Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מוריד באיכות הכי גבוהה. 300-500 מגה לפרק של 40-60 דקות. די והותר על מסך הטלוויזיה מהמרחק שאני צופה.

יש לי 78 סדרות על 1.5 טרה בערך, ועוד איזה 300 סרטים על 400 ג'יגה. הכל על plex זמין לצפיה מכל מכשיר שמחובר לרשת.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סרוניס, בכלליות אהבתי את הסופרנוס, אך פחות.

מה שכן, אם אתה מעריץ את הסדרה, ואם הסוף שלה נראה לך פתוח - יש לי המלצה על ה-מאמר שמבחינתי סידר את הראש והפך את סוף הסדרה מ'meh' ל'pure genius'. כ"כ גאוני, שמבחינתי סצינת הסיום היא ה-סצינה שעשתה את הסדרה למוצלחת (קצת בדומה לסמויה). זה המאמר, זו הגרסא המקוצרת.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

נ.ב. הכותרת של השרשור הזה מחורבנת, סדרה אחת שהיא ההונאה הגדולה ביותר בטלויזיה (אבודים), וסדרה שניה שאמנם התחילה טוב אבל נהייתה מאוסה והסתיימה בצורה מחורבנת ברמות כמעט כואבות (דקסטר). לא נכנסתי לשרשור הזה במשך חודשים רק בגלל הכותרת.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

צודק אין קשר בין התוכן שיש כאן לכותרת. (למרות שדעתי דקסטר כן נחשבת לסדרת מופת)

 

הגיע באמת הזמן לתת כותרת עניינית.

פורסם

סדרת מופת?

דקסטר?

אתה ראית אותה עד הסוף, כן?

 

עד לעונה עם טריניטי אני יכול להבין אותך, אבל כששופטים אותה מההתחלה עד הסוף, קשה לי להבין איך אפשר לקרוא לזה מופת... :o

דקסטר אמנם דמות מעולה, אבל יש לך שלל דמויות פח אשפה (ראשיות!) שתופסות זמן מסך: דברה פאק-מי-בות'-אירס מורגן, קפטן לגווווווווורטה, אנחל הבלש המתהולל ועוד ועוד... אם הפרק האחרון היה מטאור שפוגע במיאמי ורוצח את כולם - זה היה עדיף בהרבה על הבזיון שהם עשו שם.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
נ.ב. הכותרת של השרשור הזה מחורבנת, סדרה אחת שהיא ההונאה הגדולה ביותר בטלויזיה (אבודים), וסדרה שניה שאמנם התחילה טוב אבל נהייתה מאוסה והסתיימה בצורה מחורבנת ברמות כמעט כואבות (דקסטר). לא נכנסתי לשרשור הזה במשך חודשים רק בגלל הכותרת.

 

הכותרת נכתב ע"י לפני 5 שנים כשהייתי עוד בבית ספר... הרבה עבר מאז.

 

 

אתמול סיימתי משחקי הכס עונה 5, שום דבר לא התקדם, עונה משעממת וסוף עם יותר מדי קצוות פתוחים.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

אני לא מבקר אותך, אני פשוט מציין עובדה :)

 

המון התקדם, המון.

פשוט אנחנו רגילים לאקשן ורצח המוני, והפעם זה היה מרוכז לסוף העונה. אני אישית נהנה בעיקר מההיבט האסטרטגי של הסדרה, והאקשן והרצח הם פשוט סיידאפקטס מעניינים (ופסיכוטיים למקוטעין). אני אהבתי את העונה.

 

לגבי הסוף, אפשר לפתוח שרשור שלם על זה... :)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

דקסטר התחילה מעולה וככל שהתקדמה הפכה לפחות טובה. ההפך ממנה זה שובר שורות. אחרי כמה פרקים ראשונים לא התלהבתי, אבל הסדרה רק משתבחת עם הזמן.

אני הולך לנסות השבוע את הסמויה, בסופ"ש.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תזכור מה אמרתי ניקו, מתחיל חלש - לא להשבר! מבטיח לך שזה יהיה שווה את זה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
בנוסף, המלך מתואר כאחד שמכופף לחוקים ולא רשאי לעשות כרצונו. אני לא זוכר את זה בסדרות אחרות, שם תואר המלך כ-כל-יכול.

 

זה לא עניין תסריטאי, זו עובדה היסטורית.

הדמוקרטיה הבריטית התבססה על תהליך איטי של העברת הכוח מהמלוכה לפרלמנט.

 

אבל זו סדרה למיטבי לכת. אבל משוחקת מצויין.

 

מה שבא לי לראות זה את "אני קלאודיוס" מהתחלה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

רק אמרתי שובר שורות

http://www.mako.co.il/news-law/crime-q2_2015/Article-76c2b0d39ee3e41004.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1898243326

[h=1]"שובר שורות" גרסת המציאות[/h][h=2]מעבדה מתוחכמת לגידול פטריות הזיה נחשפה בביתו של מורה לכימיה בן 41 מכרמיאל המלמד באחת המכללות בצפון הארץ. החוקרים החרימו פטריות מיובשות, עציצים וציוד מקצועי רב[/h]

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
סדרת מופת?

דקסטר?

אתה ראית אותה עד הסוף, כן?

 

עד לעונה עם טריניטי אני יכול להבין אותך, אבל כששופטים אותה מההתחלה עד הסוף, קשה לי להבין איך אפשר לקרוא לזה מופת... :o.

 

כן ראיתי עד הסוף.

 

נכון שיש עונות פחות טובות,אגב כמו בכל סדרה. דווקא את עונה 3 המושמצת אהבתי.

(אולי עקב חיבתי לג'ימי סמיטס)

מבחינתי/טעמי האישי זו אחת הסדרות מהיותר טובות שראיתי, וראיתי המון.

פורסם

וואלה, טוב, כל אחד וטעמו. אתה הראשון שאני מדבר איתו שראה את הסדרה עד הסוף ועדיין משבח אותה (כל שאר האנשים שאני מכיר, משבחים אותה עד טריניטי בערך).

אולי אתה מיחידי הסגולה שגם אוהבים את הדמות של דברה מורגן(?) XD

 

ודבר אחרון - האם מבחינתך 'נמלטים' ו/או 'גיבורים' היא גם סדרת מופת?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

נמלטים סדרה מעולה. בעונות האחרונות שלה איבדתי עניין.

לפעמים צריך לדעת מתי לעצור,לדאבוני מפיקי נמלטים לא הפנימו את זה.

 

 

ראיתי בעבר הרחוק חלק מגיבורים -על פניו סדרה משובחת.

חייב להשלים את החסר. יש לי יותר מידי סדרות להשלים, זמן? לצערי אין.


×
×
  • תוכן חדש...