Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, החיבה לסדרות האלו בד"כ הולכות ביחד, לכן ניחשתי את ההעדפות ;)

אני אישית מאוד לא מתחבר אליהן. הצלחתי להגיע לעונה 4 של נמלטים לפני שביצעתי RAGE QUIT, את העונה הראשונה של גיבורים צלחתי בקושי.

 

מעניין יהיה לראות אם מתישהו תעבור את תחילת 'הסמויה', האם תתחבר אליה בכלל. ל'סוג הצופה' שאתה מתאר כאן הסדרה הזו פחות מתאימה (יותר עומק ו'חפירות', פחות אקשן וקליף-האנגרס).

כן הייתי ממליץ לך על 24, אם במקרה בטעות לא ראית.

או יותר טוב - The Shield. שילוב מושלם בין אקשן לבין עומק.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נמלטים זו הסדרה שהוא בורח מבית הכלא? ראיתי עד הקטע שהוא ברח החוצה - זה היה מעולה. אח"כ ראיתי עוד פרק שניים ונשברתי. ממה ששמעתי - טוב שלא ראיתי עד הסוף.

גיבורים מאוד אהבתי, למרות שהיו לה המון פאקים, ודי התבאסתי שהפסיקו אותה כי הרגשתי שהיה לה עוד לתת.

אבודים גם מאוד אהבתי, אבל הסוף בפירוש היה מבאס מאוד.

דקסטר - זה לגמרי נכון שהסדרה לחלוטין התבססה על הדמות הראשית ושרוב הדמויות האחרות עלובות. אחת הבעיות העיקריות של הסדרה הייתה העליבות של דברה מורגן - היא מעצבנת רצח עד כדי כך שאני לא מבין איך דקסטר לא רצח אותה בסוף...

 

ובקשר לכותרת השרשור - יטופל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

אכן נמלטים טובה עד סוף העונה הראשונה.

 

אבודים גם אני אהבתי, אבל שים לב - אבודים זו לא פחות מהונאה. ההנאה שלנו ממהלך הסדרה היא סתמית, בסופו של דבר הרוב המוחלט של הסימני שאלה נותרו פתוחים, והתסריטאים הודו שלא היה רעיון מאחורי העלילה ושהם המציאו את זה as they went along. שים לב שסוף העונה האחרונה לא פותר כלום, מלבד את אותה עונה ספציפית. עלוב, ומקומם.

אז למרות שבמהלך הסדרה אהבתי לצפות בה, ברטרוספקטיב לא אהבתי שום דבר - זה כמו שתצא עם מישהי, ויום אחד תגלה שהיא גבר: באותו רגע, כנראה שכל הרגעים האינטימיים פתאום לא ייראו כ"כ טוב.... XD

 

הדבר היחיד שאהבתי בפרק האחרון של דקסטר, זה מה שקרה לדברה מורגן.

 

את וויקינגס הפסקתי באמצע העונה הראשונה, אני לא מצליח להבין את הסדרה הזו. הגיבורים הראשיים הם סוג-של דאעש, רק של הימים ההם. איך אפשר לצפות בסדרה בה אתה מאחל לגיבורים הראשיים למות באלימות, או לחילופין איך אפשר לאהוד את דאעש? טרם הצלחתי להבין ;)

 

הא כן, ומי שאוהב אנימציה, אני יכול להמליץ בחום על הדבר הכי טוב שיצא בשנים האחרונות בתחום הזה: Rick & Morty. גאונות צרופה.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)
איך לא הוזכרו כאן: The missing, Vikings,Boardwalk Empire, Empire

 

הוזכרו כמה וכמה פעמים אפילו על ידי. מלבד empire. את "הנעדר" הזכרתי לא מזמן.

אימפרית הפשע סדרה משובחת מכל הבחינות. ויקינגים סדרה מפתיעה לטובה. (מאוד אהבתי גם הבת זוג)

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

לא ראיתי שהומלץ - veep. סדרה קומיתשנונה במיוחד. אני אהבתי מאוד.

כמו כן - עמק הסיליקון. העונה השנייה הסתיימה לא מזמן.

פורסם

 

מעניין יהיה לראות אם מתישהו תעבור את תחילת 'הסמויה', האם תתחבר אליה בכלל. ל'סוג הצופה' שאתה מתאר כאן הסדרה הזו פחות מתאימה (יותר עומק ו'חפירות', פחות אקשן וקליף-האנגרס).

 

 

כפי שציינתי את הסמויה אראה בטוח מתישהו. הבעיה זה רק זמן פנוי. אני מודע לזה שהסדרה איטית

אבל אם הבת זוג נשארה מרותקת לסדרה (ראתה לבד בסוף כי לי יש פחות זמן ממנה בגלל אופי העבודה/תפקיד שלי) אין סיבה שאני לא.

 

הבעיה שתמיד יוצאים דברים חדשים שאני ממש חייב לראות. כמו "הנעדר" לאחרונה.

