Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביקורת - ווייז באנדרואיד אוטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שנה של הבטחות (נשמע כמו שיחה על שטיפת כלים...), אפליקציית הניווט הלאומית שלנו סוף סוף מגיעה לאנדרואיד אוטו - הלכנו לבדוק איך זה עובד.

 

ווייז-אנדרואיד-&#1.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

נשמע שזו גרסה ראשונה טובה, בשביל גרסה ראשונה. במיוחד כשמדובר פה על אופציה מוזרה של עברית עם אפליקציה שלא מוצעת פה באופן רשמי (אלא אם הבנתי לא נכון).

 

העניין הוא שבגדול, ממה שאני מכיר, מערכות AM שתומכות ב-AA/CP יקרות יותר ממה שנפוץ פה בהתקנות מקומיות.

!AWDSOME

פורסם

ה-AA בעצם "משקף" את שפת הממשק של הטלפון, ושל כל אפליקציה בנפרד, לתוך מערכת המולטימדיה. לכן למרות ש-AA לא מוצעת באופן רשמי בישראל, היא עדיין יכולה להציג עברית בלי בעיה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
נשמע שזו גרסה ראשונה טובה, בשביל גרסה ראשונה. במיוחד כשמדובר פה על אופציה מוזרה של עברית עם אפליקציה שלא מוצעת פה באופן רשמי (אלא אם הבנתי לא נכון).

 

העניין הוא שבגדול, ממה שאני מכיר, מערכות AM שתומכות ב-AA/CP יקרות יותר ממה שנפוץ פה בהתקנות מקומיות.

שמתי עין על מערכת סוני XAV-AX100 שכוללת AA וCarPlay, שעולה באמזון 1,800 ש"ח. ממש לא רחוק ממחירן בארץ של מערכות אנדרואיד בשקל תשעים.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
אולי שאלה טיפשית, במה אנדרואיד אוטו עדיף על דאבל-דין אנדרואיד רגיל?

לא מכיר דאבל דין אנדרואיד (שמאפשר להריץ ווייז), שהאיכות קליטת רדיו / איכות סאונד שלו סבירה (aka לא זבל סיני) במחיר קרוב לשפוי.

פורסם

יש לי ברכב של העבודה ואני חייב לציין שזו אחת המערכות הנוחות, היעילות והשימושיות ביותר שנתקלתי בהן. הכל ברור, מהיר ומאוד קל לתפעול.

 

מעבר לכך, אנדרואיד אוטו בכלל פועלת באופן מצוין פלוס.

כל מה שנשאר זה לבדוק כמה תעלה מערכת כזו לרכב הפרטי שלי, אני באמת צופה שזה יהיה חלק בלתי נפרד מכל נסיעה בעתיד.

פורסם
אולי שאלה טיפשית, במה אנדרואיד אוטו עדיף על דאבל-דין אנדרואיד רגיל?

ממשק שמותאם לשימוש ברכב/נהיגה. גם ככה מסכי מגע באוטו זה קונספט לא תקין, אז עם זה הכל שמיש יותר, ונוח יותר.

!AWDSOME

פורסם

עובד נחמד דווקא, כבר קרוב לחודשיים מריץ את זה(מהבטא עוד) עובד חמוד רק לכתוב יעד צריך לפני שמחברים לרכב או שיהיה לפחות ברשימה של היעדים האחרונים שביקרת בהם

פורסם (נערך)

כמה חיכיתי לזה, פשוט אחלה עד עכשיו היה רק Google map באנדרואיד-אוטו (אני עם סקודה רדיו מובנה שלהם).

ממש אחלה, אומרים את שם המקום ועובד ממש חלק... -אין מקדלת עברית בסקודה ולכן אני משתמש רק בהקלטה הקולית.

עכשיו יש גם מצלמות מהירות וכאלה שאין בגוגל מאפ.

עריכה אחרונה על ידי mavric
פורסם
לא מכיר דאבל דין אנדרואיד (שמאפשר להריץ ווייז), שהאיכות קליטת רדיו / איכות סאונד שלו סבירה (aka לא זבל סיני) במחיר קרוב לשפוי.

 

נסה את ENJOY סה"כ מערכת טובה שוויז ממש לא מפחיד אותה וגם תוכנות הרבה יותר כבדות נכון היא לא שיא השלמות אבל היא בסדר גמור כולל הסאונד שלטעמי יותר נעים מהקנווד DDX7025 שאותה היא החליפה

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

מה עם הממשק הקולי? מנסיון עם הגרסה הרגילה, זיהוי קולי של כתובות ומקומות עניין עובד מעולה, וממש תורם לבטיחות!

האם ניתן להפעיל אותו בקלות גם עם AA? האם רמת פענוח גבוהה בדומה לגרסה הרגילה?

פורסם
נסה את ENJOY סה"כ מערכת טובה שוויז ממש לא מפחיד אותה וגם תוכנות הרבה יותר כבדות נכון היא לא שיא השלמות אבל היא בסדר גמור כולל הסאונד שלטעמי יותר נעים מהקנווד DDX7025 שאותה היא החליפה

 

ממליץ גם על המערכת ENJOY יש לי אותה בפולו וגם בסוואנה

היא טובה שומעים בסדר גמור , הוויז עובד באופן מלא ובלי תקיעות. אותו דבר גם היוטיוב.

פורסם

מכיר אותה היטב. היא קצת יותר טובה ממה שמותקן ברכבי כלמוביל השונים אבל כנראה שיש לנו סטנדרטים שונים לגבי איכות שמע / איכות קליטת רדיו.

גם היום לצערי ברכב יש לי זבל סיני שכזה. ווייז עובד מושלם, כמו כל אפליקציה אחרת, זה לא סותר.

ברכב הבא זה כבר לא יקרה, ואז נקווה שוויז ב-AA או CP יתמוך בעברית באיזשהו שלב.

×
×
  • תוכן חדש...