Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שאמאלן מרתק ואני ממש שמח שהכרת לי אותו, את האמת

לא ניראה לי שהייתי מתוודע איליו באיזה צורה מה גם שלמעט

החוש השישי הביקורת לא אוהבת אותו ומגדירה אותו כבינוני במקרה הטוב,

''הכפר'' בעיני מצויין!! אני יכול להשוות אותו ל''חוש השישי'' המצויין,ראיתי אותו מזמן

וזכור לי הסוף המפתיע והמשפט המפורסם של הילד ''אני רואה אותם כל הזמן''

כמובן שביקורת לא אומרת לי כלום לטוב ולרע. אמשיך לצפות בסרטיו והסידרה

כבר '' על הקנה'' מייד בתום הודיני.

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דימה, כמוך אני סבור שהסופרנוס נופלת מהסמויה בבירור, אך בניגוד אליך אני כן חושב שהיא מצוינת. אתה האדם הראשון שאני שומע עליו שהוא ראה הסמויה ולא הצליח לצלוח את הסופרנוס... :)

 

עבורי הסדרה היחידה שמצליחה לעמוד ראש בראש עם 'הסמויה' כרגע היא 'משחקי הכס', שזה משעשע כי הן שונות מקצה אל קצה מבחינת סטאפ עלילה הפקה ומהות - אבל שתיהן דומות בכך שאין ממש רעים וטובים במובן ההוליוודי, ובכך שאין דמות ראשית אלא המון דמויות עומק.

עוד סדרה ששונה משתי הנ"ל ועדיין מעלה על נס את ריבוי הדמויות היא 'אחים לנשק', למרות ששם בגלל הסיטואציה פחות נכנסים לעומק.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

שאמאלן הוא דוגמא מצוינת למישהו שהתחיל הכי גבוה ומשם התרסק.

החוש השישי הוא סרט מופת, בלתי שביר סרט מצוין אבל משם זו נפילה ארוכה למטה. מספיק לראות את הדירוגים שלו ב-rotten: מ-85% של החוש השישי דרך 43% של הכפר ועד 17% של the happening ו-11% של after earth.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שאמאלן הוא דוגמא מצוינת למישהו שהתחיל הכי גבוה ומשם התרסק.

החוש השישי הוא סרט מופת, בלתי שביר סרט מצוין אבל משם זו נפילה ארוכה למטה. מספיק לראות את הדירוגים שלו ב-rotten: מ-85% של החוש השישי דרך 43% של הכפר ועד 17% של the happening ו-11% של after earth.

 

הדירוג הקובע בעיני הוא מפלס ההנאה האישי לא הסטטיסטי,

פורסם

רק עכשיו אני שם לב שבדיון על סדרות אנחנו מדברים על סרטים (גם אני)

ובמיוחד שיש שרשור יעודי לזה.

 

בכל אופן גם עבורי מדד ההנאה קובע ולא דירוג כזה או אחר.

זה מזכיר לי סרט צרפתי ישן שראיתי אותו אולי 4/5 פעמים בגלל שהיה כל כך קסום וגרם לי להנאה מרובה

(בנוסף העביר מסר חשוב על מהות החיים) וביקורות לא היו חשובות לי בכלל. אבל לא נעים שכחתי את השם...אני חייב להיזכר בו. ( בחורה מצילה גבר לפני שהוא מתאבד מגשר ומתברר שהיא מלאך ששומר עליו)

פורסם
הדירוג הקובע בעיני הוא מפלס ההנאה האישי לא הסטטיסטי,

 

כמובן, אבל כשיש לך משהו שבאופן סטטיסטי מקבל ביקורות גרועות, אתה לא יכול שלא לחשוב שאולי אתה זה שרואה עקום...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בד"כ הדירוגים באינטרנט נכונים (כלומר קולעים לטעם שלי), חוץ מבסרטי אימה. שם מישהו יכול לתת 10 לסרט מסריח ביותר רק כי הורידו לפאריס הילטון את הראש, או לתת 0 לסרט מעולה בגלל שהוא שונא jumpscares או שהמפלצת מזכירה לו את אמא שלו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
כמובן, אבל כשיש לך משהו שבאופן סטטיסטי מקבל ביקורות גרועות, אתה לא יכול שלא לחשוב שאולי אתה זה שרואה עקום...

 

אישית רוני,יש לי השגות על המשפט הזה.

אם הכפר קיבל דרוג 40 למשל ואני נהנתי מאד זה

ממש לא מזיז לי,לדוגמא הסנדק מקום 1 והוא טוב

אבל ראיתי הרבה יותר טובים ממנו והמפלס הוא מפלס ההנאה,

והרגש, וזה כבר זוית אישית מאד,

ברור שאם אני ידרג את ה טופ 10 שלי זה יראה להרבה מוזר.

פורסם (נערך)

זה מזכיר לי שלפני עידן האינטרנט הייתי קורא ביקורות בעיתונות/מגזינים

לפעמים דרך גדי אושר (נדמה לי שזה השם שלו) שהייתה לו בגל"צ פינת ביקורות סרטים

בימי שישי בתוכנית של מולי שפירא. 95% מהביקורות לא דיברו אלי בכלל.

כל סרט שהלכתי אליו עקב ביקורות מהללות... יצאתי עם מפח נפש מהסרט.

