Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 שעות, MiniMiz3r כתב:

 

אפשר היה להגדיר את האסטרטגיה גם לפני שהוא נחת. המחלה נקראת COVID-19 כי היא התפרצה בשנת 2019, אנחנו אוטוטו נכנסים לרבעון השני של 2020.

 

 

ברור לך שקוראים לו 2019, רק בגלל שהחולים הראשונים אובחנו בדצמבר 2019 (ממש לקראת סוף דצמבר).

אבל רק לקראת סוף ינואר סין הבינו את המצב שלהם, 

אירופה בכלל רק בפברואר תחילו להבין שיש פה מצב לא הגיוני.

אתה מציג את זה כאילו יודעים על המחלה כבר שנה ורבעון , בפועל יש פחות מחודשיים אפקטיביים.  

 

שעשוע יכול להגיד מה שהוא רוצה,  אולי הוא צודק שצריך להגיד לעם "זה רק שבועיים/שלושה חודשיים ואחרי זה כולכם יהיו בחיים"

אבל האמת היא שזה לא נכון , זה אולי תרחיש אפשרי אחד, אבל יש עוד הרבה אחרים אפשריים.

ואם נצטרך עכשיו להיות שנה בסגר?  אז מה יקרה עוד 3 חודשים, הציבור יתמרמר על זה שעבדו עליו.

 

דווקא במצבים כאלה חייבים לפעול בשקיפות , להגיד לציבור את האמת.

אנחנו לא יודעים מה יקרה ומה תהיה אסטרטגית היציאה, נדע יותר עוד חודש.

כרגע כולם בבית , לא יוצאים ולא זזים .. אבל אתה יכול להגיד את זה רק אחרי שהצבא פרוס ברחובות. 

 

ורק עם מנהיגים שמקובלים על כל העם.  ביבי, גנץ , לפיד , בוגי ואשכנזי.  

כולם ביחד... אחרת אלו עם הדגלים השחורים יצאו להפגין 

פורסם
לפני 4 דקות, Blaz00r כתב:

רובם המוחלט של מנהיגי העולם חולקים עליך, כולל בריטניה שהלכה בכיוון הזה וזנחה אותו אחרי יומיים (ובאופן אירוני, בוריס ג'ונסון ושר הבריאות הבריטי התגלו שלשום כחולים).

 

 

 

אם אני לא טועה בבריטניה לא היה עוצר בכלל. לא ?

יכול להיות שצריך לעשות צעדים מקדימים לפני כמו הסגר שעושים עכשיו

רוצים להבין מה באמת קורה, איך הוירוס מתנהג ומי הנפגעים העיקריים

אחרי שידעו את זה יוכלו להחליט לשחרר את הצעירים בצורה יותר מבוקרת

פורסם
לפני 11 דקות, korola כתב:

ואם נצטרך עכשיו להיות שנה בסגר?  אז מה יקרה עוד 3 חודשים, הציבור יתמרמר על זה שעבדו עליו.

 

פשוט מאוד - אנחנו לא נהיה שנה בהסגר. יש חלון זמן מוגבל בגודלו שבו אפשר להחזיק את המשק בהסגר ותוך כדי לעשות סקייל אפ ליכולת של מערכת הבריאות לטפל בחולי קורונה ולנקוט אמצעי מיגון כאלו ואחרים. כשהחלון הזה ייסגר, והוא ייסגר, אנחנו נחזור לאט לאט לשגרה. מי שימות, ימות. זה נשמע כואב אבל זו המציאות, המשק פשוט לא יכול לסחוב עוד הרבה זמן.

  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 40 דקות, Transporter כתב:

 

אם אני לא טועה בבריטניה לא היה עוצר בכלל. לא ?

