Jump to content

D_C

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי D_C

  1. תודה חברים, יש התפתחות בתקלה. לאחר הנעה נשמע רעש מאיזור המנוע בליווי עשן. בבדיקה ראשונית נראה שעפה צינורית כלשהי - מצרף תמונות. אחרי חיבור הצינורית חזרה - עובד רגיל(עם התקלה הקודמת) מישהו מכיר את הצינורית? ומה הסיבה לזה שהיא יצאה?
  2. היי, האינג׳קטור הוחלף גם.
  3. שלום חברים, פיאסטה 2011, 1.4 בנזין. נדלקת מנורת מנוע עם קוד 302, cylinder 2 misfire. הוחלפו מצתים, חוטי הצתה ואינג׳קטור. התקלה עדיין קיימת. בסריקה עם תוכנת forscan אכן רואים misfire מתרחש באופן קבוע (המונה רץ). רעיונות למה צריך לבדוק עוד? מישהו מכיר את התופעה? תודה
  4. אהלן חברים, היום בהצצה רנדומלית שמתי לב לנזילת שמן(ככל הנראה) שלא היתה שם קודם, ובנוסף חור לא ברור. תמונות מצורפות. אציין שאין נזילה אקטיבית נראית לעין וגם אין סימנים מתחת לרכב על הרצפה מישהו מכיר האם החור אמור להיות שם? מה פשר הנזילה? מודה מראש
  5. היי חברים, מעורר שוב את הנושא ברשותכם. טרם יצא לי לנסות לאבחן לפי ההמלצות פה. עדיין אשמח להמלצה למוסך מקצועי עבור האקספלורר באיזור הדרום/מרכז אם שווה את הנסיעה תודה
  6. תודה רבה על העצות חברים, יש לי ניסיון בעבודה טכנית על רכבים, פשוט על הפורד עוד לא יצא לי לעבוד אנסה לראות מיקומים של החיישנים ואופציה של הצלבה ואם כבר מדברים על מוסכים, מישהו יכול להמליץ על מוסך לאקספלורר באיזור באר שבע או מרחק נסיעה סביר שיצדיק את זה. תודה מראש
  7. היי לי מושג לגבי ה LOAD. לגבי הטמפ, לדעתי זאת היתה נסיעת המשך לאחר עצירה קצרה. אנסה לראות את החיישן. תודה
  8. היי תודה על התגובה כן, P0420 זה הקוד היחיד. עשיתי נסיעה קצרה עם דגימה של החיישנים, לא זיהיתי פערים. מצד שני, התקלה מתרחשת לעיתים רחוקות יחסית. אנסה לבדוק את החום של הממיר, צריך לראות אם זה בר ביצוע.
  9. שלום חברים, פורד אקספלורר 2018, מנוע 3.5. נדלקת נורית check engine בסריקה עם Forscan מופיע קוד p0420. באיפוס הנורית נעלמת וחוזרת לאחר 3-4 שבועות. קרה בנתיים 4 פעמים. אין הרגשה של חוסר כוח או צריכת דלק מוגברת. אציין כי קיימת מערכת גז אך הנורית הופיעה לראשונה לפני התקנת המערכת. הדעות ברשת מתחלקות בין חיישן חמצן מזייף, לממיר קטליטי תקול. למישהו היה ניסיון רלוונטי עם אקספלורר? מה פתר? האם יש הגיון להתקדם עם החלפות חיישני חמצן או לא? תודה מצרף צילום של מסך התקלה מהתוכנה - אולי יעזור במשהו.
  10. אם כבר מדברים על צריכת הדלק, אשמח לשמוע ממקור ראשון. איך הצריכה העירונית, הבינעירונית והממוצעת? ולגבי ההנעה הכפולה, יש בה באמת ערך מוסף? האם יש יכולות שבילים סבירות? לא מדבר על שטח טכני
  11. לא הצלחתי להבין האם יש הבדל באבזור בין Limited Luxury ל Limited Premium פרט להנעה הכפולה. יש הבדל?
  12. שלום לכולם משתעשע ברעיון להחליף לפורד אקספלורר 2017-2018(זה גבול התקציב). חפרתי בפורום למצוא חוות דעת ולא מצאתי משהו ברור. האם יש בשנתונים האלה דגם מומלץ ופחות מומלץ? האם יש בעיות ידועות ומחלות? חסרונות מובהקים פרט לצריכת הדלק? מתכנן להתקין מערכת גז - האם יש משהו מיוחד שצריך לדעת בנושא?
