Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בערך 80% לא הורסים מכוניות מליסינג. למה? כי:

א. 40% נשים שחושבות שלהרוס מכונית זה לנסוע 130 באיילון

ב. 20% בעלי ידע טכני כל-כך נמוך - כמעט כמו של אשה ממוצעת - שהם לא יודעים כמה הילוכים יש בתיבה האוטומטית שלהם. הם גם לא מתרגשים מנהיגה ברכב וכל מה שמעניין אותם זה שייגמר הפקק

ג. 20% יודעים מה הורס אבל אין להם ביצים או שיש להם עקרונות טפשיים כמו יותם

ד. ואז מגיעים אנחנו - ה18% שיודעים מה הורס, מה גורם לנזק מיידי ומה לנזק מצטבר, מה באמת כיף לעשות עם האוטו שלך (שלך לכל דבר, ליסינג או לא) אני מצהיר בזאת שכל מי שהורס אוטו ליסינג (כמעט, חכו ל2% הנותרים) יעשה אותו דבר לאוטו שלו אם יתנו לו תיקונים ודלק חינם.

ה. כאן נכנסים 2% שכוללים את כל השאר - אלו שרוצים להרוס משהו ונפל להם אוטו ביד, אלו שעושים מה שבא להם אבל לא יודעים מה הורס וגורמים נזק גדול מידי (= תקיעה ופאדיחות) וזה שדוחף מנוע 3 ליטר לBMW 87 :shock: מנסר לה את הגג ומדביק לה CI בתחת.

 

אני רוצה להתיחס בעיקר לכותרת

כי בד''כ אנשים לא הורסים את המכוניות אלה פשוט חורשים עליהן וגורמים לבלאי מואץ

שאני גם נגד זה...

 

ולסעיף ה גם:

אף אחד לא דיבר לנסר את הגג אבל אם אתה אומר אתה יודע בטח יותר טוב ממני

מה אני הולך לעשות...

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במקרה יש לאבא שלי רכב ליסינג ואני יכול לומר דבר אושניים על הבלאי

האוטו (טויוטה 4X4 גבוהה וחביב) הגיע עם ניילונים ו92 ק"מ ותוך בערך חודשיים כבר עבר את ה 14000, בלאי מואץ ? בטח, אבל בדיוק בשביל זה הוא נקנה, מתוך הידיעה שהוא צריך לעשות אלפי קילומטרים בשטח קשה.

אז אפשר להגיד שהאוטו מסכן ועובר התעללות אבל בדיוק בגלל זה הוא נקנה ובשביל זה משלמים הרבה כסף.

 

אגב האוטו מטופל טוב (חוץ בהעובדה שהוא לא ממש עומד אלא נוסע מאז שהוא הגיע אלינו) טיפולים בזמן וכו', ושומרים עליו טוב ( לא לוקחים אותו וקופצים מדרכות מדרגות וכאלה למרות שהאוטו יכול לעשות את זה בלי שזה יטריד אותו)

פורסם
בערך 80% לא הורסים מכוניות מליסינג. למה? כי:

א. 40% נשים שחושבות שלהרוס מכונית זה לנסוע 130 באיילון

ב. 20% בעלי ידע טכני כל-כך נמוך - כמעט כמו של אשה ממוצעת - שהם לא יודעים כמה הילוכים יש בתיבה האוטומטית שלהם. הם גם לא מתרגשים מנהיגה ברכב וכל מה שמעניין אותם זה שייגמר הפקק

ג. 20% יודעים מה הורס אבל אין להם ביצים או שיש להם עקרונות טפשיים כמו יותם

ד. ואז מגיעים אנחנו - ה18% שיודעים מה הורס, מה גורם לנזק מיידי ומה לנזק מצטבר, מה באמת כיף לעשות עם האוטו שלך (שלך לכל דבר, ליסינג או לא) אני מצהיר בזאת שכל מי שהורס אוטו ליסינג (כמעט, חכו ל2% הנותרים) יעשה אותו דבר לאוטו שלו אם יתנו לו תיקונים ודלק חינם.

ה. כאן נכנסים 2% שכוללים את כל השאר - אלו שרוצים להרוס משהו ונפל להם אוטו ביד, אלו שעושים מה שבא להם אבל לא יודעים מה הורס וגורמים נזק גדול מידי (= תקיעה ופאדיחות) וזה שדוחף מנוע 3 ליטר לBMW 87 :shock: מנסר לה את הגג ומדביק לה CI בתחת.

 

אתה יודע, זה יפה מאוד לרדת על עקרונות, אבל אולי אני חושב שזה כבר עבר את גבול המוגזם בקטע של הרס מכוניות ליסינג, דבר שמתנקם גם בנו בסופו של דבר.

