. יש חולה בן 22 ללא מחלות רקע? תמיד יש כאלה בלי הקורונה, ממחלות זיהומיות אחרות.

נ.ב.2: הטענה שלתת למומחים לעשות את עבודתם, היתה העמדה שלי מאז תחילת המשבר, אבל יש היפוך בין הפעולות לתוצאות, אין מקרי מוות שמצריכים פעולה חריגה בישראל, מספר המונשמים הרבה מתחת למה שאמור להזיז למערכת הבריאות, למרות זאת המדינות המבוקשת של הממשל היא החרפת הצעדים, במקום לשקול הקלה, המניע לא ברור, והגיע הזמן להסביר את הרציונל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)

 

לפני 23 דקות, khalil כתב:

עוד אנקדוטה בשביל לשים דברים בפרופורציה, התמונה שקיבלתי עד עכשיו, הוא שבתי החולים קורסים בניו יורק, ושאין מכונות הנשמה, מסתבר, ניו יורק קיבלה אלפי מכונות הנשמה אבל לא צריך אותם בינתיים והן שןכבןת במחסן, מושל ניו יורק אמר זאת במפורש שלשום, אם באיטליה וספרד מתים ממחסור, כל כך קשה לוגיסטית להלוות אותם להם לחודש? 

 

שבוע - שבועיים מהיום כאשר בניו-יורק יזדקקו למכונות הנשמה אמריקאים ישלחו מישהו לאירופה שיתלוש מכונות הנשמה מגרונות של איטלקים וספרדים מורדמים וישלח אותן חזרה לארה"ב? איך זה אמור לעבוד בדיוק? אשמח אם תעבור איתי על השלבים בתהליך הלוגיסטי הזה.

לפני 23 דקות, khalil כתב:

בינתיים מה שאני רואה זה הרבה סימני שאלה, דיווח לקוי ומוטה לפאניקה, וצעדים ממוטי כלכלות שהפוכים ממגמת הבריאות הכללית.

נ.ב.1: הטענה של אם לא יהיה סגר המצב יהיה יותר גרוע יכולה להיות נכונה, אבל לא הורסים כלכלה על שאלות היפוטתיות שמנוגדות למציאות בשטח, מותם של קשישים וחולים קשים הוא טרגדיה למשפחתם, אבל לא חומר לחדשות כמו שאנחנו מקבלים עכשיו. יש חולה בן 22 ללא מחלות רקע? תמיד יש כאלה בלי הקורונה, ממחלות זיהומיות אחרות.

 

זה נקרא לחרבן על העוגה ולהיחנק ממנה באותו הזמן. אתה מסתכל על המציאות היום ומתעלם לחלוטין מהעובדה שתוך שבוע - שבועיים אנחנו יכולים להיות במצב אחר לגמרי ואם לא יהיה סגר המצב יהיה אף יותר גרוע. כלומר אתה גם תהרוג אנשים וגם תרסק את הכלכלה וזה בדיוק מה שטראמפ עושה במו ידיו עכשיו בארה"ב. 

 

סתם אנקדוטה לפני חודש איטלקים אכלו פיצה ברחובות רומא. היום מעמיסים גופות למשאיות צבאיות כי כבר אין מקום בבתי קברות. 

 

  

לפני 23 דקות, khalil כתב:

נ.ב.2: הטענה שלתת למומחים לעשות את עבודתם, היתה העמדה שלי מאז תחילת המשבר, אבל יש היפוך בין הפעולות לתוצאות, אין מקרי מוות שמצריכים פעולה חריגה בישראל, מספר המונשמים הרבה מתחת למה שאמור להזיז למערכת הבריאות, למרות זאת המדינות המבוקשת של הממשל היא החרפת הצעדים, במקום לשקול הקלה, המניע לא ברור, והגיע הזמן להסביר את הרציונל.

 

אנשים צריכים להתאפק עוד חודש לא יקרה כלום לאף אחד. חלק עובדים מהבית ומי שלא עובד מקבל דמי אבטלה שגם זה משהו. גם עצמאיים ישרדו. בוא נחכה חודש ונראה לאן הרוח נושבת.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 16 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

 

שבוע - שבועיים מהיום כאשר בניו-יורק יזדקקו למכונות הנשמה אמריקאים ישלחו מישהו לאירופה שיתלוש מכונות הנשמה מגרונות של איטלקים וספרדים מורדמים וישלח אותן חזרה לארה"ב? איך זה אמור לעבוד בדיוק? אשמח אם תעבור איתי על השלבים בתהליך הלוגיסטי הזה.

