Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 19 שעות, ChemGuy85 כתב:

אז אתה לא מעודכן כמעט כל הציוד הרפואי ו-99% מהתרופות מיוצרות בסין והודו. 

 

אף אחד לא מייצר כל דבר מהיום למחר. הסבה של פס ייצור והכשרה של עובדים לוקחת חודשים. 

 

במקרה הטוב הם יהיו מוכנים לגל של חורף 2020-2021 וגם זה בתנאי שהם יתאפסו על עצמם ממש מהר. 


מה תגיד על זה?

https://www.cnbc.com/2020/03/30/ford-ge-plan-to-produce-50000-ventilators-in-100-days.html

פורסם

אני לא בטוח שזה הפתרון. כמובן שאיני בקי בפרטים הטכניים, אבל אני לא בטוח שמכונות ההנשמה האלה מתאימות לחולי קורונה, שההנשמה שהם דורשים מורכבת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אל תמהר לפתוח שמפנייה אנחנו מדברים על 50,000 יחידות עד יולי במקרה הטוב כאשר כבר היום יש קרוב ל-200,000 חולים בארה"ב ואלוהים יודע כמה יהיו עד יולי 2020. 

 

חוץ מזה יצור זה רק שלב א'. בשלב ב' הם צריכים לייצר כמות מספקת, לבדוק שהמכשירים אכן עובדים כמצופה, לקבל אישור של ה-FDA להשתמש ב-Ventilators ולהפיץ אותם לבתי חולים ברחבי ארה"ב. לכל זה תוסיף עוד 30-90 ימים. כלומר אנחנו מדברים על מוכנות מסוימת לחורף 2020 - 2021. 

 

* בהנחה ולא יגלו פתאום שחלקים קריטיים מגיעים מסין ואין להם איך להשיג אותם בכמות מספקת ופתאום יש לך חתיכת bottleneck בפס ייצור

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

וכמובן ש-50,000 מכונות מצריכות גיוס רבבות , אם לא מאות אלפי, אחיות, רופאים וטכנאים שידעו להדתמש הבן ולטפל בחולים. את זה פורד לא יידעו לייצר. 

 

רק להגיד שקורס על בסיסי לטיפול נמרץ לאחיות אורך כשנתיים, והכשרת רופא טיפול נמרץ 5-10 שנים (שניהם אחרי התואר הרלוונטי, ואחיות מתחילות קורסים על בסיסיים רקה לאחר שצברו כמה שנות ניסיון בשטח).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, roiei כתב:

בגלל המצב הנוכחי, ה FDA מריץ אישורים מהר יותר. בנוסף קשה לי להאמין שיתחייבו ל 50K יחידות "סתם ככה".
חוץ מזה, זה לא משנה את העובדה שמרק צדק בעניין הזה, ויכולת ייצור בארה"ב זה משהו שקיים.

 

זו שהם לא מתחייבים לכלום ושום דבר. בסך הכל חברה ציבורית נתנה הצהרה לתקשורת בשביל להקפיץ את מחיר המניה שלהם. 

 

פס ייצור זה לא מתג on/off. עד שיבנו פס ייצור, עד שיגייסו עובדים, עד שיכשירו אותם, עד שייצרו מספיק, עד שיבדקו שמוצרים שהם מייצרים אכן עובדים, עד שיקבלו אישורים רגולטוריים, עד שיפיצו אותם בבית חולים, עד שיכשרו צוותים להשתמש בהם ועד שיתחילו להציל אנשים בקיצור לפני חורף 2020 המכשירים לא יהיו בשימוש נרחב וכל זה בהנחה שהם אכן יצליחו לעמוד בכמויות. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 10 שעות, Transporter כתב:

 

בדיוק

לפני שעה התראיינה מישהי בערוץ 12 או 13

אמרו לה שנתנו כאן תחזיות איומות של  10,000 חולים ב 1.4

היא אמרה שבתחזית שלה היו אמורים להיות מחר 80,000 חולים

 

מתחיל להראות כמו החידונים של דידי הררי, שכל אחד זורק מספר אקראי  כדי להיות הכי קרוב ולזכות

 

איך 80,000 חולים בישראל תוך חודש ? 

לא ברור.

 

השאלה מה יקרה אם יראו אחרי פסח שהגרף באמת משתטח ?

