Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לצטט כמה משפטים ששמעתי לאחרונה, בפורום הזה:

אם זה ליסינג היינו מבינים קצת

אבל רכב פרטי?

אבל החברות ליסינג מתחילות להתחכם, בקורולה שלנו יש סעיף שאומר שאסור לעשות ברכב שימוש בשטח (מצטער יותם, אני לא אוכל לצאת אתך לטיולים :cry:) . . .

מאזדה לאנטיס ראלי ליסינג

איזה יופי

פשוט עושים מצווה למכונית

כן ירבו כאלה

אמן

אינשללה

שלום לכולם ,

יצאתי להוכיח לכולם שהג'יפ הכי טוב הוא מאזדה לאנטיס ליסינג :!::!::!:

וטעיתי קשות :2gunfire:

ראו תמונות קשות ותלמדו ... גם אם זה ליסינג זה לא נותן לו 4X4 :):):)

יופי שהראלי שלי לא רואה את זה :?

שמעת על המשפט :

 

"הג'יפ הכי טוב הוא - רכב מליסינג.."

 

כפי שנאמר, יש יתרונות אבל גם חסרונות.

מאנשים אני מכיר עם רכב מליסינג, הם אינם מבינים דבר ברכב ונוסעים בו מבלי שאיכפת להם ממנו בכלום. זה כולל - טיפס על מדרכות, כניסה לבורות, אי בדיקת נוזלים, אי בדיקת לחץ אוויר, לא שוטפים כלל או שוטפים במכונות אוטומטיות, לא מוסרים בזמן לטיפולים, עושים ק"מ רב.

 

אם כל הדברים שרשמתי אינם מטרידים אותך, כנראה שרכב מליסינג יתאים לך.

 

דני G.

לרועי 306 GTI :

ובכלל עדיף להסתכל על הכל כחוייה...

 

ועל רכב ליסינג משלמים הרבה כסף כל חודש ולכן אין מה להיתעצבן וזאת התמורה שלו ...

 

לאחר שהוצאנו את הרכב עשיתי בדיקה מקיפה להכל ותנחשו מה הכל בסדר ...

 

 

ולמה כולם פה תמיד חייבים לתקוף ... זה כבר מתחיל לעצבן :mad::mad::mad:

(בלי שום נימה אישית לבעלים של הציטוטים, ממש לא)

ולא היה קשה למצוא את הציטוטים האלה, ממש לא.

חיפוש בפורום אחר המילה ליסינג העלתה את הכל.

 

והנימוק היחידי שמצאתי למה הוא

רציתי לחלוק איתכם התנסויות אישיות עם רכבי ליסינג, שכולן מצביעות על כך שיש להחרימן, כלומר פשוט לא לקנות!

ראיתי שבכמה הזדמנויות הוזכרה פה העובדה שאלו רכבים מוזנחים, ואני יכול להעיד על כך ממקור ראשון, כמי ששכר כמה מכוניות כאלו, מאז התחילה השיטה.

חברות ההשכרה השתכללו עם השנים, ומצאו אלף שיטות איך למקסם את הרווח מהאוטו. רוב השיטות נופלות בסוף על גבו של הקונה התמים. לדוגמה - אצלנו שלחו תמיד נציג של המוסך לטפל באוטו, ללא בקרה של חברת ההשכרה. הם פשוט הכריחו אותו להיות גם הנהג של השרות וגם המתקן. הנציג של חברת ההשכרה מעולם לא ראה את הרכב. כל תפקידו היה לאשר טלפונית תיקונים. כל תלונותינו על רעשים ברכב לא טופלו אף פעם. צמיגים הוחלפו בקמצנות, אם בכלל. התקנת דיבוריות חובבנית חוררה את הדשבורד שלוש פעמים. הטיפול ברכב הוטל על מוסך לא מוסמך, שכמובן גם לא החתים את כרטיס הרכב. אני מניח שבשלב המכירה הם כבר תפרו לו ספר טיפולים מלא. כל הטיפולים התקופתיים בוצעו באיחור.