Bloodline ממש לפני שבועיים. עכשיו אני מרותק ל The.Jinx-The.Life.and.Deaths.of.Robert.Durst

 

בינתיים יש סדרות שמחכות בצד. "ויקינגים" לא השלמתי עונה 3. "משחקי הכס" עונות 4/5 ממתינות

"בית הקלפים" ממתינה בסבלנות,פיירפלי מתייבשת בסטרימר ועוד רבים אחרים.

פורסם

יא אללה שלך! שכחתי שזה יצא בHD השנה!

 

נראה לי שסיבוב רביעי על הסדרה is in order....

:D

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

^

הם פשוט ירו עם תותח כבד בדיוק בגלל שהם מבינים שצריך למשוך את הקהל, אחרי העונה הראשונה.

 

 

אור- לגבי Lost, אין פה שום הונאה אלא סתם הפקה טלוויזיונית אמריקאית טיפוסית; מוכרים רעיון למי שמוכן לשלם, ואז מתחילים לעבוד על סידרה מבלי שיודעים את הסוף. ויש לזה מחיר- לדוגמא, הסיום של Mad Men לאחרונה, שהיה צל חיוור לעומת הסידרה כולה.

 

קח דוגמא מסידרה בריטית שרצה קצת לפני "אבודים", נדמה לי ב-2006: Life On Mars. גם היא עסקה בסוג של על-טבעי (האם הבלש חזר לשנת 1973 או שמא הוא נמצא מראש בעבר ובעצם ההווה הוא החלום ולא המציאות). אלא מה? סדרות בריטיות הן קצרות מועד, כך שאתה חייב לדעת את הסוף כשאתה מתחיל, בטח באותה סידרה שלמעשה היתה בת עונה אחת של 8 פרקים. בסדר, אחר כך משכו את העניין לכיוון שנות השמונים אבל זה כבר היה בדומה ל"בלש אמיתי" וללא קשר לסיפור המקורי.

 

האמריקאים, לפחות ברוב הסדרות, הולכים על כל הקופה; 20-22 פרקים לעונה, כמה שיותר עונות- והלאה, לסינדיקציה. קשה מאד שלא ליפול לפח הבינוניות במקרים כאלה (עובדה שאפשר- יש כמה דוגמאות מצוינות שהועלו כאן בשרשור לסדרות שהתגברו על כך).

 

בגלל זה, אני חושב שההצלחה של נטפליקס כל כך חשובה- הפורמט מעודד לייצר טלוויזיה טובה יותר.

פורסם (נערך)

אני עדיין סבור כי יש כאן הונאה, ואסביר:

יש הבדל גדול, ענק, בין להחזיק general state of mind, להצליח להרים פיילוט טוב, ואז לזרום ולפתח אותו. כמקרה בוחן אקח את 'נמלטים': היה רעיון של סדרת בריחה מהכלא, היה תבנית ל3 עונות, עם ההצלחה הם התחזרו והוסיפו עונה רביעית ונראה לי שגם סרט. אני לא טוען שנמלטים היא הונאה, אני טוען שהיא סתם סדרה מחורבנת.

 

לעומת זאת, באבודים, קרה דבר שונה לגמרי. הסדרה בונה ממש מהפרק הראשון סימני שאלה גדולים, ענקיים ממש. הסימני שאלה האלו הם עיקר התוכן של הסדרה, הדרייב שגרם לצופים להמשיך לצפות ולקוות לגלות עוד ועוד חתיכות מהפאזל. עם הזמן היה ניכר כי העלילה לא מתכנסת: קצב סימני השאלה היה גדול מקצב סימני הקריאה (פתרונות לשאלות פתוחות).

מהו פשר המספרים? איך זה שחייהם של אנשים זרים לחלוטין השתלבו זה בזה טרם הטיסה? איך זה שהאי יכול לעשות טלפורט? איך זה שעמוד השדרה של ג'ון לוק פתאום החלים? יש עוד הרבה (מאוד) שאלות כאלו שכבר הספקתי לשכוח (תודה לאל על מנגנון ההדחקה).

לאחר סיום הסדרה באו הכותבים וסיפרו כי באמת לא היו פתרונות, סיפרו שהם כתבו את זה as they went along, בנו שאלות שאין להם תשובות. הם משכו אותנו, הצופים, עם שאלות על גבי 6 עונות - ובסוף לא טרחו להתייחס להרבה מהן. זה כמו שבנמלטים הסדרה תגמר באמצע שהוא עדיין בכלא.

 

אבודים זו ההונאה הכי גדולה בתולדות הטלויזיה, שאני מכיר. אני הייתי זה ששכנע פורשים להמשיך לצפות כי 'אין מצב שזה סתם, הם יודעים מה הם עושים'. בסוף חרבנו לנו על הפרצוף בזמן שהם סופרים דולרים. עלוב, מקומם, מחליא, יש לי הרבה סופרלטיבים עבור הליצנים האלו שהונו מאות אלפי אנשים בתוך מעין פונזי-טלויזיונית.

 

אגב, מבחינת בימוי נטו, סדרה מבריקה. צילום יפייפה ועריכה מהממת.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...