 

זה נקרא לחרבן על העוגה ולהיחנק ממנה באותו הזמן. אתה מסתכל על המציאות היום ומתעלם לחלוטין מהעובדה שתוך שבוע - שבועיים אנחנו יכולים להיות במצב אחר לגמרי ואם לא יהיה סגר המצב יהיה אף יותר גרוע. 

 

לפני חודש איטלקים אכלו פיצה ברחובות רומא. היום מעמיסים גופות למשאיות צבאיות כי כבר אין מקום בבתי קברות. 

 

מקובל, אני מעלה שאלות, אין לי תשובות, אז הטענה  שלך היא עד אמצע מרץ יש ירידה דרסטית במתים בארה"ב, אבל עוד שבועיים יהיו יותר מתים משמעכות הטיפול במתים יוכלו לעמוד בהם? מישהו הראה מגמה כזאת באיטליה או עשה את הסטטיסטיקה?

פורסם

טראמפ בחר בדרך שלו כי הוא איש עסקים ובוחר בכלכלה. מוקדם או מאוחר תגיע תרופה וגם חיסון אבל אם כלכלה תקרוס ביחד עם המתים אז גם התרופה שתגיע לא תעזור לאף אחד. כי אם יצאו סתם לדוגמא 500 מיליון אנשים רעבים לרחוב כי נגמר להם דולר/סנט/שקל/פאונד וכו' אחרונים ואין להם מה לאכול מחר בבוקר אז הכאוס שיגיע יהיה הרסני כנראה לא פחות מסוף העולם.

 

 

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, khalil כתב:

מקובל, אני מעלה שאלות, אין לי תשובות, אז הטענה  שלך היא עד אמצע מרץ יש ירידה דרסטית במתים בארה"ב, אבל עוד שבועיים יהיו יותר מתים משמעכות הטיפול במתים יוכלו לעמוד בהם? מישהו הראה מגמה כזאת באיטליה או עשה את הסטטיסטיקה?

 

באיזו ירידה דרסטית מדובר? אני לא רואה משהו כזה בסטטיסטיקות..

 

https://en.wikipedia.org/wiki/2020_coronavirus_pandemic_in_the_United_States#CDC_reported_U.S._totals

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם

הירידה היא בתמותה כללית, עם הקורונה, אבל היא עד השביעי במרץ, כך שלא נכנס בה התמותה האחרונה בקורונה, למרות שהירידה הרבה יותר גדולה מהמספרים המדווחים עבור הקורונה, עוד בלי להתחשב בכפילויות.

 

פורסם
לפני 1 דקה, 98civic כתב:

טראמפ בחר בדרך שלו כי הוא איש עסקים ובוחר בכלכלה. מוקדם או מאוחר תגיע תרופה וגם חיסון אבל אם כלכלה תקרוס ביחד עם המתים אז גם התרופה שתגיע לא תעזור לאף אחד. כי אם יצאו סתם לדוגמא 500 מיליון אנשים רעבים לרחוב כי נגמר להם דולר/סנט/שקל/פאונד וכו' אחרונים ואין להם מה לאכול מחר בבוקר אז הכאוס שיגיע יהיה הרסני כנראה לא פחות מסוף העולם.

 

 

 

זה לא או כלכלה או תמותה מהוירוס. אי אפשר להתייחס לשני הדברים האלה כמשהו נפרד לחלוטין שלא משפיע אחד על השני. תמותה גדולה תשפיע בהכרח על הכלכלה. מצב כלכלי על הפנים ישפיע על תמותה. מדובר בשני גורמים שצריך לאזן בדרך כלשהי עד שהסערה הזאת תהיה מאחורינו.  

 

פורסם (נערך)

ALÞћÃ , עזוב אותך סטטיסטיקות.

סגרו לך את מקדונעלדס איך אתה שורד?   🍔

 

ובשביל שתהיה תגובה רלוונטית:

יש פילוח של מספר חולים/ תמותה לפי גילאים?

עריכה אחרונה על ידי Benor
×
×
  • תוכן חדש...