Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Golf GTI מול Octavia RS


smoooth0
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד פעם אני ,הסיפורים וההתלבטויות שלי

:)

עד היום אני מחפש גולף GTI דור 4 (99 עד 2005) מנוע AGU עם 150 כ"ס ולא מצאתי את מה שאני רוצה, אבל ממשיך לחכות :)

אבל ראיתי משהו קצת מעניין, סקודה אוקטביה RS מנוע AUQ עם 180 כ"ס.

 

אז השאלות שלי הן האם יש הבדל משמעותי בין שני הרכבים מבחינת אמינות, אחזקה, רמת גימור וכו'?

יש עדיפות למנוע מסוים?

מה היחס הכי טוב לתמורה?

 

אני מעדיף איך שהגולף נראית.

לא יצא לי לראות RS מבפנים, האם זה נכון שהיא "רמה מתחת" לגולף? והיא יותר פשוטה ויותר עממית?

לפי מה שקראתי בפורומים הסדר מבחינת רמות איבזור ויוקרה הוא (מהגבוה לנמוך): אודי , פולקסוואגן , סיאט וסקודה.

אשמח אם למישהו היה או מכיר רכב כזה ויוכל לענות לי על השאלות.

 

תודה

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי הסקודה אני לא מכיר את האבזור של הסקודה RS.

 

לגבי הדירוג שלך , הוא לא נכון.

 

יש דגמים בסיאט שמאובזרים ואיכותיים יותר מפולסוואגן.

יש דגמים של AUDI שלא מאובזרים כלל לדוגמה A1

יש דגמים של סקודה שמאובזרים מאוד יטי למשל.

 

הכל תלוי בדגם הרכב ולא במותג.

 

באופן כללי כל המותג איכותי מאוד.

פורסם

הRS מצויידת בגג שמש, חישוקים קלים וריפודי עור.

המנוע הוא אותו מנוע כמו בGTI.

דעתי כמובן משוחדת אבל אני הייתי הולך העל הסקודה, הרבה יותר מיוחדת.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עד כמה אתה בטוח שזה אותו מנוע?

:)

אני חושב שאלה שני מנועים שונים, אחד AGU עם 150 כ"ס (ב GTI ) והשני AUQ עם 180 כ"ס (ב RS)

 

 

 

פורסם

אני מכיר טוב את שתי המכוניות, עד לא מזמן לחבר שלי היתה RS שחורה. במצב סטנדרטי סקודה ננהגת יותר טוב מ MK4.

בפנים כמעט אותו דבר פרט ללוח שעונים שונה (דש זהה) ומושבים בסקודה מעור שחור ולבן. מבחוץ ג'אנט 17 בסקודה לעומת 16 בגולף. במנוע בלוק זהה, ראש שונה קצת. טורבו בגולף K03 ובסקודה K03S.

אמינות,חלפים,תחזוקה זהה.

 

http://www.qpeng.com/faqs/engine_faqs/all_these_engine_codes_can_you_explain_what_they_mean.html

פורסם

לא ברור מהטבלה איזה מנוע יצא באיזה שנה כי יש הרבה חפיפות, אבל לא נורא, בדקתי גם בויקיפדיה ועכשיו אני מבין מי נגד מי.

RS עולה פחות מ GTI ושומרת פחות על הערך שלה, לכן לטווח קצר עדיף לקנות GTI ולא להפסיד הרבה בזמן מכירה, אבל לטווח ארוך עדיף RS כי אז ההפרש במחיר המכירה יהיה קטן.

גם RS נמכרת מעל המחירון בדרך כלל?

פורסם
פורסם

דווקא ראיתי פה בפורום נמכרות 2 RS האחת סטיישן והאחרת סדאן - מלוקקות במצב חדש.

וכמובן בלי כל הבקליות וההשחרות המחרידות האלה.

Bimmer

פורסם

שנת 2007 ו 2008 , הרבה מעבר לתקציב שלי :(

 

דווקא ראיתי פה בפורום נמכרות 2 RS האחת סטיישן והאחרת סדאן - מלוקקות במצב חדש.

וכמובן בלי כל הבקליות וההשחרות המחרידות האלה.

פורסם

גולף GTI MK4: שנתון 98-2004 עם 150 כ"ס.

מנועים: AGU - טורבו K03

ARZ - טורבו K03

AUM/ARX - טורבו K03S (קיימים דגמים עם 150 ו-180 כ"ס)

 

סקודה אוקטביה RS: שנתון 2002-2005 עם 180 כ"ס (מ 2005 - 200 כ"ס)

מנועים: AUQ/ARY - טורבו K03S

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

יש אחת בלוח יד2 :

 

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=1817026&Code=54509a48751a5dd9fb57fcc5ea0e094e

 

שנת 2004, צבע שחור, 1800 סמ"ק, יד 5, 155000 ק"מ

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=366869

 

אני לא יודע אם זאת אותה אחת שהיתה מפורסמת לפני כמי חודשים שרשמתי את ההדועה שלי למעלה (על אחת שחורה עם הרבה השחרות - 4 הודעות מעל זאת)

מישהו מכיר את הרכב הספיציפי הזה ויכול לתת חוות דעת בעד/נגד?

איך השוק שלהם? יש להם שוק חזק או שזה רכב לא סחיר בגלל שזה ידני עם טורבו?



פורסם

השוק הזה חזק בתנאי שיש לך מוצר טוב ביד.

אני מכיר את הרכב מעברו, סטנדרתי הוא ממש לא.

המנועים הללו אמינים מאוד בדר"כ.

הRS מאוד נדירה במחוזותינו ולדעתי מספקת תמורה גבוה יותר (בשל האבזור) ממתחרותיה מבית,

הלאון והגולף.

סחירות היא יתרון ברכב מסוג זה, בכפוף למצבו כמובן.

אפשר כמובן לחזור לחלקים קוסמטיים מקוריים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
יש אחת בלוח יד2 :

 

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=1817026&Code=54509a48751a5dd9fb57fcc5ea0e094e

 

שנת 2004, צבע שחור, 1800 סמ"ק, יד 5, 155000 ק"מ

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=366869

 

אני לא יודע אם זאת אותה אחת שהיתה מפורסמת לפני כמי חודשים שרשמתי את ההדועה שלי למעלה (על אחת שחורה עם הרבה השחרות - 4 הודעות מעל זאת)

מישהו מכיר את הרכב הספיציפי הזה ויכול לתת חוות דעת בעד/נגד?

איך השוק שלהם? יש להם שוק חזק או שזה רכב לא סחיר בגלל שזה ידני עם טורבו?



 

 

זה אותו הרכב. אני בזמנו הייתי איתו בבדיקה אצל מוסך רון. הרכב לא סטנדרטי כמו שנאמר,אבל בסה"כ היה במצב טוב.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם

מה מצאת בבדיקה אצל רון? למה לא קנית ?



מחירון לוי יצחק משוקלל (ידיים וק"מ) הוא 38500 ש"ח, כמה נראה לכם יהיה מחיר ריאלי לרכב הזה?


×
×
  • תוכן חדש...