Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

OMG, ארסטד דבלופמנט הייתה אחת הקומדיות שהכי אהבתי, ואפילו לא ידעתי שהייתה עונה רביעית!

עד עכשיו אני זוכר את המקצוע של טוביאס - The world's first Analrapist - Analyst and Therapist.

 

בלי קשר, מעניין מאוד לגבי הפחד מהמתים המהלכים, הורדתי את הפרק הראשון.

 

ולסיום, המלצה חוזרת על episodes. סיימתי את העונה הרביעית והיו די הרבה מקומות שבהם פשוט התפוצצתי מצחוק.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מזהיר אותך מראש שהעונה הרביעית שונה קצת בפורמט משלושת הקודמות לה, ולפי דעתי פחות טובה מהן.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם (נערך)

אם אתם מחפשים סדרת איכות ברמה של משחקי הכס/שרלוק/ברייקינג בד ממליץ על מרקו פולו של נטפליקס - יהלום של ממש.

הפקה יקרה ואיכותית, דמיויות עם עומק, הרבה פולטיקה ותככים בסגנון משחקי הכס ומשחק מעולה של רוב השחקנים.

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
לחובבי "המתים המהלכים", החלה סדרת הפּריקוול - Fear The Walking Dead.

 

יש שם ספויילרים למתים המהלכים? טרם סיימתי את הסדרה :p

Opel Adam S 2017

פורסם

בינתיים לא.

הסדרה אמורה לספר על איך הכל התחיל.

גם לא מדובר באותם שחקנים, לפחות בינתיים (לא קראתי את הערך בויקי/IMDB לראות מה הלאה בסדרה).

פורסם

אחרי צפייה בעונה 1 של "בית הקלפים" איני מצליח להבין על מה כל המאומה

והרעש סביב הסדרה. לא מעניינת משעממת עם עלילה בינונית. אני לא יודע אם אמשיך לצפות בה

גם אם כן? זה יהיה רק בשביל "הרזומה" וזה מה שעצוב.

 

משעמום החלטתי לחפש סדרה אחרת -צפיתי בפרק 1 של "ריי דונובן"

איזה הבדלים. בלי כל הפרסום מסביב פשוט פרק מעניין ומותח למרות שהרוב זה רק מלל

ללא שום פעולה (ממש מעט) עדיין עלילה ומשחק מעולים. נראה לי שאמשיך בה ואשים בצד

את "בית הקלפים" כי לפי מה שהבנתי עונות 2&3 זה ממשיך באותו כיוון חסר מעוף ומשעמם. (אולי זה לא הטעם שלי פוליטיקה תחמנית)

פורסם

ברוקלין 99 סבבה לגמרי.

ריק אנד מורטי גם טובה.

מצטרף לרוני, arrested development זו אחת הקומדיות הטובות וטוביאס הוא אחת הדמויות הקומיות הטובות. יש סצנה אחת שאני זוכר עד היום:

daddy horny Michael :roflmao:

 

ואיך אפשר בלי

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

"זכאי" דרמת הפשע הנורבגית המרתקת היא הבשורה האחרונה בעולם הטלוויזיה הסקנדינבי, שהצמיח להיטים כמו "הגשר", "דה קילינג" ו"ממון".

 

מומלץ מאוד.

איזה כייף לי :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

vikings סדרה נחמדה שמכניסה אותך לאווירה. טיפה מגזימים שם עם הדרמות לפעמים אבל גם במשחקי הכס זה ככה.

מתי מתחילה העונה השניה של saul?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
"זכאי" דרמת הפשע הנורבגית המרתקת היא הבשורה האחרונה בעולם הטלוויזיה הסקנדינבי, שהצמיח להיטים כמו "הגשר", "דה קילינג" ו"ממון".

 

מומלץ מאוד.

 

אני מאוד אוהב את מה שיוצרים בנורבגיה/דנמרק/שבדיה - גם סרטים דוגמת "נערה עם קעקוע דרקון"

הבעיה שלכל מה שציינת אין תרגום זמין, ולא לכולם יש הוט.

 

מאותה סיבה לא הצלחתי לצפות בסדרה "הגשר" המקורי. באמת חבל. (אין מי שיתרגם שפות כאלו )

פורסם
אני מאוד אוהב את מה שיוצרים בנורבגיה/דנמרק/שבדיה - גם סרטים דוגמת "נערה עם קעקוע דרקון"

הבעיה שלכל מה שציינת אין תרגום זמין, ולא לכולם יש הוט.

 

מאותה סיבה לא הצלחתי לצפות בסדרה "הגשר" המקורי. באמת חבל. (אין מי שיתרגם שפות כאלו )

מנוי לחודש ב-40 שקלים.

 

http://www.moridim.tv/Series/%D7%96%D7%9B%D7%90%D7%99_362.html

איזה כייף לי :)

פורסם

בית הקלפים התיש גם אותי. אבל זה פותח קצת את העיניים על הבפנוכו הגועל נפש של הפוליטיקה.

ריי דונבן סדרה כיפית שעשויה טוב עם שחקנים טובים. ג'ון וויט(ההוא מסיינפלד) עושה שם דמות ענקית.

פורסם

אכן משחק/דמות מעולה של ג'ון וויט. ראיתי כמה פרקים ברצף (לא מסוגל להפסיק)

ובסיום פרק 7 אני רואה (להפתעתי) שחקן מאוד אוהב עלי ג'יימס ווידס.

נראה מה המשמעות שלו בסדרה מבחינת תפקיד. (לפעמים עדיף לא להתעמק יותר מידי מי משחק בסדרה? אלא לזרום)

 

היום למשל ראיתי סרט עם המשפחה בלי לדעת שמדובר על סרט מעולה -חשבתי

להעביר שעתיים בכיף עם בני הבית ופתאום קיבלנו סרט דרמה מתח משובח ועשוי טוב (לדעת כולם)

מדובר על Escobar Paradise Lost מומלץ בחום. כנראה כגודל הציפיות שלי "מבית הקלפים"

כך גודל האכזבה.


×
×
  • תוכן חדש...