Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המלצה לאוזניות OVER-EAR עם מיקרופון בתקציב של 200-400 ש"ח?

הבחור ישתמש בהן בעיקר לZOOM.

 

הצעתי לקנות אוזניות "רגילות" בלי מיקרופון ולהשתמש באחד נפרד אבל הוא פחות מתלהב מהרעיון.

They are trying to ban me...

פורסם

תודה.

הן לא נראות נוחות במיוחד, יש משהו קצת יותר איכותי אולי?

קשה למצוא ביקורות לאוזניות כאלו כי יש כל כך הרבה סוגים וה"מבקרים" לא מוכרים.

 

מה לגבי הHYPERX שתמיד מדברים עליהן?

They are trying to ban me...

פורסם

לי יש את alpha s למחשב והן נוחות גם לשעות של ישיבה. ל-Zoom זה כנראה overkill... תנסה את ה-Cloud הרגילות, לדעתי גם אמורות להיות נוחות מאוד. יש ליין חדש של אוזניות GBL אבל לא יצא לי לבדוק...

פורסם

בדיוק ראיתי ביקורות עליהן ועל ה GSP300, עושות רושם טוב, רק נשאר לבחור בינהן.

לגבי OVERKILL- הן נכנסות בתקציב אז למה לא, שיהנה.

 

 

They are trying to ban me...

פורסם (נערך)

לעבודה (זום וכו') יש לי Sennheiser HD4.50BTNC שהן אלחוטיות, הן קצת מעל לטווח המחיר, אבל יש HD3.50BT שהן בלי ביטול רעשים אבל כן אלחוטיות (וזה הרבה יותר נוח מאשר חוטיות)

https://ksp.co.il/index.php?uin=91590&select=&txt_search=sennheiser

 

יש לי גם HyperX Cloud Stinger Core נדמה לי לפלייסטיישן, אבל הרבה פחות נוח אוזניות חוטיות

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בתאריך 4.12.2020 בשעה 08:58, HybridBoy כתב:

תודה.

הן לא נראות נוחות במיוחד, יש משהו קצת יותר איכותי אולי?

קשה למצוא ביקורות לאוזניות כאלו כי יש כל כך הרבה סוגים וה"מבקרים" לא מוכרים.

 

מה לגבי הHYPERX שתמיד מדברים עליהן?

 

אני קניתי לפני שבועיים שלושה את ה Corsair HS60 Pro במחיר של 60 דולר עד הבית מאמזון, ללא ספק האוזניות הטובות שהיו לי עד כה לגיימינג, וגם למוזיקה, האיכות והנוחות על הראש מרגישות לי טובות יותר מה ATHm50x של אודיו טכניקה שיש לי.

Opel Adam S 2017

פורסם
בתאריך 2.12.2020 בשעה 08:59, Turbulence כתב:

מישהו יכול לתת המלצה למייבש שיער (פן?) חזק ואיכותי? צריך לחברה. דייסון יקר מדי, אולי משהו כמו PARLUX?

 

מקפיץ

פורסם

קניתי חודש שעבר. שבוע לפני יום שישי השחור המחיר היה 375$ ליחידה לפני מיסים ושילוח וזה הקפיץ לי התראת מחיר.
כמובן שהעלו מחירים לקראת סוף נובמבר. בין 421$ ו 499$ (טריק שיווקי ידוע).
מעבד רייזן חביב. אחלה מחשב זום לילדים וגם קצת מעבר. המסך בסדר . לא בהיר כמו בסדרת T אבל במחיר הזה....
צריבת עברית למקלדת :₪150 בארץ.
המקלדת לא מוארת. הכל מאד מינימליסטי.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
בתאריך 3.12.2020 בשעה 23:08, HybridBoy כתב:

המלצה לאוזניות OVER-EAR עם מיקרופון בתקציב של 200-400 ש"ח?

הבחור ישתמש בהן בעיקר לZOOM.

 

הצעתי לקנות אוזניות "רגילות" בלי מיקרופון ולהשתמש באחד נפרד אבל הוא פחות מתלהב מהרעיון.

https://www.amazon.com/Corsair-HS60-Pro-Headphones-Compatible/dp/B07X9W8CBP/ref=sr_1_2?dchild=1&keywords=corsair+hs60&qid=1607858731&sr=8-2

 

מעולות! קיבלתי אותן לפני פחות מחודש, היה מחיר טוב ממש סביב 50 דולר יצא לי עם המשלוח.. עולות כאן כפליים. איכות סאונד מעולה, 7.1 מיקרופון מובנה שניתן להוריד והכי חשוב זה נוחות מאוד, אני שעות איתן ויש להן כריות memoryfoam.

לא ציפיתי לקבל כזו איכות סביב המחיר הנ"ל, ואני אחד שמשתדל לא להתפשר באיכויות של סאונד הן במשחקים והן במוזיקה ואלו מספקות הכל ברמה טובה מאוד.

 

עריכה: לא שמתי לב שכבר עניתי כאן על זה, אז יצא לי כפול.

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...