Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע אם הומלץ כאן אבל 2 סדרות מצויינות :

נרקוס - NARCOS (ברוני הסמים והגדול מכולם פאבלו אסקובר)

כנופיות ברמינגהם - Peaky BlinderS

 

 

תהנו!

פורסם
לא יודע אם הומלץ כאן אבל 2 סדרות מצויינות :

נרקוס - NARCOS (ברוני הסמים והגדול מכולם פאבלו אסקובר)

כנופיות ברמינגהם - Peaky BlinderS

 

 

תהנו!

 

 

 

NARCOS מומלצת הרבה בשרשור הזה,

הכי טובה לדעתי,מכל הסדרות האחרות שראיתי.

מקווה ש Peaky BlinderS תהיה באותה רמה.

פורסם (נערך)
יוגב,אתמול ניכנסתי לראות או לבדוק את ההמלצה שלך

על ''מלון בייטס'' ונסחפתי עד הפרק ה 4.

חח פרשתי בשיא המתח,כן סדרה מאד נחמדה.

 

 

כן אני יודע סדרה סוחפת. מבחינתי סדרה מצוינת לא נחמדה. (נחמדה =סביר)

מעבר לזה אחרי שרואים את ורה פרמיגה המהממת - בכלל לא ניתן להפסיק לצפות בה. (בשני המובנים)

אגב רק עכשיו אני שם לב שהיא (ורה פרמיגה) שחקה גם בסרטים "הילד בפיג'מת הפסים" (סרט טוב)

"השתולים" וב"כרוניקה של אקדח" ועוד כמה סרטי אימה טובים.

מעניין שלא זיהיתי אותה בצפייה ב"מלון בייטס"

 

 

 

לא יודע אם הומלץ כאן אבל 2 סדרות מצויינות :

נרקוס - NARCOS (ברוני הסמים והגדול מכולם פאבלו אסקובר)

כנופיות ברמינגהם - Peaky BlinderS

 

 

תהנו!

 

הומלץ יותר מפעם אחת.

דוגמה אחת למה שכתבתי כמה דפים אחורה:

 

5 פרקים רצוף (חוץ מהפסקת חטיפים) אני והבן שלי לא יכולנו להפסיק לצפות ב"נרקוס"



סדרה משובחת. הוא כבר שואל אותי מתי ממשיכים. עונה 2 כבר בדרך

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

כן בינתיים כמעט סיימתי את עונה 1 של מלון בייטס.

אחלה.



נרקוס חוזרת איזה חדשות טובות מחכה בקצר רוח!

פורסם
מישהו ראה את "האיש בטירה הגבוהה", ויכול לתת חוות דעת אם זה שווה צפיה או לא?

 

על פניו נשמע מעניין, היסטוריה אלטרנטיבית והכל.

כן, שווה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

התחלתי לראות את MR.ROBOT, הקצב קצת איטי וטיפה משעמם, זה משתפר עם הזמן או שככה הסדרה?

זאת אומרת, זה לא כשאני רואה את הסדרה אני משתעמם או משהו, פשוט אחרי פרק שלם של 45 דקות אני לא מרגיש שקרה הרבה.

They are trying to ban me...

פורסם

זה הכיוון בערך. משעמם זה לא - פשוט צריך להפעיל את המוח ללא הפסק

כדאי להבין את מהלך מעניינים. אישית מאוד אהבתי.

פורסם

אנו מחכים לסיום העונה ה 2 לצפות בכל הפרקים

רצוף.

הומלץ כאן על ''פאוד'ה''? איזה יופי של דבר

מעניין,מרתק וסוחף,לדעתי משתווה לנרכוס בעוצמה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא ראיתי המלצה וגם אם כן אז מחזק-

Silicon Valley

קומדיה שעוקבת אחרי חברת סטארטאפ סטראוטיפית, מצחיקה בטירוף :-)

פורסם
מישהו צפה בכפולים? ממליץ?

 

אני בפרק ה 4 של כפולים,

כן מעניין מאד,

סיימתי את פאודה בסוף שבוע מומלץ ביותר.


×
×
  • תוכן חדש...