Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נישאר לי פרק אחד של ''נרקוס'' ואני מודה למי

שהמליץ כי זו סידרה קטלנית,אתמול ראיתי 3 פרקים

כמעט ברצף בלילה.סקרן לפני הפרק הסופי.

לכל מי שאהב את הסדרה המצויינת הזו ומתעניין אני ממליץ

לראות גם את הסרט הדוקמנטרי על פבלו אסקובר בנשיונל

ג'אוגרפיק.ממש מעניין,מלמד,ומותח.

התכנית נקראת: מצב קריטי

שם הפרק: ''המצוד אחר פבלו אסקובר''

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אכן "נרקוס" סדרה מצוינת.

אבל רק 3 פרקים ברצף? אני והבן ראינו 5 פרקים ברצף

מזל שלא היה תרגום כי סביר להניח שהיינו מסיימים את העונה ביום אחד.

יש סדרות שאי אפשר להפסיק אותם.

פורסם
אכן "נרקוס" סדרה מצוינת.

אבל רק 3 פרקים ברצף? אני והבן ראינו 5 פרקים ברצף

מזל שלא היה תרגום כי סביר להניח שהיינו מסיימים את העונה ביום אחד.

יש סדרות שאי אפשר להפסיק אותם.

 

נכון,רק העייפות,אני מעדיף להמתין ולראות שאני לא עייף מדי.

למה לא היה תרגום?

פורסם (נערך)
נכון,רק העייפות,אני מעדיף להמתין ולראות שאני לא עייף מדי.

למה לא היה תרגום?

 

כי לא יצאו כל התרגומים במכה אחת. כל יום פרק - בשבת (לפני חודש בערך) הוציאו את הפרקים האחרונים (9+10)

אז סיימנו את העונה הראשונה ברצף. ממתינים לעונה השנייה.

 

אגב, גם את "באנשי" ראיתי עם הבן רצוף כמה פרקים.

 

לגבי עייפות, יש סדרות שמעייפות ויש שפחות (כמה צריך להפעיל מוח) יוצא לי לא

פעם להירדם מאוחר בלילה ואז לצפות שוב למחרת באותו פרק. ( קרה לי עם "מר רובוט")

לעומת זאת "ריי דונובן" אם לא הייתי מכבה את הטלוויזיה/מחשב יזום (תלוי היכן אני נמצא) הייתי נשאר ער עד שעות הבוקר במוקדמות.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם
כי לא יצאו כל התרגומים במכה אחת. כל יום פרק - בשבת (לפני חודש בערך) הוציאו את הפרקים האחרונים (9+10)

אז סיימנו את העונה הראשונה ברצף. ממתינים לעונה השנייה.

 

אגב, גם את "באנשי" ראיתי עם הבן רצוף כמה פרקים.

 

לגבי עייפות, יש סדרות שמעייפות ויש שפחות (כמה צריך להפעיל מוח) יוצא לי לא

פעם להירדם מאוחר בלילה ואז לצפות שוב למחרת באותו פרק. ( קרה לי עם "מר רובוט")

לעומת זאת "ריי דונובן" אם לא הייתי מכבה את הטלוויזיה/מחשב יזום (תלוי היכן אני נמצא) הייתי נשאר ער עד שעות הבוקר במוקדמות.

 

יש המון ספרדית בעיקר בפרקים האחרונים,אני חייב תרגום

פורסם

The Book of Negroes



איכותית ומעניינת.

אני בעונה ה 3 של שובר שורות,

שמעתי שיש לה המשך

סמוך על סול?

סמוך על סול הוא ספין אוף של הסדרה והסיפור מתמקד בעו"ד המפוקפק סול.

פורסם

אחרי מאמץ סיימתי את עונה 2 והאחרונה כרגע של Power. למה מאמץ? כי לסדרה יש פוטנציאל

להיות משהו מעניין, רק חבל שהביצוע לא מדויק. הסיפור טוב ומעניין - אבל מעברים חדים מידי

בין התרחשות מותחת לדיסקוטק עם מוזיקה דוחה (אותי אישית) הוציאה אותי מהריכוז.

 

דווקא עונה 2 יותר מעניינת ומותחת אם פחות מוזיקת דיסקוטקים (כנראה שזה הפריע לא רק לי)

ויותר עלילה ודמויות מסקרנות. בסה"כ זה לא "ריי דונובן" אבל סביר +

לראות או לא? שכל אחד יעשה את השיקול שלו.

 

עכשיו אני בפרשת דרכים מה להתחיל? יש לי בסטרימר יותר מ 30 סדרות שאת חלקם לא ראיתי.

 

האמת מחכה שעונה 5 של "הומלנד" תהיה כבר זמינה. בינתיים יש 3 פרקים

ואני אוהב לראות עונות שלמות כמעט ביום או יומיים.( תלוי בגודל העונות)

פורסם

תראה כבר THE WIRE !

 

!!!!

 

(איפה ניקו שיעזור לי?)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

דיברנו כבר על זה. עדיין לא מצליח להיכנס לסדרה הזו -וניסיתי כמה פעמים

אבל תאמין לי שזה יקרה מתי שהוא -לא יודע אם בזמן הקרוב.

 

גם את פרינג' ראיתי פרק וחצי ועזבתי למרות שאני בטוח שזו סדרה מצוינת.

פורסם
תראה כבר THE WIRE !

 

!!!!

 

(איפה ניקו שיעזור לי?)

55077593.jpg

 

ברווז!

tumblr_lq5uu4s4wI1qiguseo1_500.jpg

wiremotivation__span.jpg

11.jpg

 

וגם תראה את החתימה שלי כן?

 

WHAT ELSE DO YOU NEED MAN?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

NIKO FTW :mm_yeah:

 

אגב פרינג' - לי יש 'סיבולת סדרות' אז אני לא פורש אחרי פרק וחצי, אז הצלחתי למשוך ממש בכוח 5-6 פרקים, פרשתי תשוש... אחת הנפילות

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...