אתה רציני?
אתה נורמלי?, אני מבין שאתה אוהב מכוניות אבל בחי...
זה סיפור של מרגלים מה שאתה אומר.
למרות שזה נשמע טרק מהסרטים, ומשהו שלא תשכח, הסיכון גדול מדי אתה לא חושב?.
אין לי ביסוס, אני אחפש עכשיו, אבל ממה שיודע לי אי אפשר להכנס לאמירויות אפילו אם יש לך חתימה של ישראל בדרכון.
אתה מודע לשנאה העזה שיש להם לישראל?, עד לא מזמן שיחות טלפון היו חסומות שם לישראל, ועד היום סיומות .il חסומות.
עריכה:
חוק ההסתננות - תמציתיות החוק
"חוק ההסתננות אוסר על אזרח ישראלי לבקר במדינות מסוימות וקובע אחריות פלילית לאדם המבקר בהן. המדינות הן: סוריה, לבנון, עיראק, ערב הסעודית, תימן"
"חוק זה, שנחקק לאחר מלחמת העצמאות, קובע, בין היתר, אחריות פלילית בנוגע לכניסה למדינות ערביות שלחמו בישראל במלחמת העצמאות. "
"סעיף 2א לחוק קובע ענישה פלילית לאדם היוצא שלא כדין ממדינת ישראל אל המדינות המנויות ברשימה זו. "
מתוך: אתר המועצה לבטחון לאומי
http://www.nsc.gov.il/NSCWeb/Templates/FAQ.aspx
בא לך לקחת את הסיכון?
עריכה 2:
שים לב לאתרים הנ"ל
http://www.easyexpat.com/dubai_en/departure_passport-visa.htm
"
Any contact with Israel, including having an Israeli entry stamp in your passport, will preclude you from entry into the UAE."
http://travel.excite.co.uk/travel/guides/middle_east/united_arab_emirates/PassportVisaRequirements
"The Government of the United Arab Emirates refuses entry and transit to nationals of Israel."
ומאידך,
http://www.ameinfo.com/united_arab_emirates_passport_visa/
"No problems in entering the UAE occur for those travelling with an Israeli stamp endorsement."
כמו שאמרתי, אתה מוכן לקחת את הסיכון?, לא נראה לי נחמד להתפס במעבר גבול בין שתי מדינות אויב, שאתה לא אמור להיות בהן.