Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתם מעצבנים אותי.

peaky blinders .

בבקשה, מי שלא ראה שיילך לראות ויחזור להגיד לי תודה.

סקורניצקי, בעיקר אתה.

 

כבר נמצא אצלי בפלייליסט. העליתי לראש הרשימה! (אחרי תיקים באפילה. כן, אני צופה בכל הסדרה ביחד עם החברה, לקראת העונה החדשה).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תודה. אני אבדוק את זה.

 

* בדקתי זה זמין רק לרשומים. אולי בעתיד אשתמש בשירותים שלהם בתשלום.

הצלחתי לראות ואני לא רשום בכלל,

רק התחלתי לא צפיתי עד הסוף ראיתי שזה עובד.

יוגב,זה תלוי כנראה באיזה שעה אתה מנסה,אני ניסיתי בצהרים,

כנראה שבערב זה יותר עמוס.

פורסם (נערך)

טוב לא יכולתי להתאפק וראיתי את הפתיחה המחודשת של The X-Files

פרק ראשון משוחרר ברשת כמה ימים.

 

בתור חובב הסדרה אני אהיה מעט משוחד. בתקופה שהסדרה שודרה בערוץ 2 לפני 20 שנים היה לי

טקס קבוע כל שבוע שבו הייתי נפגש עם חבר וביחד רואים בשקיקה כל פרק -לעולם לא מפספסים.

כי אם פספסת? לא תראה יותר עד שידורים חוזרים בעוד כמה שנים. לא היה אינטרנט ולא שום אפשרות אחרת.

 

אז מה יותר טוב מפתיחה של קונפדרציה תקרית רוזוול. הנושא נשאר אותו דבר רק ההשקעה באפקטים

ניכרת בתקציב הגבוה שהושקעה בסדרה. אותם דמויות מוכרות ואותם שחקנים מופיעים בסדרה

אפילו מוזיקת הפתיחה נשארה וגרמה לי למעט צמרמורת.

 

פתיחה לא רעה מקווה שההמשך יהיה מעניין יותר. משחק מאכזב של דיוויד דוכובני שמדקלם טקסים

כמו חובבן. ג’יליאן אנדרסון במשחק טוב ואמין כרגיל. (אחרי The Fall הבנתי שהיא שחקנית מצוינת)

שישה פרקים בלבד במיני סדרה -מקווה שהם יתעלו בפרקים הבאים, כי הפרק הראשון לא היה מזהיר במיוחד.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם
Legends סוכן סמוי מרטין אודום יכול להפוך את עצמו בכל משימה לדמות אחרת. אבל הזהות האמיתית שלו לא ברורה ומטלת בספק.

 

סדרת מתח פעולה בכיכובו של Sean Bean המשובח.

לאחר פרק 3 או 4 רציתי לזנוח אותה כי לא באמת קורה שם משהו. אבל אחרי כמה פרקים הסדרה לוקחת תפנית ומתחילה לעורר עניין. הבעיה שהדברים די צפויים (הטובים תמיד מנצחים...) וזה מוריד מהמתח.

 

Sean Bean שחקן אופי מעולה. מי לא זוכר את ההופעה הקצרה שלו "במשחקי הכס"

.

 

סיימתי עונה שנייה.

 

העלילה מעט שונה מהעונה הראשונה - יותר מתמקדת מיהו באמת הסוכן מרטין אובון? לאיזה צד הוא בדיוק שייך? זה נע בין העבר להווה שלו, בתקופות שונות בחייו. מעט קשה לעקוב אחרי הדמויות כי יש הרבה אירועים שמשתלבים אחת בשנייה.

 

Sean Bean כרגיל בהופעה מצוינת - לי היה מעט קשה לעקוב אחרי שטף האירועים

למרות שבסוף זה מתחבר איכשהו..אבל כרגיל אי אפשר בלי להשאיר פתח לעונה נוספת.