 

ד. ואז מגיעים אנחנו - ה18% שיודעים מה הורס, מה גורם לנזק מיידי ומה לנזק מצטבר, מה באמת כיף לעשות עם האוטו שלך (שלך לכל דבר, ליסינג או לא) אני מצהיר בזאת שכל מי שהורס אוטו ליסינג (כמעט, חכו ל2% הנותרים) יעשה אותו דבר לאוטו שלו אם יתנו לו תיקונים ודלק חינם.

אני מבין שאתה יודע מה הורס ומה לא, מה גורם לנזק ומה לא, אתה מוסכניק בעל שנים של ותק אני מבין?

מאיפה לעזעזל לך לדעת מה עושה נזק ומה לא?

חוץ מזה, אני לא נגד לעשות כל מיני דברים שעושים נזק, אבל לא ברשעות

ובכייף שמפיקים מהלהרוס בכוונה הזה.

תבין, זה מה שמכעיס אותי, הבכוונה הזה, הלעשות דווקא הזה. ניסיתי לקבל

תשובה אחת הגיונית לרשע שעומד מאחורי זה, אבל בעצם כולם בוחרים להצטדק או להאשים אותי שאני "בעל עקרונות מטומטמים".

Race Smart

פורסם

אז קצת רקע :

אני שייך למעמד הליסינג , לאנטיכס , ואמנם לא התבגרתי מנטלית (עדיין מרטיב מדי פעם , משתדל שזה יהיה בתחתונים של אחרות ולא שלי , אבל זה לא קשור) ,אבל אני כבר בן 35.

 

קודם כל - הרכב הוא , מבחינתי , פשרה שנכפתה עליי. פשרה כואבת אפילו (אני בטוח שיהיו הרבה שיתחלפו איתי בכאב הזה , רובם לא בפורום הזה,אבל יהיו. זה לא ממש מנחם אותי).

לא רציתי את הגרוטאה הזו , בכסף שלה הייתי קונה דברים הרבה יותר טובים ונהנה הרבה יותר.

 

שלא תהיינה לכם אשליות - לרכבי הפרטי התייחסתי , מתייחס ואתייחס באותה צורה. מבחינתי רכב הוא מכונה שאני משלם כסף כדי להינות ממנה. זה לא השקעה - I DON"T GIVE A FUCK מה יהיה המחירון שלה כשאמכור אותה וכמה עלה לי במוסך (מי שלא מאמין מוזמן לקרוא את סיפור ה-BX שלי) ולא הוצאה.

 

הנאה פרופר.

 

והנה דחפו לי את הגרוטאה הזו , שעקב סדר עדיפויות אחר בחיים (כשנשואים עם ילדים לא תמיד עושים בדיוק מה שרוצים) היא כלי השינוע שלי - ולידיעתכם , זה לא שהיא לא עולה לי. החברה בה אני עובד משלמת ה-מ-ו-ן כסף כל חודש כדי שהרכב הזה יהיה אצלי. אם הייתי יכול לקבל אפילו 60 אחוז מהכסף הזה הייתי מוותר על התענוג היפני המפוקפק הזה ,אבל לעת עתה אני לא יכול להרשות לעצמי להחזיק עוד מכונית , והפיצוי הכספי שמציעים לי מספיק אולי לכרטיסיה באוטובוס. מצד שני , העבודה שלי היא זו שמממנת את הרכב , לא אף אחד אחר. החברה שלי לא נותנת לי רכב בגלל העיניים היפות שלי אלא כי זה חלק מהתשלום אותו אני מקבל על עבודתי. אף אחד לא היה פותח עיניים אם הייתי מפוצץ את כל המשכורת שלי על טיול מסביב לעולם או על מערכת היפר סראונד טריפל די HDT , אז למה כשאני "מבזבז" את האוטו כולם מצקצקים בלשון?

 

אז חלק מצורת הנהיגה זה פריקת התסכולים (אל תתאמצו , ניסיתי כבר פסיכיאטר , אישפזו אותו :twisted: ) על הרכב ,חלקו הוא בגלל שהנבלה לא זזה וזו הדרך היחידה לשמור על קצב סביר , חלקו זה פשוט הנאה מדבר שעלה לי ביוקר ואני מנסה בכל זאת ליהנות ממנו.

 

זה שאנשי מספיק טיפשים לקנות רכב ליסינג בעיניים עצומות ? בעייה שלהם. ואם אני דוחף להם בתור בן-אדם פרטי איזה קומבינה?

 

ההבדל היחיד מבחינתי בין רכב פרטי שלי לרכב חברה הוא צורת הטיפול.

דווקא רכבי הפרטי ,מקבל מייד טיפול והחלפה של כל מה שצריך , ולא נחסך ממנו כלום.

רכב החברה/ליסינג הוא זה שיקבל חלפים תחליפיים/צמיגים מתוצרת עלומה/טיפול פחות טוב , וכל זה מטעם ובאישור חברת הליסינג.

 

אז אם הבעלים הרשומים של הרכב מתייחס אליו בתור עיסקה ולא בתור רכב , למה להפנות אליי טענות?


×
×
  • תוכן חדש...