Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד אקספלורר 2017-2018


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

משתעשע ברעיון להחליף לפורד אקספלורר 2017-2018(זה גבול התקציב). חפרתי בפורום למצוא חוות דעת ולא מצאתי משהו ברור. 

האם יש בשנתונים האלה דגם מומלץ ופחות מומלץ?

האם יש בעיות ידועות ומחלות?

חסרונות מובהקים פרט לצריכת הדלק? מתכנן להתקין מערכת גז - האם יש משהו מיוחד שצריך לדעת בנושא?

פורסם

לא הצלחתי להבין האם יש הבדל באבזור בין Limited Luxury ל Limited Premium פרט להנעה הכפולה. יש הבדל?

פורסם

ברשותי שנת 2016,

ההבדל בין הדגמים: 

1. לימיטד - אין לה סאן רוף

2. לקשורי - יש לה סאן רוף - הדגם העדיף

3. פרימיום - 4 על 4, מסאג בכיסאות, חניה אוטומטי. 

 

לקחת בחשבון, יש להם מחלה במסרק הגה ומשאבת מים, עלות תיקון רק למסרק הגה מעל 10 אלף. תחפש אחת שטופלה והחליפו את שני החלקים.  

 

חוץ מזה אוטו שנותן תמורה מלאה לכסף, כמובן אם לא מפריע לך צריכת דלק

פורסם

אם כבר מדברים על צריכת הדלק, אשמח לשמוע ממקור ראשון. איך הצריכה העירונית, הבינעירונית והממוצעת?

ולגבי ההנעה הכפולה, יש בה באמת ערך מוסף? האם יש יכולות שבילים סבירות? לא מדבר על שטח טכני

פורסם (נערך)

תעשה לעצמך טובה ואל תרד עם זה לשבילים . זה רכב כבד משקל.  יהיה יקר אחר כך במוסך.  קל מאד לשחוק ככה בולם קידמי והוא לא זול. ₪2500 בקלות.  1:8 בין עירוני זה סביר. 

 1:6 למעורב מנהלתי. מזגן פגז. כסאות חצי נוחים לנסיעה ארוכה. 

 

אם אתה רוצה שבילים קנה סובארו פורסטר. הרבה יותר אמין. 

עריכה אחרונה על ידי save
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...