Jump to content

D_C

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי D_C

  1. ה long על 2.34%- קבוע ה short משתנה - מצורף גרף. מה אפשר להבין מזה?
  2. שלום לכולם יונדאי i30 1.6 אוט'. הסל"ד בסקר מרגיש נמוך(620-630) לפי הסורק, אך ללא רעידות חריגות. לעיתים רחוקות, אחת ל 20-30 נסיעות נכבה בעת עצירה. ללא נוריות או קודים בסורק. אודה לכל רעיון לטיפול.
  3. שלום יונדאי i30 מידי פעם עושה בעיות בהנעה. בסריקת תקלות ביתית קפצו קודים של חיישן קראנק. מחיפוש בפורום ראיתי שאכן זה נושא מוכר. עכשיו לשאלה, האם החלפת החיישן זה משהו בר ביצוע בתנאים ביתיים? ללא ליפט?
  4. היי,תודה לכולם על התובנות מטיול קטן המגרשים, מצאתי יונדאי i30 שנת 2008 ופלואנס 2011 1.6 שנת 2011. שתיהן יד ראשונה פרטית, 200k+ מה מהם לדעתכם אמין יותר זול לאחזקה לאורך הזמן?
  5. שלום מחפש רכב משפחתי שני לפיזור 3 ילדים ונסיעה קצרה לעבודה. מעוניין ברכב מרווח וזול וגם יחסית חדש. פחות חשוב סחירות עתידית ושמירת ערך. כרגע חושב על: פוקוס 2012-2014 שברולט קרוז סיטרואן c4 זה מה שעלה לי בראש בנתיים. אשמח לחוות דעת על הרכבים האלה, והצעות נוספות כמובן.
  6. מוזר, התופעה התחילה בנצנוצי נורית שמן. ללא עליית טמפ' כלל. גם כשהיא עלתה, העלייה היתה רגעית ולא הגיעה עד המקסימום ומיד חזרה למצב תקין. טוב, בביקור במוסך ביום ראשון יתברר הכל.
  7. תודה האם יש משהו מרכזי שיכול להסביר את שלושת התופעות יחד? משהו שמקשר בין התרעת שמן, מזגן וחום מנוע?
  8. למוסך אגיע בוודאות, רציתי לעשות קצת שיעורי בית
  9. שלום לחברי הפורום ברשותי שברולט אבאו 2006 ידנית, עברה כ 250000 ק"מ. היום, לאחר שלא הנעתי שבוע, התחילו תופעות בסל"ד נמוך. התופעות הן נצנוץ של מנורת שמן מנוע, הפסקת קירור המזגן ועליית חום מנוע. קרה לרוב בעמידה ברמזור או זחילה בפקק. לאחר המשך נסיעה הכל היה מסתדר. חום יורד לתקין, נורית שמן כבית למזגן חוזר לקרר. יש משהו מרכזי שגורם לכל זה? יש לציין כי אין היסטוריה של תקלות דומות, או בכלל וכולן התחילו היום בבת אחת. אין סימני נזילה נראים לעין ומפלס השמן תקין. תודה מראש
  10. שום דבר מיוחד - שמן, פילטרים, מצתים
  11. למרות שיש סטרטר תקין?
  12. שלום לכולם אשמח לעזרה דחופה, נמצא כרגע במוסך. שברולט אבאו 2006, 1.4 ידני עברה החלפת מצמד וטיפול. לא מניעה, יש מצבר וסטרטר תקין. בבדיקת ניצוץ, קיים ניצוץ חלש, בקושי נראה לעין, כרגע ממשיכים לחפש. אשמח לכל עצה
  13. תודה רפי. אנסה
  14. הממיר בוודאות מתאים לרכב? אפשר דגם מדוייק/קישור?