 

אבל הלהיט האמיתי זהו המחיר. כנראה שיש קומבינה עם יצחק לוי, שעם השנים נתן מעמד-על לרכבים אלו. משום מה רכב חברה נחשב נחות מרכב ליסינג, למרות שאין לכך סיבה. גם רכב ליסינג יכול להיות "הזונה של החברה". אצלנו, למשל, רמת הטיפול ברכבי החברה היתה טובה הרבה יותר.

 

חברות הליסינג קונות רכבים חדשים בהנחה משמעותית, אפילו הייתי עד למקרה בו קיבלה החברה הנחה של 10 אחוזים. אותו הרכב נמכר אחרי שלוש שנים במחיר קרוב למחירון, בגיבוי של יצחק לוי. הפרסומים הרבים מבטיחים הנחה לעומת המחירון, אך הם רק שוכחים לציין שמדובר במחירון מלא, ללא הפחתה עקב שירות כרכב ליסינג.

 

עוד מוקש - כשתרצו למכור את הרכב, יהיה לכם קשה לשכנע שהוא היה בליסינג ולא רכב חברה. צורת הרישום ברישיון היא מגוונת, ותלויה במקרה הפרטי. אתם יכולים להפסיד המון במכירה.

 

מה המסקנה? לא לקנות רכב מליסינג. חכו עד שכל החברות השחצניות האלו ייתקעו עם מלאי ענק, ויתחילו לתמחר באופן שפוי. בסך הכל מדובר ברכב חברה, ומגרש נוצץ עם אנשי מכירות שמורחים אתכם בלי בושה. הייתם קונים מהם מכונית?

 

 

 

אני לא מבין, מה מוצדק בלהרוס רכב ליסינג?

מישהו יכול להסביר לי את הנקודה הזו?

אנחנו מתאכזרים לרכבי הליסינג. למה? אז מה אם הם לא שלנו?

אז מצווה להרוס? מאיפה בא הדבר הזה, מצווה להרוס רכוש שאינו שלך?

מאיפה בא הנימוק הזה, דלק של ליסינג חובה לשתות?

פלא שעכשיו חברות הליסינג מחמירות תנאים?

אני לא מבין את ההתנהגות הזו. אני מבין, דלק חינם מהעבודה אז אפשר לנסוע

בשקט ולנצל את זה, זה סבבה, אבל ללכת להרוס את האוטו בכוונה תחילה,

למה? אז בוכים שחברות הליסינג מחמירות את התנאים, לא נותנות לנהגים צעירים מכוניות ליסינג וכולי. זה שווה את זה?

[רשמתי את זה גם כתגובה באוף טופיק אבל לדעתי זה חשוב להעלות את זה גם כאן]

 

יותם

Race Smart

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מסכים איתך ב100% זה ממש לא בסדר מה שעושים למכוניות האלה ורק בגלל שהם לא שלכם.. אבל הם ששל מישהו נכון ?!

:mad: אני מדבר דווקא מהצד השני של לקנות מליסינג אחרי מה שאני קורא כאן בפורום אני מפחד להתקרב אפילו זה נשמע לי הימור לקחת כזאת מכונית קרועה :x

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אני מתייחס לפוקוליסינג שלי כמעט כאילו הייתה שלי, הרי אם אתקע אני אסבול, ואם הרכב לא בטוח אני אפגע.

נכון שאני עושה הנחות- תאונות קטנות לא מרגשות אותי (כמובן שאני לא גורם להן בכוונה :lol: ) ותקלות קטנות שהליסינג סירב לתקן לא מעצבנות יותר מדי, אבל גם אני לא מבין את הלנטיס שטח ודומיו.

שמתי לב שאחוז ניכר מאלו שלא מטפלים היטב ברכב לא היו מטפלים גם ברכב פרטי שלהם, ורכב ליסינג רק מזמין הזנחה נוספת.

פורסם

הגיע הזמן!

 

אני אומר את זה כבר מלא זמן, ואף אחד לא מבין למה אני טורח לא לקרוע את המכוניות ליסינג שלנו, ולמה אני מנקה אותם ועושה להן ווקס, ולמה מעצבן אותי שקורה להן משהו.

 

אני מתנהג למכוניות ליסינג שלנו כאילו היו פרטיות.

