Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סטריט רייסר אם הייתה קורא טוב את מה שכתבתי הייתה רואה שהדגשתי את המילה

אני

כי ככה אני מרגיש

אני יודע שאני מכור מה לעשות ככה אני חי על מכוניות אני כל הזמן מדבר על מכוניות

חי מכוניות נושם... (בקיצור הבנתם תפויינט :wink: )

 

ותראה יש לי חברה אני אוהב אותה מאוד אבל ברחוב במקום לדאוג שאני יסתכל על אחרות

אני מסתכל על מכוניות וככה היא רגועה והיא יודעת שאין לה ממה לדאוג שאני ינטוש אותה

בשביל אחרת... חחחחחחחח מצחיק נכון אבל זה עוזר לי מאוד שאני יוצא עם חברים ככה היא סומכת עלי

אני יודע שזה לא קשור אבל זה סתם יתרון קטן

חוץ מזה יש לי סיבה טובה לקום כל בוקר...

יש לי חלום ויש לי תקווה (ב.מ.וו 87 330 IC משופרת)

אז כל אחד והאהבות שלו וכל אחד וההתמכריות שלו... :wink:

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה ישמע לכם דפוק אבל הסיבה היא:

 

כי זה לא שלנו :)

 

אם נותנים לילד (כן ילד.. 17-20) שהוא יודע שהוא לא שלו , ולא יצעקו עליו "למה עשית ככה" ויתקנו לו את כל מה שהוא הורס , והדלק חינם , ואח"כ הוא לא צריך לשלם על כלום , זה פשוט סיבה למסיבה...

 

כמו שבבית מלון תעשה אמבטיה 10 פעמים ביום מלאה עד הסוף, ובבית תחשוב "אוי זה מבזבז לי כסף" אותו דבר... פשוט כי זה חינם :)

 

אני חושב שאורן סיכם את זה הכי טוב...

 

אבל...

 

עדיין אין הצדקה להרס רכוש, אפילו אם הוא לא שלך... :?

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
חוץ מזה יש לי סיבה טובה לקום כל בוקר...

יש לי חלום ויש לי תקווה (ב.מ.וו 87 330 IC משופרת)

אז כל אחד והאהבות שלו וכל אחד וההתמכריות שלו... :wink:

 

צר לי לאכזב אותך - החלום שלך לא קיים. אין דבר כזה 330CI בשנת 87.

גם לא ב97 (אז היה 328 ). בקיצור תתעורר מהחלומות שלך...

פורסם
חוץ מזה יש לי סיבה טובה לקום כל בוקר...

יש לי חלום ויש לי תקווה (ב.מ.וו 87 330 IC משופרת)

אז כל אחד והאהבות שלו וכל אחד וההתמכריות שלו... :wink:

 

צר לי לאכזב אותך - החלום שלך לא קיים. אין דבר כזה 330CI בשנת 87.

גם לא ב97 (אז היה 328 ). בקיצור תתעורר מהחלומות שלך...

 

גם 328 לא היה אז, לא ?

הייתה רק 325..

פורסם
חוץ מזה יש לי סיבה טובה לקום כל בוקר...

יש לי חלום ויש לי תקווה (ב.מ.וו 87 330 IC משופרת)

אז כל אחד והאהבות שלו וכל אחד וההתמכריות שלו... :wink:

 

צר לי לאכזב אותך - החלום שלך לא קיים. אין דבר כזה 330CI בשנת 87.

גם לא ב97 (אז היה 328 ). בקיצור תתעורר מהחלומות שלך...

 

גם 328 לא היה אז, לא ?

הייתה רק 325..

 

זה בדיוק מה שאמרתי... 8)

 

שלא היה ב87, וגם ל ב97... ב97 היה 328.

 

ב1987 אכן יש את ה 325, לא 328 ובטח לא 330. שניהם הגיעו הרבה אח"כ.

 

גיא

פורסם

אתם יודעים שזה לא בעיה לשים ל מנוע 3 ליטר כי כבר בדקתי את זה

ולהשיג את המספר 330 ואת האותיות C ואת i

ולשים על האוטו ויש לי ב.מ.וו 330 IC פרטית משלי וזה מה שחשוב!!!

 

נ.ב.

לפני שתגידו משהוא כן אפשר להכניס מנוע 3 ליטר מקורי של ב.מ.וו (הזרקה כמובן)

לב.מ.וו סדרה 3 שנת 87

אז בואו נגיד ככה שחלומות כן מתגשמים

ואם לא אז אני יסתפק ב 325 גם סבבה

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם

אפשר גם לקחת פיאסטה 78 ולשים מאחורה 330 עם C ואפילו עם I! זה יהפוך

אותה לפיאסטה 330CI לא? :lol:

 

אני במקומך הייתי מחפש פרוייקט אחר... אם כבר, שים את המנוע של ה325...

אבל אם אתה רוצה את המנוע של ה 330 - בהצלחה. המנוע הזה עולה פי כמה וכמה

מכל שאר הרכב... אבל או קיי...

 

גיא.

פורסם

תראה אתה צודק אבל זה יהיה עדיין ב.מ.וו סדרה 3 עם מנוע 3ליטר

אז זה לא משנה הרבה

אבל צודק אני ישים במקום את הסמל של ה M3 עם ה 3 פסים...

ואז אני לא יצטרך לשים יותר מזה כי ה M3 זה בעצם מנוע 3000 קופה הזרקה

אז בעצם פתרתה לי את הבעיה

חחחחחחחחחח תודה גיי :wink:

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם

למי שלא הבין לא נכון - אני נגד להרוס מכוניות. אפילו אם הן לא שלי.