  15. שלום לכולם באבאו 2006 שלי, נלדקת לעיתים נורית מנוע ללא שום תפעול מיוחד. בבדיקת סורק תקלות מופיע קוד 420, שלפי התיאור מדבר על יעילות ממיר קטליטי. לאחר איפוס הקוד נעלם לפעמים לימים ושבועות חשוב חוזר. מהתייעצות זריזה עם מוסכניק נאמר כי יש להחליף ממיר והוא בדרכו לסיים את חייו. השאלה שלי היא האם יש עוד איזה גורם שכדאי לבדוק לפני שמגיעים לממיר?
  16. אהלן, סורק התקלות לא מראה שום בעיה.מדובר על דגם 1.4, שנת 2006, זהה כמעט לשנת 2002-2005. איך ניתן לדמות מיכל ריק? אין לי רצון מיוחד להיתקע בלי דלק לצורך הניסוי.
  17. שלום לכולם באבאו 2006 שלי יש בעיה קצת מעצבנת, לדעתי מד הדלק לא מכויל כראוי. לאחר תדלוק מלא, המחט יורדת מ full כבר אחרי נסיעה של כ 10-15 קילומטר, בנוסף המחט יורדת אל מתחת ל empty, הנורית לא נדלקת ובתדלוק מלא נכנסים 32-34 ליטר כאשר קיבולת המיכל היא 45 ליטר. כיצד ניתן לבדוק את תפעול נורית הדלק - פתיחת מחבר כלשהו? קיצור שני פינים? הנורית בוודאות תקינה, הצלחתי אותה עם נורית אחרת בלוח המחוונים. ואיך ניתן לכייל/לאפס את מד הדלק, כדי לקבל קריאה יותר אמינה? תודה
  18. שלום בעיה ברכב של חב,. סקודה סופרב שנת 2014, מערכת bolero. עד לפני שבוע, הכל עובד כנדרש, טלפון מתחבר, בלחיצה על phone נפתח תפריט טלפון. לפני כשבע, התחילה הבעיה, לחיצה על phone פשוט משתיקה את המערכת, כלום לא נפתח. הטלפון מתחבר אבל לא מקבל שיחות למערכת אלא למכשיר עצמו. מכשיר אחר לא מצליח להתחבר כלל למרות שמאתר את מערכת הרכב בחיפוש. מישהו נתקל בבעיה דומה? רעיונות מה ניתן לעשות? תודה
  19. מעולה אנסה בהזדמנות הראשונה. תודה.
  20. ניתוק המצבר וזהו?
  21. שלום, המנוע הוא 1.4 16v. לא ביצעתי סריקת תקלות לאחר הניקוי, אבל נורית check engine לא דולקת. מה תהליך לימוד המצערת?
  22. שלום לכולם. ברשותי אבאו 2006 ידנית. לאחרונה התחילה ברכב בעיה של סל"ד שיורד נמוך מאוד במעבר מסל"ד נסיעה לסרק, לפעמים עד לכדי כיבוי המנוע. יש לציין כי סלד הסרק הוא תקין, הרכב עובד חלק ללא רעידות חריגות. הבעיה קיימת רק במעבר חד יחסית מסל"ד נסיעה לסרק, או בתמרוני חניה עם הרבה גז וקלאץ' לפני כשבוע החלפתי את צינור הגומי המחבר את ראש המצערת לתיבת הפילטר אוויר, שהיה קרוע. על הדרך ניקיתי את המצערת עם ספריי קרבורטורים, נראה לי שהבעיה התחילה שם. כול להיות שעשיתי נזק? יש הצעות מה אפשר לבדוק בתנאים ביתיים? אבאו 2006, ידנית, 240000 ק"מ. תודה.
  23. שלום היום, בזמן התעסקות עם הרמקול האחורי שמתי לב לרכיב שמותקן בדופן תא המטען (בתמונה המצורפת) הרכיב לא נראה מקורי של הרכב, בעיקר כי כתוב עליו made in Israel. יש למישהו מושג למה הוא משמש? לפי השם זה משהו קשור למערכת הדלק תודה.
  24. האמת שידית די משוחררת ממבט נוסף, היא זזה חופשי לגמרי קדימה ואחורה, ולא זזה כלל לצדדים
×
×
  • תוכן חדש...