Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע אם אמרתי בעבר אבל

Daredevil מעולה לחלוטין

Penny Dreadful הזויה ומעולה

התחלתי לראות SARAH CONNOR CHRONICLES - עדיין לא יודע אם כדאי לי להמשיך (אם יש מישהו בעניין שמכיר)

תולדות שרה קונור נגדעה באמצע כמדומני.

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רומא נחמדה לאללה, בעיקר העונה הראשונה

 

יש עוד סדרה שאני אישית אהבתי מאוד - ספארטקוס. אני מדבר אך ורק על העונה הראשונה, והעונה "1.5" (gods of the arena). בשום פנים ואופן לא על עונות 2 ו-3 שהן בזיון ענק.

הפרק הראשון של הסדרה הוא פח אשפה, צ'יזי בטירוף ומשוחק די גרוע. בסיבוב השני שלי על הסדרה פשוט דילגתי עליו. אחרי הפרק הראשון הסדרה ממריאה. מאוד התחברתי אליה, יש לה מינון טוב של סיפור ואקשן.

הגיבור הראשי של ספארטקוס נפטר לאחר העונה הראשונה מסרטן אגרסיבי, סיפור עצוב מאוד, נראה שהוא היה אדם צנוע ומוערך. נפטר בגיל צעיר מאוד, ממש התבאסתי לשמוע על כך.

הסדרה נפטרה יחד איתו.

 

למרות שהמשחק בסדרה לא משהו, יש טוויסטים חזקים, יש אקשן ממש ממש טוב, ואיכשהו הם מצליחים לייצר חיבור טוב בין הדמות הראשית לבין הצופה. בסצנות הלחימה של הפרקים האחרונים ממש הייתי על קצה הכסא. מומלץ לחובבי אקשן שרוצים קורטוב של עומק מאחורי הגיבורים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
יש עוד סדרה שאני אישית אהבתי מאוד - ספארטקוס.

כשראינו תסדרה בדיוק הייתה פרסומת לטחינה בארכה. עלה המשפט: בארכה, טחינה עם כבוד. בארקה, הומו עם חנית.

יש לנו אותו טעם בסדרות, נחמד. הבעיה עם רומא וכל אלו שחצי פרק זה סקס. אם אני ארצה פורנו אני אדע איפה למצוא, כשאני רואה סדרה תנו לי סדרה. לא צריך סצנת סקס של 7 דקות, מיותר ומעצבן.

אני גם לא יודע מה בלבלת את השכל על THE WIRE, היא טובה כבר מההתחלה!!!

ראיתי את שני הפרקים הראשונים והתלהבתי. אם אתה אומר שזה משתפר, אז בכלל טוב :)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
נרשם לשרשור כי לא מוצא לעצמי מה לראות. לאחרונה ראיתי משחקי הכס, blood line ,בית הקלפים.

עברתי לדברים קלילים יותר כמו הפמליה(שחרשתי אותה בחודש בקלילות) וbetter call soul (מעולה!) ועכשיו אני מתחיל למחזר דברים מפעם.

התחלתי לראות the wire, איכותי בטירוף אבל קצת כבד.

התחלתי לראות בפעם השלישית את הסופרנוס שלדעתי היא הסדרה הכי טובה בכל הזמנים אבל זה גם כבר מעייף אותי.

 

בקיצר, לא מוצא שום דבר שמדביק אותי למסך.

נעבור על השרשור נראה מה אתם ממליצים.

 

לא חסרים סדרות שיקלעו לטעמך.

 

1. The.Americans

2. Banshee



3. Boardwalk Empire

4. Ray Donovan

5. Peaky Blinders

6. Fargo

 

רק חלק קטן שלדעתי יתאימו לך.

 

פורסם

טוב אז הפורום הזה עשה לי מוזה, והחלטתי להוציא לפועל איזה משהו מפגר שחשבתי עליו כבר מזמן, ופתחתי בלוג.

זו הרשימה שלי על הסמויה, מקווה לעדכן עם רשומות נוספות על סדרות/סרטים/רכבים וכו' בהמשך, נראה איך יזרום.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מגניב ביותר. באמת. אתה רק ממשיך לסקרן אותי יותר ויותר.