 

אבל כבר יצא לי לנסוע ברכב מהעבודה, ונסעתי איתו בשבילים שידעתי שבחיים לא הייתי לוקח אוטו פרטי לשם. אלה לא היו "אתגרי עבירות" אלא דווקא שבילים משובשים שכל אוטו יכול לעבור (אולי חוץ מהאוטו שלי :D ) אבל תוך בלאי מואץ (מאד) לבולמים/מתלים/צמיגים/קפיצים וכל השאר.

 

נסעתי ונהניתי? - כן.

הרגשתי שאני הורס את האוטו? - לא.

ידעתי שאני גורם לו בלאי מואץ - ודאי.

 

אז מה, לא לעשות את זה?

 

וחוץ מזה, איך אפשר לשמור על רכב ליסינג כמו שצריך? כשיש ממנו רעשים, אף אחד לא יקח אותו למוסך, כי "יש טיפול עוד שבועיים"

ואם הגלגלים לא מאוזנים, אף אחד לא יאזן אותם!

ואם צמיגים שחוקים - אף אחד לא יחליף אותם.

 

ואחרי זה מתלוננים שאנשים קורעים את האוטו?

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

קודם כל למר BMW_M5, תעשה לנו טובה, או שתתעורר מהחלומות שלך, או שתעזוב אותנו כבר. תאמינו לי, אני שוקל כבר למכור את ה BMW שלי בגללו...

לאיתן, אף אחד פה לא בא להטיף לך או למישהו אחר, רק מנסים להבין באמת,

מה גורם לאנשים לחשוב שבגלל שזה לא רכוש לשהם מותר להם להרוס אותו.

אתה צודק שחברת ליסינג זה לא גוף נחמד, והם לא בדיוק יעשו כל מה שתרצה באוטו, אבל זו זכותם כי זה יפגע בהם.

קח גם בחשבון שזו תוצאה של עבודה עם אנשים במשך הרבה שנים, אנשים שעשו עבורם כל מה שהם ביקשו, ומה הם עשו? זיינו את האוטו עוד יותר.

בקיצור, אני חושב, שאם זה לא רכוש שלכם, אל תהרסו, זה בסוף יחזור אליכם

בדרך כלשהי.

פורסם
קודם כל למר BMW_M5, תעשה לנו טובה, או שתתעורר מהחלומות שלך, או שתעזוב אותנו כבר. תאמינו לי, אני שוקל כבר למכור את ה BMW שלי בגללו...

לאיתן, אף אחד פה לא בא להטיף לך או למישהו אחר, רק מנסים להבין באמת,

מה גורם לאנשים לחשוב שבגלל שזה לא רכוש לשהם מותר להם להרוס אותו.

אתה צודק שחברת ליסינג זה לא גוף נחמד, והם לא בדיוק יעשו כל מה שתרצה באוטו, אבל זו זכותם כי זה יפגע בהם.

קח גם בחשבון שזו תוצאה של עבודה עם אנשים במשך הרבה שנים, אנשים שעשו עבורם כל מה שהם ביקשו, ומה הם עשו? זיינו את האוטו עוד יותר.

בקיצור, אני חושב, שאם זה לא רכוש שלכם, אל תהרסו, זה בסוף יחזור אליכם

בדרך כלשהי.

 

למר אושרי הנכבד

מצידי גם תעשה לה טוטלוס זה הרכב שלך לא שלי :twisted:

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם

בערך 80% לא הורסים מכוניות מליסינג. למה? כי:

א. 40% נשים שחושבות שלהרוס מכונית זה לנסוע 130 באיילון

ב. 20% בעלי ידע טכני כל-כך נמוך - כמעט כמו של אשה ממוצעת - שהם לא יודעים כמה הילוכים יש בתיבה האוטומטית שלהם. הם גם לא מתרגשים מנהיגה ברכב וכל מה שמעניין אותם זה שייגמר הפקק

ג. 20% יודעים מה הורס אבל אין להם ביצים או שיש להם עקרונות טפשיים כמו יותם

ד. ואז מגיעים אנחנו - ה18% שיודעים מה הורס, מה גורם לנזק מיידי ומה לנזק מצטבר, מה באמת כיף לעשות עם האוטו שלך (שלך לכל דבר, ליסינג או לא) אני מצהיר בזאת שכל מי שהורס אוטו ליסינג (כמעט, חכו ל2% הנותרים) יעשה אותו דבר לאוטו שלו אם יתנו לו תיקונים ודלק חינם.

ה. כאן נכנסים 2% שכוללים את כל השאר - אלו שרוצים להרוס משהו ונפל להם אוטו ביד, אלו שעושים מה שבא להם אבל לא יודעים מה הורס וגורמים נזק גדול מידי (= תקיעה ופאדיחות) וזה שדוחף מנוע 3 ליטר לBMW 87 :shock: מנסר לה את הגג ומדביק לה CI בתחת.

לובינסקי מכר בחודשיים האחרונים פחות מ800 מכוניות

זה רבע ממה שהוא מכר בשנה שעברה

ואני שואל: רק עכשיו נפתחו לאנשים העיניים?

פורסם
ה. כאן נכנסים 2% שכוללים את כל השאר - אלו שרוצים להרוס משהו ונפל להם אוטו ביד, אלו שעושים מה שבא להם אבל לא יודעים מה הורס וגורמים נזק גדול מידי (= תקיעה ופאדיחות) וזה שדוחף מנוע 3 ליטר לBMW 87 :shock: מנסר לה את הגג ומדביק לה CI בתחת.

 

!!LOOOOL

 

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...