Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בנצי שיימלס (האמריקאית) סדרה תענוג, אם אתה יכול להתעלם מהדפוסים החוזרים על עצמם. הייתי במרתון מטורף של 5 עונות

בינואר מגיעה השישית.

 

לגבי נרקוס, קראתי קצת בויקיפדיה ומה שרשום שם קצת לא מתואם עם הסדרה, מוזר.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

ראיתי כמה פרקים והפסקתי באמצע.

 

אני מאוד ממליץ על הסדרה The Missing ו-Witnesses. לאחר שתראה את הסדרות הללו תבין למה אני מתכוון.

איזה כייף לי :)

פורסם

"ריי דונובן" רחוקה מלהיות משעממת. גם לי לקח כמה פרקים עד שנכנסתי

לעלילה. באמצע עונה 1 הסדרה מתחילה להעלות הילוך ומשם לא ניתן להפסיק.

 

יש סדרות שמהתחלה יש מתח/עניין/מרתקות (כגון "נעדר" המעולה) ויש כאלו שנבנים לאט יותר.

בוודאי שלא צריך לשלול סדרה על פי כמה פרקים בודדים -ממליץ בחום לנסות שוב.

 

סיימתי את "מר רובוט" כאמור כמו שכתבתי בדף קודם לאחר 2 פרקים

סדרה עשויה טוב, מרתקת עם מוזיקה נפלאה ברקע. רק מצריכה ריכוז.

פורסם

ראיתי כמה פרקים של ''שיימלס''

סידרה מצחיקה מאד ואפילו ממכרת קצת

הבנתי שבהמשך הופכת להיות קצת דרמה.

 

מתלבט גם להתחיל לראות שובר שורות או

נארקוס



?

פורסם

צפיתי בכל העונה הראשונה של רי דונובן ואז הפסקתי. עכשיו במקרה צפיתי בפרק מהעונה השלישית ואיזו הפתעה אנחנו באותו תחום מעייף "האבא עושה בעיות והבן מציל אותו ואת המצב" די כבר, זה משעמם :\

8)
פורסם
"ריי דונובן" רחוקה מלהיות משעממת. גם לי לקח כמה פרקים עד שנכנסתי

לעלילה. באמצע עונה 1 הסדרה מתחילה להעלות הילוך ומשם לא ניתן להפסיק.

במידה ואני מחליט לראות סדרה מסויימת ולאחר 2-3 פרקים הסדרה משעממת אותי או לא 'תופסת' אותי אני נכנע וממשיך הלאה לסדרה אחרת.

יש מספיק סדרות טובות בכדי לא לבזבז זמן על סדרה שאולי 'תתפוס' אותי בפרק לפני האחרון.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

"הגשר" נחמד? לדעתי מעולה. "לרומן" לא התחברתי.

 

בכל אופן לאחר תקופה ארוכה שהייתי שקוע בסדרות יחסית חדשות בגלל סקרנות

או בגלל שלא יכולתי להתאפק - כגון " ריי דנובן" "קשר דם" "נעדר" "הרודן" "סמוך על סול"

"הג'ניקס" "מראה שחורה" "נרקוס" "גן חיות" ועוד רבים אחרים. החלטתי להשלים כמה עונות של

סדרות שראיתי עונות ראשונות שלהם מזמן (2 או 3 עונות) ולאחר מכן לא הצלחתי להתעמק שוב בעלילה מסיבות כאלו או אחרות.

 

אז לאחר שהשלמתי את "משחקי הכס" לפני כמה שבועות, היום השלמתי (ביום וחצי) את "ויקינגים" עונה 3 סדרה נפלאה, ליהוק שחקנים ומשחק מעולים, קרבות ונופים מרשימים ביותר. נכון זה לא " משחקי הכס" אבל סדרה איכותית בפני עצמה.

עריכה אחרונה על ידי yogev20

×
×
  • תוכן חדש...