Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
And Then There Were None מבוסס על סיפרה של אגאתה כריסטי "עשרה כושים קטנים"

 

עשרה זרים מוזמנים לטירה באי מבודד על ידי מארח מסתורי ונרצחים אחד אחרי השני.

האם הרוצח הוא אחד מהם או מישהו אחר? תראו ותדעו.

 

נישמע ממש מסקרן,

ראיתי פעם סרט ב MGM עם עלילה דומה,

לא זוכר את שמו רק שהיתה טירה לא אי מבודד,

מכל מקום,קניתי!

עריכה אחרונה על ידי yossy

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחרי המתח של הומלנד רציתי משהו קצת יותר קליל אז צפיתי ב-the last ship שהוזכרה כאן קודם.

 

בקצרה: רק אם עברתם על כל ה-Must שלכם ואתם רוצים משהו שאפשר גם להסיט את המבט ממנו מדי פעם.

 

טיפה יותר באריכות: כמעט הכל בסדרה הזאת הוא ממוצע. האקשן סביר, העלילה בסדר בלבד (לא מספיק מותחת אבל גם לא משעממת או מופרכת מדי), השחקנים די פלקטים אבל מספיק יעילים ברוב המקרים והצילום/עריכה גם הם בינוניים פלוס.

נקודות חיוביות: הרבה השקעה בדימוי כמה שיותר מציאותי של חיל הים האמריקאי ואופן הפעולה של ספינות וצוללות בים. לא יודע להגיד אם הכל נכון, אבל נראה שהשקיעו בשביל שהצופים לא יחשבו שזה קשקוש. בנוסף, קאסט מאוד בינלאומי עם שחקנים מהמון מדינות, כולל שחקנית ישראלית שמשחקת חיילת בצה"ל עם מבטא ישראלי כבד וכמה שורות בעברית.

נקודות שליליות: כמה שחקנים ממש גרועים (כולל הקפטן של הספינה והדמות הראשית, שיש לו הבעה אחת על הפרצוף לאורך כל הסדרה) ושום עוגן (חה-חה) שיחזיק את הצופה מעוניין לאורך זמן - הרעים מתחלפים מהר, הקווים העלילתיים מזגזגים כל הזמן וסיפור המסגרת די מבולבל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני לא שרדתי את the last ship. בפרק 5 או 6 איבדתי עניין לגמרי. יותר מידי מבולגנת

דמויות/משחק בינוני. מאוד שטחית.

 

הסדרה המשיכה להיות "מוקרנת" בבית ברקע כי הבת זוג כן אוהבת את הז'אנר הנ"ל

לכן החליטה שהיא רוצה להמשיך בה. (ומי אני שאתנגד...) בכמה מבטים נוספים בעונות מתקדמות הבנתי סופית שלא הפסדתי כלום.

 

לגבי "הומלנד" אכן מותחת ועשויה טוב.

פורסם

סדרה קלילה חסרי בושה עונה 6 התחילה.

 

אני ממליץ על דרמה סקנדינבית The Hundred Code. לבנתיים ראיתי שני פרקים ואני מרותק לספה.

איזה כייף לי :)

פורסם
:shock: :shock: :shock:

 

על מה אתה מדבר? אני עכשיו בפרק 10 של העונה האחרונה של הומלנד ואני פאקינג על קצה הספה. סדרה מהטובות שיש כיום. מותחת, מדויקת, כמעט בלי פאלטות ורגעים שאתה אומר "נו באמת". התסריטאים עובדים מעולה שם.

 

בלקליסט, לעומתה, היא בסה"כ עוד סדרת מתח קולית יחסית, אבל בלי עומק אמיתי. אני נהנה ממנה, אל תבין לא נכון. היא משוחקת היטב, סיפור המסגרת מעניין וגם הפרקים עצמם - אבל לא פעם היא נופלת למלכודת ה"נו באמת", כמו שאני קורא לה. כשאתה צופה באיזה פיתול עלילתי מאולץ שמוריד מהאמינות של הסיפור כולו. בהומלנד זה כמעט לא קורה.