יכול להיות שצריך לעשות צעדים מקדימים לפני כמו הסגר שעושים עכשיו

רוצים להבין מה באמת קורה, איך הוירוס מתנהג ומי הנפגעים העיקריים

אחרי שידעו את זה יוכלו להחליט לשחרר את הצעירים בצורה יותר מבוקרת

בהתחלה הם הלכו על תכנית של בידוד האוכלוסיות בסיכון, בדיוק מה שאתה הצעת. אחרי יומיים עשו פרסה חריפה והכריזו על סגר כללי שנמשך עד עכשיו, די דומה לזה שאצלנו (החל מה-23 למרץ).

 

וזה העניין, אף אחד לא באמת יודע איך הנגיף מתנהג או מי הנפגעים העיקריים, מתבססים עד כה בעיקר על נתונים יבשים (אחוז המתים וכו'), ועל מחקרים שמטפטפים לאט. זה לדעתי גם למה מנסים להרוויח עוד זמן עם סגרים למיניהם, יתכן שעוד שבוע-שבועיים-חודש פתאום יהיו מידע וידע מהותיים שיסייעו בקבלת ההחלטות לכאן או לכאן. זה גם למה בכל ראיון מקבלי ההחלטות מדגישים שזה "אירוע מתגלגל".

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
פורסם (נערך)

קטע הזוי -

אני מקבל חיסונים לאלרגייה עונתית/אבק פעם בחודש.

הייתי בטוח שיבטלו לי את התור.

הופתעתי שעכשיו התקשרו אליי שהתור מתנהל כרגיל.

השבתי בטלפון שאני מעדיף לא להגיע בתקופה הנוכחית.

 

אמנם טיפולים כאלה דורשים רצף טיפולי אבל לרוב, אין בהם שום דבר דחוף והם סובלים דיחוי.

ולמרפאות האלה בתקופה הנוכחית בטח עדיף שלא להתקרב.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם
לפני 53 דקות, Blaz00r כתב:

רובם המוחלט של מנהיגי העולם חולקים עליך, כולל בריטניה שהלכה בכיוון הזה וזנחה אותו אחרי יומיים (ובאופן אירוני, בוריס ג'ונסון ושר הבריאות הבריטי התגלו שלשום כחולים).

 

 

 

דווקא לפי ההתנהגות של רוב מנהגי העולם אנחנו רואים שלא רק אף אחד לא יודע מהי אסטרטגית היציאה. 

אף אחד מהם לא סגור מהי האסטרטגיה הטובה ביותר להתמודדות עם המחלה.

 

בריטניה רצתה ללכת על חיסון העדר ושימות מי שימות - עשתה סיבוב פרסה.

טראמפ אמר שלא יכול להיות שטיפול במחלה יעלה יותר ממה שהמחלה עצמה צריכה לעלו

עכשיו בארה"ב גם עושים סיבוב פרסה.

האם זה אומר שהם טעו בהתחלה ועכשיו הם צודקים? לא בטוח?

סין ?? האם זה סתם בולשיט גדול שהם התגברו על הקורונה או לא?  מה יהיה עוד חודש איתם?  

מבחינתי הם עשו סיבוב פרסה גדול , היה סגר והם שיחררו (או לפחות מתחילים לשחרר) , למרות שברור שיש חולים באוכלוסייה,

האם היו להם רק 80,000 חולים או שהיו 700 מיליון חולים ועכשיו הם במצב של חיסון עדר?  

 

נכון לעכשיו כולם רוצים להקטין את המכה הראשונה,  בעצם ללחוץ על הבלמים , בהתחלה חלש ואז להגביר את הלחיצה.

זה ברור לכולם שאם נוסעים לאילת וכל הזמן לוחצים על הבלמים אז לא תגיעו בזמן לחופשה, מתי שהו צריך ללחוץ בחזרה על מנת להגיע לידע.

מתי ?

לא יודע? 

אולי אחרי פסח כולנו נסכים לקבל את העובדה שנפרדים מהזקנים.  

 

ובכלל לא מדברים על האם מכונות ההנשמה הם באמת הפיתרון? 

בסין פרסמו מחקר ש50% מאלו שחוברו למכונות הנשמה שרדו ויצאו מזה 50% לא שרדו.

