Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
כשראינו תסדרה בדיוק הייתה פרסומת לטחינה בארכה. עלה המשפט: בארכה, טחינה עם כבוד. בארקה, הומו עם חנית.

יש לנו אותו טעם בסדרות, נחמד. הבעיה עם רומא וכל אלו שחצי פרק זה סקס. אם אני ארצה פורנו אני אדע איפה למצוא, כשאני רואה סדרה תנו לי סדרה. לא צריך סצנת סקס של 7 דקות, מיותר ומעצבן.

אני גם לא יודע מה בלבלת את השכל על THE WIRE, היא טובה כבר מההתחלה!!!

ראיתי את שני הפרקים הראשונים והתלהבתי. אם אתה אומר שזה משתפר, אז בכלל טוב :)

 

אוי כמה שאני אוהב את הסדרה ספרטקוס!

אקשן מעולה, מלא דם, עלילה טובה עם כמה שזה נשמע קיטשי ומוזר - אבל פשוט עשויה טוב! הסצנות דמויות ההילוך איטי כגון 300 בכלל מוסיפות. הדבר היחיד שקצת ביאס אותי זה השחקן הראשי שנפטר לאחר העונה הראשונה והוחלף על ידי שחקן אחר, פחות טוב ממנו אבל עדיין העביר את הסדרה מצויין.

בכל מקרה אתה חייב להשלים אותה, אתה תהנה.

 

תולדות שרה קונור נגדעה באמצע כמדומני.

 

עונה שנייה הסתיימה וללא העונה השלישית שהייתה אמורה להגיע, אבל נאמר ברשת שעדיין הסדרה שווה צפייה - מה יש לי להפסיד מלבד 20 שעות מחיי בכדי להנות מעוד קצת טרמיניטור?

Opel Adam S 2017

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בינתיים זה נראה כמו העונה השלישית של ההריגה, שגם אותה הפסקתי לראות אחרי שני פרקים.

 

חבל שהפסק לראות את "ההריגה" אחרי 2 פרקים.

דווקא סדרה מעולה. עונה 3 מיותרת.

פורסם

שתי העונות הראשונות מעולות.

 

השלישית מיותרת

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אהבתי את כל העונות של דה קילינג, אבל מבחינתי עונות 1&2 הן בליגה אחרת לעומת 3 וכמובן 4 (הייתי מדרג את 1&2 5/6, את 3 4/6, ואת 4 3/6)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מסכים שעונות 1&2 הכי מוצלחות של "ההריגה"

את ה 3 פחות אהבתי כפי שציינתי. האמת שבכלל לא ידעתי שיש עונה 4

גם לא מוצא ברשת משהו לצפייה. (גם בויקיפדיה לא מופיע עונה 4) אבל אם זה המשך של ה 3?

מוותר על התענוג.

פורסם

סיימתי את עונה 4 של הסמויה. נשארה לי רק עוד אחת. הסדרה מעולה, כך שאת ההמלצה של אוריו אפשר לקחת בשתי ידיים.

היו הרבה תהפוכות במשך העונות, ויש המון דמויות שמתחברים אליהן, כל אחת בדרכה. אבל, יחד עם זאת יש דמות אחת שאני מחבב יותר מכולם [עומאר] ומקווה שלא יהרגו אותו בעונה החמישית. אל תגלו לי!

 

על בלש אמיתי ויתרתי. לא הצלחתי לראות את פרק 2 עד סופו. ניסיתי פעמיים ובכל פעם השתעממתי מאוד. זה כבר לא קשור לציפיות אחרי עונה אחת, זה פשוט חרא עונה. חבל.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ניקו אתה לא היחיד, עומאר היא הדמות האהובה עליי בכל הזמנים בכל הסדרות.

אנקדוטה: ברק אובאמה אמר את אותו הדבר. כשנשיא ארה"ב אומר קבל עם ועדה שהדמות האהובה עליו היא רוצח גיי שמסתובב עם שוטגאן באמצע הרחוב, ואף אחד לא מרים גבה - זה מסביר עד כמה הדמות שלו מצויינת.

 

תעדכן מה חשבת בסוף העונה החמישית...

 

(you got the briefcase, i got the shotgun - it's all in the game though, right?)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
מסכים שעונות 1&2 הכי מוצלחות של "ההריגה"

את ה 3 פחות אהבתי כפי שציינתי. האמת שבכלל לא ידעתי שיש עונה 4

גם לא מוצא ברשת משהו לצפייה. (גם בויקיפדיה לא מופיע עונה 4) אבל אם זה המשך של ה 3?

מוותר על התענוג.

 

אתה באמת מחפש מידע על סדרה אמריקאית בויקיפדיה בעברית? באמת?

 

בקשר לבלש אמיתי - אפילו לא התחלתי לצפות בעונה השנייה. העונה הראשונה הייתה כל כך אובר-רייטד בגלל השחקנים שלה, וכל כך נמאס לי לשמוע אנשים משתפכים עליה, שבקצב הזה גם לא אראה את העונה השנייה. מצטער לנפץ פה בועה אבל העונה הראשונה הייתה משעממת טיכו ואיטית עד כדי כאב. איבדתי עניין איפהשהוא באמצע (היו איזה שני פרקים שפשוט לא קרה בהם כלום) והמשכתי עד הסוף רק מכוח האינרציה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)
אתה באמת מחפש מידע על סדרה אמריקאית בויקיפדיה בעברית? באמת?

.

 

אתה צודק שאין מה לחפש שם מידע.

 

פשוט לא ידעתי שיש עונה 4 וציינתי שגם שם זה לא מופיע

והדבר המוזר - אין שום מקור להורדות לראות את העונה ה 4. בדרך כלל שיוצאת עונות נוספת מסדרות טובות,זה מקבל פרסום. במקרה הנ"ל לא היה שום פרסום מקדים. מעבר לזה אחרי העונה 3 המאכזבת קשה לי להאמין שאתן אמון לעונה נוספת.

עריכה אחרונה על ידי yogev20

×
×
  • תוכן חדש...