Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 27 דקות, eyali23 כתב:

תעמיס אדיפייר.

 

ענקיים

 

לפני 22 דקות, save כתב:

אל תקח רמקולים של לוגיטק. זה דיי זבל לעומת microlab solo

 

זה לא 2.0?

They are trying to ban me...

פורסם
בתאריך 11.11.2020 בשעה 19:16, eyali23 כתב:

שים לב שהוא PCI 4 וכרגע רק לוחות X570 של AMD יש תמיכה.

קצת יותר תקציבי

https://www.amazon.com/Black-SN750-NVMe-Internal-Gaming/dp/B07M64QXMN

הייתי רוכש את הסמסונג הזה
https://www.amazon.com/Samsung-970-EVO-Plus-MZ-V7S500B/dp/B07MFZY2F2

 

 

גם B550 תומכים ב-AMD החדשים.

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם
לפני 7 שעות, liav12 כתב:

איך נראה האיזור שבו אתה רוצה להרכיב אותם? זה על שולחן מחשב?

 

שולחן מחשב עם שני מסכים.

 

לפני 7 שעות, Benor כתב:

אולי הדגם הזה?

https://www.orpc.co.il/items/3251519

אתה מוגבל בתקציב?

 

 

לא נכנס, גבוהים מדי.

חוץ מזה שהביקורות לא משהו בכלל.

 

גם הZ623/5 בקושי נכנסים, הדרייבר עצמו יוצא בדיוק מתחת למסך.

בין תחתית המסך לשולחן יש בסך הכל 15-16 ס"מ.

 

אין לי תקציב מוגדר, אבל את ה623 מוכרים עכשיו בKSP ב550 שקל.

 

They are trying to ban me...

פורסם

אם מישהו מוצא דיל טוב למכונת גילוח איכותית, עם מספרים קטנים לקיצוץ זקן בעיקר וזו הפונקציה הכי חשובה, אני אשמח שתשתפו. מהארץ או מחו"ל לא משנה לי. אין לי ממש תקציב מסוים, רק כדי לקבל סדר גודל על מכונה מומלצת ודיל טוב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

יש משהו מעניין בדיסקים קשיחים? הHDD שלי התחיל קצת לרעוד, לא יודע אם זה סימן כלשהו אבל אולי יש דיל נחמד ואפשר להשתדרג.

כרגע יש לי 3TB, מעוניין ב4-6TB כזה.

מרפרוף שמתי לב שכמעט כל הHDD עברו ל5400 RPM ולא 7200, יש סיבה מיוחדת או שאין מה לדאוג והביצועים סבבה.

נראה שהמהירות קריאה הרשמית היא רק טיפה יותר נמוכה מדיסקים של 7200.

 

אם SSD היו יותר זולים היה בכלל כיף להוציא עוד רכיב עם חלקים נעים מהמחשב :)

 

 

 

דרך אגב, לא מצאתי דיל על רמקולים, הZ623/5 בכלל נעלמו מאתרים בארץ.

 

 

They are trying to ban me...

פורסם
בתאריך 27.11.2020 בשעה 14:49, iluxxxa כתב:

השרשור מת כי כולם עסוקים בקניות או כי אין מבצעים שווים השנה? 

עברתי ברפרוף על אתרים ישראלים, ונראה שהשנה באמת יבש..

לא ראיתי שום דבר מעניין בגרסה הישראלית לגבי מחשבים השנה

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...