Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תביעה הזויה


bmw ricer
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה נשמע קצת מוזר, אבל להגיד את האמת אם הנהג לא אשם אז הצדק איתו זה היה כביש מהיר בכל זאת מהירות מותרת של 90 ק"מש אולי רוכב האופנים נכנס לאמצע נתיב הנסיעה אז הוא זה שאשם לא סתם גם השופט שיחרר את הנהג מעונש בטענה שהוא לא ביצע עבירה, אז על הרוכב לשאת באשמה ובעלות הנזק ומשפחה נטבעת כי הרוכב בטח היה קטין (עד גיל 18) סתם לדוגמא אני עובד במקום שיש שם חלון לצומת ראשית בעירי כל הזמן אני רוכבי אופניים דוהרים על נתיבי נסיעה של כלי רכב אבל באור אדום יום אחד מישהו ידרס שם ואם רוכב האופניים אשם אין שום סיבה של ישלם על הנזק. כמובן שלרוכב אופניים מגיעה הזכות לפיצוי מהביטוח אך אם הוא גרם לתאונה עליו גם לשלם על הנזק. כבר היה מקרה שרכב דרס כלב ותבע את בעלי הכלב על הנזק ונדמה לי שאף זכה.

אם עכשיו לדוגמא תלך ותשבור חלון לאיזה רכב ותטפס תצתרך לשלם אז אני לא רואה שום שוני למרות כל הצער שבדבר.

וזאת כמובן שהולך הרגל / רוכב אופנים אשמים בתאונה.

(נא לא להתנפל אלי זו היא דעתי וזכותי לחשוב כך כי אין שום פסול בדעה זו, ושום טיעון שלכם לא ישכנע אותי אחרת)

פורסם

גם אם היה אפשר להניח שנהג האודי צודק, מוטב היה לו אם לא היה מגיש את התביעה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ובסוף הכתבה מצויין שבעקבות הגשת כתב התביעה המטומטם הזה (שנדחה), התובע המחוזי שוקל להגיש נגד הנהג כתב תביעה פלילי מחודש. אמן. שישב בכלא וכשישאלו אותו למה יגיד לכולם שהוא יושב כי הוא אידיוט תאב בצע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

RK , זה ממש שטויות מה שאתה אומר.

אם אני פוגע במישהו, והתאונה באשמתו, הוא ישלם גם ישלם על הנזק!

זה שהוא נפגע בגוף ואני ברכוש, זו רק תוצאה נוספת של טיפשותו, שגרמה לתאונה מלכתחילה. אני לא צריך לשאת בשום נזק אם לא עשיתי כל דבר רע או עבירה.

 

נפגע בגוף? שילך לביטוח לאומי או משהו.

 

יש נטיה כזו , "לוותר על הכל" כאשר פוגעים במישהו , ובלבד שלא הרגנו אותו או הסתבכנו בגללו, ואף לשלם את הנזק הנגרם לנו- מכיסנו.

עם כל הכבוד, אני לא מתכוון לשלם על משהו שאיני אשם בו.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

ארז? על מה לעזאזל אתה מדבר?

שילך לביטוח לאומי? הוא מת!

 

בנוסף, דבריך קרים וחסרי מצפון, כדאי אולי שתתחיל בגילך לגדל אחד כזה.

אתה תובע הורים שכולים שאתה הרגת את הילד שלהם בגלל שהאוטו שלך נשרט?

נראה לי שאצלך זה לא רק האוטו ששרוט. :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
דבריך קרים וחסרי מצפון ..אתה תובע הורים שכולים שאתה הרגת את הילד שלהם בגלל שהאוטו שלך נשרט?

נראה לי שאצלך זה לא רק האוטו ששרוט. :shock:

 

מסכים עם כל מילה

פורסם

אם הם היו דואגים לו לא היו מרשים לו לנסוע בכביש מהיר על אופניים.וכביש שהמהירות שמותרת בו היא 90 הוא כביש מהיר,

תובעים את ההורים כי "הנדרס" היה קטין ועדיין היה באחריותם והם אשמים לא פחות במה שקרה.

לפי המשטרה הנהג נסע כ 23 ק"מ יותר מהמותר ואני מציעה פה לכולם אפילו לא להעלות את הנושא כי כל פעם שהנושא עולה כולם מדברים כמה זה מטומטם להגביל את המהירות ל 90 ק"מש ושכולם נוסעים מהר יותר מזה וכל מי שמעז אפילו לדבר בזכות ההגבלה חוטף משמאל ומימין בפורום הזה.

למה התביעה נדחתה לא איכפת לי, אבל אם הנהג באמת לא היה אשם זכותו המלאה לקבל פיצוי על הנזק.

פורסם
RK , זה ממש שטויות מה שאתה אומר.

אם אני פוגע במישהו, והתאונה באשמתו, הוא ישלם גם ישלם על הנזק!

זה שהוא נפגע בגוף ואני ברכוש, זו רק תוצאה נוספת של טיפשותו, שגרמה לתאונה מלכתחילה. אני לא צריך לשאת בשום נזק אם לא עשיתי כל דבר רע או עבירה.

 

נפגע בגוף? שילך לביטוח לאומי או משהו.

 

יש נטיה כזו , "לוותר על הכל" כאשר פוגעים במישהו , ובלבד שלא הרגנו אותו או הסתבכנו בגללו, ואף לשלם את הנזק הנגרם לנו- מכיסנו.

עם כל הכבוד, אני לא מתכוון לשלם על משהו שאיני אשם בו.

