Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, boy23 כתב:

קניית מחשב נייח חדש, מאיפה מה מו מי?

אינטל דור 12 ולוח z690

 

אין לך מה לחפש בדור 12 של אינטל, עדיין אין מלאים מספקים אם בכלל של זיכרונות DDR5, לוחות אם יקרים, המעבדים עם TDP של תחנת כח מה שמצריך קירור נוזלי בד"כ. עדיין מחסור קשה בכרטיסי מסך, מה שמביא אותנו למחירים חסרי פרופורציה. 

תתמקד ב AMD.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
לפני 29 דקות, eyali23 כתב:

אין לך מה לחפש בדור 12 של אינטל, עדיין אין מלאים מספקים אם בכלל של זיכרונות DDR5, לוחות אם יקרים, המעבדים עם TDP של תחנת כח מה שמצריך קירור נוזלי בד"כ. עדיין מחסור קשה בכרטיסי מסך, מה שמביא אותנו למחירים חסרי פרופורציה. 

תתמקד ב AMD.

 

באמת?

אני עוד שבועייים באילת המחשב שלי כבר ז"ל אמרתי חייב להחליף

אמרתי asus z690 tuf plus wifi d4 זכרונות של ddr4 3600mhz18cl 32GB

ו12700KF יש גם מבצע של הבלאק פריידי החזר של 300 שקל אם אני קונה תחבילה הזאת

קירור יש noctua nh-d15 עם תושבת לסוקט 1700 החדש לדעתי אמור להריץ הכל

זה לא מחשב למשחקים יש לי gtx 1650 super שאני אצרף למחשב החדש..

זה מיועד להרבה טאבים בכרום virtual studio, eclipse קצת virtual box בקיצור בא לי מחשב חזק

 

יש לי היום i5-4460 כל פעם שאני מדליק תמחשב בא לי להשקות אותו בקצת קפה לעורר אותו

 

 

 

פורסם (נערך)

אם קונה באילת אז הייתי במקומך קונה את זה  ב6700 ומוכר את הכרטיס מסך ומקבל מחשב מצויין בגרוש וחצי (מחיר כרטיס חדש 5K פלוס)
https://ksp.co.il/web/item/174252
image.thumb.png.42f22bd866f73053ff4d50c73a0f4b18.png

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

Game Magic GIF by Xbox

RIIIIIISE!!!!!!! 
 

אז גם מונדיאל, וגם בלאק שישי - וסחבק רוצה טלוויזיה.

כרגע מאוד מאוד מאוד מתלבט בין LG C2 של 42 אינץ' כדי שתשמש גם כמסך מחשב, או משהו סתם בשביל לזרוק בחדר השינה, או איזו OLED 55 אינץ' טובה כלשהי להחליף את מה שיש בסלון ואותה לשים בחדר השינה. 

אז תכלס - אם נתקלתם במשהו שווה, אני צריך שתשימו לינק.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 7 דקות, פבל כתב:

Game Magic GIF by Xbox

RIIIIIISE!!!!!!! 
 

אז גם מונדיאל, וגם בלאק שישי - וסחבק רוצה טלוויזיה.

כרגע מאוד מאוד מאוד מתלבט בין LG C2 של 42 אינץ' כדי שתשמש גם כמסך מחשב, או משהו סתם בשביל לזרוק בחדר השינה, או איזו OLED 55 אינץ' טובה כלשהי להחליף את מה שיש בסלון ואותה לשים בחדר השינה. 

אז תכלס - אם נתקלתם במשהו שווה, אני צריך שתשימו לינק.

 

שמעתי אין סופר דברים טובים על TCL ובפרט סדרת P715.

גם מחירים מצויינים עליהם עכשיו ב-KSP.

פורסם

אהיה מאוד מופתע אם יהיו הנחות על C2 זה דגם חדש ומבוקש. תנסה למצוא C1 אם עדיין נשארו, לא היה שדרוג משמעותי

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
לפני 34 דקות, פבל כתב:

Game Magic GIF by Xbox

RIIIIIISE!!!!!!! 
 