באיטליה מדברים על 25% שורדים מאלו שחוברו. 

 

יש אצלנו 14 מתים , מישהו יודע מה היה מספר החולה שלהם ?

האם אלו חולים מאה ומשהו?

או חולים 500 ומשהו?

או 1000 ומשהו?  

 

 

 

 

image.png.c78d905f6ea9da82a428bc20a4f0c1cd.png

 

ברשותכם אני אנסח את הציטוט הזה קצת אחרת.

בזכות מערכת הבריאות הטובה שלנו, הצלחנו להגיע למצב שמעט אנשים מעל גיל 65 שורדים אצלנו גם במצב רגיל.

לכן יש לנו רק 10% מעל גיל 65, תתארו לעצמכם שב 10 שנים האחרונות היינו מגדילים במליארדים את תקציב הבריאות.

האם היינו מקדישים את המילארדים האלה למכשירי הנשמה?  או דווקא להצלת עוד ועוד קשישים.

יותר צנטורים , יותר השתלות , והיום היינו עם 15% מעל גיל 65.

איזה מזל שלא השקענו במערכת הבריאות. 

פורסם
לפני 43 דקות, Benor כתב:

קטע הזוי -

אני מקבל חיסונים לאלרגייה עונתית/אבק פעם בחודש.

הייתי בטוח שיבטלו לי את התור.

הופתעתי שעכשיו התקשרו אליי שהתור מתנהל כרגיל.

השבתי בטלפון שאני מעדיף לא להגיע בתקופה הנוכחית.

 

אמנם טיפולים כאלה דורשים רצף טיפולי אבל לרוב, אין בהם שום דבר דחוף והם סובלים דיחוי.

ולמרפאות האלה בתקופה הנוכחית בטח עדיף שלא להתקרב.

לדעתי - כדאי ליצור קשר עם רופא המשפחה, או הרופא המקצועי לאלרגיה לקבלת תשובה.

החיסון כנגד האלרגיה, נועד להוריד את עוצמת תגובת מערכת החיסון (התגובה הדלקתית) לגורמי האלרגיה

 

לפעמים זה טוב להוריד את התגובה הדלקתית - להחליש קצת את מערכת החיסון.

 

לכן - אני הייתי מתייעץ עם רופא לפני קבלת החלטה.. אולי באמת אפשר לדחות את הטיפול.

ואולי אפשר למצוא זמן הגעה למרפאה, בשעות רגועות יותר

בכל מצב.. הרבה בריאות

 

 

אייל

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
לפני 51 דקות, korola כתב:

ברשותכם אני אנסח את הציטוט הזה קצת אחרת.

בזכות מערכת הבריאות הטובה שלנו, הצלחנו להגיע למצב שמעט אנשים מעל גיל 65 שורדים אצלנו גם במצב רגיל.

לכן יש לנו רק 10% מעל גיל 65, תתארו לעצמכם שב 10 שנים האחרונות היינו מגדילים במליארדים את תקציב הבריאות.

האם היינו מקדישים את המילארדים האלה למכשירי הנשמה?  או דווקא להצלת עוד ועוד קשישים.

יותר צנטורים , יותר השתלות , והיום היינו עם 15% מעל גיל 65.

איזה מזל שלא השקענו במערכת הבריאות. 


הסיבה שבישראל יש אחוז נמוך של מבוגרים לא נובעת מכך שמעט קשישים שורדים מעל גיל 65, אלא מכך שישראל היא מדינה עם הרבה מאוד צעירים ועם מספר לידות לאשה מהגבוהים במערב.

ההפך, ישראל בעשיריה הראשונה מבחינת תוחלת חיים בעולם.

  • אהבתי 3
פורסם
לפני כשעה, korola כתב:

ברשותכם אני אנסח את הציטוט הזה קצת אחרת.

בזכות מערכת הבריאות הטובה שלנו, הצלחנו להגיע למצב שמעט אנשים מעל גיל 65 שורדים אצלנו גם במצב רגיל.