 

מי שרוצה לקרוע בכיף. בעייה שלו

 

אבל יותם אתה סותר את עצמך. הנה דברים שאתה בעצמך כתבת על המכונית שלך, הג'אסטי

 

בתור בעלים של ג'סטי היום (למרות שכבר אני לא נוסע עליה , היא אמורה להמכר כשימצא הפריאר...) אני רוצה להגיד לך כזה דבר

זה אוטו משהו משהו כאוטו ראשון .

אצלי האוטו הזה עשה קילומטראז במגרשים ריקים ונטושים.

האוטו הזה היה סופג הנדברקסים ונסיעות על שני גלגלים וקפיצות ורמפות ומה שאתה לא רוצה.

אחת המכוניות היותר עמידות לשיגעונות של ילדים בני 18 .

האוטו הזה היה עושה את הנסיעות האלה במגרשים עד שהקלאץ שלו היה כל כך רותח שהוא לא היה מפריד ואחרי שאתה מחליף הילוך ומשחרר קלאץ אחרי שנייה ההילוך משתלב... מה עושים במצב כזה? מחנים את האוטו חצי שעה שעה בצד וממשיכים ! .

אוטו שמגלה עמידות מטורפת , ואיתגור אדיר לנהג המתחיל. זה אוטו שהוא פשוט מאתגר לנהיגה כי הוא לא צפוי . מה מצפים כבר מאוטו שיושב על ארבעה גלגלים של 145 בחתך 80 , ועוד בגובה שלא מבייש ג'יפ ממוצע

 

and there is no more to be said

פורסם
הגיע הזמן!

 

אני אומר את זה כבר מלא זמן, ואף אחד לא מבין למה אני טורח לא לקרוע את המכוניות ליסינג שלנו, ולמה אני מנקה אותם ועושה להן ווקס, ולמה מעצבן אותי שקורה להן משהו.

 

אני מתנהג למכוניות ליסינג שלנו כאילו היו פרטיות.

 

מי שרוצה לקרוע בכיף. בעייה שלו

 

אבל יותם אתה סותר את עצמך. הנה דברים שאתה בעצמך כתבת על המכונית שלך, הג'אסטי

 

 

 

and there is no more to be said

 

אני לא חושב. אני חושב שאני סותר אותך !

אתה טוען שצריך להתנהג למכוניות הליסינג כאילו היו הפרטיות. לא טענתי כך.

אצלי זה משהו מיוחד. זה נכון, אני מעולם לא אהבתי את הג'סטי,

ולא שמרתי עליה במיוחד. היא לא מכונית ליסינג. לכן זה בעצם לא סותר.

וגם לא קשור.

Race Smart

פורסם
הגיע הזמן!

 

אני אומר את זה כבר מלא זמן, ואף אחד לא מבין למה אני טורח לא לקרוע את המכוניות ליסינג שלנו, ולמה אני מנקה אותם ועושה להן ווקס, ולמה מעצבן אותי שקורה להן משהו.

 

אני מתנהג למכוניות ליסינג שלנו כאילו היו פרטיות.

 

מי שרוצה לקרוע בכיף. בעייה שלו

 

אבל יותם אתה סותר את עצמך. הנה דברים שאתה בעצמך כתבת על המכונית שלך, הג'אסטי

 

 

 

and there is no more to be said

 

אני לא חושב. אני חושב שאני סותר אותך !

אתה טוען שצריך להתנהג למכוניות הליסינג כאילו היו הפרטיות. לא טענתי כך.

אצלי זה משהו מיוחד. זה נכון, אני מעולם לא אהבתי את הג'סטי,

ולא שמרתי עליה במיוחד. היא לא מכונית ליסינג. לכן זה בעצם לא סותר.

וגם לא קשור.

 

יותם אני חושב שאתה כן סותר את עצמך

 

אני חושב שיש קשר עצום בין שמירה על הרכב ובין אהבה וקשר לרכב.

 

תסכים איתי שרוב בעלי רכבי הליסניג שבוחרים רכב מתוך מבחר עצום של לנטיס, פוקוס או אלמרע, אותם אנשים לא קשורים לרכב שלהם ולכן ישמרו עליו בהתאם.

