Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

סיימתי בכמה שעות לצפות במיני סדרה

The Book Of Negroes

מבוססת על הספר של לורנס היל.

 

סיפורה של נערה אחת אמיצה שנשלחת לעבדות בארצות

ואת מסע התלאות שהיא חווה שם.

 

מיני סדרה בת 6 פרקים שעוברת ללא רגע משעמם. דרמה עשויה ומשוחקת טוב.

למרות כמה אי דיוקים - כמו היהודי שמופיע שם...למרות זאת סדרה מומלצת

שלא תשאיר אותכם ללא לחיים רטובות.

 

 

 

 

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעבר לברור מאליו שזה משחקי הכס והמתים המהלכים,

- ממליץ בחום על פארגו, בלש אמיתי (שתכף מתחילה העונה השניה), כתום זה השחור החדש ו...שרלוק הומס - פשוט גאוני!

כפיר הג'ינג'י

פורסם

הפרק הראשון של בלש אמיתי עונה 2 היה פושר לטעמי. נקווה שישתפר בהמשך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

לא יודע אם זה כבר נאמר או לא, אבל בתור אחד שראה את כל הסדרות ה'רציניות' (דקסטר, אבודים, סופרנוס, משחקי הכס, המתים המהלכים, בלש אמיתי, פארגו, אוטופיה, אורנג' (נו באמת), אוז, נמלטים, דה קילינג, שובר שורות, המגן, שרלוק, אחים לנשק ועוד הרבה) - יש סדרה אחת שמתעלה מעל כולן -

The Wire

 

בתכלס היחידה שנותנת לה איזשהו פייט היא משחקי הכס, אבל זה ז'אנר שונה לחלוטין וסגנון שונה לחלוטין, ועד שהיא תגמר לא יהיה ניתן לדעת מי מהן עדיפה.

אין על 'הסמויה', כמעט כל אדם שהמלצתי לו עליה וראה אותה מההתחלה (האיטית והמשעממת) עד הסוף, טען שהיא הסדרה הטובה ביותר שהוא ראה. יש רק שני אנשים שאני מכיר שסיימו אותה ואמרו שהיא "רק" מצויינת.

זו סדרה שמעבר היותה עמוקה, מלאה בדמויות עמוקות וכמעט אפס רדודות, פסאודו-דוקומנטרית (תקראו קצת על תגובות של אנשים שחיים בבולטימור), המון אפור ומעט שחור ולבן (אולי חוץ ממרלו) - יש לה חתיכת מוסר השכל ענק, עצום. אם הסדרה הייתה רק מצויינת במהלך כל העונות, בסצינה האחרונה של הפרק האחרון זה פתאום מכה בך ואתה קולט שהסדרה הזו גאונית.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לגבי בלש אמיתי- יהיה קשה להשתוות לעונה הראשונה, גם בגלל שקולין פארל הוא לא וודי הארלסון ו-ווינס ווהן הוא לא מתיו מקונהיי (או להפך, לא עקרוני). מה גם שבגלל שהעונה הראשונה היתה כל כך מוצלחת, הציפיות שלנו עלו מדרגה. עדיין, אני מצפה\מקווה שהיא תהיה טובה בזכות עצמה לעומת סדרות אחרות שעל המסך ולא רק כהשוואה לעונה הקודמת.

 

אני ממליץ על מיני סידרה מבית הבי.בי.סי; וולף הול. לא קלה לצפיה, כי מדובר בנושא שלא קרוב אלינו הישראלים- תככים ובחישות של תומס קרומוול בחצרו של הנרי השמיני. אני כבר אחרי הפרק השלישי (סה"כ ששה פרקים), ומה שמעניין, מעבר למשחק ברמה גבוהה (שהתרגלנו אליו משחקנים בריטים), הוא השימוש בשפה "רגילה" ולא שייקספירית- לא קשה להבין מה אומרים, ואפילו כמה "פאקינג" חמקו לטקסט. בנוסף, המלך מתואר כאחד שמכופף לחוקים ולא רשאי לעשות כרצונו. אני לא זוכר את זה בסדרות אחרות, שם תואר המלך כ-כל-יכול. אגב, הוא מגולם בידי דמיאן לואיס הזכור מ"הומלנד.

 

mv5bmje5mdmxmje0n15bml5banbnxkftztgwntu3otgynde0040._v1_sx640_sy720_.jpg

פורסם
באסה לשמוע. נקווה.

אל תתבאס, לטעמי בלבד.

אולי זה באמת בגלל ציפיות אחרי עונה 1 כמו שציין יוחאי.

דמיאן לואיס זכור לי בעיקר מ"אחים לנשק". שחקן מעולה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לא יודע אם זה כבר נאמר או לא, אבל בתור אחד שראה את כל הסדרות ה'רציניות' (דקסטר, אבודים, סופרנוס, משחקי הכס, המתים המהלכים, בלש אמיתי, פארגו, אוטופיה, אורנג' (נו באמת), אוז, נמלטים, דה קילינג, שובר שורות, המגן, שרלוק, אחים לנשק ועוד הרבה) - יש סדרה אחת שמתעלה מעל כולן -

The Wire

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ענק!

