Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צפיתי, אבל מרגישים שהוא דלתקציב מהמקורי, מי שאהב זה סבבה בשבילו.

אני פשוט מעריץ של THE ORIGINALS , כל דבר עם זאבים וערפדים מתקבל אצלי כל עוד לא עשוי ברמה גרועה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
מישהו צפה ברמייק לHEROES החדש - Heroes Reborn?

האם שווה צפיה או טוב לפחות כמו המקור?

המקור לדעתי איבד את זה בעונות האחרונות (הפסקתי בעונה השלישית נראה לי) ראיתי את החידוש והוא בדיוק אותו הדבר , אין קו עלילה ברור , המשחק ירוד , הדמויות שטוחות יחסית (חוץ מהברקות פה ושם) , נחמד להיזכר לא יותר מזה.

פורסם (נערך)
טוב לא יכולתי להתאפק וראיתי את הפתיחה המחודשת של The X-Files

פרק ראשון משוחרר ברשת כמה ימים.

 

פתיחה לא רעה מקווה שההמשך יהיה מעניין יותר. משחק מאכזב של דיוויד דוכובני שמדקלם טקסים כמו חובבן.

 

 

לא מבין מה מנסים למכור לנו יוצרי הסדרה. לא היה עדיף שנישאר עם זיכרונות העבר היפים.

 

פרק 3 עלוב מגוחך עד כאב. עלילה סתמית משחק מביך - מרגיש כאלו הם עושים טובה שהם משחקים.

חשבתי שהם יהיו יותר יצירתיים. ריקנות לשמה. אולי הם חשבו שמספיק לרכוב על שם העבר

והצופים מילא מטומטמים...

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

כן, משהו כזה.

נראה בינתיים כאילו הם פשוט דוגמים כל פעם רעיון אחר שנוגע לעל טבעי מהסדרה המקורית ומציגים אותו באופן עכשווי.

פורסם

אז מי צפה בשני הפרקים הראשונים של LUCIFER? אני מרגיש שיש פוטנציאל לסידרה אבל לפעמים יש חלקים ירודים. מישהו?

8)
פורסם

אז אני צופה לי בפרק הראשון של DC LEGENDS OF TOMORROW ופתאום:

prison.jpg

עכשיו שלא תבינו אותי לא נכון אני ממש לא מתכוון להמליץ על הסדרה כי היא ממש לא איכותית אבל המצב קשה ואין במה לצפות :)

8)
פורסם

אתה רציני? אין לך במה לצפות? החיים שלך דבש.

 

מציע לך לרפרף מעט כאן ותראה המלצות לסדרות שתחפש את הזמן לצפות בהן. (מה שלא יהיה לך)

פורסם
תודה למי שהמליץ על The Fall , נהנינו מכל רגע

 

לפני שנתיים בערך סיימתי עונה ראשונה של The Fall

עונה 2 יושבת כמעט שנה בסטרימר עד שהחלטתי שחייב לסיים גם אותה. (עונה 3 בפתח)

 

מה כבר אפשר לומר על הסדרות הבריטיות? במילה אחת מושלמות.

בימוי ומשחק בלי שום אפקטים מסביב מקבלים דרמות מתח מרתקות ואותנטיות.

סדרה משובחת

.

 

 

אם אהבת את הכיוון ממליץ לך לצפות בסדרות זהות פחות או יותר -אישית אהבתי.

 

1.The Killing (מעולה)

2. Broadchurch (משובחת)

3. Top of the Lake (מיוחדת אבל מוזרה מעט)

4. Fortitude (התחלתי פרק וחצי ולא המשכתי אבל אין ספק שאמשיך)

5. Bloodline (לא ממש באותו כיוון אבל סדרה מעולה)

6. כמובן The Missing רק חבל שעונה 2 לא יצאה למרות שהייתי אמורה לצאת ב 2015

יש שם הרבה דברים שצריך לסגור...(מי שראה מבין)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

The Wire מבית HBO. מה לא נכתב על הסדרה הזו -גאונית,אומנות צרופה,משובחת,הטובה ביותר שיצאה מעולם,יצירת מופת ועוד שלל מחמאות שחלקם הם בצדק. אני כמובן לא רוצה להרוג "פרות קדושות" או לנפץ "מיתוסים" אבל דעתי שונה.

 

מי שלא מכיר מדובר על דרמת פעולה למרות שפעולה כמעט ולא קיימת. בולטימור עיר של רוב שחורים ממעמד סוצויו אקונומי נמוך מובילה צעירים/ילדים לפשע ובמיוחד מכירת סמים שהעיר מפוצצת בו. מנגד המשטרה עושה כל מאמץ למגר את התופעה גם בידיעה מלאה שאיו לה באמת דרך להתמודד עם הפשע הגואה.

 

כמה וכמה פעמים כבר ניסיתי לראות את הסדרה במהלך השנים, ללא הצלחה. גם הפעם זה לא היה שונה. לאחר שסיימתי עונה ראשונה רציתי לוותר עליה אבל הידיעה שאולי אני מפספס משהו? נתנה לי את הכוח להמשיך. גם כי זה משהו שהייתי חייב לעצמי.

 

אני חושב שמעולם לא נתקלתי בסדרה שיש בה כל כך הרבה כוכבים. כל מי שמשחק שם עושה את זה בצורה מעוררת הערצה גם "הרעים". לא ניתן להצביע על מישהו מסוים ולהגיד שהוא משחק מבריק -כולם עושים את זה באופן שווה גם הילדים שמוכרים סמים בפינות הרחוב, לכן תמצאו את עצמכם מגלים כלפיהם אמפתיה. ליהוק פשוט מושלם.

 

 

הבעיה שהעלילה נעה כל הזמן ברצף אירועים ממקום למקום מה שמוריד את המתח לאפס. גם שיש אירוע שעומד להתפתח למשהו רציני (רצח אישיות בכירה) התמונה עוברת למקום אחר ורק בדיעבד חוזרים למקום לאחר שהכול הסתיים. לי זה מעט הפריע כי רצף המתח נשבר כל הזמן -אבל זה מהות הסדרה לטוב או לרע.

 

הסדרה מבוססת ברוב הזמן על דיבורים שאותי הם התישו. לכן מצאתי את עצמי לא פעם מעיף מביט למחשב נייד. וזה לא מחייב. תראו למשל את The Americans רוב הזמן דיבורים - אבל הלסת נשארת למטה מתחילת הפרק, עד לסיומה.

 

בכל אופן סדרת מושקעת ומשוחקת ברמה גובה. ליהוק מוצלח. דמויות כובשות. כיסוי מלא של כל מה שמתחולל בבולטימור -מתחיל מהמסומם ברחוב עד צמרת המשטרה דרך פוליטיקה מסריחה שמחוברת למערכת המשפט.

 

 

דבר אחד אני חייב לציין לטובה במיוחד. למרות שאני לא חובב סרטי קומדיה כי קשה להצחיק אותי -הדמויות

בסדרה הזו פשוט קרעו אותי מצחוק. דמויות צבעוניות מדברות בצורה מצחיקה/מוזרה גרמו לי לפרצי צחוק בלתי נשלטים כל כמה פרקים. וזה נדיר אצלי.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

צפיתי בעונה הראשונה של

The Americans וקצת התאכזבתי לאחר שפע ההמלצות על הסדרה.



אכן קיים אלמנט של מתח לאורך כול פרק אך העלילה די רדודה לכן לא המשכתי לעונה מספר 2.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...