Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה, ארצות הברית היא מעצמה ויש לה יכולות לייצר כול דבר מהיום למחר.
בארה"ב יש המון מפעלים בכול תחום שתרצה אשר מייצרים ומוכרים רק בארה"ב ולא למדינות אחרות.

 

ברגע שחברות בארה"ב צריכות להתגייס לפתרון בעיה יש להם את כול היכולות הדרושות.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

לגבי ישראל - בהחלט שכן. מתפרסם כל בוקר בסביבת שעה 9. אני רואה אותו בטלגרם, אבל קרוב לודאי שקיים באתר משרד הבריאות.

 

למי ששאל על גורלם של חולים מונשמים - התמותה גבוהה מאד. אני צריך למצוא את הרפרנס, אבל זה כנראה משתנה בהתאם למקום ולזמן.

 

מרק, אמנם מוכרת הטענה שמה שניצח את מלחמת העולם השניה היתה התעשיה האמריקאית (והנשים שעבדו בייצור), אבל אפילו אם יש לך כבר קו ייצוג פעיל הרי שאם הוא פועל קרוב לתפוקה המרבית שלו הרי ש-ramping up והקמת קווים נוספים, כולל גיוס כל שרשרות האספקה, אינו עניין כל כך מהיר. המכונות האלה הן ציוד מתוחכם שחייב להיות מיוצר בסטנדרטים גבוהים מאד ותחת פיקוח קפדני, וכמובן לעבור את הרישוי של ה-FDA אן EMEA או הרשויות של כל מדינה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אז אתה לא מעודכן כמעט כל הציוד הרפואי ו-99% מהתרופות מיוצרות בסין והודו. 

 

אף אחד לא מייצר כל דבר מהיום למחר. הסבה של פס ייצור והכשרה של עובדים לוקחת חודשים. 

 

במקרה הטוב הם יהיו מוכנים לגל של חורף 2020-2021 וגם זה בתנאי שהם יתאפסו על עצמם ממש מהר. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
שאלה לי (יתכן שזה הוצג כאן ופיספסתי) - קיימת סטטיסטיקה של מונשמים ששרדו?

 

Sent from my Tricorder

 

 

זה בהחלט נתון מעניין, אני חושב שראיתי נתון של כ-50% מהחולים המונשמים שורדים (בהקשר של קורונה בלבד), לא זוכר איפה ומתי, אז קח בערבון מוגבל. מעניין למה לא מפרסמים את זה.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 10 דקות, Benor כתב:

ALÞћÃ , עזוב אותך סטטיסטיקות.

סגרו לך את מקדונעלדס איך אתה שורד?   🍔

 

 

חזרו לעשות משלוחים.

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 18 דקות, ChemGuy85 כתב:

אז אתה לא מעודכן כמעט כל הציוד הרפואי ו-99% מהתרופות מיוצרות בסין והודו. 

 

אף אחד לא מייצר כל דבר מהיום למחר. הסבה של פס ייצור והכשרה של עובדים לוקחת חודשים. 

 

במקרה הטוב הם יהיו מוכנים לגל של חורף 2020-2021 וגם זה בתנאי שהם יתאפסו על עצמם ממש מהר. 

 

ממש לא נכון. בארה"ב קיימים גם בימים אלה מפעלים לייצור כול דבר. חברות אלקטרוניקה כמו טקסס אינסטרומנט מייצרת שבבים בארה"ב, קנדה, אירלנד וגם בסין.

 

איזה כייף לי :)

פורסם

עברנו את הימים של fuck yeah USA all the way 

 

רוב יכולת הייצור של ארה"ב לא נמצאת על אדמת ארה"ב. הביקוש העולמי לציוד רפואי מטורף. גם אם מחר יחליטו להסב מפעלים לייצור ציוד רפואי עד שיעשו את ההסבה, עד שיכשירו עובדים, עד שייצרו מספיק כמויות, עד שיקבלו אישורים רגולטוריים, עד שיעבירו את הציוד לאן שצריך, עד שיחברו אותו ועד שיפעילו אותו יחלפו חודשים. 

פורסם
לפני 22 דקות, sperial כתב:

מרק, אמנם מוכרת הטענה שמה שניצח את מלחמת העולם השניה היתה התעשיה האמריקאית (והנשים שעבדו בייצור), אבל אפילו אם יש לך כבר קו ייצוג פעיל הרי שאם הוא פועל קרוב לתפוקה המרבית שלו הרי ש-ramping up והקמת קווים נוספים, כולל גיוס כל שרשרות האספקה, אינו עניין כל כך מהיר. המכונות האלה הן ציוד מתוחכם שחייב להיות מיוצר בסטנדרטים גבוהים מאד ותחת פיקוח קפדני, וכמובן לעבור את הרישוי של ה-FDA אן EMEA או הרשויות של כל מדינה.

