Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל קורן לא סיפר על ההוא שמישש שם ומה הוא חשב🙄

אני מניח שנמשיך לחכות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הפוך נראה לי, כשהיה לו זמן והוא לקח את הכל באיזי אז הוא בא לבקר וזרק תגובות.

עכשיו הוא מדביק אנשים בקצב אין לו זמן בשבילנו

  • לא הבנתי... 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

 

ככלל מרחק הבלימה מ-100 קמ"ש הוא כ-60 מטרים, מרחק העצירה (כלומר מרחק תגובה + מרחק בלימה) הוא קצת פחות מ-80 מטרים, בד"כ מתייחסים לזה כאל 80 עגול.

 

Carry On

 

במחלות אני לא מבין הרבה, במכוניות דווקא כן.
זה נתון מספרי לימוד ישנים.

עד כמה שזכור לי במגזינים גרמניים מתייחסים במבחן רכב או במבחן צמיגים לנתון של יותר מ40 מטר לעצירה מ100 קמ"ש, ככישלון.

גוגל קטן מוצא הרבה התייחסות לביצועי בלימה של מכוניות על, אבל מצאתי גם די בקלות סימוכין לערכי מרחקי בלימה של מכוניות רגילות.

https://www.consumerreports.org/car-safety/best-and-worst-braking-distances/

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

זה נכון כשאתה מדבר על בלימת חירום של נהג מיומן שיודע ללחוץ על הדוושה עד הסוף מהרגע הראשון.

בלימה ליניארית או פרוגרסיבית (שזה מה שרואים אצל הנהגים הרגילים) מגיעה לכ-60 מטרים, לא בגלל הבלמים או הצמיגים, אלא בגלל שעובר זמן (ולכן מרחק) שבו עוצמת הבלימה היא לא מקסימלית.

 

משמע כל זה אחלה למבחני ביצועים, בעולם האמיתי 60 מטרים יותר מייצג

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

זה נכון כשאתה מדבר על בלימת חירום של נהג מיומן שיודע ללחוץ על הדוושה עד הסוף מהרגע הראשון.

בלימה ליניארית או פרוגרסיבית (שזה מה שרואים אצל הנהגים הרגילים) מגיעה לכ-60 מטרים, לא בגלל הבלמים או הצמיגים, אלא בגלל שעובר זמן (ולכן מרחק) שבו עוצמת הבלימה היא לא מקסימלית.

 

משמע כל זה אחלה למבחני ביצועים, בעולם האמיתי 60 מטרים יותר מייצג

וואי באמא שלך.

התפלצנת. קיבלת תיקון חזרה. 

מה התחלת לתרץ. די.

 

 

 

 

 

 

 

חזרה לנושא.

בהולנד טוענים שנראה להם שהגרף מתחיל להיות שטוח, למרות שיש פלוס 800 חולים ו 80 מתים. וטוענים למקדם הידבקות באיזור ה 1.

https://www.dutchnews.nl/news/2020/03/dutch-corona-death-toll-rises-by-80-but-the-curve-may-be-flattening/
אין סגר כמו בארץ. אין בתי ספר, עבודה מהבית, לא סוגרים את החנויות (אבל יש נהלים, אסור יותר מ 100 איש, חייב לשמור מרחק של מטר וחצי מאדם לאדם וכאלה)

 

 

ואני תוהה אם הם עדיין שאננים ויוצרים אסון, או שאולי גם מה שיש עכשיו מספיק וזה בסדר.

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

כל השרשור הזה הוא 151 עמודים (And counting) של התפלצנות.

 

והמתפלצן על פלצן מופלץ או משהו בסגנון

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

ממני לא תשמע תלונות, באתי להתפלצן איתכם גם בשרשור הזה

זה דוד הבעייתי פה 🤣

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אבל אני לא מבין במחלות, מיקרוביולוגיה, התפשטות וירוסים וכאלה.

 

הכי הרבה זה שחיפשתי מסכות ולא מצאתי, ואז נזכרתי שנשארו לי 2 מסכות מתוך חבילה שקניתי באייס לפני איזה שנתיים אולי יותר.

הלכתי לארגזי כלים, חפרתי וחפרתי ובסוף מצאתי וגיליתי שאלה מסכות של Signet בתקן PPF2 עם שסתום.

תווית המחיר על החבילה היא 28 שקלים (חבילה של 3 מסכות)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בתאריך 24.3.2020 בשעה 05:07, Transporter כתב:

 

אני בשורט כל עוד החוזה לא סוגר מעל 2400

אם נשבור 2100 הולכים ישר ל 1800

שם מומלץ מאוד שתהיה בלימה

אחרת יהיה פה אסון שיקח הרבה זמן לתקן לדעתי

המדדים עושים לך דווקא ומראים שהניתוח הטכני שלך חסר משמעות.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 7 דקות, BarryG כתב:

המדדים עושים לך דווקא ומראים שהניתוח הטכני שלך חסר משמעות.

 

גלי הדף מפצצת אטום שהטיל הפד. נראה מה יהיה שבוע הבא. 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...