אם אנשים יצאו לרחובות ברור שההדבקה תגדל

אני חושב שצריך לנצל את הזמן הזה לעשות כמה שיותר בדיקות לכולם.

והבדיקות האקראיות ברמי לוי וכו' לא אמורות להיות רשות אלא דרישה.

אם כבר קיימת פרוצידורה לבדיקות ברשתות קמעונאות, למה לא לבדוק כל מי שנכנס בדלת ?

 

בכל מקרה

לי אישית נשמע קצת מלחיץ הנאום שנתנו כאן, שמדבר על חצי שנה סגר

מניעת התקהלות

זה אומר חצי שנה בלי קניונים, מלונות וכו'

איך הכלכלה תשרוד ככה?  (אני מדבר על הארץ כמובן)

 

חולים בגילאי 20-29 זה בטח ריקושטים של הדבקות המוניות במסיבות פורים \ ישיבות ובתי כנסת

שימו לב שחולים בגילאי 70+ הם כמעט במקום האחרון

מה שאומר שהאוכלוסיה שנמצאת בסיכון הכי גדול כמעט ולא חלתה

טבלת החתך חולים לפי גיל, לא אומרת כלום ללא ידיעה של חתך אוכלסיה כללי לפי גיל.

הגיוני שיש פחות חולים בגילאי 70+ מכיון שמראש יש הרבה יותר צעירים בגילאי 20-29 מאשר מבוגרים בני 70+.

פורסם
לפני 7 שעות, Transporter כתב:

בכל אופן

שוב אני שואל

נניח ונרד, הגרפים ישתטחו 

 

בשניה שפותחים קניונים שוב תהיה התערבבות המונית

אז מה?

 

אז כלום, תהיה התערבבות מסוימת, תהיה יותר תחלואה מן הסתם, העולם ימשיך להסתובב. גם כשיפתחו אנשים ימשיכו לנקוט משנה זהירות ועדיין ימשיכו לצמצם מגע כמה שניתן ואנשים בקבוצות סיכון אולי יישארו בהסגר לתקופה ממושכת יותר. כל המטרה של הסגר היא למשוך כמה שיותר זמן (= כמה זמן שהמשק מסוגל להשאר מושבת) כדי לאפשר הצטיידות מהירה של מערכת הבריאות. אם בסוף הסגר יהיו לנו 100,000 מכונות הנשמה (סתם מספר) אז תאורטית אין בעיה לשחרר את כולם ולחזור לשגרה מלאה, כי גם בתרחיש קיצון המערכת תוכל לתמוך בכל מי שיזדקק להנשמה.

פורסם (נערך)

כל מספר מכונות שתזרוק לא יהיה בישראל עד סוף השנה. הרכש שעשו בחו"ל לא יגיע כי כל מדינה מנהלת battle royale על מלאים של ציוד רפואי. התקווה היא או להסדיר ייצור בישראל ו/או לקוות חזק שיצליחו להכחיד במידה רבה את ההתפרצות בישראל.  

 

יש לי רעיון לסרט חדש 42 סוכני רכש נכנסים, רק 1 יוצא עם מסכות 

 

Amazon.com: Battle Royale: Director's Cut [Blu-ray]: Chiaki ...

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 10 שעות, malcishua כתב:

 

אתה פשוט מסרב לקלוט, אה? 

 

4000 מאובחנים, לא חולים. מאובחנים. מספר החולים יכול להיות כל מספר שהוא מ-4000 ועד [הכנס כאן מספר גדול כרצונך]. החולים המאובחנים הם אפילו לא בהכרח כל הסימפטומטיים, שכן יתכנו כאלה שבכלל לא פנו לאף גורם רפואי והחלימו.

 

 

 

אמרתי כבר כמה פעמים , תסביר לי לאט ואני אקלוט מהר. 

ברור לי שמספר החולים האמיתי עד כה יכול להיות בין 4000 ל 9,000,000 . 

זה היה ברור לי כבר מהיום הראשון, ידעתי שכל יום יכולים להיות בין 0 ל 9,000,000 חולים חדשים 

וגם מאובחנים יכולים להיות כל יום 0 עד 9,000,000 מאובחנים חדשים.

 

אתה יכול להשתתף בחידון של תנחש את המספר האמיתי , ואתה יכול להמשיך להגיד שאי אפשר לדעת את המספר האמיתי.

