Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מזל שהסתובבתי פה , לא שמתי לב שכבר יש עונה 6

אני רץ להוריד

 

אתמול חיסלתי את One Punch Man במכה אחת

יש יתרונות בלשבת בבית עם פריצת דיסק :)

:wink:
  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מרשים. אגב, מבחינתי הרגע המכריע שבו הבנתי שאני עם הסדרה הזאת עד הסוף היה הקטע עם סופיה בעונה השניה - פשוט אחד הקטעים הטלוויזיונים הטובים שראיתי. ולא אגיד יותר כדי לא להרוס למי שלא ראה.

 

בדיוק עכשיו סיימתי לצפות בפרק הראשון של החצי השני של עונה 6 והייתי עם פה פעור מהרגע הראשון ועד הסוף. בקיצור - אל תדאג, זה לא מתדרדר ולא בטיח.

 

אכן מרשים, מזל שהיום זה יום הסרטים, אחרת הייתי באמצע עונה 4. (אולי לקראת סופה)

 

ללא ספק האירוע עם סופיה היה חזק ומלא רגשות. אבל האירוע החזק ביותר עד כה - זה הלידה...

נשארתי מרותק ללא יכולת לזוז, אפילו דמעה זלגה מעיני. קטע חזק ומרגש.

 

האמת אני מתחיל להוריד הילוך שזה לא ייגמר. :-)



 

 

 

פורסם

סיימתי אתמול את העונה ה-1 של פרינג' (התחלתי לצפות בגלל ההמלצות פה) ומאוד אהבתי, מרגיש לי כמו המשך טבעי של x-files.

בהחלט אמשיך איתה גם לעונות הבאות. כמה טוב שהיא כבר הסתיימה ולא אצטרך לחכות עד שאסיים לצפות בכולה.

וכן, Anna Torv היא באמת משהו מיוחד ;-)

 

חוץ מהנ"ל, אני כבר באמצע העונה ה-3 של "באנשי", אחלה סדרה להעביר ת'זמן ולצפות כדי לנקות את הראש - אמינות והגיון לא נמצאים שם בשפע, אבל דברים אחרים כן.

 

אנקדוטה משעשעת: בעודי צופה בפרינג' (עונה 1 - פרק 11 אם אני לא טועה), לפתע מופיעה דמות מאוד יפה ומוכרת מידי - חושב מעט ומגיע למסקנה שזו השחקנית שמשחקת את השוטרת שיבון (השווה) בבאנשי. נייס.

 

יאללה שתצא כבר העונה ה-4 (והאחרונה) של באנשי, ראיתי ב-IMDB שהיא מתחילה ב-1 באפריל (מקווה שזה באמת).

כדאי להשקיע ב - Banshee: Origins או שזה מיותר?

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

מיותר לגמרי Banshee: Origins

זו הסדרה היחידה שיוצאת עונה חדשה? אני זונח הכל וצופה בה ביחד עם הבן מהתחלה עד הסוף.

פורסם (נערך)

Banshee לא כבדה מידיי, מהנה אחרי יום ארוך בעבודה. עונה רבעית יוצאת בתחילת אפריל.

Daredevil חוזרת לעוד עונה ב19.3.

Quantico חוזרת החודש להמשך עונה ראשונה.

Better Call Saul מי שלא מכיר מומלץ. חזרה בחודש שעבר לעונה שניה.

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם

ממליץ על סידרה חדשה עשוייה היטב, יש יותר תחושה של סרט קולנועי כשצופים בה: The night manager.

 

היו לאורי, לשעבר "האוס", משחק את האיש הרע ביותר בעולם (זה לא אני אמרתי, ככה הם מכנים אותו בסידרה), שסוחר בנשק וטום הידלסטון חודר לאירגונו ומנסה להפיל אותו. המפעילה שלו היא אוליביה קולמן, הבלשית מ"ברואדסצ'רץ'". הכל עפ"י ספר של ג'ון לה קארה.

 

MV5BZTEyZWVmOTItNzY0Ny00M2RmLWFlMzAtNDM1MmMxMjc5MmFhXkEyXkFqcGdeQXVyMzQ5Njc3OTg@._V1__SX1453_SY807_.jpg

 

משחק טוב של כל המשתתפים, כמובן שלאורי מתעלה על כולם.

פורסם

יש מישהו כאן שרואה את הסדרה ''תעופה בחקירה''?

