Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הויקינגים זו אחת הסדרות היחידות של העת האחרונה שלא יכולתי להביא את עצמי לסיים את העונה הראשונה. כאשר בפרק 6-7 בערך שמתי לב שאני מקווה שכל הקאסט ימות, הבנתי שזה לא בשבילי.

 

זו סדרה על דאע"ש של פעם ככה שלא היה לי חיבור אל אף אחד מהגיבורים, בנוסף לא אהבתי את המשחק. מנגד אני יכול לומר שההפקה מצויינת (צילומים, סצינות אקשן וכו').

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

 

עוד סדרה שכדאי לכם לראות- שרלוק! שלמות!

 

ניסינו חצי פרק (50 דקות בערך) לא המשכתנו. לא הייתי לבד

אלא יחד עם השותפה לחיים שלי ושנינו החלטנו ביחד להפסיק. למרות שקראתי אין ספור ביקורות חיוביות לא הבנתי מה פספסנו?! לאחר מכן השותפה צפתה לבד (יש לה יותר זמן פנוי ממני) ואכן אומרת שסדרה

טובה. נראה מתי אתחיל אותה שוב? כי יש לי המון דברים שמחכים בסטרימר.

 

חלקם סדרות שהתחלתי והפסקתי לאחר פרק 1 או יותר. למשל:

"כוח" "הרומן" "פרינג'""שורדת" "הרשימה השחורה" "פני דרדפול" ועוד כמה שלא עולים לי עכשיו

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

לאחר צפייה:

כתום הוא השחור החדש התחילה מצוין והמשיכה טוב. טיפה התעייפתי מהפרקים הארוכים אבל ממשיך לצפות ביחד עם החברה. כרגע בסוף העונה השנייה.

אורפן בלאק מאוד אהבתי את שתי העונות הראשונות, עכשיו צופה בשלישית והאמת שהיא קצת מבולגנת מדי. בשני הפרקים הראשונים לא הבנתי מי נגד מי, מי זה מי, מה הדמויות רוצות ולמה דברים קורים כמו שהם קורים. לאט לאט זה מתחיל להתבהר לקראת אמצע העונה, אבל בכל מקרה יש לי תחושה שהם קצת פישלו בעונה הזאת.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
הויקינגים זו אחת הסדרות היחידות של העת האחרונה שלא יכולתי להביא את עצמי לסיים את העונה הראשונה. כאשר בפרק 6-7 בערך שמתי לב שאני מקווה שכל הקאסט ימות, הבנתי שזה לא בשבילי.

 

זו סדרה על דאע"ש של פעם ככה שלא היה לי חיבור אל אף אחד מהגיבורים, בנוסף לא אהבתי את המשחק. מנגד אני יכול לומר שההפקה מצויינת (צילומים, סצינות אקשן וכו').

הפואנטה בסדרה הזאת היא לראות איך מלוחם דאע"ש מפגר הוא הופך למלך שלהם, לומד איך מתחמנים את אנשי הדת, רואה איך חיים עמים אחרים בעולם הגדול ומבין שלמות בקרב ולהגיע לוולהאלה זה לא הכל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הויקינגים זו אחת הסדרות היחידות של העת האחרונה שלא יכולתי להביא את עצמי לסיים את העונה הראשונה. כאשר בפרק 6-7 בערך שמתי לב שאני מקווה שכל הקאסט ימות, הבנתי שזה לא בשבילי.

 

אני דווקא מאוד אהבתי את העונה הראשונה. פרשתי כמוך בפרק 7, רק כי הייתי בטוח שהעונה הסתיימה שם. כשהבנתי שהיא לא כבר עברתי לסדרות אחרות ולא מצאתי זמן לחזור אליה.

 

שרלוק נהדרת - אם יש לכם זמן לפרקים באורך של סרט ולשלוש שנות המתנה בין עונה לעונה.

 

ובנוגע לסדרה אחרת שנקטלה כאן - True detective עונה שניה. התחלתי היום, עד פרק שלוש הכל נראה בסדר.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

מישהו ראה Sense8? שווה צפייה?

ממליץ שוב על "Wentworth" - דומה ל"כתום זה השחור החדש" (שתיהן יצאו באותו זמן), רק יותר אפלה וגרפית (ואוסטרלית :D ).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

קראתי ביקורות טובות על וונטוורת'. הסדרה מופיעה ב-VOD של הוט.

 

סדרה פשוט מעולה שסיימתי ב-3 ימים - "גומורה". סדרת פשע - מתח איטלקית. ביקורות מעולות.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

ראיתי sense8, אחלה סדרה, רק שים לב: 'עקומת למידה' ארוכה - ב2 פרקים ראשונים ממש לא הבנתי למה אני רואה את השיט הזה, אבל בגלל שאני 'למוד קרבות' ידעתי להמתין עוד כמה פרקים וזה השתלם.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
מישהו ראה Sense8? שווה צפייה?

 

הבת זוג שלי רואה בדיוק עכשיו -אומרת מומלץ מאוד.

 

כרגע אני רואה (בעצם מנסה) לראות את Power



נע בין מעניין למשעמם. שחקן ראשי Omari Hardwick במשחק סביר.

naturi naughton שמשחקת את רעייתו כל כך מרגיזה אותי שבה לי לבעוט לה ישר בישבן הגדול...

מי "שמחזיק" בינתיים את הסדרה במשחק טוב יחסית זה Joseph Sikora. באמת שחקן טוב.

נראה אם אשרוד עוד כמה פרקים ואז אחליט אם להמשיך - או לעבור למשהו אחר.

 

פורסם
ראיתי sense8, אחלה סדרה, רק שים לב: 'עקומת למידה' ארוכה - ב2 פרקים ראשונים ממש לא הבנתי למה אני רואה את השיט הזה, אבל בגלל שאני 'למוד קרבות' ידעתי להמתין עוד כמה פרקים וזה השתלם.

 

תודה על האזהרה! אני בחור סבלני ואופטימי, אתן לזה צ'אנס :-)

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021


×
×
  • תוכן חדש...