לכן יש לנו רק 10% מעל גיל 65, תתארו לעצמכם שב 10 שנים האחרונות היינו מגדילים במליארדים את תקציב הבריאות.

האם היינו מקדישים את המילארדים האלה למכשירי הנשמה?  או דווקא להצלת עוד ועוד קשישים.

יותר צנטורים , יותר השתלות , והיום היינו עם 15% מעל גיל 65.

איזה מזל שלא השקענו במערכת הבריאות. 

בתור אחד שמציג את עצמו מומחה למספרים נפלת פה בגדול...

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 שעה, korola כתב:

ברשותכם אני אנסח את הציטוט הזה קצת אחרת.

בזכות מערכת הבריאות הטובה שלנו, הצלחנו להגיע למצב שמעט אנשים מעל גיל 65 שורדים

איך הבנת את זה מנתון הזה? הנתון הנכון הוא תוחלת חיים, שם ישראל ממוקמת במקומות הגבוהים בעולם.

https://he.m.wikipedia.org/wiki/מדינות_לפי_תוחלת_חיים

פורסם

לפי נתונים שהתפרסמו במספר מקומות כולל חדשות 12 הערב, כ 55% מכלל המאושפזים בבתי החולים כרגע הינם מהציבור החרדי.

אני תוהה איך ישראל תתגבר על המשבר כאשר צריך להתמודד עם קבוצות כגון הציבור החרדי והערבי, שבהן פלגים רבים שלא מעוניינים לעקוב אחרי הוראות מוסדות המדינה- ולא לחלוק מידע עמה. 

 

ובאופן כללי, אם למישהו עוד היו רעיונות לגבי להגיע בשושו לאירוע משפחתי קטן, well, אני מקווה שהשתכנעתם שלהתאסף זה לא רעיון טוב כרגע.

פורסם
לפני 13 דקות, Pika007 כתב:

לפי נתונים שהתפרסמו במספר מקומות כולל חדשות 12 הערב, כ 55% מכלל המאושפזים בבתי החולים כרגע הינם מהציבור החרדי.

אני תוהה איך ישראל תתגבר על המשבר כאשר צריך להתמודד עם קבוצות כגון הציבור החרדי והערבי, שבהן פלגים רבים שלא מעוניינים לעקוב אחרי הוראות מוסדות המדינה- ולא לחלוק מידע עמה. 

 

ובאופן כללי, אם למישהו עוד היו רעיונות לגבי להגיע בשושו לאירוע משפחתי קטן, well, אני מקווה שהשתכנעתם שלהתאסף זה לא רעיון טוב כרגע.

 

כמו שכתבתי כאן לפני כמה ימים

הפתרון יהיה לסגור הרמטית את אותם ישובים. 

יציאות פעם אחת ביום לסופרים לפי שעות קבועות נניח רחובות אבן גבירול, דיזינגוף, אלנבי יוצאים בין 12:00 14:00, רחובות אחרים 14:00 16:00 וכו'

רק ככה זה יפתר

 

אני חושב שלאט לאט הקודקודים מאבדים את הסבלנות כלפי ההתנהגות המטומטמת הזאת

לאו דווקא כי אכפת להם מאיתנו

אלא בגלל שזה בסוף יגיע לכולם. לשרים בממשלה ואפילו לאדון בר סימנטוב

פורסם

משהו חדש

הסינים מאשימים את הצבא האמריקאי שהדביק את הסינים בקורונה.

אז בוריס ג'ונסון שחולה בעצמו אומר שהנתונים האמיתיים של חולים בסין יכולים להיות פי 40 מאשר המספרים שהם מפרסמים.

כנראה האנגלים האמינו לנתנים שהגיעו מסין ובשביל זה הם הגיעו למצב הזה.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8163707/Chinas-efforts-blame-coronavirus-army-delegation-Wuhan-infuriate-No-10.html

 

אייל

×
×
  • תוכן חדש...