מרתקת,וקצת יורדת לפרטי פרטים לחקירת האסון עד

תום והסקת מסקנות,

לדעתי יש כבר עונה חדשה,לא מומלץ לאנשים עם לב חלש..

יש עוד המון סדרות מעניינות כגון מדריך לנוסע בכוכבים,

ועוד ועוד...

http://natgeotv.com/il/a-travellers-guide-to-the-planets

[h=1]

אינני מצליח למרות שאני מאד מנסה[/h]להתחבר לרוב הסדרות שמומלצות כאן.

פורסם
ממליץ על סידרה חדשה עשוייה היטב, יש יותר תחושה של סרט קולנועי כשצופים בה: The night manager.

 

היו לאורי, לשעבר "האוס", משחק את האיש הרע ביותר בעולם (זה לא אני אמרתי, ככה הם מכנים אותו בסידרה), שסוחר בנשק וטום הידלסטון חודר לאירגונו ומנסה להפיל אותו. המפעילה שלו היא אוליביה קולמן, הבלשית מ"ברואדסצ'רץ'". הכל עפ"י ספר של ג'ון לה קארה.

 

משחק טוב של כל המשתתפים, כמובן שלאורי מתעלה על כולם.

 

נראה מבטיח.

 

Hugh Laurie לא מרבה להופיע בסרטים אבל זכור לי תפקיד קטן שהוא עשה בסרט Street Kings

נראה שחקן מרשים - חבל שלא מופיע יותר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

סיימתי לראות עכשיו את נרקוס. ניחוייה סיבה מתי יוצאת העונה השניה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
יש מישהו כאן שרואה את הסדרה ''תעופה בחקירה''?

מרתקת,וקצת יורדת לפרטי פרטים לחקירת האסון עד

תום והסקת מסקנות,

לדעתי יש כבר עונה חדשה,לא מומלץ לאנשים עם לב חלש..

יש עוד המון סדרות מעניינות כגון מדריך לנוסע בכוכבים,

ועוד ועוד...

http://natgeotv.com/il/a-travellers-guide-to-the-planets

אינני מצליח למרות שאני מאד מנסה

 

להתחבר לרוב הסדרות שמומלצות כאן.

 

יש צפיה ישירה אם הורדה לסדרות של ng?

פורסם

לאדע אם כתבו כאן,התחלתי לצפות בגלל המלצה של חבר

 

limitless (מבוסס על הסרט,אז אותו שם לסדרה..)

 

לא רע בכלל,ממליץ.

 

R'n'B

- תודה על העדכון לגבי דרדוויל! לא ידעתי

:D

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
יש צפיה ישירה אם הורדה לסדרות של ng?

אינני יודע,לעניות דעתי לא.

יש הרחבת מדע וטבע בקודי אבל לדעתי בלי תרגום,והורדה.

אף פעם לא בדקתי.

אני צופה בהוט ואם תשאל אותי אז רק בזכות ערוצי ה NG דיסקברי,והיסטוריה.

פורסם

כנ״ל אנחנו ביס.

העניין שעם הערוצים האלו אני אף פעם לא מבין אם אלו פרקים חדשים או שידורים חוזרים מ2010.

לדוגמא gas monkey, יום אחד הם משדרים את העונה האחרונה של הסדרה הזאת ויום אחר את הפרקים ראשונים...

 

ezuf את לו״ז הסדרות אני יודע רק בגלל האתר הזה:

http://www.pogdesign.co.uk/cat/

תרשם ותבחר בסדרות שאתה צופה. תקבל לו״ז שבועי/חודשי/חצי שנתי מסודר.

פורסם

gas monkey זו סדרה בדיסקברי אינני מכיר אותה,ערוץ מצויין אבל פחות חביב עלי.



אני יותר ב NG ישנם שני ערוצים שלהם ושם זה מאד

מסודר,יש גם אנימל פלנט עם סדרות מצויינות של חיות וטבע.

בערוץ ההסטוריה יש גם את הסדרה המצויינת חייזרים מן העבר

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%97%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A8%D7%99%D7%9D_%D7%9E%D7%9F_%D7%94%D7%A2%D7%91%D7%A8

ראיתי את 6 העונות הראשונות במלואן ואז הפסקתי,

הסדרות מוצגות בצורה מאד מסודרת.


×
×
  • תוכן חדש...