  13. שלום אתחיל מזה שאני מודע לזה שמדובר בשני רכבי די שונים, אבל לכל אחד יתרונות מול השני. הפורסטר עם יכולת שטח אמיתית, האקסטרייל 7 מקומות ומנוע דיזל חיסכוני יחסית. אני אישית מאוד מתחבר למראה של האקסטרייל והאבזור המגיע בדגם הטקנה. בגדול הרצון הוא רכב מרווח, מאובזר אם יכולות שטח/שבילים בסיסיות מעוניין לשמוע ממי שמכיר - יתרונות וחסרונות והמלצות כלליות על שני הרכבים האלה. תודה
  14. שלום לכולם במגאן 2016 שלי קיימת בעיית מיזוג מוזרה. הרכב בעל בקרת אקלים דיגיטלית דו אזורית כאשר רק הצד של הנהג לא מקרר טוב. שני האיזורים מכוונים לאותה הטמפ׳ מורגש בעיקר אחרי עמידה בשמש. בבוקר כאשר לא רותח פחות מורגש. יש רעיונות לסיבה? תודה
  15. בדקתי את דלת פילטר המזגן - סגור כנדרש
  16. היי, התקלה מתרחשת די אקראית. בעיקר לאחר פעולה ממושכת. ריסט למזגן - הוצאת פיוז והחזרה העלימה את התופעה לבנתיים
  17. שלום לכולם ברשותי רנו מגאן סטיישן דיזל, שנת 2016. בקרת אקלים דיגיטלית. לאחרונה החלה לצוץ אצלי בעיה שבה האוויר אמנם קר, אבל מנותב למקומות לא נכונים. הבקר הדיגיטלי מגיב לכל השינויים. מעלה/מטה, אוטומטי, מעלה מוריד עוצמת מאוורר אבל האוויר כמעט לא יוצא מהוונטות, מרגיש שהוא מנותב אל מאחורי הדשבורד. מישהו נתקל בתופעה? רעיונות? תודה רבה מראש
  18. שלום לחברי הפורום. אני מתקרב ל 160,000 ק"מ ברנו מגאן דיזל 2016 (סטיישן). לפי ספר הרכב זאת גם העת לטיימינג. קיבלתי הצעת מחיר, לא רשמית (בשיחת טלפון) של כ- 4800₪(!!) לכל הטיפול. האם המחיר הגיוני? מדובר על 20% מערך הרכב. בנוסף אשמח למוסך מומלץ באיזור הדרום(ב"ש) שאולי ייתן מחיר הגיוני יותר. תודה מראש.
  19. אהלן באקסטרייל שלי מורכבת האנטנה שבתמונה. ככל הנראה לא המקורית. האם מישהו מכיר את האנטנה הספציפית? אני לא מצליח לפרק את המוט. הוא לא מתברג החוצה מהבסיס. האם יש דרך לפרק את המוט בלי להחליף את הכל כולל הבסיס?
  20. אהלן המכסה מנוע שלי קופץ מעט בזמן נסיעה. יש קצת חופש כאשר מנסים לנער ידנית. איך מווסתים את הנוהל כדי להעלים את זה? תודה
  21. מצבר מכוסה במסגרת האחריות?
  22. אהלן ניסאן אקסטרייל 1.6 דיזל, 2018. מערכת start/stop לא עובדת, או יותר נכון עובדת לעיתים נדירות ביותר. ללא כל התרעות/הודעת בלוח המחוונים.בנוסף, לאחר עמידה של כרבע שעה עם סוויץ פתוח, הופיעה הודעה "start stop system fault" והרכב לא הניע. החשד הראשוני הוא מצבר, אבל האם יש עוד משהו לבדוק? תודה
  23. שלום לכולם בסקודה קודיאק(ואולי דגמים נוספים) קיימת מערכת voice enhancer שמתמשת במערכת המולטימדיה של הרכב על מנת להגביר את צליל הדיבור של הנהג לשורות האחוריות. האם קיימת אפשרות להוסיף פונקציה כזאת למערכת אנדרואיד aftermarket? לצורך העניין מדובר במערכת אנדרואיד בהתקנה מקומית בניסאן אקסטרייל שנת 2018.
  24. היי, מצטער שלקח זמן להגיב. חיצונית המדחס נראה תקין, ללא לכלוך או כל סממן אחר. גז עדיין לא נבדק. חידוד נוסף לתופעה, בנסיעה בסלד גבוה לעיתים גם לא מקרר טוב ולאחר לחיצה על a/c והדלקה חזרה פתאום מסתדר ומתחיל לקרר. האם זה מכוון יותר טוב במשהו לפתרון?
  25. שלום ברשותי יונדאי i30 שנת 2008 עם בקרת אקלים דיגיטלית. לאחרונה שמתי לב שהמזגן לא מקרר כמעט לך לגמרי כאשר הרכב נמצא בסרק. בנסיעה מקרר דיי טוב. מה יכולה להיות הסיבה? תודה
×
×
  • תוכן חדש...