 

בוא נסכים שלא להסכים :)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אין תרגומים לסדרה The Hundred Code

גם לא נראה לי שיהיה בעתיד. (זה לא מופיע באתרי תרגום)

 

רוב הסדרות שמגיעות מסקנדינביה, אין להם תרגום ברשת. (למשל מאוד רציתי לראות את The Bridge בגרסת המקור -ואין תרגום זמין)

פורסם
מרק יש תרגום לסדרה הסקנדינבית?

בהחלט קיים תרגום לסדרה.

 

אתה יכול להוריד את הפרקים הראשונים תמורת תשלום בקישור המצורף.

 

http://www.moridim.tv/Series/%D7%A7%D7%95%D7%93-100_425.html

 

לחילופין תוכל לראות את הפרקים ON LINE בקישור המצורף עם תרגום. שים לב שלא תמיד קיימים שרתים זמינים לצפייה.

 

http://www.sdarot.wf/watch/2180-100-code-%D7%A7%D7%95%D7%93-100

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

יש סדרות שמשאירות אותך בהלם - The Man in the High Castle זו אחת מהם.

 

"האיש במצודה הרמה" של פיליפ ק. דיק דן בשאלה פילוסופית/בדיונית -מה היה קורה אילו

גרמניה&יפן (מדינות הציר) היו מנצחות את בעלות הבית במלחמת העולם השנייה ושולטות על המערב/ארצות הבית.

 

אחת הסדרות הטובות שראיתי בתקופה האחרונה. מושקעת לפרטי פרטים, תפאורה מדהימה,צילומים ברמה גבוה תסריט מבריק (אומנם לא נטול פגמים) בימוי מהוקצע, סט שחקנים משובח -מביאים לנו עולם קודר ואפל עשוי משובח מותח ומסקרן. דמויות צבעוניות מלאות כריזמה. אפילו התחלתי למלמל מילים ביפנית...

כי זה היה כל כך אותנטי. חבל שהשאירו הרבה קצוות לא סגורים.

 

בקיצור רוצו לראות. (חודשה לעונה נוספת)

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם (נערך)

Legends סוכן סמוי יכול להפוך את עצמו בכל משימה לדמות אחרת. אבל הזהות האמיתית שלו

לא ברורה ומטלת בספק.

 

ראיתי עונה אחד. שנייה יצאה/הסתיימת לא מזמן.

 

סדרת מתח פעולה בכיכובו של Sean Bean המשובח.

לאחר פרק 3 או 4 רציתי לזנוח אותה כי לא באמת קורה שם משהו. אבל אחרי כמה פרקים הסדרה

לוקחת תפנית ומתחילה לעורר עניין. הבעיה שהדברים די צפויים (הטובים תמיד מנצחים...) וזה מוריד מהמתח. אלון אבוטבול גם מופיע שם. בסה"כ עשוי טוב ומותח. (לא יצירת מופת)

 

 

Sean Bean שחקן אופי מעולה. מי לא זוכר את ההופעה הקצרה שלו "במשחקי הכס" שלאחר מכן

תפס את הראש בקריאה למה...? Ali Larter היפה במשחק מעט מלכותי ולא אמין.

דווקא Morris Chestnut נותן משחק מרשים.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם (נערך)

לא יודע למי מופנת השאלה? אם לי? אז איני נוהג לראות סרטים/סדרות דרך הרשת

אלא טורנט בלבד (עניין של איכות ונוחות) ועבור זה אני חייב תרגום זמין. בנוסף אין לי הוט או יס בבית.

וכפי שכבר ציינתי, לרוב הסדרות מסקנדינביה אין תרגום בארץ. אבל אני יודע שהם יודעים להוציא סדרות איכותיות וברמה גבוה.

עריכה אחרונה על ידי yogev20

×
×
  • תוכן חדש...