 

כבר אז הבנתי שאין הרבה קשר בין ביקרות לטעמך האישי שמדובר על אדם בודד. אני כן מתייחס

לביקורות ב imdb כי מדובר על אלפי אנשים - כך שזה לרוב נותן מדד נכון/מדויק פחות או יותר

על טיב הסרט. למשל לעולם לא אוריד סרט שהביקורת עליו פחות מ 4.5 בערך.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

יוגב - בדיוק.

סטטיסטיקה של אדם אחד (נניח מבקר ספציפי) לא רלוונטית אלא אם המבקר הזה הוא בעל טעם דומה לשלך.

סטטיסטיקה של עשרות/מאות אלפי אנשים תהיה רלוונטית כל עוד הטעם שלך אינו שונה מהנורמה בצורה חריגה, ולכן אתרים כמו ROTTEN ו-IMDB הם אתרים נהדרים ומהווים אחלה אינדיקציה, כמובן שהם לא יכולים לתת לך דירוג סופי אישי, מהסיבה שהוא... אישי :)

מתוך חמישיית הסרטים האהובה עלי (scott pilgrim vs the world, snatch, tdk, prestige, team america) שלושה נמצאים בTOP250, אז 60% הצלחה זה יפה, במיוחד כשלוקחים בחשבון שהשניים שלא בTOP250 הם סרטי נישה לא שגרתיים בעליל שברור לי שאין להם סיכוי לקבל דירוג גבוה באמצעים סטטיסטיים שכאלו, ובצדק.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

יוגב כתבת נכון,

אגב שם המבקר גידי אורשר אני גם הייתי מקשיב לתוכנית

עם מולי שפירא בגל''צ אבל באותה תקופה לא הייתי ''פריק''

של סרטים,אהבתי לראות אבל לא מעבר לכך.

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%92%D7%99%D7%93%D7%99_%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%A9%D7%A8

בעיני אין שום חשיבות לדרוג.גם אם חבר ימליץ לי על סרט X אזי

זה תלוי באדם הספיציפי,נהגנו אני והאקסית להיכנס בת'א לכל

מיני סרטים ככה בלי להכיר יש הרבה סקרנות וקסם בזה.

דוגמא נכנסנו לסרט ''קיקוז'רו'' בלי לדעת שהוא יפני בכלל,

בלי לדעת כלום,הסרט היה קצת כבד,אבל נהננו בצורה בלתי רגילה

בעקר משום שהיה המון מוטיב רגשי,אפילו לא עיניין אותי הביקורת

מה כתבו ומה קטלו.

 

לפיכך אלך גם לסרט שלא הגיע ל 4.5 אם חבר שאני מכיר את הטעם שלו כן

ימליץ לי.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם
וואו, איזה יופי!! כל כך אהבתי את הסרטים ועכשיו יש סדרה, וו אוו!!

תודה רבה ליאב.

 

סרטים אדירים, אני נותן לסדרה לצבור פרקים ואז רואה הכל במכה.

אהבת את הפרק הראשון? :)

 

יש גם סדרה חדשה שצריכה לצאת חודש הבא, The Shannara Chronicles

אני גם ממתין לה, נראית לא רעה בכלל, השחקן הראשי יהיה לא פחות מקריקסוס (מספרטקוס) או בשמו המלא - מנוש בנט

Opel Adam S 2017

פורסם

למי שבטעות הזניח את העונה הנוכחית של סאות' פארק: אני רק רוצה לומר שאם אי פעם היה ולו שביב של ספק מה סדרת האנימציה הכי חדה והכי גאונית בכל הזמנים, אז העונה הנוכחית שמה גושפנקה רשמית על סאות' פארק [כן, יותר מהסימפסונים ויותר מאיש משפחה, by far].

זו סדרת האנימציה היחידה שדורשת ממך להיות מרוכז וקשוב לרמזים וסאב-קונטקסט. הם עושים את זה כל כך טוב. אפשר לצפות בפרק פעמיים ולמצוא בפעם השנייה לפחות 4-5 דברים שפספסת בראשונה.

ג-א-ו-נ-ו-ת!!!

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תשמע עד עונה 10 כולל זו אחת הקומדיות האהובות עלי בכל הזמנים.

בעונה 11 התחילה התדרדרות, את 12 עברתי בשיניים, את 13 לא צלחתי.

ניסיתי לחזור מס' פעמים, ללא הועיל - ההומור הפך מסאטירה נוקבת לקקי פיפי רפרנסים לעבר ומעט מאוד שנינות.

ראיתי את הפרק הראשון של העונה הנוכחית עקב המלצות חוזרות ונשנות - חל שיפור, אבל... לא יודע, זה לא זה.

 

אמשיך לראות ואדווח, בגלל שאני respecting your authorataaa

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
+1. צריך לראות יותר מ3-4 פרקים כדי להעריך את טיבה של The Wire. יש לי איתה בעיה אחת: אחרי שצפיתי בה, קשה לי מאוד למצוא סידרה ליהנות ממנה אחרי שרף האיכות והעומק עלה כ"כ. ניסיתי לצפות בסופרונוס(בכח המשכתי לעונה שניה ובאמצע פרשתי) והיא לא מתקרבת אפילו, למרות שמשווים ביניהן הרבה.

 

צפית ב"עמוק באדמה"? אם לא, אז לך על זה. עונה על הקריטריונים שלך בגדול.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021


×
×
  • תוכן חדש...