 

 

 

 

מעבר לעובדה שיש דרך להגיד כל דבר, איך בדיוק היית תובע? באמצעות עו"ד, או שמא לבד, שהרי עורכי הדין הם שורש כל רע :wink:

 

וברצינות, במקרים כאלה בתי המשפט, בצדק רב, יערימו קשיים של ממש בפני תביעה שכזאת מאותם שיקולים שנאמרו מקודם. כשאתה שוקל נזק, גם אם הוא 20K יורו, למול אבדן חיים, התוצאה ברורה.

 

 

עריכה:

 

התביעה לא נדחתה, התובע מחק אותה בעצמו, וטוב עשה (בבחינת מוטב מאוחר מאשר לעולם לא).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
RK , זה ממש שטויות מה שאתה אומר.

אם אני פוגע במישהו, והתאונה באשמתו, הוא ישלם גם ישלם על הנזק!

זה שהוא נפגע בגוף ואני ברכוש, זו רק תוצאה נוספת של טיפשותו, שגרמה לתאונה מלכתחילה. אני לא צריך לשאת בשום נזק אם לא עשיתי כל דבר רע או עבירה.

 

נפגע בגוף? שילך לביטוח לאומי או משהו.

 

יש נטיה כזו , "לוותר על הכל" כאשר פוגעים במישהו , ובלבד שלא הרגנו אותו או הסתבכנו בגללו, ואף לשלם את הנזק הנגרם לנו- מכיסנו.

עם כל הכבוד, אני לא מתכוון לשלם על משהו שאיני אשם בו.

 

ארז, יש דברים נוספים בעולם מעבר לכסףכמו למשל להיות בן אדם. יש לך כסף לקנות ולהחזיק אוטו כזה אז אתה הולך לתבוע משפחה שאיבדה את היקר לה מכל? במקום זה לך תממן להם מצבת זיכרון ותאמין לי שתרגיש הרבה יותר טוב עם עצמך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא רק זה,

כתוב בכתבה שהדבר עורר רגשות סערה בציבור. נראה לי שאם הוא היה ממשיך בתביעה הוא היה מוצא את ה A8 שלו מפורקת או את עצמו תלוי על עץ.

לפעמים כשאדם עושה תאונה באשמתו ונהרג קרוב משפחה מדרגה ראשונה שאיתו, סביר להניח שיוותרו לו כי הוא בעצם נענש בצורה הכי נוראה. לכן תביעה כמו זאת שבכתבה לא תתקבל, לדעתי. גם אם כן, הציבור כבר "יסגור חשבון" עם התובע.

אז ארז, צדק זה דבר חשוב, אבל לא הכי חשוב.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לפני כ 6 שנים, הייתי מעורב בתאונת דרכים.

בכביש דו מסלולי - שני נתיבים לכל כיוון .

ילד התפרץ לכביש, מהמדרכה של הנתיבים הנגדיים ( לא במעבר חצייה )

מאחר והשטח היה פתוח, והמרחק היה של שלושה נתיבים ( נסעתי בימני ביותר ) הספקתי לעצור .

אבל .. הילד מבילבול או פחד, נכנס ברכבי , כאשר אני עומד, הוא נתקל בכנף שמאל קדמית ( צד הנהג ) ליד הגלגל ,

והתגלגל על מכסה המנוע, ונפל לפנים .

הוא נחבל קלות, והיו לו שיפשופים, וכן היה מבוהל .

 

הזעקנו " מגן דוד " ומשטרה, והילד פונה לבית חולים.

 

- לאחר שלושה חודשים - קיבלתי מכתב ממשטרת ישראל -

" לאחר בדיקה, וגביית עדויות, הגענו להחלטה - כי אינך אשם בתאונה, אם נגרמו לך נזקים, או הוצאות,

הנך יכול לפנות, או לתבוע, את האפוטרופוסים ( הורי הילד ) על כך, במידה ותחליט כך ... משטרת ישראל ,

תעמיד לרשותך, את ממצאי החקירה .

 

נגרם לי נזק של כ 1800 ש"ח, החלפת מכסה מנוע + צבע.

טוב - אז לקחתי מהורי הילד את הכסף, או לא ...

( בבקשה תשובות מהירות - יש עוד שנה להיתישנות )

 

- בתורה כתוב - לא תעמוד על דם ... -

 

- אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

טוב נו, אני ידעתי מה אני מזמין על עצמי, ואכן התגובות הגיעו.

 

חברים, לא דייקתי בדברי, והתכוונתי לכך, שאם אני פוגע במישהו ולא הורג אותו , קל וחומר אם הוא לא יצא עם פגיעות רציניות, שורה תחתונה אני סופג את הנזק היחיד שנגרם (ברכוש, לרכב), והוא יוצא נקי.

 

(אנא, קיראו שוב בעיון את הודעתי הקודמת).

 

במקרה כזה , אתבע גם אתבע את נזקי (מה שלא נעשה במשפחתי בפעמים קודמות).

 

ברור (או שלא?) שאם אהרוג מישהו, גם לא באשמתי, לא אבוא בתביעות לכל גורם. גם אני אנושי, לא להעלות אותי על המוקד.

בדיוק כמו ההורים (חסרי האחריות) ששוכחים את ילדם למוות ברכב ביום חם. המשטרה נוטה לעזוב אותם, כי העונש על איבוד ילד הוא כבד מספיק.

כסף הוא ממש לא הכל בחיים שלי, ולראיה , אין לי כסף כלל (סטודנט עני כבר אמרנו? :oops: ).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...