Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז ככה:

פורד אקספלורר   2015 , 60K ק״מ  מנוע  V6 הנעה 4x4 .

יש שלולית מתחת למנוע בחנייה.

במוסך אמרו : נזילת  מתיבת (ממסר) העברת כח .

עלות: כ 8000 ש״ח (עלות הפלדה). המוסך טוען שהוא ראה את התופעה כבר מספר פעמים בפורד אדג׳ ואקספלורר.

זה מתחמם עד שדולף.

מישהו מכיר מוסך מומחה לחוו״ד שנייה ?

 

האם זו באמת בעיה נפוצה בדגמי אקספולרר? היצרן מורה על החלפת נוזל כל 240K  אבל כל הפורומים אומרים שכבר ב 50K השמן  שחור ושרוף. 

 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

Ford TSB 13-9-16

ריקול שקט...

מסתבר שיש קיט תיקון  GB5Z-7P258-A

לכל רכבי 4x4 בשנים האלו של פורד שיוצרו לפני יולי 2016 .

 

הנזילה של הנוזל הרותח על האגזוז היא זו שיוצרת את הריח פרופנול שרוף שרבים התלוננו שיוצא מהמזגן...

עריכה אחרונה על ידי save
  • מעניין 1
פורסם (נערך)

תל אביב והסביבה.

 

רק למען קוראינו: תיבת ממסר כזו קיימת רק בדגם 4x4 . דגמים עם הנעה קידמית בלבד לא שייכים לשרשור.

קיט התיקון של פורד כולל פשוט מכסה פלדה עם חור ניקוז ומילוי נגיש . בדגם הישן הניחו שהשמן זה לכל החיים והדרך להחליף נוזל היתה קשה מאד ויקרה מאד.

מי שאוהב לקדוח יכול ליצור לעצמו חור: https://www.fordedgeforum.com/topic/23396-ptu-drain-plug-drill-and-tap/?page=10&tab=comments#comment-148567

עריכה אחרונה על ידי save
  • מעניין 1
פורסם (נערך)

דיברתי איתו, ראה את הרכב. החליף עשרות תיבות כאלה בפורד (תיבת 4x4 שנמצאת גם באדג׳ , לינקונלן , טאורוס (יבוא אישי) ).

מהנסיון שלו: התיבה סיימה את חייה. תופעה מוכרת.

תיבת ממסר חדשה מהיבואן 5500 ש״ח

עבודה 1500 ש״ח

תוסיף כמובן מע״מ

אה... וחצי ליטר שמן ממסר אחורי 100 ש״ח.

אחריות 3 חודשים.

נראה לי אקנה בארץ . יכולתי להביא מארה״ב אבל כרטיס טיסה יקר כרגע. 700$ לחלק ועוד כרטיס טיסה. לא משתלם.

לפחות אין מיכל אוריאה באקספלורר.

אפשר לנעול את השרשור. תדאגו לרענן את השמן (למי שיש כזו).

 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

למען מנועי חיפוש ford explorer edge

 

וכן יש במשאיות פורד דיזל מיכל אוריאה וגם בו יש תקלה סדרתית. צחוק הגורל. יש הארכת אחריות מהיצרן.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)
בתאריך 26.10.2022 בשעה 14:31, save כתב:

Ford TSB 13-9-16

ריקול שקט...

מסתבר שיש קיט תיקון  GB5Z-7P258-A

לכל רכבי 4x4 בשנים האלו של פורד שיוצרו לפני יולי 2016 .

 

הנזילה של הנוזל הרותח על האגזוז היא זו שיוצרת את הריח פרופנול שרוף שרבים התלוננו שיוצא מהמזגן...

לפי דעתי זה לא רלוונטי לשנתון שלך, וגם על ריח יש TSB אחר.

Exhaust Odor In Vehicle.pdf


הנה ריכוז לפי שנתון:
1351987070_2015FordEdgeTSBs.thumb.png.efa1118394d15bc8d288c40151293092.png

 

כמו שאתה רואה יש ריקול "חם מהתנור", תבדוק לפי שלדה שלך עם VPN אמריקאי אם כלול

https://web.fsavinlists.dealerconnection.com/

 

לפי דעתי הרכב שלך יצרו במפעל בקנדה OAKVILLE, שהשנה אני חושב סגרו אותו.

SAFETY RECALL 22S43 - SUPPLEMENT #2 TRANSMISSION SHIFTER CABLE BUSHING.pdf

 

לפי טבלת סימפומים, איזה צבע הייתה לנזילה ?
Symptom Chart.pdf

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

מכיר את הרשימה הזו. זו רשימת כשלים בטיחותיים של פורד. ריקולים.

 

אין קשר לבעיה הזו. זו גם לא בעייה בטיחותית למרות שהיא דיי נפוצה.

יש לה לפעמים אלמנט של ריח אבל זה לא הרעלת חד תחמוצת החנקן מהשרשוא ההוא (שהוא אגב גז חסר ריח). 

אני תוהה מדוע אין לה איזכורים בספרות העברית אם בעל המוסך החליף עשרות כאלו. 

התיקון הוא דיי פשוט אבל דורש קידוחים וזה מוסך יבואן לא יבצע (לא בפרוטוקול). הם יחליפו קומפלט. 

 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

תיקון טעות סופר: חנקן על משקל פחמן כמובן (למרות שגם זה גז רעיל אבל יש לו ריח). 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 13 שעות, save כתב:

מכיר את הרשימה הזו. זו רשימת כשלים בטיחותיים של פורד. ריקולים.

ממתי כל TSB זה ריקול בטיחוטי ? TSB זה מנחה איך לאבחן ולתקן כל תקלה סדרתית שהחברה מודע לזה, תאמין לי עולה הרבה כסף לחברה לפרסם TSB, לא על כל שטות מוציאים כזה.
רק צירפתי צילום של כל TSB לשנתון שלך, להמחיש ש- TSB 13-9-16 שלך רלוונטי רק לדגמים לפני 2013.
פשוט שמתי לב שיש ריקול חדש מהשבועיים לכן ציינתי והוספתי העתק.
 

 

לפני 14 שעות, save כתב:

אין קשר לבעיה הזו. זו גם לא בעייה בטיחותית למרות שהיא דיי נפוצה.

יש לה לפעמים אלמנט של ריח אבל זה לא הרעלת חד תחמוצת החנקן מהשרשוא ההוא (שהוא אגב גז חסר ריח). 

 


לחלק הכי חשוב לא הגבת. הרי יש הנחיות לפי סימפטון, לפי זה לדעת מאיפה נוצרת הנזילה, עם קובץ טכני בהתאם.

2022-10-31_21-06-35.thumb.png.3f5e4f65e770bf7bd987458ccd313597.png

 

אז אתה יודע הכל, יש לך ALLDATA אונליין, אז למה לפתוח דיון ?
בקיצור בהצלחה בלקדוח או להחליף, באמת אפשר לנעול את הדיון.

פורסם (נערך)

הנזילה מהשסתום העליון .

נוזל ממסר. לא מהאטם התחתון בו יש גם שמן גיר. 

לטענת המוסך ישנו נזק לגלגלי השיניים. אשאל אותו שוב מדוע הוא קבע נזק לשיניים/ טוטלוס בלי לפרק. 

מצטער אבל לא ראיתי את ה pdf שצירפת. זה מופיע ממש בקטן בטלפון. עכשיו קראתי. 

 

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...