 

אני לא יודע עד כמה זה נכון ועובד אבל קיימים בארץ לא מעט מייקרים אשר טוענים שהם בקשר עם משרד הבריאות בכדי לספק להם מכונות הנשמה שנבנו במהלך השבועיים האחרונים. האמת שאינני סומך על איכות המוצר שלהם והאם הוא באמת עומד באיזה תקן רפואי.

 

עוד משהו...
"
אבי דדון, ראש מנהל הרכש במשרד הביטחון, הוסיף: "מפעל פלייט מסוגל כיום לייצר 60 מכונות בחודש. הציפייה היא שהם יוכלו לעלות לקצב של 600 מכונות בחודש""

לפני 7 דקות, ChemGuy85 כתב:

עברנו את הימים של fuck yeah USA all the way 

 

רוב יכולת הייצור של ארה"ב לא נמצאת על אדמת ארה"ב. הביקוש העולמי לציוד רפואי מטורף. גם אם מחר יחליטו להסב מפעלים לייצור ציוד רפואי עד שיעשו את ההסבה, עד שיכשירו עובדים, עד שייצרו מספיק כמויות, עד שיקבלו אישורים רגולטוריים, עד שיעבירו את הציוד לאן שצריך, עד שיחברו אותו ועד שיפעילו אותו יחלפו חודשים. 

 

אני מציע לך להמשיך עם מספרים והתיאוריות וגם טבלאות אקסל במקום לכתוב דברים שאין לך שמץ של מושג בהם ואתה ניזון מקריאה באינטרנט בנושא יכולות התעשיה האמריקאית..

 

 

 

  • מבאס 1

איזה כייף לי :)

פורסם

למי שרוצה קצת שקיפות של מי שבאמת מספר לציבור שלו למה לצפות 

 

 

 

החל מדקה 10:00..  

היא מסבירה שככל שנקפיד על בידוד חברתי , נזיז את השיא וזה טוב, לשטח את העקומה. 

היא מסבירה שכל 3 שבועות צריך לבדוק את הצעדים , כי לוקח 2/3 שבועות לראות את התוצאות שהצעדים שננקטים. 

רק עוד 3 שבועות נדע אם השיא זז קדימה. 

 

14:00  

שואלים אותה: בהתחלה אמרו לנו שהסגר יהיה ל 3 שבועות .

היא מתקנת - אמרנו שעוד 3 שבועות נבדוק מה קורה. כולם צריכים להתרגל לחיים החדשים, זה מה שיש.

צריך לעשות את זה ברור לציבור,   גם אם נצליח להוריד את כמות המקרים , לא ניתן יהיה לחזור לחיים נורמלים.

כי אז תהיה התפרצות חדשה,

סביר להניח שכל התהליך יקח 3-6 חודשים , אבל יש הרבה אי וודאות בנושא ועדיין יכול להיות שזה יקח הרבה יותר מ-6 חודשים.

כל 3 שבועות נעריך את המצב ונקבל החלטות בהתאם.  

 

 

שימו לב שזאת שקיפות, ולא לדבר היום על אסטרטגיות יציאה שבכלל לא ברור מתי הם יגיעו ואיך בכלל נכנסים לפאזת היציאה.

 

ל

 

 

פורסם
לפני 42 דקות, מרק10 כתב:

אני מציע לך להמשיך עם מספרים והתיאוריות וגם טבלאות אקסל במקום לכתוב דברים שאין לך שמץ של מושג בהם ואתה ניזון מקריאה באינטרנט בנושא יכולות התעשיה האמריקאית..

 

נראה לי בדיוק ההפך.

  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

אחכה לעוד קצת מידע בנושא (ועוד קבוצות בדיקה- 80 איש זו לא בדיוק קבוצת דגימה מספיקה, אבל 78 מתוך 80.... כנראה יש פה משהו)

אם אכן הטיפול מקצר את זמן ההחלמה לממוצע של 5 ימים, מדובר בלא פחות מפצצת אטום. אשאר סקפטי עד שאראה את הידיעה מככבת בכל הכותרות.

פורסם

הכלורוכין הזה דומה למלארון? גם הוא תרופה למלריה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...