Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף להמלצות של אסף.

עוד סדרה שאהבתי: 11.22.63 - ג'ייק (ג'יימס פרנקו) נוסע בזמן ל 1963 כדי לפענח מי רצח את קנדי.

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אקפוץ ואחזק את דעתו של אסף.

ג'סיקה אחלה סדרה. לי לקח פעמיים להתחיל לצפות בה. אבל אחרי שני הפרקים הראשונים סיימתי את העונה תוך שבוע.

פורסם

טוב לאחר פרק ראשון בג'סיקה ג'ונס אני בהחלט אוהב את הכיוון והרעיון, ועוד יותר את הספין אוף שמוזכר לעיל

Opel Adam S 2017

פורסם
בדיוק הורדתי את Daredevil עונה שניה.

אסף - ג'סיקה שווה צפייה לחלוטין? ברמה של דרדויל?

 

עבורי כן.

 

מצטרף להמלצות של אסף.

עוד סדרה שאהבתי: 11.22.63 - ג'ייק (ג'יימס פרנקו) נוסע בזמן ל 1963 כדי לפענח מי רצח את קנדי.

 

 

קראתי את הספר. היה ממש טוב. אנסה את הסדרה.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

אחרי "המתים המהלכים" נשאר חלל גדול.

קשה למצוא סדרות איכותיות שמסוגלות לרתק לאורך עונות רצופות, כפי שהאחרונה עשתה.

יש עשרות סדרות בהמתנה -כהרגלי מנסה כמה פרקים עד שזה תופס.

Unforgotten. רצח מלפני 39 שנים עולה מחדש לאחר שמוצאים עצמות במחסן הרוס.

 

תעלומת רצח מהעבר מציתה מחדש שלדים מוחבאים בארון. הרבה דמויות שלא ברור

מה הקשר ביניהם. משחק טוב אבל ליהוק שחקנים תמוה אפילו מוזר. לא מצאתי דמות אחת

שהצלחתי להתחבר אליה כולל השחקנית הראשית. רק בפרקים האחרונים יש איזושהי התפתחות אבל התעלומה נשארת "אפופת מסתורין" גם בסיום הסדרה...

בסה"כ נחמדה - לא ברמה של The Killing כי חסר בה דמות כריזמטית שתסחף אותה כלפי מעלה.

 

 

 

Humans. בעתיד אפשר יהיה לייצר רובוטיים אנושיים שיעזרו לנו במטלות הבית - להכין אוכל,לגדל ילדים,

לסדר את הבית וכד'. אבל לחזון יש מחיר.

 

סדרת מתח פעולה מעניינת. מזכירה את הסדרות המצוינות "מראה שחורה"/"אוטופיה".

מה יקרה במצב שרובוטים ישתלבו בחיינו. זה מתחיל בטיפול בקשיש ממשיך באישה שרוצה חבר שיחבק אותה, ויכול להיגמר במיטה לסקס (במיוחד שזו Gemma Chan) עלילה מותחת ומסקרנת ,ליהוק ותצוגת משחק משכנעת. רצף אירועים שמשאיר הרבה סימני שאלה למין האנושי. לא מושלם אבל עשוי טוב. מחכה לעונה נוספת.

פורסם

 

סדרת מתח פעולה מעניינת. מזכירה את הסדרות המצוינות "מראה שחורה"/"אוטופיה".

מה יקרה במצב שרובוטים ישתלבו בחיינו. זה מתחיל בטיפול בקשיש ממשיך באישה שרוצה חבר שיחבק אותה, ויכול להיגמר במיטה לסקס (במיוחד שזו Gemma Chan) עלילה מותחת ומסקרנת ,ליהוק ותצוגת משחק משכנעת. רצף אירועים שמשאיר הרבה סימני שאלה למין האנושי. לא מושלם אבל עשוי טוב. מחכה לעונה נוספת.