אבל לא ענק כמו עומאר, מThe Wire. הוא הדמות הכי אדירה EVER.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
לא יודע אם זה כבר נאמר או לא, אבל בתור אחד שראה את כל הסדרות ה'רציניות' (דקסטר, אבודים, סופרנוס, משחקי הכס, המתים המהלכים, בלש אמיתי, פארגו, אוטופיה, אורנג' (נו באמת), אוז, נמלטים, דה קילינג, שובר שורות, המגן, שרלוק, אחים לנשק ועוד הרבה) - יש סדרה אחת שמתעלה מעל כולן -

The Wire

 

את רוב הסדרות שציינת ראיתי כבר, או אראה בעתיד הקרוב/רחוק.

 

דווקא את הסמויה שאני יודע שהיא סדרה מעולה (גם הבת זוג ראתה בסוף לבד ומאוד ממליצה)עדיין לא הצליחה לרתק אותי.

ראיתי פרקים ראשונים לפני כמה חודשים והפסקתי. שוב ניסיתי לפני חודש -אחרי 3 פרקים שוב

זנחתי אותה. אבל אני יודע שבסופו של דבר אמצא לה את הזמן/חשק/מוזה.

 

התחלתי היום לצפות בדקו-מתח "הג'ניקס" של HBO על מיליארדר תמהוני שנחשד במעשי רצח מצמררים.

אומנם זה דוקומנטרי שמכיר ברובו ראיונות עם הבלשים והחשוד המרכזי -אבל היא עשויה טוב ומאוד מרתקת.

פורסם (נערך)

יוגב,

מה שאתה מתאר זה תסמין ידוע, ומתבקש :)

כשאני ראיתי את הסמויה, רציתי לפרוש על הפרק הראשון, זה נראה כמו איזה גרסא זולה של סדרת משטרה סוג ז'. בגלל זה הרבה אנשים 'נופלים' בהתחלה שלה...

בנוסף, העונה השניה יותר חלשה מהראשונה (והכי חלשה בכלליות מתוך החמש), מה שגם 'מפיל' כמה חבר'ה.

אבל אל תסמוך עלי, סמוך על IMDB שם היא היתה מדורגת במקום הראשון עד לא מזמן ואז נעקפה ע"י משחקי הכס ושובר שורות (mr robot לא נחשב, מעט מדי ביקורות וחדש מדי בכלליות).

 

מעבר לכך שהסדרה עצמה מאוד (מאוד) ריאליסטית, ויש לה מוסר השכל מאוד מאוד חזק ומאלף (לדעתי) - מס' הדמויות הטובות שם הוא משהו שטרם ראיתי. אם אתה שואל אותי אילו דמויות מעניינות היו בשובר שורות אז היה את וולטר (מן הסתם), גאס, מייק, סול ו.... זהו. יש עוד כאלו שאוהבים את ג'סי (לא מבין למה, שחקן גרוע לדעתי), ועוד כמה שהתחברו להאנק. טרם שמעתי אהדה לסקיילר, ג'וניור, טו טיים, האחות הסגולה של סקיילר, ועוד ועוד.

בסמויה יש את עומאר, מקנולטי, באבלס, מרלו, סטרינגר, באנק, לסטר, סלים צ'ארלס, פרופ ג'ו, קישה, באני - וזאת רק הרשימה המצומצמת של הדמויות הכי טובות. אין דמות אחת שאני יכול להגדיר כגרועה. אין סדרה נוספת שאני יכול לומר זאת עליה, כולל משחקי הכס אותה אני מעריץ ברמות קשות.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

בגלל זה כתבתי שהיא סדרה מעולה, אחרת לא הייתי נותן לה הזדמנות חוזרת.

מודע לזה שיש סדרות שלוקח זמן להיכנס לסיפור/דמויות.

 

אגב גם עם משחקי הכס היה לי קשה בהתחלה -אחרי הפרק ה 7 בעונה 1

לא הצלחתי להפסיק לצפות בה. עכשיו שוב לוקח לי זמן להיכנס לעונות 4/5

שיושבות בסטרימר יותר מידי זמן. בינתיים רואה דברים אחרים.

פורסם

אני די בטוח שכבר כתבתי כאן על הסמויה לא פעם, אבל חייב כמובן להצטרף להמלצה, ולהוסיף שלטעמי הסופרנוס לא נופלת ואפילו מתעלה בכמה מובנים. מבין השתיים קשה לי מאוד לבחור מועדפת. עוד סדרה שהמלצתי עליה בעבר ומאוד מאוד אהבתי היא six feet under, שעדיין מנצחת כל סדרה אחרת בסצנת הסיום. מבין אלו שרצות כיום, המתים המהלכים היא היחידה עם פוטנציאל להצטרף לרשימה הזאת, לדעתי.

 

ובמעבר חד - לעזאזל איתכם. בגללכם רשימת הצפייה שלי מתארכת והולכת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

אצלך מתארכת? אז מה אני אגיד...:-)

 

6 טרה מלא בסדרות וסרטים בלי להזכיר סדרות טבע/מדע.

השבוע קניתי עוד 2 טרה כי אין מספיק מקום.

 

 

20150628_232356.jpg20150628_232422.jpg20150628_232528.jpg20150628_232356.jpg20150628_232454.jpg20150628_232559.jpg

עריכה אחרונה על ידי yogev20

×
×
  • תוכן חדש...