Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע אם הומלץ פה כבר, אבל Show me a hero. מיני סידרה של 6 פרקים (כ"א שעה), על משבר בקהילת מעמד הביניים של יונקרס שנובע מהחלטה שיפוטית להכניס אליהם "יוצאי" גטאות שחורים\היספנים, ואיך ראש העיר הצעיר שנבחר לעניין מתמודד עם זה.

 

MV5BNjUwNTk2NTk5MF5BMl5BanBnXkFtZTgwMzY0OTU0NjE@._V1__SX1521_SY853_.jpg

 

 

ושוב אני מקבל הוכחה לתיאוריה שלי, על איכות גבוהה של סדרות תחומות מראש בזמן וכמות פרקים. האמריקאים מסתבכים כשהם מתחילים להפציץ בעונות מרובות פרקים (לא תמיד, אבל זו הנורמה). תגביל אותם לרמות בריטיות (גג שמונה פרקים לעונה, מיעוט עונות)- והם זורחים.

 

*כן, אני יודע שמי שיצר אותה זה יוצר "הסמויה", אני עדיין דבק בתיאוריה שלי. 8)

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

^

זה ברור לי- אם תרצה, אני חושב שהם צריכים להשאר בעשיית מיני-סדרות, אבל אז איך ירוויחו מהסינדיקציה?

 

ואני לא ניקו. :lol:

פורסם

 

ואני לא ניקו. :lol:

כשמקבלים מחמאה מקובל להגיד תודה :lol:

 

מצטרף להמלצה של בנצי,

הורדתי נרקוס והפרק הראשון מעולה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

5 פרקים רצוף (חוץ מהפסקת חטיפים) אני והבן שלי לא יכולנו להפסיק לצפות בנרקוס.

סדרה משובחת. הוא כבר שואל אותי מתי ממשיכים. עונה 2 כבר בדרך.

פורסם

את נרקוס התחלתי במקרה באיזה ערב, מיותר לציין שפשוט ראיתי את כל הפרקים ברציפות.

גם ווגאס מומלצת למרות שהפרק הראשון קצת חלש.

haters will hate

פורסם

סיימתי את נרקוס ומר רובוט. שתיהן מעולות.

הבעיה בנרקוס שהיא קצת סוטה מהעובדות, אבל הם מציינים את זה בסרט.

סוף הסדרה מאכזב ומבאס. סדרה שעד הדקה ה-90 מעולה, ואז בסוף לא סגרו את הפינות כמו במציאות.

בקרוב the blacklist חוזרים וכבר יש סאות' פארק. זה כמו גמר המונדיאל אצלי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

עוד מעט עונה שניה של נרקוס, על אותו המשקל יש סרט תיעודי על גריזלדה, ברונית הסמים שעקפה את כולם, the godmother.

haters will hate

פורסם

או את זה אני לא מכיר. אני אחפש.

בא לי קומדיה, אבל שום דבר שהוא לא אימציה לא ממש מצחיק אותי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ניקו - ניסית כבר arrested development?

אני כרגע בסיבוב רביעי(!) על הסדרה הזו, it's THAT good.

אם תחליט לנסות- מזהיר מראש: לוקח זמן להתרגל אליה, אבל ברגע שהסוויצ' הזה במוח נכנס לפעולה... בוא נגיד ככה, עכשיו שאני רואה אותה בפעם הרביעית, וזוכר את רוב הסצינות, אני עדיין מוצא את עצמי צוחק בקול רם (מאוד) גם כשאני לבד בבית.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...