 

Ouuu somebody's got yellow feverrrrr

8)
פורסם

Humans. בעתיד אפשר יהיה לייצר רובוטיים אנושיים שיעזרו לנו במטלות הבית - להכין אוכל,לגדל ילדים,

לסדר את הבית וכד'. אבל לחזון יש מחיר.

 

סדרת מתח פעולה מעניינת. מזכירה את הסדרות המצוינות "מראה שחורה"/"אוטופיה".

מה יקרה במצב שרובוטים ישתלבו בחיינו. זה מתחיל בטיפול בקשיש ממשיך באישה שרוצה חבר שיחבק אותה, ויכול להיגמר במיטה לסקס (במיוחד שזו Gemma Chan) עלילה מותחת ומסקרנת ,ליהוק ותצוגת משחק משכנעת. רצף אירועים שמשאיר הרבה סימני שאלה למין האנושי. לא מושלם אבל עשוי טוב. מחכה לעונה נוספת.

 

עוד לא ראיתי את הגרסה הבריטית-אמריקאית, ממליץ בחום על המקור - Akta Manniskor השבדית שגם המלצתי עליה בשרשור הזה לפני כמה חודשים.

מותחת, אפלה, עשויה מצוין ובעיקר מטרידה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
הזכירו פה את Power? שווה בדיקה למי שלא מכיר

 

אחרי מאמץ סיימתי את עונה 2 והאחרונה כרגע של Power. למה מאמץ? כי לסדרה יש פוטנציאל

להיות משהו מעניין, רק חבל שהביצוע לא מדויק. הסיפור טוב ומעניין - אבל מעברים חדים מידי

בין התרחשות מרתקת - לדיסקוטק עם מוזיקה דוחה (אותי אישית) הוציאה אותי מהריכוז.

משחק מעט מאולץ.

 

דווקא עונה 2 יותר מעניינת ומותחת אם פחות מוזיקת דיסקוטקים (כנראה שזה הפריע לא רק לי)

ויותר עלילה ודמויות מסקרנות. בסה"כ זה לא "ריי דונובן" אבל סביר +

לראות או לא? שכל אחד יעשה את השיקול שלו.

 

דעתי הצנועה.

 

 

עוד לא ראיתי את הגרסה הבריטית-אמריקאית, ממליץ בחום על המקור - Akta Manniskor השבדית שגם המלצתי עליה בשרשור הזה לפני כמה חודשים.

מותחת, אפלה, עשויה מצוין ובעיקר מטרידה.

 

מאמין שהגרסה השוודית מתעלה על האמריקאית. הבעיה בגרסאות האלו זה חוסר בתרגומים.

 

לדוגמה,הרבה זמן אני רוצה לראות את גרסת המקור של "הגשר" לאחר שאהבתי את האמריקאית

שהייתה אחת הסדרות מהיותר טובות שראיתי בשנים האחרונות -שוב בעיה של תרגום. (חוסר תרגום כמובן) אבל לך תדע אולי יצא מתי שהוא.

 

בבקשה לא להציע צפייה ישירה, לא מעוניין.

פורסם

אנג'לה ודלז מכפרת על כל מה שלא טוב עם Power (לא בגלל יכולת המשחק שלה)

וגם טומי - פה כן בגלל יכולת המשחק

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

יפה שאתה מבחין בין שחקן באמת טוב לשחקן בינוני.

 

אכן Joseph Sikora (טומי) שחקן טוב שהוכיח את זה גם ב Power

מצחיק שאני בודק את הרזומה שלו ומגלה שהוא שיחק גם בסדרה שמאוד אהבתי Banshee

(הייתי מסיים עונה ביומיים עם הבן) ואני בקושי זוכר אותו משם.

 

Lela Loren באמת חמודה. אבל כל פעם שראיתי את Naturi Naughton מוציאה הגה מהפה

רציתי לזרוק נעל על המסך...


×
×
  • תוכן חדש...