Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממה שהבנתי.. ב1.1.06 החוק שחל על הנהגים החדשים.. שבלי מלווה לא יכולים לקחת באוטו יותר מ-2 נוסעים..

אמור להסתיים.. וצריכים לחדש אותו.. ועם כל מה שקורה עכשיו (בחירות, ומצבו של שרון) לא נראה לי שחידשו אותו..

 

מישו יודע ממקור יותר מוסמך אם החוק עדין בתוקף?

 

בתודה. נועם

פורסם

לא לא לא ושוב פעם לא החוק הזה לא מבוטל ולא יתבטל !!

יכלתה לערוך חיפוש ולראות כמה שירשורים פתחו פה על זה!

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם

נכון, חוק אי אפשר לבטל. מה שכן, ה"חוק" הזה של ה-2 נוסעים הוא בעצם לא חוק בכלל, כי אם תקנה. ותקנה זמנית. בכל מקרה התדיינו על זה ב1.1 ולא מבטלים.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
מעבר לעובדה שאין מושג כזה ביטול חוק, חוק אי אפשר לבטל, רק לשנות או לקבוע חדש.

ארז בדרכ אתה צודק אבל במקרה של העניין הזה זה לא בדיוק חוק אלא זו "הוראת שעה" כמדומני והיא ניתנה לשנתיים בערך, לא זוכר, בכל אופן אכן בזמן כלשהו הדבר הזה אמור להתארך או להתבטל

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

מתוך התעניינות, מי שנוסע עם יותר משני נוסעים מקבל איזשהו קנס או משהו? כי הרבה חברים שלי נעצרו לביקורת עם יותר משני נוסעים ברכב והשוטרים לא אמרו מילה בנוגע לזה. מה גם שחבר שלי התקשר למשטרה לשאול לפני כמה שבועות, ואמרו לו שאין שום ענישה על זה.

 

מישהו יכול לבהר את הנושא?

פורסם
מתוך התעניינות, מי שנוסע עם יותר משני נוסעים מקבל איזשהו קנס או משהו? כי הרבה חברים שלי נעצרו לביקורת עם יותר משני נוסעים ברכב והשוטרים לא אמרו מילה בנוגע לזה. מה גם שחבר שלי התקשר למשטרה לשאול לפני כמה שבועות, ואמרו לו שאין שום ענישה על זה.

 

 

מישהו יכול לבהר את הנושא?

משהו במילותיך מצלצל מוזר מאוד....

החוק אומר שמותר לך להסיע רק נהג ושני אנשים ברכב, במקרה שיש לך יותר נוסעים חובתך במלווה, זאת אומרת שאם יש לך יותר משני נוסעים חייב שיהיה ברכב נהג מלווה, מכאן שאם נתפסת עם יותר משני נוסעים העונש הוא נהיגה ללא מלווה, וכפי שרוב הפורום יודע הענישה היא שלילה!.

פורסם

אתם טועים

דבר ראשון, לא דנו ב'חוק' ב1.1, בעת פרסום התקנה הוחלט כי ידנו בה בעוד שנתיים, קרי 1.11.07.

עד אז - אין בה כל שינוי.

 

נוסף על כך, העונש הוא לא בהכרח שלילה - קבועים עונשים מסויימים שבית משפט יכול להטיל והם נעים מקנס עד למאסר (לתקופה של שלושה חודשים אם זכרוני אינו מטעה אותי).

אסור לקצין לשלול מנהלית רשיון של מי שהתקנה נוגעת לו, כך הוחלט לאחרונה.

 

אני אביא קישורים והוכחות מיד

 

עריכה:

http://www.motocar.co.il/motocar/news/news.asp?id=5272

פורסם

שוטרים לא כל כך מודעים לחוק הזה, אבל תסמכו עליהם שאם הם ירצו לדפוק את אותו נהג מסכן, הם פתאום ייזכרו בו.



בכל מקרה, אל תשכחו גם שמי שמסיע יותר מ-2 נוסעים באוטו, ללא מלווה, לא חל עליו ביטוח. ככה שבמקרה של תאונה.... המצב יכול להיות מאוד מאוד לא נעים. חבל להסתכן ככה.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

תפסו את חבר שלי נסענו בגיף שלו 7 (6 פלוס נהג מותר בגיף) ושוטר תפס אותו והזמין עוד נידדת

השוטר "צעק" אליך אבל עזב אותו אבל לא נתן לו להסיע יותר מ 2 אז חזרנו ברגל:roll:

פורסם

תפסו את חבר שלי עם 3 באוטו והוא קיבל זימון לבית משפט...

ההוראת שעה חלה על מי שהוציא רשיון מתאריך מסויים ולא כל נהג חדש.

פורסם

בכל מקרה, אל תשכחו גם שמי שמסיע יותר מ-2 נוסעים באוטו, ללא מלווה, לא חל עליו ביטוח. ככה שבמקרה של תאונה.... המצב יכול להיות מאוד מאוד לא נעים. חבל להסתכן ככה.



 

למה?? לאיזה ביטוח אתה מתכוון? מקיף? חובה?

 

אם נהג מבוטח בביטוח מקיף ונוהג בלי מלווה מדוע לא חל עליו הביטוח?

פורסם
מתוך התעניינות, מי שנוסע עם יותר משני נוסעים מקבל איזשהו קנס או משהו? כי הרבה חברים שלי נעצרו לביקורת עם יותר משני נוסעים ברכב והשוטרים לא אמרו מילה בנוגע לזה. מה גם שחבר שלי התקשר למשטרה לשאול לפני כמה שבועות, ואמרו לו שאין שום ענישה על זה.

 

מישהו יכול לבהר את הנושא?

חבר שלי קיבל על זה שלילה ל5 או 6 חודשים אני חושב +טסט ותאוריה חדשים

תפסו אותו ממש ליד היציאה מהבית ספר מעל 30 מהמותר והוא קיבל דו"ח על מהירות+הזמנה למשפט(על החוק של השתיים)

העונש היה על החוק של השתיים........

שוטרי תנועה אוכפים את החוק הזה(אדום כחול) אני לא חושב שמשטרה לעניינים אחרים תעשה משהו על זה ולא כולם יודעים על קיומו של החוק הזה.........

למרות זאת לפני חודש עצרה אותי משטרת תנועה(אק"מ) בעיר בירושלים והייתי עם אוטו מלא והשוטר לא אמר לי כלום על החוק הזה אבל מסתבר שהוא הכיר את אבא שלי....

תזהר בימים כמו ימי שישי שיש אכיפה מוגברת ומוצאי שבת........ סופי שבוע השוטרים נמצאים יותר ועוצרים יותר.... תיזהר החוק הזה לא צחוק!

×
×
  • תוכן חדש...