אז גם מונדיאל, וגם בלאק שישי - וסחבק רוצה טלוויזיה.

כרגע מאוד מאוד מאוד מתלבט בין LG C2 של 42 אינץ' כדי שתשמש גם כמסך מחשב, או משהו סתם בשביל לזרוק בחדר השינה, או איזו OLED 55 אינץ' טובה כלשהי להחליף את מה שיש בסלון ואותה לשים בחדר השינה. 

אז תכלס - אם נתקלתם במשהו שווה, אני צריך שתשימו לינק.

 

מה הטווח מחירים לקנייה?

לדוגמה ב-HTZ יש LG 55 CS OLED ב-4729 שקל או 55 A26 ב-4180 שקל (ו-10% קאשבק אם יש לך PRO).

גם יש Sony XR-55A83 ב-4680 שקל או A75 ב-4949 שקל (כנ"ל לגבי הקאשבק).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, פבל כתב:

Game Magic GIF by Xbox

RIIIIIISE!!!!!!! 
 

אז גם מונדיאל, וגם בלאק שישי - וסחבק רוצה טלוויזיה.

כרגע מאוד מאוד מאוד מתלבט בין LG C2 של 42 אינץ' כדי שתשמש גם כמסך מחשב, או משהו סתם בשביל לזרוק בחדר השינה, או איזו OLED 55 אינץ' טובה כלשהי להחליף את מה שיש בסלון ואותה לשים בחדר השינה. 

אז תכלס - אם נתקלתם במשהו שווה, אני צריך שתשימו לינק.

לפני כמה שעות חזרתי מאלמ אחרי רכישה של c2 55 אינצ'. 

קשה להשיג הנחות נוספות ממחירי המבצע אבל בחנות עצמה יש גמישות של עוד 300 ש"ח מהמחיר באתר. 

ז"א 5900 ש"ח כולל התקנה והובלה. 

 

במידה ויש לך הנחה בכא (חבר/מזרחי טפחות/ אחרים) תקבל 5% הנחה נוספים בחיוב. 

וניתן לשלם בכרטיס הנחה נטען של חבר על 1000 ש"ח (ז"א עוד 300 ש"ח הנחה בפועל). 

מחיר סופי 5355 ש"ח. 

 

ב htz זה עולה 5750 ש"ח בערך ואפשר לקבל 400 ש"ח נוספים חזרה לקניות באתר. 

עריכה אחרונה על ידי yairba

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

מחיר רגיל במהלך השנה: 5399

מחיר בלאד פריידי: 6199 5399

אני חושב שזה פשוט מבצע חסר תקדים לכו לקנות! 

פורסם

חבר קנה באושר עד סמסונג 65" ב 1990.

יבואן סמליין, אחריות שנה. 

לדעתי שווה. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
בתאריך 17.11.2021 בשעה 16:29, eyali23 כתב:

אין לך מה לחפש בדור 12 של אינטל, עדיין אין מלאים מספקים אם בכלל של זיכרונות DDR5, לוחות אם יקרים, המעבדים עם TDP של תחנת כח מה שמצריך קירור נוזלי בד"כ. עדיין מחסור קשה בכרטיסי מסך, מה שמביא אותנו למחירים חסרי פרופורציה. 

תתמקד ב AMD.

 

למה לא דור 11 עם לוח תואם וכרטיס מסך יד 2 נגיד?

אני עדיין מריץ כל משחק שאני רוצה עם 2090ti

פורסם (נערך)

זקוק להמלצה- הורי רוצים טלוויזיה חדשה.

בינתיים לפי מה שבדקתי הTCL C825 55 אינץ מועמד נפלא בטווח המחירים של עד 4000שקלים

יש המלצה לחברה אחרת בטווח המחירים של עד 4000 שח שעדיפה על הTCL? 

כמו כן הורי סובייטים חמודים שמעדיפים להצמד למותגים ״ידועים״ מאשר כאלו ששמעו בפעם הראשונה.(ולך תתווכח איתם) 

עריכה אחרונה על ידי CarloAbarth

2018 Mazda 3 2.0 Hatchback Premium.

 

×
×
  • תוכן חדש...