Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע אם המליצו כבר, אבל אפיזודס מעולה כקומדיה קלילה עם המון הומור נושך.

כשיצאה לאוויר לפני כמה שנים לא התחברתי.

החודש סיימתי את כל 4 העונות. שווה צפייה (עד שהמתים יתעוררו מתרדמת תחילת. העונה ועד שבאנשי תחזור למסך)

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם
טוב אני חוזר להמליץ על סדרה נוספת שאהבתי את הפרק הראשון (שרק יצא)

 

Ash Vs. Evil Dead

Ash vs Evil Dead (TV Series 2015– ) - IMDb

מבוסס על הסרטים הקודמים EVIL DEAD שהן קומדיות אימה בסגנון של פעם (בכל זאת הסרטים משנות ה 90).

ממליץ בלי קשר לראות גם את הסרטים שלו, כל כך ינקי.

 

 

וואו, איזה יופי!! כל כך אהבתי את הסרטים ועכשיו יש סדרה, וו אוו!!

תודה רבה ליאב.

 

פורסם
מישהו ממליץ על סיליקון ואלי?

 

כבר הומלץ כאן בעבר, אני בטוח, אבל התשובה היא כן, בהחלט. סדרה גאונית (עבור חנונים).

 

לא יודע אם המליצו כבר, אבל אפיזודס מעולה כקומדיה קלילה עם המון הומור נושך.

כשיצאה לאוויר לפני כמה שנים לא התחברתי.

החודש סיימתי את כל 4 העונות. שווה צפייה (עד שהמתים יתעוררו מתרדמת תחילת. העונה ועד שבאנשי תחזור למסך)

 

+1

 

מאוד נהנתי מאפיזודס. יש שם כמה פרקים ברמה סיינפלדית. מחכה לעונה החמישית...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני בפרק 7 של עונה 1 בTHE WIRE, ומבקש שתחזירו לי את הזמן המבוזבז ששרפתי !

 

פשוט משעמם.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
אני בפרק 7 של עונה 1 בTHE WIRE, ומבקש שתחזירו לי את הזמן המבוזבז ששרפתי !

 

פשוט משעמם.

 

אני ניסיתי פעמיים לראות את הסידרה

בזאת לא התחברתי אלייה

איטית מאוד הגעתי לפרק 4

קשה באימונים קל בים

פורסם (נערך)

גם לי זה קרה לאחר 3 או 4 פרקים למרות שאני יודע ובטוח שהיא סדרה מעולה.

למה? לפי תגובות וחוות דעת טובות ברשת + של הבת זוג שלי שאני סומך על דעתה.

 

אבל כמות הסבלנות שצריך לסדרה הזו לא מצויה אצלי כרגע. (אולי פעם בעתיד הקרוב או הרחוק

מי יודע...)

עריכה אחרונה על ידי yogev20
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כי כנראה צפיתם בTHE WIRE בראש לסדרת אקשן משטרתי או משהו כזה, אבל זה ממש לא זה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אני ניסיתי פעמיים לראות את הסידרה

בזאת לא התחברתי אלייה

איטית מאוד הגעתי לפרק 4

 

+1

ניסיתי פעמיים. פרשתי אחרי הפרק השני.

 

blindspot נחמדה למי שאוהב את הז'אנר מזכירה את הblacklist

Quantico נחמדה, לא כבדה מידיי.

Supergirl על הפנים, בזבוז של זמן.

Minority Report אחרי שני פרקים פרשתי.

פורסם

[/color]Mr Robot כתבתי כבר שהיא משובחת.

 

לא באתי בציפיות גבוהות מהסדרה, כי מניסיון עם סרטים/סדרות שעוסקות בהאקינג/טכנולוגיות מידע/אנשי מחשבים בכללי, אז הבמאים, תסריטאים והשחקנים בעיקר עושים מעצמם צחוק כשהם אומרים משהו בסגנון "אני הולך לבנות מהר GUI כדי כדי לעקוב אחרי IP רמה 9 של ההארד דיסק שלו", ומזלזלים באינטליגנציה של הצופים, בזה שהם לא טרחו להשקיע 10 דקות בגיגול מושגים רלוונטיים.

 

ב"מר. רובוט" אומנם יש כמה חורים בתסריט, אבל מרגישים שהמפיקים עשו שיעורי בית עד כמה שאפשר, ונמנעו עד כמה שיכלו, מפליטות פה מפגרות.

 

מחכה בקוצר רוח לעונה 2.

גם לי זה קרה לאחר 3 או 4 פרקים למרות שאני יודע ובטוח שהיא סדרה מעולה.

למה? לפי תגובות וחוות דעת טובות ברשת + של הבת זוג שלי שאני סומך על דעתה.

 

אבל כמות הסבלנות שצריך לסדרה הזו לא מצויה אצלי כרגע. (אולי פעם בעתיד הקרוב או הרחוק

מי יודע...)

כנ"ל. הסיבה היחידה שהצלחתי להחזיק עד אמצע עונה 4, זה כי הייתי מובטל במשך חודש.

 

אומנם סדרה מצויינת, ברמת המציאותיות שלה, אבל העלילה יותר מדי איטית, וקשה מאוד לעקוב אחרי כל הדמויות החדשות שהם כל הזמן מכניסים.

 

אני חושב שהעונה השניה של בלש אמיתי ניסתה לחקות אותם, אבל הם לקחו את הדברים הרעים בלי לקחת את הדברים הטובים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

לא יודע מה איתכם אני סיימתי את

Wayward Pines ומאוד אהבתי, למרות שהיו כמה ביקורות קטלניות. עלילה מרתקת ומותחת -כל פרק יש גילויים חדשים



משחק מעולה של מאט דילון ביחד עם קרלה ג'וגינו החתיכה וקיבלנו סדרה אפלה עם אווירה

של מסתורין. טוב אני לא מתפלא כשאני רואה מי מפיק את הסדרה? לא אחר מאשר שאמלאן.

אגב אין המשך. הכל נסגר בעונה 1. (לא לטעמי, אבל זה סיפור אחר)

 

 

 

Fat Bastard הסיבה היחידה שהצלחתי להחזיק עד אמצע עונה 4, זה כי הייתי מובטל במשך חודש.

 

גם אני כרגע בחופש ארוך מעבודה (אולי חודש) ומתלבט מה לראות. בדרך כלל אני רואה סדרות קצרות

וקלילות כי אין לי הרבה זמן/סבלנות/נחת/ריכוז. שיש לי, אני מעדיף סדרות ארוכות ומורכבות.

 

 

על הקנה כמה דברים מעניינים: רק לבחור וללחוץ על פליי.

 

20151116_093254.jpg20151116_093214.jpg20151116_093037.jpg20151116_093311.jpg20151116_093222.jpg20151116_093112.jpg20151116_092952.jpg

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

למי שרוצה משהו קליל וחביב אני ממליץ על שיימלס. מאד מצחיק וטיפה ממכר.יש שם איזה אשה מבוגרת שהאבא השתיין מתעסק איתה קצת..אני ממש אוהב את המשחק והדמות הביזארית הזו...אגב כל אחד יוכל להזדהות עם איזה דמות שם חח.אם יש המלצות לסידרות בסיגנון הזה אשמח לשמוע.


×
×
  • תוכן חדש...