 

אותו דבר אצלך, אתה לא קשור לגאסטי שלך, אתה לא אוהב אותה, ולכן אתה מרשה לעצמך לעשות מה שעושים אותם בעלי רכבי ליסניג

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אני ימשיך את מה שכתבתי באוף-טופיק, שבמדינה הזו, אם משהו לא שלך, אתה

יכול לעשות בו כרצונך ולהרוס אותו, כי מה אכפת לך?

לא משנה שבסוף זה מתנקם בכולם חזרה, כי החברות הן לא בדיוק עם כוונת הפסד, אז הן מעלות תעריפים, מגדילות השתתפות עצמית, מכניסות סעיפים מגבילים, ואז כולם פתאום מתבכיינים, למה?!

לגבי יותם והג'סטי, זו המכונית שלו, והוא יכול לבחור לעשות בה כראות עיניו, ומתוך ידיעה שכל נזק שיהיה יחול עליו ולא על מישהו אחר.

כך שאני לא חושב שיש קשר בין זה לבין מה שהוא כותב על מכוניות ליסינג.

פורסם

למה לקרוע רכב ליסינג?

 

התשובה פשוטה - אם מדובר במכונית פרטית, כמה שתשקיע היום באוטו, תקבל בהמשך חייו בצורה של אמינות/כיף בנסיעה או במחיר מכירה.

 

אוטו ליסינג הוא כמעט תמיד לא האוטו שהיית קונה לעצמך, אז אתה כבר לא ממש קשור אליו נפשית (אלא אם כן זו אלפא ליסינג :D ) וכמה שתשקיע בו - לא תראה מזה כלום עוד שנתיים וחצי, כשחברת הליסינג תיקח אותו ממך.

 

אז למה לשמור עליו?

 

עכשיו בואו נרחיב את נקודת המבט ונראה, שיש כל מיני דברים כיפיים שלא היינו עושים בחיים עם האוטו שלנו, למשל דברים כמו שיותם עושה עם הג'סטי :wink:. עם רכב ליסינג הנזקים האפשריים לא נופלים עלינו, אז אפשר להנות בכל הכסף.

לפני כמה חודשים נגמרו פה למישהו תושבות המנוע בעקבות נצחונו המוחץ בג'ימקנה. ואם הרכב לא היה באחריות, הנזק היה נופל עליו אישית. בליסינג זה לא היה קורה.

 

אבל לנטיס שטח? על זה עוד לא שמעתי.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

ל BOXER :

זה בדיוק העניין, שאתה מקבל רכב מליסינג על מנת לסוע בו בצורה רגילה,

ולהשתמש בו, ולא על מנת לעשות בו ג'ימיקאנות, נסיעות שטח, או הובלות.

הסיבה שצריך לשמור עליו, היא שזה של מישהו אחר, שנתן לך את הזכות להשתמש בו.

נכון, אתה משלם על זה כסף, אבל זה עדיין לא נותן לך את הזכות לפגוע

ברכב בצורה כלשהי.

ואם כולם היו שומרים על הרכבים, היה יותר זול לקחת רכב מליסינג, ומי שהיה קונה רכב שהיה בליסינג לא היה נדפק, אלא היה מקבל רכב נורמלי.

פורסם

זה ישמע לכם דפוק אבל הסיבה היא:

 

כי זה לא שלנו :)

 

אם נותנים לילד (כן ילד.. 17-20) שהוא יודע שהוא לא שלו , ולא יצעקו עליו "למה עשית ככה" ויתקנו לו את כל מה שהוא הורס , והדלק חינם , ואח"כ הוא לא צריך לשלם על כלום , זה פשוט סיבה למסיבה...

 

כמו שבבית מלון תעשה אמבטיה 10 פעמים ביום מלאה עד הסוף, ובבית תחשוב "אוי זה מבזבז לי כסף" אותו דבר... פשוט כי זה חינם :)

פורסם

תראו, הג'סטי שלי, אולי עשיתי איתה דברים לא טובים, אבל היום אני יודע

שזה היה טיפשי לעשות את זה. אני יודע. אבל לא עשיתי דברים לאוטו בכוונה להרע לו, להרוס אותו, להשחית אותו.

עשיתי דברים כי נהניתי מהם, והרכב החזיר לי כייף, וכן זה לא הזיז לו כלום ממה שעשיתי, עובדה, אחרי שנה וחצי בערך שהרכב אצלי, הרכב נוסע, ולא שונה ממה שהוא נסע לפני כן.