הסדרה המשטרתית האחרונה שראיתי על בולטימור היא רצח מאדום לשחור [HOMICIDE LIFE ON THE STREET] ואני חייב לצין שבתור סדרת משטרה היא הכי טובה שאי פעם ראיתי ביחד עם המגן. יאללה הלכתי לראות את פרק 3 של הסמויה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בדיוק סיימתי את המגן לפני חודש.... אחחחחחחח ויק מאקי, WHAT HAVE YOU DONE.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש טעם להמשיך לראות את העונה השניה של בלש אמיתי?

 

ראיתי של שלושת הפרקים הראשונים, ועדיין לא הבנתי מי נגד מי.

 

בינתיים זה נראה כמו העונה השלישית של ההריגה, שגם אותה הפסקתי לראות אחרי שני פרקים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

טוב.

 

מישהו ראה\ממליץ על Touch ? (דרמה\מסתורין,עם קיפר סאת'רלנד,הזכור לטובה מ24)

 

עבר זמן מאז שראיתי משו חדש (דרדוויל חרשתי במהירות שיא בשבילי,התחלתי עם Powers אבל סדרה פח,אחרי פרק 6 כבר התייאשתי וגם זה משכתי בכוח)

 

כרגע ממחזר במקביל את Chuck\Burn notice\Leverage :p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)
יש טעם להמשיך לראות את העונה השניה של בלש אמיתי?

 

ראיתי של שלושת הפרקים הראשונים, ועדיין לא הבנתי מי נגד מי.

 

בינתיים זה נראה כמו העונה השלישית של ההריגה, שגם אותה הפסקתי לראות אחרי שני פרקים.

 

ניכר שהעונה הזאת פשוט מבולגנת, יותר מדי דמויות וסיפורים קופצים בין אחד לשני, אני אישית ממשיך את העונה עד שהעלילה תיסגר על עצמה קצת יותר או עד שימאס לי.

 

 

עוד סדרה מומלצת מאוד שראיתי לאחרונה היא WOLF HALL.

דרמה פוליטית במאה ה-16 שמספרת על עלייתו של תומס קרומוול כיועץ של המלך הנרי השמיני.

 

מומלץ למי שאוהב משחק משובח ומכיר קצת את ההיסטוריה של אנגליה באותם השנים.

גם הסאונדטראק ייחודי ומצויין.

עריכה אחרונה על ידי DJI

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

לקראת חזרתה (לקצרה) התחלתי לצפות בכל X Files מההתחלה. בינתיים (6 פרקים) היא צולחת את מעבר הזמן, למעט משחק קצת צולע בהתחלה ותחושת ניינטיז חזקה.

למי שמעוניין - "]הנה לינק להורדה באיכות מעולה (720P - תיקים באפלה כמו שמעולם לא ראיתם אותה, על 16:9 ובאיכות גבוהה, בניגוד ל-4:3 ברזולוציה העלובה שבה היא שודרה בטלעד).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

מישהו ראה את sense8 של האחים וושובסקי? הטריילר ביוטוב נראה מבטיח, השאלה האם הסדרה באמת עומדת בציפיות?

ובכלל, יש לכם המלצות לסדרות מדע בדיוני-פנטזיה תקופתיות/עתידניות שמשלבות מתח ופעולה בסגנון פני דרדפול או דם אמיתי?

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
טוב.

 

מישהו ראה\ממליץ על Touch ? (דרמה\מסתורין,עם קיפר סאת'רלנד,הזכור לטובה מ24)

 

עבר זמן מאז שראיתי משו חדש (דרדוויל חרשתי במהירות שיא בשבילי,התחלתי עם Powers אבל סדרה פח,אחרי פרק 6 כבר התייאשתי וגם זה משכתי בכוח)

 

כרגע ממחזר במקביל את Chuck\Burn notice\Leverage :p

 

ראיתי את טאצ׳ די מזמן.

כזכור לי, סדרה קלילה וחביבה.

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1


×
×
  • תוכן חדש...