בסה"כ סדרה עשויה טוב משכנעת ואמינה. אבל לא משהו שאקח איתי הלאה.

פורסם

לא יודע איך לעכל את X-FILES.

מצד אחד סבבה, לקחו את זה לכיוון הגיוני וזה. מצד שני, זה פשוט מוזר לי מדי ולא יודע להסביר למה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בתור חובב מושבע של X-FILES בזמן אמת, היה די מרגש לצפות ולשמוע את נעימת הפתיחה.

צפיתי ב-2 הפרקים ראשונים וזה באמת נראה מעניין - מבורך הכיוון שאליו הם הולכים, ובכלל, משעשע ומרנין כאחד לצפות במאלדר וסקאלי גרסת 2016 וב-HD.

רק שפתאום זה היכה בי - "תיקים באפילה" המחודשת מזכירה לי יותר מידי את.. פרינג', סדרה שנבנתה ונבראה בצלמה של "תיקים באפילה" המקורית.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

קודם כל, אפשר לצפות ב-X-FILES המקורית באיכות טובה. הורדתי טורנט ב-16:9, גודל 720 על 404 ובטלוויזיה זה נראה אחלה. למי שכמוני ראה את המקור ב-4:3 באיכות השידור של טלעד, זה חתיכת שיפור. 200 פרקים בערך תופסים 55 ג'יגה, שזה לא נורא. חיפשתי ברשת את רשימת הפרקים לפי הסדר מהגרוע לטוב, והתעלמתי מכל הפרקים הגרועים שאינם פרקי מיתולוגיה, כך שנשארו בערך 150 פרקים. הרגע התחלנו את עונה 5 כך שנשארו עוד בערך 60... (בטח אוריד עוד כמה פרקים משתי העונות האחרונות).

 

 

חוצמזה אני צופה עכשיו ב-the americans ו-וואו, איזו סדרה. מתח בלתי פוסק, עשוי פשוט מצוין. לא סתם היא קיבלה ממוצע ביקורות של 95% ברוטן. שווה כל רגע.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

The Last Kingdom דרמה היסטורית מבית BBC. במאה ה 9 לספירה אנגליה סבלה מפלישות של הויקינגים. יורש העצר אות'רד מעיר בבנבורד נלקח בשבי על ידי הדנים וגדל שם. בבגרותו הוא נלחם לצד המלך במטרה להחזיר את איחוד כל השבטים לממלכה אחת. מבוססת על ספרים באותו שם.

 

 

הדמויות דומות לסדרה המעולה - Vikings. מי שאהב אותה? יתחבר גם ל - The Last Kingdom הרבה דם בגידות וקרבות טובים. עלילה מצוינת עם יותר עומק מ - Vikings מפני שהיא מראה את שני הצדדים באופן כמעט שווה - הדני והסקסונים. (בויקינגים זה היה חד צדדית) שחקנים טובים. מי שמשחק את אורת'רד Alexander Dreymon במשחק לא רע אבל לדעתי חסר מעט כריזמה. משחק מצוין של Alec Newman שמשחק את המלך Aethelred.

 

סדרה מפתיעה לטובה. חבל שקצרה. (עונה 2 אושרה)

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

לא ראיתי שהוזכר, אבל לחובבי סיינפלד ומכוניות ותיקות יש את התוכנית Comedians in Cars Getting Coffee.

http://comediansincarsgettingcoffee.com/

מדובר בסדרה אינטרנטית ששמעתי לגביה כבר מזמן אבל רק לאחרונה הזדמן לי לשבת ולצפות בה.

בכל פרק (15-20 דקות) סיינפלד פותח במספר מילים לגבי מכונית כלשהי (אספנות בדר"כ) בה הוא אוסף בדרן אחר והם מטיילים בה קצת ואז ממשיכים לצ'זבט באיזה בית קפה או מסעדה. משעשע לרוב. :-)


×
×
  • תוכן חדש...