Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אני חוזר להמליץ על סדרה נוספת שאהבתי את הפרק הראשון (שרק יצא)

 

Ash Vs. Evil Dead

Ash vs Evil Dead (TV Series 2015– ) - IMDb

מבוסס על הסרטים הקודמים EVIL DEAD שהן קומדיות אימה בסגנון של פעם (בכל זאת הסרטים משנות ה 90).

ממליץ בלי קשר לראות גם את הסרטים שלו, כל כך ינקי.

Opel Adam S 2017

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לקראת סוף העונה הראשונה של the last man on earth ומה אגיד לכם - בינתיים זו סדרה מבוזבזת. היא התחילה עם פוטנציאל אדיר אבל התדרדרה מהר מאוד למין סיפור לא נגמר של כמה שהוא מבואס שהוא לא יכול לשכב עם ג'נוארי ג'ונס, ואיך הוא מתנהג כמו מפגר בניסיון לכבוש אותה ורק כורה לעצמו קבר יותר גדול.

אז כן, זה היה משעשע בהתחלה, אבל נמאס כבר, איזה חמישה פרקים על אותו הסיפור. שישחררו ויעברו כבר לנושא אחר. ואני יודע שזו קומדיה אבל לפחות שינסו להתקדם בכיוונים של "לאן כולם נעלמו". הדמויות שלכם לא מטומטמות גמורות...

 

זהו, הוצאתי את זה החוצה :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לקראת סוף העונה הראשונה של the last man on earth ומה אגיד לכם - בינתיים זו סדרה מבוזבזת. היא התחילה עם פוטנציאל אדיר אבל התדרדרה מהר מאוד למין סיפור לא נגמר של כמה שהוא מבואס שהוא לא יכול לשכב עם ג'נוארי ג'ונס, ואיך הוא מתנהג כמו מפגר בניסיון לכבוש אותה ורק כורה לעצמו קבר יותר גדול.

אז כן, זה היה משעשע בהתחלה, אבל נמאס כבר, איזה חמישה פרקים על אותו הסיפור. שישחררו ויעברו כבר לנושא אחר. ואני יודע שזו קומדיה אבל לפחות שינסו להתקדם בכיוונים של "לאן כולם נעלמו". הדמויות שלכם לא מטומטמות גמורות...

 

זהו, הוצאתי את זה החוצה :-P

 

בדיוק מהסיבה הזאת אני כבר הפסקתי בעונה הראשונה. לא מתקדם לשום מקום.

8)
פורסם
למרות ביקורות פושרות בחלקם החלטתי בכל זאת לתת צ'אנס "לבלש אמיתי" 2

מודה שכמעט התייאשתי לצפות כמה פעמים בפרק ראשון כי כל הזמן נרדמתי. לא יודע אם

זה מעייפות, או הסדרה, או שניהם.

 

נכון שזה לא גאוני כמו עונה 1. אבל יחד עם זה לא היה שם מישהו בדמות מקנוהיי

שהיה מסוגל להחזיק סדרה שלמה על הגב שלו. בכל אופן עונה לא רעה בכלל -אני אהבתי

אבל צריך הרבה סבלנות כי רק אחרי פרק 4 בערך היא נכנסת להילוך.

התייאשתי בפרק 5-6 , באמת יש טעם להמשיך? הקאסט כל כך מאכזב :(

פורסם

התחלתי אתמול לראות NARCOS, כבר בפרק 5 ועדיין לא מבין על מה כל ההתלהבות מהסדרה... נחמדה לא יותר

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

parks and recreation

 

סדרה משעממת

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הסדרה עצמה משעממת, רק הדמות שלו מצחיקה. מעניין לראות איזה שטויות הוא יעשה, כל העלילה ושאר הדמויות לא מעניינות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא יודע איך כמעט פספסתי את The Last Ship (לא עניין אותי במבט כללי)

צפיתי בפרק אחד וזה נראה ממש מרשים. מקווה שימשיך ככה.

 

אחרי 7 פרקים ונמנומים חזקים בין לבין -החלטתי שזה לא בשבילי. זה ממשיך

לרוץ ברקע בסלון כי הבת זוג כן אוהבת. סיימה את 2 העונות.

 

מנסה Wayward Pines אולי כן התחבר? למרות הבטחה גדולה בהתחלה

ואכזבה של רובם בהמשך. פרק ראשון סביר.

פורסם

אני מאוד אהבתי את The last ship. לא סדרת איכות מפילת לסת משנת חיים, אבל אחלה גוד-טיים.

סדרה ברמה יותר גבוהה היא Mr Robot. מתוחכמת יותר, עם אמירה חזקה הרבה יותר מאשר "תצטרפו לנייבי!!". היא מוזרה, אבל מעולה.

סדרה חדשה שהתחלנו לראות לפני כמה ימים ובינתיים בהחלט נראית מצויינת היא The americans. מספרת על שני סוכני קגב שחיים בארה"ב של שנות השמונים.

בינתיים מרתק.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

יכול להיות שאתה צודק לגבי

The last ship באמת סתם בידור להעביר זמן.



כנראה שלא הייתי במוזה המתאימה. (זה קורה לי לפעמים)

 

Mr Robot כתבתי כבר שהיא משובחת. את The americans לא הצלחתי להפסיק לראות

מרוב שזה היה מותח ומעניין - למרות שרובו מלל. הזוג משחק מעולה. מומלצת בחום.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לראות.

אבל לא תספיק בפחות משבוע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...