כל מנהל יודע שהוא לא יכול לחזות כלום , ועדיין.

כל אחד שמנהל מוסך מעריך כמה פילטרים הוא צריך להזמין, כמה ליטר שמן 

כמה צלחות לקורולה וכמה צלחות לדודג' 

מעניין אם במקום העבודה שלך שהיו מבקשים ממך להתארגן על משהו , 

אז היית מתחיל להתפלסף שאין לך שום דרך לדעת כמה לקוחות יגיעו בחודש הקרוב.  זה יכול להיות 0 עד 9,000,000. 

נניח מתקשרים אליך מהמפעל של טויוטה בטורקיה ושואלים כמה קורולות אתה צריך לרבעון הקרוב.

 

האם היית עונה , לא יודע יכול להיות 0 ויכול להיות 9,000,000 ?  

תכניסו איזה מספר שאתם רוצים?

 

בכל מקרה יש כאלה שכן משתתפים במשחק.

העירו לי שלא צריך להוסיף את ה-15 ל 55, כי ה 15 שכבר מתו הם חלק מתוך ה 55 שחושבו.

מקובל. 

 

אז אנחנו בהערכה של 55 מתוך 4000 חולים מאובחנים  - זה קצת יותר מאחוז.

השאלה האם באמת היה צריך לסגור את כל האוכלוסייה בשביל 1 אחוז? 

 

לדעתי אם יש חלק מהאוכלוסייה שרוצה להשתתף בניסוי , אז מה הבעיה לתת להם ?

 

אפשר למצוא קבוצה באולוסייה שעונה לנקודות הבאות:

א. אוכלוסייה צעירה יחסית - הרבה ילדים

ב. סגורה יחסית בשכונות שלה ולא יוצאת לעבוד בחוץ או בחיכוך עם האולוסייה בכללית 

ג. שיסכימו להיפגש 3 פעמים ביום על מנת שהניסוי יהיה אפקטיבי 

 

ככה תוך חודש נדע בדיוק מה הסטיסטיקה - אם זה פחות מ 1 אחוז תמותה - אז סבבה. 

אפשר לשרוד את זה. 

 

רמז:

אני לא חושב שזה 1 אחוז. 

יש עדויות מברוקלין, לא נראה לי שזה 1 אחוז לפי העדויות משם

פורסם
לפני 51 דקות, ChemGuy85 כתב:

זו שהם לא מתחייבים לכלום ושום דבר. בסך הכל חברה ציבורית נתנה הצהרה לתקשורת בשביל להקפיץ את מחיר המניה שלהם.

עקרונית GM ,FORD ,TASLA קיבלו הוראה\הציעו את עצמם למשימה של הונטילטורים. בלי קשר להתנהלות טראמפ, יש לו יכולת להכריח יצרנים מקומיים לייצר כל דבר. manufacture billing act אם אני לא טועה כך קוראים להוראת שעה שלהם.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

Production Defense Act יכול לכפות על כל חברה אמריקאית להתחיל לייצר אמצעים קריטיים למאמץ מלחמתי. 

 

העניין הוא שטראמפ נמנע להשתמש ב-Production Defense Act ורק לפני שלושה ימים הוא כפה על GM להתחיל לייצר ventilators. 

 

אני לא רוצה לפתוח כאן עוד דיון טראמפ נגד העולם, אבל זה לגמרי קשור להתנהלות של טראמפ בניהול המשבר הזה ולהזכירכם אנחנו רק בתחילתו. אני אפילו לא מדבר על השלכות ארוכות טווח שיהיו בישראל, ארה"ב והעולם אחרי שהוריקן קורונה יחלוף.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

קורולה, כמובן שאתה טועה.

 

מנהל המוסך יודע מניסיון העבר כמה לקוחות צפויים בחודש הקרוב, איזה דגמי מכוניות יגיעו ואיזה טיפולים יצטרך לבצע.

 

מנכ"ל משרד הבריאות מתמודד עם מגיפה שמעולם לא היתה כמותה, ואין שום דרך לדעת כיצד תתפתח. לכן עליו להביא בחשבון את התסריט הסביר החמור ביותר, שכן כל הערכת חסר עלולה להיות מסוכנת ביותר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...