אבל זה נכון, מה שאני בוחר לעשות לרכבי הפרטי - אני אשא בנזקים. לא כך ברכב ליסינג. אבל לא זה מה שמפריע לי. מפריע לי הרבה יותר הרשעות, ההנאה הצרופה, המחשבה שזה "מצווה" להרוס רכב ליסינג.

זה מפריע לי, זה מרתיח אותי ! זה רכוש של אנשים, זה פרנסה שלהם!

אולי זה לא "רכב החלומות" של אותו הבן אדם, אולי זה אפילו הרכב השנוא עליו,

אז מה?

רכב ליסינג לא חייבים לקחת עד כמה שידוע לי!

Race Smart

פורסם

ה"רשעות" היא יותר הידיעה שאפשר לעשות איתו דברים כיפיים שלא היית מעיז לעשות עם הרכב שלך.. ו"מצווה" וכו זה הרי בהומור.

מה שכן, המגאן שיש לאבא מהעבודה היא עם ביטוח מגיל 24. מעניין למה.. :wink:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
אתה שואל למה להתעלל ברכב ליסינג.

 

אני שואל למה להתעלל ברכב פרטי.

 

תראה אתה צודק ב 100% אבל

 

כל הכיף לפעמים זה ללכת לאיזה מגרש חניה נטוש סתם ככה באמצע הלילה ולהתחיל

להשתולל להרגיש את האנדרנלין זורם לך בדם את ההתרגשות גוברת את ההרגשה

המדהימה הזאת עוברת לך בגוף!!!

אני לא אומר שצריך להרוס כמו המטומטמים האלה לקחת רכב כביש וללכת איתו לשטח

זה כבר הרס סתמי וסתם ביזבוז

אבל ללכת לפעמים לקחת את האוטו לקצה היכולת שלו או סתם להרים את הבלם יד ולבצע

איזה 180 מעלות הייש למדרכה ולבצע ע''י כך את החניה המושלמת זאת אחת מההרגשות הטובות ביותר ותאימין לי לפעמים אפילו יותר

מסקס ואני לא מגזים כי ככה אני

מרגיש...

אבל הרס סתמי בשביל להרוס רכב חדש בשטח לדוגמה זה באמת אידיוטי... :wink:

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם
אתה שואל למה להתעלל ברכב ליסינג.

 

אני שואל למה להתעלל ברכב פרטי.

 

תראה אתה צודק ב 100% אבל

 

כל הכיף לפעמים זה ללכת לאיזה מגרש חניה נטוש סתם ככה באמצע הלילה ולהתחיל

להשתולל להרגיש את האנדרנלין זורם לך בדם את ההתרגשות גוברת את ההרגשה

המדהימה הזאת עוברת לך בגוף!!!

אני לא אומר שצריך להרוס כמו המטומטמים האלה לקחת רכב כביש וללכת איתו לשטח

זה כבר הרס סתמי וסתם ביזבוז

אבל ללכת לפעמים לקחת את האוטו לקצה היכולת שלו או סתם להרים את הבלם יד ולבצע

איזה 180 מעלות הייש למדרכה ולבצע ע''י כך את החניה המושלמת זאת אחת מההרגשות הטובות ביותר ותאימין לי לפעמים אפילו יותר

מסקס ואני לא מגזים כי ככה אני

מרגיש...

אבל הרס סתמי בשביל להרוס רכב חדש בשטח לדוגמה זה באמת אידיוטי... :wink:

 

תגיד לי מר BMW איפה אתה חיי , בסרטים?

 

עכשיו לעצם העניין !

 

לי היה רכב מהחברה (פיג'ו פרטנר) במשך חודשיים, וכן, אני התעללתי בו כי הייתי ילד ולא ידעתי מה ההשלכות שיכולות להיגרם, היום , אם היה לי רכב מליסינג - אין ספק שהייתי שומר עליו כמו הרכב הפרטי שלי - כי זה רכב שנועד לשרת אותי וכל פגיעה בו (השתוללות) תהווה סיכון לחיי.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8


×
×
  • תוכן חדש...